[TK] vw kever 1200 uit 82quote:Op maandag 18 januari 2010 09:22 schreef KhaZ het volgende:
Eentje maar.. wil later nog wel een jaren 70/80 Alfa of Kever (op LPG) voor erbij
Op eigen parkeerplek.. die lekker breed is dus geen deuken in m'n deur van de buurman
Had 'm al gezien.. jammer genoeg geen LPGquote:
lpg is een 1000 euro extraquote:Op maandag 18 januari 2010 11:02 schreef KhaZ het volgende:
[..]
Had 'm al gezien.. jammer genoeg geen LPG> wel een mooi ding!
ja en leg nu maar snel de Autoweek weg en ga je scooter wassen.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef draaijer het volgende:
4 auto's en we kunnen 5 auto's op de oprit kwijt + 1 in de garage
Wij hebben staan:
BMW 320i (2007)
Land Rover Discovery 7-persoons (2006)
Ford Mondeo station (2003)
Porsche Boxster S (2001)
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:45 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
ja en leg nu maar snel de Autoweek weg en ga je scooter wassen.
quote:Op maandag 18 januari 2010 14:45 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
hier 2:
1 ford mondeo (privé)
1 VW Polo (lease)
Ja de afgunst druipt er vanaf. Niet elke fokker is mislukt in het leven hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Dus als iemand succesvoller is dan jij, is het meteen een faker?
Afgunst ?? welnee manquote:Op maandag 18 januari 2010 15:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja de afgunst druipt er vanaf. Niet elke fokker is mislukt in het leven hoor
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:35 schreef renedis het volgende:
twee auto;s:
- Mazda RX-7 FD3S (weekend auto, staat in de garage, geschorst vooor de winterstalling)
- Seat Leon (lease-bak, staat gewoon voor de deur)
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Afgunst ?? welnee man![]()
Hij heeft toevallig wel een modderfokkin' Mondeo hoor, dé veel-voor-weinig unit![]()
![]()
![]()
Dus de mate van succes wordt bepaald door voertuigbezit?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:56 schreef Mikkie het volgende:
Dus als iemand succesvoller is dan jij, is het meteen een faker?
Ik denk dat iemand die een S-klasse bezit succesvoller is dan een Modus.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef FransDeens het volgende:
[..]
Dus de mate van succes wordt bepaald door voertuigbezit?
Confronterend nietwaar..Ga eens werken knulquote:Op maandag 18 januari 2010 14:45 schreef Hot_Baboon het volgende:
[..]
hier 2:
1 ford mondeo (privé)
1 VW Polo (lease)
Zo speciaal is het allemaal niet. 1 lease auto en de rest is 2e handsquote:Op maandag 18 januari 2010 06:20 schreef popolon het volgende:
[..]
Nou ja, wees blij dat 'ie z'n salaris niet ook even noemt.
...
Vooral de mate waarin je geld mag afstorten in een bodemloze put.quote:Op maandag 18 januari 2010 16:29 schreef FransDeens het volgende:
Dus de mate van succes wordt bepaald door voertuigbezit?
Ach ja mensen verschillen. Soms moeilijk te begrjipen voor mensen. Sommige mensen halen daar hun plezier en geluk uit in het leven. Andere mensen kopen een state of the art computer systeem wat overrated is voor internet gebruik. Andere mensen kopen een home cinema set van het duurste merk omdat ze audiofiel zijn waar ik nooit zoveel geld aan zou uitgeven want geluid is geluid, net als anderen denken: een auto is een middel om van A naar B te komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:01 schreef Treinkopper het volgende:
[..]
Vooral de mate waarin je geld mag afstorten in een bodemloze put.
Veel mensen hebben een auto niet voor A naar B vervoer. Daar hebben ze dan één auto voor en de andere auto's zijn voor "de leuk". De ene keer heb je zin om te scheuren, pak je auto X, dan heb je zin om te touren pak je auto Y, etc.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik snap niet zo goed wat een mens met 3 a 4 autos moet...je kan er maar in een tegelijk rijden
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:51 schreef Yoda87 het volgende:
Een Alfa 75 T_Spartk
Deze dus
[ link | afbeelding ]
Ik rij bijna 1600 kilometer per week in mijn auto, dan wil ik ook wel eens wat anders.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:45 schreef PushyGurl het volgende:
ik snap niet zo goed wat een mens met 3 a 4 autos moet...je kan er maar in een tegelijk rijden
Ik snap niet wat vrouwen met 12 paar schoenen/tasjes moet. Je kan er maar 1 tegelijk gebruiken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:45 schreef PushyGurl het volgende:
Dat heb ik nou met vrouwen en schoenen/tassen/kledingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:45 schreef PushyGurl het volgende:
Verkocht!! nu dus nog eentje, een 206quote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef Hugo__Boss het volgende:
Twee! Hopelijk morgen of overmorgen nog maar een\
Peugeot 206
Renault Clio
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |