quote:
Mooi.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:10 schreef o.us het volgende:
Eindelijk voel ik mij niet aangesproken in een Marokkanentopic wat betreft de TT.
Derhalve een terechte klacht.
Dit dus, ik durf te wedden dat die hoer ook veel te wellustig uit haar ogen keek.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:11 schreef afcajos het volgende:
Die meid zal het wel verdiend hebbenBeetje ronddartelen in een rokje waarschijnlijk, dan vraag je er gewoon om.
Enzo is hetquote:Op zondag 17 januari 2010 22:11 schreef afcajos het volgende:
Die meid zal het wel verdiend hebbenBeetje ronddartelen in een rokje waarschijnlijk, dan vraag je er gewoon om.
neequote:
Precies, dat bedoel ik. Ook al ben ik dan een ninja (is niet iets waarin mee te koop loop maar hier kan ik het denk ik wel zeggen.)quote:Op zondag 17 januari 2010 22:11 schreef BountyHunter340 het volgende:
nee, want voor je het weet heb je er 100 achter je aan
Dat einde.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_een_probleem_.html
[..]
![]()
Als het ongestraft zou blijven wel. Is best lekker.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:10 schreef piere het volgende:
Maar wie zou ze (serieus) de t*f*s intrappen?
Dat dus..quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:20 schreef J.Herrer het volgende:
Wat is je probleem? Hij wilde haar gewoon versieren
Bemoei je met je eigen zaken
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_een_probleem_.html
[..]
![]()
Is ook wel een kutstation zeg.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:07 schreef Federer-fan het volgende:
Liep ik vandaag op Utrecht Centraal, liepen er twee Marokkaanse jongens van een jaar of 15 een beetje te hangen. Opeens loopt er een meisje voorbij van een jaar of 25. Loopt een van die jongens naar haar toe en hij botst zo expres met zijn schouder tegen haar aan. Daarna lachen met zijn medetuig.Dat meisje liep gewoon door.
Triest volk zeg. TS stond erbij en keek ernaar. Zouden jullie iets hebben gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |