quote:Op zondag 17 januari 2010 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet hoor, maar het zijn wel altijd een beetje dezelfde types die worden opgelicht.
Oh ja diequote:Op zondag 17 januari 2010 21:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
NeeFransien en Bennie, die hun huis uit moesten en verhaal gingen halen bij burgemeester Rombouts!
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
IK SNAP ER NIETS VAN, WAT VOOR PING?
Nee die zoon was van Willem en Willy toch? Die met de verzekering ging bellenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Oh ja die![]()
Met je kankerverslaafde zoooon!
en dan bedoel ik natuurlijk programma's als Hart v Nederland en sterren doen weer iets op ijsquote:
ja verdumme, kan iemand het uitleggen?quote:
Lol was vorige week, ik denk dat ze hier meegelezen hebben, want het is nu weg.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:36 schreef kanovinnie het volgende:
IK SNAP ER NIETS VAN, WAT VOOR PING?
Ze zien er ook niet uit alsof ze dat willenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Ze kunnen niet samen in bedEn ze hebben een uitzet, hoe burgerlijk.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Ze kunnen niet samen in bedEn ze hebben een uitzet, hoe burgerlijk.
Wtfquote:
Ja dus.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:39 schreef dubidub het volgende:
Ze kunnen hem niet traceren, omdat 'ie zich niet op vaste tijdstippen ergens bevind... De beste man is dus dakloos?
ik heb wel eens dat er ineens 25 posts per pagina stan, maar 1..?quote:
Alberto had dit opgelostquote:Op zondag 17 januari 2010 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij laat zich letterlijk wegduwen door dat mannetjeNiks vergeleken bij peter en alberto
kan die ook zn huis niet innemenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
Uit huis gezetGeen oplossing dit keer voor John, minpuntje.
Ik heb altijd 25 per paginaquote:Op zondag 17 januari 2010 21:41 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
ik heb wel eens dat er ineens 25 posts per pagina stan, maar 1..?
Sjon heeft vorige week wel zeker 3 zaken opgelost, meer dan Alberto in alle seizoenen dat hij al op tv isquote:Op zondag 17 januari 2010 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hij laat zich letterlijk wegduwen door dat mannetjeNiks vergeleken bij peter en alberto
quote:
&Maar goed is die er zeker inquote:Op zondag 17 januari 2010 21:43 schreef Karina het volgende:
Albert lost toch nooit wat op? Die staat alleen interessant te doen met zijn telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |