quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Zoals ik eind vorig topic al zei: 15.000¤ als je een beetje zuunig aan doet.. en dan doe je dus alles zelf.. en dat is alleen de race zelf.. paar maanden serieus naar de sportschool, en alle trainingsuren en materiaal e.d. komen daar nog bij, het is ook aan te raden om 2 redelijk identieke motoren te hebben; eentje om te trainen en eentje om de rally mee te rijden; het zou nogal lullig zijn als je je fiets total loss rijdt net voor de rally, of je blok kapot ofzo..'quote:Op maandag 18 januari 2010 00:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Die Heroes Legend lijkt me wel ongelooflijk gaaf.. En iig perfect voor low experience, hoe het qua low budget zit weet ik niet
Ik was ruim 4x zo veel kwijt.quote:Op maandag 18 januari 2010 01:00 schreef Dingest het volgende:
Ach, een verre kennis heeft zoiets gedaan met in totaal 2000 euro aan kosten (auto aan het einde achtergelaten voor het goede doel). Wat ik vrij schappelijk vind
En wat is goed aanpakken? Beetje afhankelijk van de rally is deel van de charme is toch ook wel dat je het op de bonnefooi doet
Jij bent dan ook niet die verre vriend van mijquote:
Yez, in februari begin ik met m'n stage, dan heb ik nog één keer zomervakantie, daarna afstuderen en als 't goed is ben ik in januari 2011 eindelijk eens klaar...quote:Op maandag 18 januari 2010 12:50 schreef Anne het volgende:
En zit je nou nog steeds in Arnhem?
Ja, ze willen mij nog maar 1 maand verzekeren vanaf het moment van uitschrijving in Nederland.
En aangezien ik ben uitgeschreven per 1 januari, moet ik dus per 1 februari eigenlijk iets anders hebben.
Gaat om een gare Polo.
Het was ook zo'n budget rally hoor... Go For Africa om precies te zijn. Maar we waren met z'n 3en en we wilde het goed aanpakken. Dus we hebben niet te veel bezuinigd... We zijn met een '89 Patrol 3.3 Turbo naar Afrika geraced en met het vliegtuig terug.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:39 schreef Dingest het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet die verre vriend van mij![]()
Maar het hangt ook wel een beetje van de race/rally af die je rijdt.
de meeste mensen doen dat andersom. een saxo als d.d. en een E30 voor track en funquote:Op maandag 18 januari 2010 12:16 schreef Youp het volgende:
Een '02 Saxo VTS 16v tracktool/fun auto en sinds kort heb ik een '89 BMW E30 320i voor woon-werk (kamer-stage).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |