Neuh dat blijktquote:Op maandag 18 januari 2010 12:15 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oeh, gezellig!
Q, IT is misschien wel geemancipeerd, maar de klanten nog lang niet dus
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat maakt toch niet uit, heb je tenminste nog een leuk uitstapje in het verschiet!
oh-oh help je ff?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:20 schreef Qwea het volgende:
ik ga ff vingeren
Die schijnt heel tof te zijn!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ben erg nieuwschierig, weet al 1 toko, maar de andere ben ik nog nooit geweest, is een boot in de haven van rotterdam
Lekkerbekje van mequote:
krijg ik als het goed is in september pasquote:Op maandag 18 januari 2010 12:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die schijnt heel tof te zijn!
Als je OV hebt moet je hier maar es komen toko-en
waarom dan pas?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
krijg ik als het goed is in september pas![]()
maar als ik em heb dan ga ik em ook wel heel erg misbruiken tot aan alle landsgrenzen hier
omdat dan mijn officiele schooljaar pas begint, ik ben wel ingescreven bij de hro, maar de toelatingsxamens/cursus is geen officiele opleiding, dus geen ov of studiefinancieringquote:
je vraagt je soms af hoe sommige bedrijven kunnen bestaanquote:Op maandag 18 januari 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja nog mooier trouwens he.
Zaterdag ging ik voor dat pakket naar het postkantoor.
Donderdag had ik bericht in de bus gehad dat dr een postbode was geweest met 2 pakjes en als afzender stond er Ziggo bij.
Vrijdag had ik een afhaalbericht omdat de tweede keer aanbieden ook mislukt was.
Dus ik zaterdag dr heen met dat bericht .
Bleek dat Non dr doos () te zijn.
Voor het Ziggo pakket had ik een ander afhaal bewijs nodig dat TNT dus niet in de bus gedaan had![]()
![]()
Dus Ziggo en TNT samen is al helemaal kansloos.
Vrouwtje net vraagt of ik de doos afgehaald heb.
Nee dat had nog niet eens gekund als ik het gewild had![]()
En ondertussen ben ik alweer bijna 9 minuten aan het telefoneren
"Vraag dat maar aan je collega die je net doorverbonden heeft"quote:Op maandag 18 januari 2010 12:42 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Of ik het hele verhaal nog es uit wil leggen
had je cat dr lieve opmerking gezien?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:47 schreef JJH het volgende:
[..]
"Vraag dat maar aan je collega die je net doorverbonden heeft"
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:42 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Oef! Wat slecht zeg! Succes!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:42 schreef oh-oh het volgende:![]()
Wie wat waar?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
had je cat dr lieve opmerking gezien?
[SC] #567 Sundaymorning, rain is fallingquote:Op maandag 18 januari 2010 12:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Wie wat waar?
*Ook die ene geskipte pagina teruglezen gaat.
Aaaahquote:Op maandag 18 januari 2010 12:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[SC] #567 Sundaymorning, rain is falling
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:53 schreef oh-oh het volgende:
21 fucking minuten weer![]()
Echt serieus.
Maar die laatste jongen was dan wel weer heel aardig, en nu brengen ze op mn werk een nieuwe decoder en hoef ik dr helemaal niet voor te betalen.
En ik kan m ten alle tijden opzeggen als ik dr geen trek meer in heb![]()
Hij wilde zelfs een gratis monteur met dat ding bij me thuis laten komen![]()
Maar dan kon ie geen tijd afspreken, alleen een dagdeel en daar heb ik al helemaal geen trek in![]()
Dus, tja.
Ik ga maar even snel nog pauzeren![]()
Fuckers zeg.
jullie moeten wel wat beter communiceren he...quote:
Huh wat krig je dan steeds?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef oh-oh het volgende:
Lalalalala dat duurt wel weer even bij Ziggo![]()
Ze gaat mn bestelling annuleren.
Alweer
Ik zou zeggen dat ze de tering kennen krijgen. En die doos ook niet afhalenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:42 schreef oh-oh het volgende:![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:26 schreef Qwea het volgende:
help es.. moet ik ook morgen op mn werk trakteren?!
Ja want ik heb dus echt geen zin in taart againquote:Op maandag 18 januari 2010 13:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
staat wel lief... Doe je gewoon slagroomsoesjes ofzo
Morgen gewoon. Dan ben je toch jarig? Heeft ie pech (desnoods bewaar je voor m voor de dag erna ofzo)quote:Op maandag 18 januari 2010 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja want ik heb dus echt geen zin in taart again
En dan vandaag of morgen? Morgen is 1 stagair er niet
Eens!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen gewoon. Dan ben je toch jarig? Heeft ie pech (desnoods bewaar je voor m voor de dag erna ofzo)
Ja morgen idd... en soesjes bewaren? ielghquote:Op maandag 18 januari 2010 13:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Morgen gewoon. Dan ben je toch jarig? Heeft ie pech (desnoods bewaar je voor m voor de dag erna ofzo)
Och, in de koelkast!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja morgen idd... en soesjes bewaren? ielgh
Haha niks bijzonders hoor..Ik kom gewoon vrolijk binnenwandelenquote:
Meld jij dan ook even dat ik dit gezegd heb?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jullie moeten wel wat beter communiceren he...
ik moet jullie de hele tijd wijzen op wat jullie over elkaar zeggen!
hoe kom jij aan dat kippenhok!!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha niks bijzonders hoor..Ik kom gewoon vrolijk binnenwandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |