Waar ga je heenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:22 schreef koei het volgende:
Mocht er iemand interesse hebben in een tijdelijke woonruimte in Den Haag (2 kamers, gemeubileerd met internet en gas licht water voor 425 per maand) van maart/april tot en met augustus/september dan heb ik nog wat in de aanbieding!
NEE!!! maar dan is de therapie niet nodig toch?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Jamaar natuurlijk!!
Maar niet alleen voor het kind toch?![]()
tombo lafan ?quote:
Ik heb nog 2 mensen van de FF SC overgehaald om mee te doenquote:Op zondag 17 januari 2010 21:22 schreef koei het volgende:
En een nieuw iemand op farmvilleKan ik straks misschien eindelijk uit gaan breiden
Heeft windows 7 ook nut op een 2.1ghz dualcore met 3gb ram of heeft het pas nut met betere specificaties?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Windows 7 is werelds als je het mij vraagt
Eigenlijk niet hequote:Op zondag 17 januari 2010 21:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEE!!! maar dan is de therapie niet nodig toch?
Je computer zal er niet sneller van worden als je dat bedoeld, windows 7 werkt wel heel prettig als je er aan gewent bent.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heeft windows 7 ook nut op een 2.1ghz dualcore met 3gb ram of heeft het pas nut met betere specificaties?
Die testversie draaide bij mij beter dan Vista.. En mijn pc heeft de helft van Lennarts specificaties..quote:Op zondag 17 januari 2010 21:33 schreef RitseB het volgende:
[..]
Je computer zal er niet sneller van worden als je dat bedoeld, windows 7 werkt wel heel prettig als je er aan gewent bent.
Ja maar dat is in vergelijking met vista he. Ik hou het toch nog even op xp denk ikquote:Op zondag 17 januari 2010 21:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Die testversie draaide bij mij beter dan Vista.. En mijn pc heeft de helft van Lennarts specificaties..
Op vakantiequote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 21:30 schreef Misan het volgende:
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000660506758
Ik zou het doen, als je een windows ultima van het internet af trek heb ik nog wel een legaal cd-keytje voor je liggen mits je niet met anderen deelt natuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 21:36 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ja maar dat is in vergelijking met vista he. Ik hou het toch nog even op xp denk ik
hier draait het als een zonnetje op een 2,4GHz dualcore met 4GB ram iigquote:Op zondag 17 januari 2010 21:31 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Heeft windows 7 ook nut op een 2.1ghz dualcore met 3gb ram of heeft het pas nut met betere specificaties?
oehh met hoeveel personen?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:37 schreef koei het volgende:
[..]
Op vakantie
Voorlopige planning is Thailand, Laos, Cambodja en Vietnam en mogelijk nog aangevuld door Cairns, Los Angeles en New York. Beetje afhankelijk van of ik mijn huis onder verhuur...
Ik heb je toegevoegd als facebookvriendinnetjequote:
Hmmm misschien toch maar even proberen dan, ga er morgen mee bezig, maak er wel een dualboot van. Is ie ook betrouwbaarder?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:39 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik zou het doen, als je een windows ultima van het internet af trek heb ik nog wel een legaal cd-keytje voor je liggen mits je niet met anderen deelt natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |