Ja, ik zag het in het begin ook niet echt zitten, maar Kepler heeft me dat uit mn hoofd gepraat. Zijn zat vrouwen die dat in hun eentje doen. Maar goed, eerst mn scriptie afschrijven en dan op zn vroegst eind juni weg.quote:
Is dat voor, tijdens of na je afstuderen?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:37 schreef koei het volgende:
[..]
Op vakantie
Voorlopige planning is Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam en mogelijk nog aangevuld door Cairns, Los Angeles en New York. Beetje afhankelijk van of ik mijn huis onder verhuur...
Naquote:Op zondag 17 januari 2010 21:45 schreef Fallen het volgende:
[..]
Is dat voor, tijdens of na je afstuderen?![]()
Dapper maar stoet!quote:
Zag al dat ik een minuutje te laat was... maar ik schrok al... was even bang dat je niet meer ging afstuderen.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:46 schreef koei het volgende:
[..]
NaIk mag pas vertrekken als ik mn bul in ontvangst heb genomen! (mn ouders betalen mn ticket, en dit is hun enige voorwaarde
)
ja maar dat zijn over het algemeen van die gore wijven met ongewassen haar koeiquote:Op zondag 17 januari 2010 21:44 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik zag het in het begin ook niet echt zitten, maar Kepler heeft me dat uit mn hoofd gepraat. Zijn zat vrouwen die dat in hun eentje doen. Maar goed, eerst mn scriptie afschrijven en dan op zn vroegst eind juni weg.
Ja, ik ga ook dreads laten zetten denk ik, en dan met half kapotte kleding rondlopen om er een beetje bij te horen!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:52 schreef Misan het volgende:
[..]
ja maar dat zijn over het algemeen van die gore wijven met ongewassen haar koei
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:54 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, ik ga ook dreads laten zetten denk ik, en dan met half kapotte kleding rondlopen om er een beetje bij te horen!
Oh, ben jij dat!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb je toegevoegd als facebookvriendinnetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ben jij dat!en ik ben die met legoblokjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ben jij dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
ja ik schrok bijnaquote:
quote:
bijna zei ik toch...quote:
QFTquote:Op zondag 17 januari 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bijna zei ik toch...
en van je bril he... niet van jou!
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bijna zei ik toch...
en van je bril he... niet van jou!
quote:
1 liefde!quote:
jij? 1 liefde?quote:
ZEG! Ramp Slettoerist!quote:
Jij én onze liefdesbaby natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ZEG! Ramp Slettoerist!
Ik slet niet, ik ben keurig met de vader van mn kind en nu hoor ik dat ik niet zijn enige liefde ben...
quote:
quote:
mn kind hangt ergens in het vorige topic rond denk ik...quote:Kind?
Oh my! Ik moet even e.e.a. bijlezen geloof ik
ja nou... ik weet het niet hoor...quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja nou... ik weet het niet hoor...
nee joh, hier is ie:quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:54 schreef Poitombolafan het volgende:
[..]
Wie moet er dan op mij passen?
Niet zo passief he... Ik wil ruzie maken!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Sinds gisterochtend al kwijt?!quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet zo passief he... Ik wil ruzie maken!
Na ruzie namelijk altijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
quote:Op zondag 17 januari 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet zo passief he... Ik wil ruzie maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus dát wil je
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 22:38 schreef Fallen het volgende:
en zo ging het in de GAM-SC alsnog over games en diertjes...
is dat farmville nog ergens goed voorquote:Op zondag 17 januari 2010 22:38 schreef Fallen het volgende:
en zo ging het in de GAM-SC alsnog over games en diertjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |