Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Turn the world into your dance floor.
quote:Op maandag 18 januari 2010 00:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hi
Ik luisterde net Met mien ogen dicht
Cerror's laatste creatie. Als ik de naam goed heb...quote:
Mja, kan wel.quote:Op maandag 18 januari 2010 00:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cerror's laatste creatie. Als ik de naam goed heb...
quote:
Alleen in Almelo.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ooh ja gisteravond toen ik naar bed ging ...
Ik hoorde de hond blaffen van de buren, dus ik zo buiten kijken. Stond er een politie auto verderop. Ze wouden die vrouw meenemen, maar die vrouw rende dus weg.
En ze werd echt pal voor ons huis gearresteerd
Ik stond er echt van WOW
wa dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:09 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat een superdag! Nu al!
Niks geen 'blue monday!'
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]Bij het ziekenhuis geweest voor controle, alles was in orde! Hoef niet meer terug te komen! ![]()
Financiële meevaller gehad ![]()
Ik kreeg EINDELIJK iemand aan de lijn voor de keuringen (probeer ik al 4 dagen) De Landmacht dus gebeld voor nieuwe keuringen en de nieuwe datum is vastgelegd! ![]()
Goddelijke Pantosti!
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:23 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]Bij het ziekenhuis geweest voor controle, alles was in orde! Hoef niet meer terug te komen! ![]()
Financiële meevaller gehad ![]()
Ik kreeg EINDELIJK iemand aan de lijn voor de keuringen (probeer ik al 4 dagen) De Landmacht dus gebeld voor nieuwe keuringen en de nieuwe datum is vastgelegd! ![]()
Goddelijke Pantosti!
Beterschap!quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 10:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:
Zolang je klokkespel maar oké is!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel lachen, ik heb nog steeds een dikke blauwe plek op mn rechterbovenamWeet iemand hoe ik daar vorige week aan gekomen ben?
Dat is hetquote:Op maandag 18 januari 2010 11:36 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zolang je klokkespel maar oké is!
Ik luister Hypocrisy!quote:
Check the plumbing.quote:
Ik nu Maidenquote:
Wolves in the throne roomquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Wolves in the throne room
w00tquote:Op maandag 18 januari 2010 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had een 7,5 en 6,3 voor de bonustentamens Financieringdus heb nu 0,5 bonuspunt voor mijn examen donderdag, betekent dat een 5 halen genoeg zou zijn
LP heb ik ook, maar nog niet geluisterd!quote:Op maandag 18 januari 2010 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Ik heb alleen de Two Hunters cd, is de rest ook vet?
Netjes.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had een 7,5 en 6,3 voor de bonustentamens Financieringdus heb nu 0,5 bonuspunt voor mijn examen donderdag, betekent dat een 5 halen genoeg zou zijn
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
netjes !quote:Op maandag 18 januari 2010 12:00 schreef ReMcOrE het volgende:
zoals de docenten vaak zeggen: haal je die 0,5 punt met de bonustentamens, dan moet je het echte examen ook kunnen halenquote:Op maandag 18 januari 2010 12:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
moet je er natuiurlijk wel voor zorgen dat je een 5 haalt en geen 4 ofzo.anders heb je nog niks.
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
Jongens, ik neem afscheid van jullie. Ik ga dood.
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Een koude en stijve San duwen!
hoe was het in Utrecht?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:41 schreef Robinhoo het volgende:
Kutwedstrijd maar wel gezelligquote:
Tot ziens danquote:Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
San wel en ik niet?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
@san, jij mag niet doodwe zouden nog een keer samen gaan drinken.
Deze gaan we draaien bij je begrafenisquote:Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Samzz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 18-01-2010 15:11:00 ]
en viel het nog mee met de kou ofwat?quote:
baan gevonden daar?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit trouwens al een beetje naar kamers te zoeken in en rondom Amersfoort
Nog niet, maar heb er morgen een gesprekje in de biebquote:Op maandag 18 januari 2010 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en viel het nog mee met de kou ofwat?
[..]
baan gevonden daar?
Ja viel mee inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en viel het nog mee met de kou ofwat?
[..]
baan gevonden daar?
Wat een kutplek.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:25 schreef Robinhoo het volgende:
Ja viel mee inderdaad.
[ afbeelding ]
Lijkt weinig maar is 700 manGigantisch steil uitvak.
Ze zijn er erger, hier heb je tenminste geen glaswand voor je neus bijv.quote:
Sta je goed opquote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Inderdaad ja, bij utrecht steil uitvak.
[ afbeelding ]
Ik ben vorig seizoen na alle wedstrijden geweest, uit en thuis. Dit seizoen alleen na Groningen, Twente en Heerenveenquote:
Als ik kan dan ga ik. Soms kan ik niet op zaterdagavond omdat we dan laat moeten voetballen die middag. En dan zo'n kutbuscombi die 3 uur van te voren vertrekt ofzo.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben vorig seizoen na alle wedstrijden geweest, uit en thuis. Dit seizoen alleen na Groningen, Twente en Heerenveen![]()
ff beetje kalm an met de centen
Jij dan?
Ja afgelopen zaterdag begon de kaartverkoop voor Twente uit. Om kwart over 9 had ik een kaartje voor bus 11quote:Op maandag 18 januari 2010 16:06 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Als ik kan dan ga ik. Soms kan ik niet op zaterdagavond omdat we dan laat moeten voetballen die middag. En dan zo'n kutbuscombi die 3 uur van te voren vertrekt ofzo.
Dit seizoen bij : Ado, Feyenoord, Willem II, NEC en Utrecht geweest (uit). En alle thuiswedstrijden uiteraard.
Heracles heb ik altijd pech met de kaartenMaar je gaat dus naar Twente uit? Is op woensdag hé, vind ik wel mooi.
Ik ga ook naar Bremen uit over maandje.
Volgens seizoen kun je zulke tripjes misschien wel maken als Heracles-supporter wie weetquote:Op maandag 18 januari 2010 16:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ja afgelopen zaterdag begon de kaartverkoop voor Twente uit. Om kwart over 9 had ik een kaartje voor bus 11Volgens mij zitten ze nu bij bus 16 ofzo.
En alleen seizoenkaarthouders kunnen nog kaarten kopen. Maar wel vet, Bremen uit
Neee, ik leef nogquote:Op maandag 18 januari 2010 14:59 schreef Ratelslangetje het volgende:![]()
@san, jij mag niet doodwe zouden nog een keer samen gaan drinken.
Zwaar dagje achter de rug dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neee, ik leef nogWij gaan samen drinken 18 februari
Je bent er naartoe geweest of je ging na de wedstrijd pas?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik ben vorig seizoen na alle wedstrijden geweest, uit en thuis. Dit seizoen alleen na Groningen, Twente en Heerenveen![]()
ff beetje kalm an met de centen
Jij dan?
Business assessment... En onze hele groep ligt overhoop, dus dat was een disaster.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zwaar dagje achter de rug dan?
Hij ging na de wedstrijd om achter het hek "HEY KLOOTZAK" te schreeuwen naar supporters van de tegenpartij denk ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent er naartoe geweest of je ging na de wedstrijd pas?
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Deze gaan we draaien bij je begrafenis![]()
Später
het is dat ik het liedje leuk vind en je er daarom mee weg komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hij heet geen Robin.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hij ging na de wedstrijd om achter het hek "HEY KLOOTZAK" te schreeuwen naar supporters van de tegenpartij denk ik.
Ik heb dat nog nooit van mijn leven gedaan.quote:
Wat denk je zelfquote:Op maandag 18 januari 2010 16:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent er naartoe geweest of je ging na de wedstrijd pas?
Nou ik ga er niet van uitquote:Op maandag 18 januari 2010 16:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Volgens seizoen kun je zulke tripjes misschien wel maken als Heracles-supporter wie weet
Maar Bremen uit, ze hebben daar een uitvak waar 5000 man in kan. Als dat toch een zou lukken
Kun je heel het polman in stoppenquote:Op maandag 18 januari 2010 16:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nou ik ga er niet van uit![]()
5000, das een best uitvak
of hij gaat in de zak van sinterklaasquote:Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef Samzz het volgende:
Je mag niet liegen van de Kerstman. Dan kom je op z'n naughty lijst.
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
het is dat ik het liedje leuk vind en je er daarom mee weg komt
Inderdaadquote:Op maandag 18 januari 2010 16:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kun je heel het polman in stoppen
Bron dat ik dat heb gedaan?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:25 schreef Samzz het volgende:
Je mag niet liegen van de Kerstman. Dan kom je op z'n naughty lijst.
Moet ik nu serieus alle posts terug gaan zoeken waarin je hebt gezegd dat je graag verwensingen schreeuwt naar andere supporters?quote:
Die van gister?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik nu serieus alle posts terug gaan zoeken waarin je hebt gezegd dat je graag verwensingen schreeuwt naar andere supporters?
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:35 schreef haakon het volgende:
ralheid
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Die van gister?Je vertelde me laatst nog dat je door had wanneer iemand serieus was en wanneer niet..
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet die van gisteren. En nee, een jongen die ik de kerstman gelooft, neem ik niet serieus
Ja Markooooo, vertel eens hoe je San gisteravond bevredigd hebtquote:Op maandag 18 januari 2010 16:41 schreef Samzz het volgende:
Maaarkooooooooo, vertel nog eens wat?
quote:
wil ze daarom dood ?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja Markooooo, vertel eens hoe je San gisteravond bevredigd hebt
Wat ik me nu afvraag he... Als je nu op je buik ligt en de rigor mortis dan intreedt en zo, blijven je borsten dan gewoon helemaal plat en verfrommeld als ze je omdraaien?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:34 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Een koude en stijve San duwen!
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja Markooooo, vertel eens hoe je San gisteravond bevredigd hebt
Hoiquote:
Hij heeft het me al verteldquote:
Heus nietquote:Op maandag 18 januari 2010 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij heeft het me al verteld
Wellesquote:
Rook jij ook?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik stap met een halve minuut uit de bus en steek me dan lekker een sigaretje op
Jep.quote:
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep.
T was alleen een kort sigaretje. Mn broertje kwam langs in de auto van de hulp hier. KUUUT. Hoop echt dat hij niks gezien heeft
Als mn ouders erachter komen dat ik rook, moet ik mn rijbewijs terugbetalen, en mag ik de komende tijd het huis niet uit, óf ik word juist op straat gegooitquote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Of mag je niet roken van je ouders?
Ohnoes ohnoes!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep.
T was alleen een kort sigaretje. Mn broertje kwam langs in de auto van de hulp hier. KUUUT. Hoop echt dat hij niks gezien heeft
Dat zijn wel absurde maatregelenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als mn ouders erachter komen dat ik rook, moet ik mn rijbewijs terugbetalen, en mag ik de komende tijd het huis niet uit, óf ik word juist op straat gegooit
Omdat ik kutouders heb.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:01 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom moet je dat allemaal Nathalie?
indeedquote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zijn wel absurde maatregelen
Zaad?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aggossie! Noobie zat Henkie te voeren
Waarom rook je dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als mn ouders erachter komen dat ik rook, moet ik mn rijbewijs terugbetalen, en mag ik de komende tijd het huis niet uit, óf ik word juist op straat gegooit
Omdat ik dat met stress toch wel prettig vindquote:
Jaquote:
En daar riskeer je al die dingen mee....oke...quote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik dat met stress toch wel prettig vind
Marko liegt niet tegen mijquote:Op maandag 18 januari 2010 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welles
Damn ik wist niet dat jij een harde kreuner was
Weet je dat je mateloos irritant begint te worden?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En daar riskeer je al die dingen mee....oke...
Het is toch een forum, iedereen mag zijn eigen menig geven.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet je dat je mateloos irritant begint te worden?
Ik leef mijn leven, en jouw oordeel hoef ik daarover niet te horen.
Jij bent zo open hier, dus kan je reacties verwachten? (want daar vraag je om?)quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Marko's vraag/opmerking wel terecht vind, maar aan de andere kant heb jij ook gelijk met je "Ik leef mijn leven, en jouw oordeel hoef ik daarover niet te horen."quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Roken zorgt voor een hoge bloeddruk. Een hoge bloeddruk veroorzaakt meer stress.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik dat met stress toch wel prettig vind
Nath, kan niet andersquote:Op maandag 18 januari 2010 18:02 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik moest me hier melden volgens een of andere dronken atakganger.... Jullie mogen raden
Wij wachten afquote:Op maandag 18 januari 2010 18:08 schreef Lamzak_ het volgende:
De vraag is of ze dat zelf ook nog herinnert
Nuhu, van roken krijg je juist lagere bloeddruk. Ben al wel eens flauwgevallen na roken, omdat ik van mezelf opzich al een lage bloeddruk hebquote:Op maandag 18 januari 2010 17:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Roken zorgt voor een hoge bloeddruk. Een hoge bloeddruk veroorzaakt meer stress.
Dus je kunt beter dan niet roken.
Ja, I rememberquote:Op maandag 18 januari 2010 18:08 schreef Lamzak_ het volgende:
De vraag is of ze dat zelf ook nog herinnert
Doe toch maarquote:Op maandag 18 januari 2010 18:11 schreef Lamzak_ het volgende:
he, shit, anders ging ik een of ander verzonnen verhaal ophangen, jammer
Ik heb nog nooit zoveel gezopen dat ik me niets meer kon herinnerenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:11 schreef Lamzak_ het volgende:
he, shit, anders ging ik een of ander verzonnen verhaal ophangen, jammer
Waarom ga je ná de wedstrijden. Vind je de wedstrijden niet interessant en ga je voor de afterparty?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Oke naar sorryquote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom ga je ná de wedstrijden. Vind je de wedstrijden niet interessant en ga je voor de afterparty?
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom ga je ná de wedstrijden. Vind je de wedstrijden niet interessant en ga je voor de afterparty?
Ga je naar sorry? Wat is sorry dan voor iets?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je naar sorry? Wat is sorry dan voor iets?
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je naar sorry? Wat is sorry dan voor iets?
Fetishisten, die kicken daarop.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt mij ook donders saai, zo'n leeg veld, leeg stadion. Maar goed, je hebt van die mensen.
Ach, zo'n 3e helft heeft ook z'n charmes. Lekker tot rust komenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:32 schreef Kreator het volgende:
Lijkt mij ook donders saai, zo'n leeg veld, leeg stadion. Maar goed, je hebt van die mensen.
Dan ben je wel een ontzettende kut dat je toch rookt.. en dan nog op straat ook!quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:36 schreef Robinhoo het volgende:
Hij zoekt gewoon de supporters van de tegenpartij op hoor, hij heeft namelijk een stadionverbod.
haha juistquote:Op maandag 18 januari 2010 18:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan ben je wel een ontzettende kut dat je toch rookt.. en dan nog op straat ook!
Kloptquote:Op maandag 18 januari 2010 18:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt daar zo over
![]()
Maar ik kan wel tegen een grapje
David heeft op haar gelegen vrees ikquote:Op maandag 18 januari 2010 18:42 schreef Redbaron het volgende:
marko hoe wast zaterdag bij henrike?? hej ook op haar gelegen
hoezo vrees je? was ze zo lelijk?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
David heeft op haar gelegen vrees ik
Jij hebt lang onder de douche gestaan!quote:
whehequote:Op maandag 18 januari 2010 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt lang onder de douche gestaan!
Het was lekker hoor, die paar minuutjes dat ik erbij stondquote:
Droom je nou al?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het was lekker hoor, die paar minuutjes dat ik erbij stond![]()
zeker weten!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het was lekker hoor, die paar minuutjes dat ik erbij stond![]()
Wilde meid!quote:
Wtf?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
David heeft op haar gelegen vrees ik
Hoe harder men ontkent...quote:
Bwhehehequote:Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ben net aan het posten in een topic daarover![]()
Ultieme topickiller ontdekt
Meestal verklaard dat een heleboelquote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, je weet hoe ik kan reageren
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, je weet hoe ik kan reageren
En jij al helemaalquote:Op maandag 18 januari 2010 19:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Meestal verklaard dat een heleboel
Ik las Rukkertopicquote:Op maandag 18 januari 2010 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ruzie in het Tukkertopic, heerlijk. Daar gaan m'n utopische gedachten over de lieve tukkers
Ie waquote:
Maar, maar... IK BEN WEL LIEF!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ruzie in het Tukkertopic, heerlijk. Daar gaan m'n utopische gedachten over de lieve tukkers
Jij en Manon toch?quote:
Link?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kreator is van de oude stempelquote:Op maandag 18 januari 2010 19:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie ben jij eigenlijk?
je wou er gewoon niet heen !quote:Op maandag 18 januari 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
Über Tukker![]()
Heee! ACT-F, ik was in Goor vandaagVergeten m'n biertje te komen halen
Terug komen jij!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
Über Tukker![]()
Heee! ACT-F, ik was in Goor vandaagVergeten m'n biertje te komen halen
Ik bedacht het me toen ik Goor uitreed. Ik moest in een straat zijn met een Gquote:
Maar wat deed je in Goor?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
Ik bedacht het me toen ik Goor uitreed. Ik moest in een straat zijn met een G
Ze zocht Geerquote:
Ik reed mee met m'n opdrachtgever, die moest ski's ophalen in Goorquote:
Die verwachtte ik alquote:
Oonk Sport zeker? Niet echt supervlakbij de kerk, maar goed. Mijn stamkroeg is ook naast de kerkquote:Op maandag 18 januari 2010 19:50 schreef Samzz het volgende:
Ik reed mee met m'n opdrachtgever, die moest ski's ophalen in GoorNaast de kerk, die straat.
Nee, bij een mevrouw die dr ski's weg deed of zoquote:Op maandag 18 januari 2010 19:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oonk Sport zeker? Niet echt supervlakbij de kerk, maar goed. Mijn stamkroeg is ook naast de kerk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |