quote:Op maandag 18 januari 2010 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja Markooooo, vertel eens hoe je San gisteravond bevredigd hebt
Hoiquote:
Hij heeft het me al verteldquote:
Heus nietquote:Op maandag 18 januari 2010 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hij heeft het me al verteld
Wellesquote:
Rook jij ook?quote:Op maandag 18 januari 2010 16:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik stap met een halve minuut uit de bus en steek me dan lekker een sigaretje op
Jep.quote:
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep.
T was alleen een kort sigaretje. Mn broertje kwam langs in de auto van de hulp hier. KUUUT. Hoop echt dat hij niks gezien heeft
Als mn ouders erachter komen dat ik rook, moet ik mn rijbewijs terugbetalen, en mag ik de komende tijd het huis niet uit, óf ik word juist op straat gegooitquote:Op maandag 18 januari 2010 16:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Of mag je niet roken van je ouders?
Ohnoes ohnoes!quote:Op maandag 18 januari 2010 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep.
T was alleen een kort sigaretje. Mn broertje kwam langs in de auto van de hulp hier. KUUUT. Hoop echt dat hij niks gezien heeft
Dat zijn wel absurde maatregelenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als mn ouders erachter komen dat ik rook, moet ik mn rijbewijs terugbetalen, en mag ik de komende tijd het huis niet uit, óf ik word juist op straat gegooit
Omdat ik kutouders heb.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:01 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom moet je dat allemaal Nathalie?
indeedquote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zijn wel absurde maatregelen
Zaad?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Aggossie! Noobie zat Henkie te voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |