Misschien gaatie binnen enkele dagen wel in Amerika wonen ofzoquote:Op zondag 17 januari 2010 21:24 schreef teamlead het volgende:
"da's toch even slikken voor de bestuurder"
Hij leek er niet echt van onder de indruk
Slapen doen we 's nachts!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daag iedereen! Ik was even een uiltje knappen maar ik kon DASen jullie
toch niet laten zitten zeker
En groot gelijk heeftie.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Misschien gaatie binnen enkele dagen wel in Amerika wonen ofzo
Mijn reactievermogen is op zondag vrij slechtquote:Op zondag 17 januari 2010 21:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik hou niet van bellen, je had maar een beter reactievermogen moeten hebben
Die vent blijft wel kalm over de invordering zeg.
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Daag iedereen! Ik was even een uiltje knappen maar ik kon DASen jullie
toch niet laten zitten zeker
Die heb ik nog 8 jaar geleden toen mijn vader opgepakt werd voor drugsrunningquote:
???quote:Op zondag 17 januari 2010 21:32 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Fransien en Bennie uit probleemwijken Den Bosch
obvious troll is obviousquote:Op zondag 17 januari 2010 21:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ga ook eens op de ping letten, viel me vorige keer echt niet op
Zodra je er op gaat letten stoort het bijzonderquote:Op zondag 17 januari 2010 21:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik ga ook eens op de ping letten, viel me vorige keer echt niet op
Deze aflevering stond al klaarquote:Op zondag 17 januari 2010 21:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog steeds die Ping? Ik heb ze nog wel gemaild daarover verdorie!
als ze het lief vraagtquote:Op zondag 17 januari 2010 21:33 schreef dubidub het volgende:
Effe eerlijk, mannen en dame, zou je haar geven?
Ken uw klassiekers!quote:
nee.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:33 schreef dubidub het volgende:
Willem en Willy bedoel je?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:32 schreef 9611Niels het volgende:
[ afbeelding ]
Fransien en Bennie uit probleemwijken Den Bosch
Absoluut nietquote:Op zondag 17 januari 2010 21:33 schreef dubidub het volgende:
Ik ken de ping ook nietquote:
Ze lijkt op Sonja Bakkerquote:Op zondag 17 januari 2010 21:33 schreef dubidub het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
ik denk dat hier wel enig sarcasme aan te pas kwamquote:Op zondag 17 januari 2010 21:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik vind dat het woord "paleisje" hier verkeerd gebruikt wordt
Kamperuitsprakenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:33 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik vind dat het woord "paleisje" hier verkeerd gebruikt wordt
Neequote:
Als er een naam in beeld komtquote:Op zondag 17 januari 2010 21:34 schreef Knallert het volgende:
Wanneer hoor je die ping ongeveer?
Idd, de mailtjes hebben succes gehad!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |