We zullen maar goed duimen voor La Bink dat het gevalletje van voorbijgane aard is.Misschien een dipje. (Veel gekookte kipfilet helpt hier ook nog weleens.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
La Bink gaat sinds gisteren af en toe ineens heel slecht. Soms ineens verstoppen, bibberen, hijgen, heel hard buikje en heel zielig. Maar dan is het daarna ook ineens weer over. Dus nog even aankijken. Het is misschien gek dat ik er niet meteen naar de DA ga, maar ik ben hiervoor al eens een paar keer eerder naar een DA geweest (twee verschillende) en die konden niet echt iets vinden en dan kreeg ze een pijnstillertje en klaar.
Had haar vanmorgen voor de zekerheid mee naar het werk genomen omdat het vanmorgen weer heel slecht ging, maar daarna knapte ze weer helemaal op. Ben benieuwd of het zo blijft
ik ook, is me al druk zat...quote:Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik houd me voorlopig wel bezig met farmville
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook, is me al druk zat...
Ik ga wandelen!!!!
6 King of Skins voor Ingetje halen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
In zo'n bed raak je elkaar kwijtquote:Op maandag 18 januari 2010 15:46 schreef Bamba het volgende:
Dit was trouwens onze hotelkamer afgelopen zaterdag![]()
[ afbeelding ]
Ook al niet je dag? Same here.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef Ynske het volgende:
* Ynske komt even uit bed om te kijken hoe t met Bink is
Ja, dat bed was echt MEGA!!! Ik denk 180x200. Ik moest m'n vriend 's ochtends eerst zoekenquote:Op maandag 18 januari 2010 15:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In zo'n bed raak je elkaar kwijt
was wat verkouden geworden dacht ik. maar blaf inmiddels alweer als een zeeotterquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook, is me al druk zat...
Ik ga wandelen!!!!
6 King of Skins voor Ingetje halen!Wij werden gisteravond uitgenodigd door mijn moeder en haar man om een weekend mee te gaan naar Duitsland. Ergens aan de Moezel. Ze hebben een huisje gehuurd en dat heeft twee badkamersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met bad!!!
Dus moet ik voor die tijd (5 februari) nog even naar Lush om een BBS of Melt te halen voor mij en mijn mams.Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
Same here. Die maffe droom werkt doorquote:
Dat hebben wij hier thuisquote:Op maandag 18 januari 2010 15:58 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, dat bed was echt MEGA!!! Ik denk 180x200. Ik moest m'n vriend 's ochtends eerst zoeken
Ah nee he.. Arme Bar, die krijgt het ook wel voor d'r kiezen zeg..quote:Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie gelezen? Dode bij woningbrand Zeeland
broer van OUDuser
iddquote:Op maandag 18 januari 2010 16:08 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ah nee he.. Arme Bar, die krijgt het ook wel voor d'r kiezen zeg..
Ook gisteren koorts, nu algeheel lamlendig en een zere keel.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:59 schreef Ynske het volgende:
[..]
was wat verkouden geworden dacht ik. maar blaf inmiddels alweer als een zeeotter
gister koorts. wacht vandaag nog af, anders moet ik me maar weer gaan melden voor een abkuur
en jij?
Wat erg.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef Ynske het volgende:
broer van OUDuser
Lekker! Wanneer gaan jullie?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wij werden gisteravond uitgenodigd door mijn moeder en haar man om een weekend mee te gaan naar Duitsland. Ergens aan de Moezel. Ze hebben een huisje gehuurd en dat heeft twee badkamersMet bad!!!
Dus moet ik voor die tijd (5 februari) nog even naar Lush om een BBS of Melt te halen voor mij en mijn mams.
Ik las het net; eerst Thijs en haar moeder en nu broertje.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef Ynske het volgende:
broer van OUDuser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |