toen ik het last dacht ik al "vrouw"..quote:Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef Parlay het volgende:
1 en als het aan mij ligt over niet al te lange tijd 0, geldverslindend monster is het. Ook weleens makkelijk maar ik zie eigenlijk steeds meer nadelen.
En hij staat gewoon in de straat voor de deur, waar we eerdaags ook weer geld voor neer mogen tellen.Enige voordeel is dat we er wat verder weg goedkopere boodschappen groot in kunnen kopen, maar dat is een illusie als je nagaat wat hij maandelijks kost.
Wij hebben hem in principe niet echt nodig nee en mijn man hecht er geen waarde aan. Wel meer dan mij, das waar.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
toen ik het last dacht ik al "vrouw"..
Mannen houden van geldverslindende fossiele brandstof verstokende monsters.. Als je niet ver voor je werk hoeft, geen vrienden bezoekt die wat verder weg wonen, nooit even spontaan een weekendje weg gaat heb je er inderdaad geen nodig.
Wat is het voor " monster"quote:Op zondag 17 januari 2010 20:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Wij hebben hem in principe niet echt nodig nee en mijn man hecht er geen waarde aan. Wel meer dan mij, das waar.Maar hij ziet ook de maandelijkse kosten en die wegen wat hem betreft ook niet op tegen de voordelen. Het is zijn hobby ook niet zoals bij sommige mannen in dit topic, dan zou het wel anders liggen natuurlijk.
WTF moet je met die Mondeo stationquote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef draaijer het volgende:
4 auto's en we kunnen 5 auto's op de oprit kwijt + 1 in de garage
Wij hebben staan:
BMW 320i (2007)
Land Rover Discovery 7-persoons (2006)
Ford Mondeo station (2003)
Porsche Boxster S (2001)
Mijn vrouw wil een oud hok waarin je een skelter of fiets vol modder, na het bezoeken van het bos, gewoon in kan gooien zonder je zorgen te maken over eventuele schade of bang worden dat de unit vies zal worden. Ze had een Grand Cherokee, maar die was lomp en te jongquote:
Hij is van 2000, Ford Fiesta century. Prima auto trouwens, weinig extra kosten maar aangezien we hem vaker niet dan wel gebruiken.......Mja, het is geen ruziepunt, het is meer afentoe in krappe tijden dat de auto ter sprake komt.quote:
Grappigquote:Op zondag 17 januari 2010 22:05 schreef Etimm het volgende:
2
Witte Mazda MX-6 2.5V6 uit 1991
Zwarte Mazda MX-6 2.5V6 uit 1992
En hier staan ze:
[ afbeelding ]
Heb ze liever in de garage staan, maarjah heb er helaas geen een
WUT ?!? ! !? 11 1!?!! 11!!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:51 schreef T42 het volgende:
17
Die blijven rijden he, Mazda'squote:Op zondag 17 januari 2010 22:05 schreef Etimm het volgende:
2
Witte Mazda MX-6 2.5V6 uit 1991
Zwarte Mazda MX-6 2.5V6 uit 1992
En hier staan ze:
[ afbeelding ]
Heb ze liever in de garage staan, maarjah heb er helaas geen een
De unitquote:Op zondag 17 januari 2010 21:01 schreef draaijer het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil een oud hok waarin je een skelter of fiets vol modder, na het bezoeken van het bos, gewoon in kan gooien zonder je zorgen te maken over eventuele schade of bang worden dat de unit vies zal worden. Ze had een Grand Cherokee, maar die was lomp en te jong
Mocht iemand nog 1 wieldop voor een Mondeo Station hebben, let me know
Nou ja, wees blij dat 'ie z'n salaris niet ook even noemt.quote:
Je wilt toch minimaal met 1 fatsoenlijke auto voor de dag kunnen komen!quote:
4 hebben er apk waarvan er 2 rijdenquote:Op maandag 18 januari 2010 00:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WUT ?!? ! !? 11 1!?!! 11!!![]()
aardig gek![]()
Ik heb er 4, alle 4 op de oprit hier voor de deur, eentje is geschorst, en de rest wordt gewoon mee gereden.
meestal rijd ik motor though
Waarom is het m dan niet geworden?quote:
Niet stuk te krijgenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |