Wat een onzin. Heb je enig idee wat een huis hier (Londen) kost? De meeste huizen hier zijn, zoals al gezegd, zonder garage of oprit. Een 2 kamer appartement kost al gauw meer dan £250,000 waarmee ik dus wil aangeven dat het een beetje een dooddoener is. Een huis met garage in Londen kan je zomaar meer dan 1 miljoen pond kosten wil je in een beetje normale wijk wonen. Een Cayenne S van 5 of 6 jaar oud kost je ongeveer 25,000 pond om aan te schaffenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Uhhh.. waarop ik me dan afvraag; waarom je dan niet eerst investeert in een pand met een garage/oprit voordat je een dure auto koopt die je aan de goden overlevert op een parkeervak in de straat.![]()
Niet om te flamen ofzo, maar ik zou geen minuut rustig slapen denk ik
In Nederland waarschijnlijk een stuk duurder dan hier. Blijft natuurlijk wel een Porsche. Begrijp overigens best dat je het geen mooie auto vind hoor. Heb deze zelf ook maar gekregen. Moet overigens zeggen dat het wel goed (maar duur in verbruik) rijdt.quote:
OK sorry dat ik niet iedereen onderwerp aan een profielcheck voor ik postquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat een onzin. Heb je enig idee wat een huis hier (Londen) kost? De meeste huizen hier zijn, zoals al gezegd, zonder garage of oprit. Een 2 kamer appartement kost al gauw meer dan £250,000 waarmee ik dus wil aangeven dat het een beetje een dooddoener is. Een huis met garage in Londen kan je zomaar meer dan 1 miljoen pond kosten wil je in een beetje normale wijk wonen. Een Cayenne S van 5 of 6 jaar oud kost je ongeveer 25,000 pond om aan te schaffen
Verder kan er altijd wel iets met je auto gebeuren. Gebeurd het niet bij je in de straat dan is het wel op het parkeerterrein van de supermarkt of school
Waar staat het dat ik iedereen met 3 kapotte auto's met Turk vergelijk? Je insinueert wel vaker dingen. Lezen is een kunst he? Ik weet dat het je hoog zit en mij graag wil bashen maar doe het dan wel met goeie argumenten/onderbouwing. Je komt nu wat sneu over zo. Hoeft niet.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:27 schreef invine het volgende:
[..]
Dus iedereen met kapotte auto's lijkt op turq?
Ik vind jou nu eerlijk gezegd ook wel wat overdreven reageren, maar vooruitquote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waar staat het dat ik iedereen met 3 kapotte auto's met Turk vergelijk? Je insinueert wel vaker dingen. Lezen is een kunst he? Ik weet dat het je hoog zit en mij graag wil bashen maar doe het dan wel met goeie argumenten/onderbouwing. Je komt nu wat sneu over zo. Hoeft niet.
Haha, zeg jij dat ik moeite heb met lezen? Terwijl jij straal over mijn vraagteken heen leest, jonge kom op zeg.. en als ik jou zou willen bashen dan zou ik wel beginnen over je auto, maar dat doe ik niet want ik laat je in je waarde.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 10:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waar staat het dat ik iedereen met 3 kapotte auto's met Turk vergelijk? Je insinueert wel vaker dingen. Lezen is een kunst he? Ik weet dat het je hoog zit en mij graag wil bashen maar doe het dan wel met goeie argumenten/onderbouwing. Je komt nu wat sneu over zo. Hoeft niet.
En sinds vandaag weer een 205 Cabrio erbij.quote:Op zondag 17 januari 2010 22:38 schreef GizartFRL het volgende:
Op het moment nog maar 5.
3x 205 GTI
1x 205 1.1 uit86 van de eerste eigenaar @ 123456km'
1x 405 station als gezinsauto.
heb tijden gehad datik er 10 had ofzo. ;o
Naisquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:51 schreef Yoda87 het volgende:
Een Alfa 75 T_Spartk
Deze dus
[ link | afbeelding ]
als je dan toch in detail gaatquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:46 schreef invine het volgende:
[..]
Haha, zeg jij dat ik moeite heb met lezen? Terwijl jij straal over mijn vraagteken heen leest, jonge kom op zeg.. en als ik jou zou willen bashen dan zou ik wel beginnen over je auto, maar dat doe ik niet want ik laat je in je waarde.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
als je dan toch in detail gaat: Vraag gevolgd door
Snap je dat niet?
Doe jij dat wel dan?
Dus alles wat ik zeg is poep?
.... beetje bashend / afkeurend is dat wel, natuurlijk.
Ty probeer hem een beetje zo te houden.quote:
No worriesquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OK sorry dat ik niet iedereen onderwerp aan een profielcheck voor ik postmaar ik verwacht natuurlik niet dat je op een eiland zit
![]()
Ik doel met 'aan de goden overleveren' ook meer dat er altijd mensen blijven die het niet kunnen hebben dat iemand anders een mooiere auto heeft als hen zelf, en dat er in het weekend van die halflamme schlemielen rondlopen die even stoer moeten doen tov hun vrienden![]()
De meeste bekrassingen vinden volgens mij nog steeds plaats in de eigen straat door een 'bekende'.. en het duurdere segment SUV's blijft toch een geliefde pispaal wat dat betreft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |