toen ik het last dacht ik al "vrouw"..quote:Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Parlay het volgende:
1 en als het aan mij ligt over niet al te lange tijd 0, geldverslindend monster is het. Ook weleens makkelijk maar ik zie eigenlijk steeds meer nadelen.
En hij staat gewoon in de straat voor de deur, waar we eerdaags ook weer geld voor neer mogen tellen.Enige voordeel is dat we er wat verder weg goedkopere boodschappen groot in kunnen kopen, maar dat is een illusie als je nagaat wat hij maandelijks kost.
Wij hebben hem in principe niet echt nodig nee en mijn man hecht er geen waarde aan. Wel meer dan mij, das waar.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
toen ik het last dacht ik al "vrouw"..
Mannen houden van geldverslindende fossiele brandstof verstokende monsters.. Als je niet ver voor je werk hoeft, geen vrienden bezoekt die wat verder weg wonen, nooit even spontaan een weekendje weg gaat heb je er inderdaad geen nodig.
Wat is het voor " monster"quote:Op zondag 17 januari 2010 20:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wij hebben hem in principe niet echt nodig nee en mijn man hecht er geen waarde aan. Wel meer dan mij, das waar.Maar hij ziet ook de maandelijkse kosten en die wegen wat hem betreft ook niet op tegen de voordelen. Het is zijn hobby ook niet zoals bij sommige mannen in dit topic, dan zou het wel anders liggen natuurlijk.
WTF moet je met die Mondeo stationquote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef draaijer het volgende:
4 auto's en we kunnen 5 auto's op de oprit kwijt + 1 in de garage
Wij hebben staan:
BMW 320i (2007)
Land Rover Discovery 7-persoons (2006)
Ford Mondeo station (2003)
Porsche Boxster S (2001)
Mijn vrouw wil een oud hok waarin je een skelter of fiets vol modder, na het bezoeken van het bos, gewoon in kan gooien zonder je zorgen te maken over eventuele schade of bang worden dat de unit vies zal worden. Ze had een Grand Cherokee, maar die was lomp en te jongquote:
Hij is van 2000, Ford Fiesta century. Prima auto trouwens, weinig extra kosten maar aangezien we hem vaker niet dan wel gebruiken.......Mja, het is geen ruziepunt, het is meer afentoe in krappe tijden dat de auto ter sprake komt.quote:
Grappigquote:Op zondag 17 januari 2010 22:05 schreef Etimm het volgende:
2
Witte Mazda MX-6 2.5V6 uit 1991
Zwarte Mazda MX-6 2.5V6 uit 1992
En hier staan ze:
[ afbeelding ]
Heb ze liever in de garage staan, maarjah heb er helaas geen een
WUT ?!? ! !? 11 1!?!! 11!!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:51 schreef T42 het volgende:
17
Die blijven rijden he, Mazda'squote:Op zondag 17 januari 2010 22:05 schreef Etimm het volgende:
2
Witte Mazda MX-6 2.5V6 uit 1991
Zwarte Mazda MX-6 2.5V6 uit 1992
En hier staan ze:
[ afbeelding ]
Heb ze liever in de garage staan, maarjah heb er helaas geen een
De unitquote:Op zondag 17 januari 2010 21:01 schreef draaijer het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil een oud hok waarin je een skelter of fiets vol modder, na het bezoeken van het bos, gewoon in kan gooien zonder je zorgen te maken over eventuele schade of bang worden dat de unit vies zal worden. Ze had een Grand Cherokee, maar die was lomp en te jong
Mocht iemand nog 1 wieldop voor een Mondeo Station hebben, let me know
Nou ja, wees blij dat 'ie z'n salaris niet ook even noemt.quote:
Je wilt toch minimaal met 1 fatsoenlijke auto voor de dag kunnen komen!quote:
4 hebben er apk waarvan er 2 rijdenquote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WUT ?!? ! !? 11 1!?!! 11!!![]()
aardig gek![]()
Ik heb er 4, alle 4 op de oprit hier voor de deur, eentje is geschorst, en de rest wordt gewoon mee gereden.
meestal rijd ik motor though
Waarom is het m dan niet geworden?quote:
Niet stuk te krijgenquote:
[TK] vw kever 1200 uit 82quote:Op maandag 18 januari 2010 09:22 schreef KhaZ het volgende:
Eentje maar.. wil later nog wel een jaren 70/80 Alfa of Kever (op LPG) voor erbij
Op eigen parkeerplek.. die lekker breed is dus geen deuken in m'n deur van de buurman
Had 'm al gezien.. jammer genoeg geen LPGquote:
lpg is een 1000 euro extraquote:Op maandag 18 januari 2010 11:02 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Had 'm al gezien.. jammer genoeg geen LPG> wel een mooi ding!
ja en leg nu maar snel de Autoweek weg en ga je scooter wassen.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef draaijer het volgende:
4 auto's en we kunnen 5 auto's op de oprit kwijt + 1 in de garage
Wij hebben staan:
BMW 320i (2007)
Land Rover Discovery 7-persoons (2006)
Ford Mondeo station (2003)
Porsche Boxster S (2001)
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:45 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
ja en leg nu maar snel de Autoweek weg en ga je scooter wassen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:45 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
hier 2:
1 ford mondeo (privé)
1 VW Polo (lease)
Ja de afgunst druipt er vanaf. Niet elke fokker is mislukt in het leven hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Dus als iemand succesvoller is dan jij, is het meteen een faker?
Afgunst ?? welnee manquote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja de afgunst druipt er vanaf. Niet elke fokker is mislukt in het leven hoor
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef renedis het volgende:
twee auto;s:
- Mazda RX-7 FD3S (weekend auto, staat in de garage, geschorst vooor de winterstalling)
- Seat Leon (lease-bak, staat gewoon voor de deur)
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Afgunst ?? welnee man![]()
Hij heeft toevallig wel een modderfokkin' Mondeo hoor, dé veel-voor-weinig unit![]()
![]()
![]()
Dus de mate van succes wordt bepaald door voertuigbezit?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Mikkie het volgende:
Dus als iemand succesvoller is dan jij, is het meteen een faker?
Ik denk dat iemand die een S-klasse bezit succesvoller is dan een Modus.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Dus de mate van succes wordt bepaald door voertuigbezit?
Confronterend nietwaar..Ga eens werken knulquote:Op maandag 18 januari 2010 14:45 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
hier 2:
1 ford mondeo (privé)
1 VW Polo (lease)
Zo speciaal is het allemaal niet. 1 lease auto en de rest is 2e handsquote:Op maandag 18 januari 2010 06:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou ja, wees blij dat 'ie z'n salaris niet ook even noemt.
...
Vooral de mate waarin je geld mag afstorten in een bodemloze put.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef FransDeens het volgende:
Dus de mate van succes wordt bepaald door voertuigbezit?
Ach ja mensen verschillen. Soms moeilijk te begrjipen voor mensen. Sommige mensen halen daar hun plezier en geluk uit in het leven. Andere mensen kopen een state of the art computer systeem wat overrated is voor internet gebruik. Andere mensen kopen een home cinema set van het duurste merk omdat ze audiofiel zijn waar ik nooit zoveel geld aan zou uitgeven want geluid is geluid, net als anderen denken: een auto is een middel om van A naar B te komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:01 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Vooral de mate waarin je geld mag afstorten in een bodemloze put.
Veel mensen hebben een auto niet voor A naar B vervoer. Daar hebben ze dan één auto voor en de andere auto's zijn voor "de leuk". De ene keer heb je zin om te scheuren, pak je auto X, dan heb je zin om te touren pak je auto Y, etc.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik snap niet zo goed wat een mens met 3 a 4 autos moet...je kan er maar in een tegelijk rijden
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:51 schreef Yoda87 het volgende:
Een Alfa 75 T_Spartk
Deze dus
[ link | afbeelding ]
Ik rij bijna 1600 kilometer per week in mijn auto, dan wil ik ook wel eens wat anders.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik snap niet zo goed wat een mens met 3 a 4 autos moet...je kan er maar in een tegelijk rijden
Ik snap niet wat vrouwen met 12 paar schoenen/tasjes moet. Je kan er maar 1 tegelijk gebruiken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:45 schreef PushyGurl het volgende:
Dat heb ik nou met vrouwen en schoenen/tassen/kledingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:45 schreef PushyGurl het volgende:
Verkocht!! nu dus nog eentje, een 206quote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef Hugo__Boss het volgende:
Twee! Hopelijk morgen of overmorgen nog maar een\
Peugeot 206
Renault Clio
Uhhh.. waarop ik me dan afvraag; waarom je dan niet eerst investeert in een pand met een garage/oprit voordat je een dure auto koopt die je aan de goden overlevert op een parkeervak in de straat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:25 schreef Stuart het volgende:
1 auto (Cayenne S) uit 2004 en die wordt aan de straat geparkeerd. Er zijn hier niet zo gek veel mensen met een garage bij hun huis
Wat een onzin. Heb je enig idee wat een huis hier (Londen) kost? De meeste huizen hier zijn, zoals al gezegd, zonder garage of oprit. Een 2 kamer appartement kost al gauw meer dan Ł250,000 waarmee ik dus wil aangeven dat het een beetje een dooddoener is. Een huis met garage in Londen kan je zomaar meer dan 1 miljoen pond kosten wil je in een beetje normale wijk wonen. Een Cayenne S van 5 of 6 jaar oud kost je ongeveer 25,000 pond om aan te schaffenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhhh.. waarop ik me dan afvraag; waarom je dan niet eerst investeert in een pand met een garage/oprit voordat je een dure auto koopt die je aan de goden overlevert op een parkeervak in de straat.![]()
Niet om te flamen ofzo, maar ik zou geen minuut rustig slapen denk ik
In Nederland waarschijnlijk een stuk duurder dan hier. Blijft natuurlijk wel een Porsche. Begrijp overigens best dat je het geen mooie auto vind hoor. Heb deze zelf ook maar gekregen. Moet overigens zeggen dat het wel goed (maar duur in verbruik) rijdt.quote:
OK sorry dat ik niet iedereen onderwerp aan een profielcheck voor ik postquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heb je enig idee wat een huis hier (Londen) kost? De meeste huizen hier zijn, zoals al gezegd, zonder garage of oprit. Een 2 kamer appartement kost al gauw meer dan Ł250,000 waarmee ik dus wil aangeven dat het een beetje een dooddoener is. Een huis met garage in Londen kan je zomaar meer dan 1 miljoen pond kosten wil je in een beetje normale wijk wonen. Een Cayenne S van 5 of 6 jaar oud kost je ongeveer 25,000 pond om aan te schaffen
Verder kan er altijd wel iets met je auto gebeuren. Gebeurd het niet bij je in de straat dan is het wel op het parkeerterrein van de supermarkt of school
Waar staat het dat ik iedereen met 3 kapotte auto's met Turk vergelijk? Je insinueert wel vaker dingen. Lezen is een kunst he? Ik weet dat het je hoog zit en mij graag wil bashen maar doe het dan wel met goeie argumenten/onderbouwing. Je komt nu wat sneu over zo. Hoeft niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:27 schreef invine het volgende:
[..]
Dus iedereen met kapotte auto's lijkt op turq?
Ik vind jou nu eerlijk gezegd ook wel wat overdreven reageren, maar vooruitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waar staat het dat ik iedereen met 3 kapotte auto's met Turk vergelijk? Je insinueert wel vaker dingen. Lezen is een kunst he? Ik weet dat het je hoog zit en mij graag wil bashen maar doe het dan wel met goeie argumenten/onderbouwing. Je komt nu wat sneu over zo. Hoeft niet.
Haha, zeg jij dat ik moeite heb met lezen? Terwijl jij straal over mijn vraagteken heen leest, jonge kom op zeg.. en als ik jou zou willen bashen dan zou ik wel beginnen over je auto, maar dat doe ik niet want ik laat je in je waarde.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waar staat het dat ik iedereen met 3 kapotte auto's met Turk vergelijk? Je insinueert wel vaker dingen. Lezen is een kunst he? Ik weet dat het je hoog zit en mij graag wil bashen maar doe het dan wel met goeie argumenten/onderbouwing. Je komt nu wat sneu over zo. Hoeft niet.
En sinds vandaag weer een 205 Cabrio erbij.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:38 schreef GizartFRL het volgende:
Op het moment nog maar 5.
3x 205 GTI
1x 205 1.1 uit86 van de eerste eigenaar @ 123456km'
1x 405 station als gezinsauto.
heb tijden gehad datik er 10 had ofzo. ;o
Naisquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:51 schreef Yoda87 het volgende:
Een Alfa 75 T_Spartk
Deze dus
[ link | afbeelding ]
als je dan toch in detail gaatquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:46 schreef invine het volgende:
[..]
Haha, zeg jij dat ik moeite heb met lezen? Terwijl jij straal over mijn vraagteken heen leest, jonge kom op zeg.. en als ik jou zou willen bashen dan zou ik wel beginnen over je auto, maar dat doe ik niet want ik laat je in je waarde.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
als je dan toch in detail gaat: Vraag gevolgd door
Snap je dat niet?
Doe jij dat wel dan?
Dus alles wat ik zeg is poep?
.... beetje bashend / afkeurend is dat wel, natuurlijk.
Ty probeer hem een beetje zo te houden.quote:
No worriesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OK sorry dat ik niet iedereen onderwerp aan een profielcheck voor ik postmaar ik verwacht natuurlik niet dat je op een eiland zit
![]()
Ik doel met 'aan de goden overleveren' ook meer dat er altijd mensen blijven die het niet kunnen hebben dat iemand anders een mooiere auto heeft als hen zelf, en dat er in het weekend van die halflamme schlemielen rondlopen die even stoer moeten doen tov hun vrienden![]()
De meeste bekrassingen vinden volgens mij nog steeds plaats in de eigen straat door een 'bekende'.. en het duurdere segment SUV's blijft toch een geliefde pispaal wat dat betreft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |