Wij wachten afquote:Op maandag 18 januari 2010 18:08 schreef Lamzak_ het volgende:
De vraag is of ze dat zelf ook nog herinnert
Nuhu, van roken krijg je juist lagere bloeddruk. Ben al wel eens flauwgevallen na roken, omdat ik van mezelf opzich al een lage bloeddruk hebquote:Op maandag 18 januari 2010 17:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Roken zorgt voor een hoge bloeddruk. Een hoge bloeddruk veroorzaakt meer stress.
Dus je kunt beter dan niet roken.
Ja, I rememberquote:Op maandag 18 januari 2010 18:08 schreef Lamzak_ het volgende:
De vraag is of ze dat zelf ook nog herinnert
Doe toch maarquote:Op maandag 18 januari 2010 18:11 schreef Lamzak_ het volgende:
he, shit, anders ging ik een of ander verzonnen verhaal ophangen, jammer
Ik heb nog nooit zoveel gezopen dat ik me niets meer kon herinnerenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:11 schreef Lamzak_ het volgende:
he, shit, anders ging ik een of ander verzonnen verhaal ophangen, jammer
Waarom ga je ná de wedstrijden. Vind je de wedstrijden niet interessant en ga je voor de afterparty?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ben vorig seizoen na alle wedstrijden geweest, uit en thuis. Dit seizoen alleen na Groningen, Twente en Heerenveen![]()
Oke naar sorryquote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom ga je ná de wedstrijden. Vind je de wedstrijden niet interessant en ga je voor de afterparty?
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom ga je ná de wedstrijden. Vind je de wedstrijden niet interessant en ga je voor de afterparty?
Ga je naar sorry? Wat is sorry dan voor iets?quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je naar sorry? Wat is sorry dan voor iets?
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga je naar sorry? Wat is sorry dan voor iets?
Fetishisten, die kicken daarop.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Lijkt mij ook donders saai, zo'n leeg veld, leeg stadion. Maar goed, je hebt van die mensen.
Ach, zo'n 3e helft heeft ook z'n charmes. Lekker tot rust komenquote:Op maandag 18 januari 2010 18:32 schreef Kreator het volgende:
Lijkt mij ook donders saai, zo'n leeg veld, leeg stadion. Maar goed, je hebt van die mensen.
Dan ben je wel een ontzettende kut dat je toch rookt.. en dan nog op straat ook!quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als mn ouders erachter komen dat ik rook, moet ik mn rijbewijs terugbetalen, en mag ik de komende tijd het huis niet uit, óf ik word juist op straat gegooit
quote:Op maandag 18 januari 2010 18:36 schreef Robinhoo het volgende:
Hij zoekt gewoon de supporters van de tegenpartij op hoor, hij heeft namelijk een stadionverbod.
haha juistquote:Op maandag 18 januari 2010 18:36 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Dan ben je wel een ontzettende kut dat je toch rookt.. en dan nog op straat ook!
Kloptquote:Op maandag 18 januari 2010 18:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt daar zo over
![]()
Maar ik kan wel tegen een grapje
David heeft op haar gelegen vrees ikquote:Op maandag 18 januari 2010 18:42 schreef Redbaron het volgende:
marko hoe wast zaterdag bij henrike?? hej ook op haar gelegen
hoezo vrees je? was ze zo lelijk?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
David heeft op haar gelegen vrees ik
Jij hebt lang onder de douche gestaan!quote:
whehequote:Op maandag 18 januari 2010 18:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij hebt lang onder de douche gestaan!
Het was lekker hoor, die paar minuutjes dat ik erbij stondquote:
Droom je nou al?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het was lekker hoor, die paar minuutjes dat ik erbij stond![]()
zeker weten!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het was lekker hoor, die paar minuutjes dat ik erbij stond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |