zelf bakken, weet je HOEVEEL MOEITEquote:Op maandag 18 januari 2010 13:46 schreef oh-oh het volgende:
Morgen trakteren Qutje, en zelf iets bakken is ook leuk![]()
Of een arretjescake maken
ja sorry...quote:
Ja daarom wilde ik het ook alleen als ik het op mn werk kon laten bezorgen en toen begon de ellendequote:Op maandag 18 januari 2010 13:48 schreef P.F het volgende:
Wat een drama oh-oh..
Ik laat pakjes altijd bij mijn ouders bezorgen, daar is altijd wel iemand thuis!!
Wat Morretje zegt idd! Nu weet ik ook meteen wie mijn nieuwste buur isquote:Op maandag 18 januari 2010 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe kom jij aan dat kippenhok!!!!
Wat!!!! Ik niet!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:06 schreef Morretje het volgende:
Tombola, ik heb ook al een kippenhok! Was een gift van Farmville!
toch wel!!!!!quote:
Nice!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daarom wilde ik het ook alleen als ik het op mn werk kon laten bezorgen en toen begon de ellende![]()
Maar goed, nu krijg ik die decoder voor nop![]()
Ok, das ook fijn. Je moet er wat voor over hebben, zeg maarquote:Op maandag 18 januari 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja daarom wilde ik het ook alleen als ik het op mn werk kon laten bezorgen en toen begon de ellende![]()
Maar goed, nu krijg ik die decoder voor nop![]()
Ja maar ik geloof het pas als ik m heb en als dr niks afgeschreven wordt hequote:Op maandag 18 januari 2010 14:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ok, das ook fijn. Je moet er wat voor over hebben, zeg maar
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:04 schreef oh-oh het volgende:
Ja Qut, hoest met jouw ontlasting?
wat dat betreft zijn het ook net kinderen he? Ik heb al zo vaak met Robin bij de dokter geweest, terwijl hij daar gewoon aan het spelen wasquote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
Ben net met Bink naar huis gereden, het ging weer prima. Klein beetje eten gegeven en ook dat ging goed. Nu lag ze lekker op de bank te slapen dus heb haar die laatste paar uur niet meegenomen naar het werk.
Vanavond maar weer aankijken, als ik er nu mee naar de DA ga staat ze daar kwispelend en huppelend
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:37 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
La Bink gaat sinds gisteren af en toe ineens heel slecht. Soms ineens verstoppen, bibberen, hijgen, heel hard buikje en heel zielig. Maar dan is het daarna ook ineens weer over. Dus nog even aankijken. Het is misschien gek dat ik er niet meteen naar de DA ga, maar ik ben hiervoor al eens een paar keer eerder naar een DA geweest (twee verschillende) en die konden niet echt iets vinden en dan kreeg ze een pijnstillertje en klaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
wat dat betreft zijn het ook net kinderen he? Ik heb al zo vaak met Robin bij de dokter geweest, terwijl hij daar gewoon aan het spelen was![]()
Maar ik heb gemist wat er met Bink is?
Als dat Facebook was om op die foto te stemmen van die twee chiwalli's heb ik me inderdaad aangemeld ja, ik wist al niet eens mee dat dat Facebook was. Maar daar heb ik verder niets mee gedaan en ik zou nu ook écht het wachtwoord niet meer weten hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben zich allemaal massaal aan zitten melden![]()
Volgens mij heb jij wel een account, heb je die es aangemaakt om toen op die hondjes van mn vriendjes te stemmen.
Of je zat te liegen toen![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat Facebook was om op die foto te stemmen van die twee chiwalli's heb ik me inderdaad aangemeld ja, ik wist al niet eens mee dat dat Facebook was. Maar daar heb ik verder niets mee gedaan en ik zou nu ook écht het wachtwoord niet meer weten hoor(En nee ik lieg niet, want ik heb er toen zelfs nog keurig een commentaar onder getypt, gij ongelovige!
)
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef Greys het volgende:
Oh nou, ik laat de boerderie toch maar aan me voorbij gaan
Ik vind het minder leuk dan Farmville, laat em wel doodgaan..quote:Op maandag 18 januari 2010 15:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Crap! Heb ik 2 van die hongerlijers nu
quote:
Oh nou heel herkenbaar.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben echt zo'n zeikerd daarmee he, dan maak ik me zo'n zorgenGister ook al de hele dag. En dan vanmorgen ging het weer zo slecht en dan zit ik er echt in de auto om te janken
Dat wordt echt nog wat als de Bink er tussenuit zou glippen
Ik vind er ook niks aan aan dat Petvillequote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik vind het minder leuk dan Farmville, laat em wel doodgaan..![]()
Grees, komt dat denk je nog van de pijnstiller, dat ze zich nu beter lijkt te voelen?
Ja, ik heb een facebookaccount aangemaakt, maar met nick, en ik zie wel hoe leuk ik het vind..
Klinkt wel beter Greys en bij de DA houden ze zich al snel grootquote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
Ben net met Bink naar huis gereden, het ging weer prima. Klein beetje eten gegeven en ook dat ging goed. Nu lag ze lekker op de bank te slapen dus heb haar die laatste paar uur niet meegenomen naar het werk.
Vanavond maar weer aankijken, als ik er nu mee naar de DA ga staat ze daar kwispelend en huppelend
cafeville is ook wel aardig!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik vind er ook niks aan aan dat Petville
Jij bruut!quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik vind het minder leuk dan Farmville, laat em wel doodgaan..![]()
Ja daar ben ik bang voor dus, dat ik alleen maar aan pijnbestrijding aan het doen ben. Dus morgen even testen zonder pijnstillerquote:Grees, komt dat denk je nog van de pijnstiller, dat ze zich nu beter lijkt te voelen?
Precies, gewoon doen wat je leuk vindt hoorquote:Ja, ik heb een facebookaccount aangemaakt, maar met nick, en ik zie wel hoe leuk ik het vind..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |