Waarom rook je dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als mn ouders erachter komen dat ik rook, moet ik mn rijbewijs terugbetalen, en mag ik de komende tijd het huis niet uit, óf ik word juist op straat gegooit
Omdat ik dat met stress toch wel prettig vindquote:
Jaquote:
En daar riskeer je al die dingen mee....oke...quote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik dat met stress toch wel prettig vind
Marko liegt niet tegen mijquote:Op maandag 18 januari 2010 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welles
Damn ik wist niet dat jij een harde kreuner was
Weet je dat je mateloos irritant begint te worden?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En daar riskeer je al die dingen mee....oke...
Het is toch een forum, iedereen mag zijn eigen menig geven.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Weet je dat je mateloos irritant begint te worden?
Ik leef mijn leven, en jouw oordeel hoef ik daarover niet te horen.
Jij bent zo open hier, dus kan je reacties verwachten? (want daar vraag je om?)quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Marko's vraag/opmerking wel terecht vind, maar aan de andere kant heb jij ook gelijk met je "Ik leef mijn leven, en jouw oordeel hoef ik daarover niet te horen."quote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Roken zorgt voor een hoge bloeddruk. Een hoge bloeddruk veroorzaakt meer stress.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat ik dat met stress toch wel prettig vind
Nath, kan niet andersquote:Op maandag 18 januari 2010 18:02 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik moest me hier melden volgens een of andere dronken atakganger.... Jullie mogen raden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |