nee, sorry zegt me niks, maar er is toch een site die melodieën kan herkennen? Las ik hier ooit eens volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:00 schreef OuiOui het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een nummer maar kan het echt niet vinden. Ik heb maar een recorder gepakt in de hoop dat iemand de melodie herkent.
http://www.megaupload.com/?d=XIU9UQ2F
De OP helpt in dat soort gevallenquote:Op maandag 1 februari 2010 18:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
nee, sorry zegt me niks, maar er is toch een site die melodieën kan herkennen? Las ik hier ooit eens volgens mij.
Pon de floor - Major Lazerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:29 schreef VladDracula het volgende:
Nummer wat gedraaid wordt:
Komt me zo bekend voor, alleen kom ik even niet op de naam.
Maar natuurlijk. Bedankt.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:45 schreef pagadder het volgende:
Ik zoek een liedje waarin 'I'm so addicted addicted to falling in love' voorkomt. Er komen ook elementen in voor die sterk doen denken aan Deadmau5
Zijn ze niet. Dacht dat het wel een mannenstem was. Toch bedankt.quote:
Bedoel je het deuntje van dit nummer ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:01 schreef thomasotte het volgende:
Hello,
vers van de pers, hoop dat ik dit goed doe op deze manier.
Ben op zoek naar de titel en uitvoerende artiest van een dance nummer dat ik gisteren op de iPod van een vriend van me hoorde. Geen tijd gehad om even te kijken naar wat het was, hij wist het ook niet.
Het nummer heeft het deuntje van 'Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn'. Dit is een oud kinderliedje, ken zelf alleen de eerste twee regels en de melodie.
Weet iemand toevallig in welk liedje dit gebruikt is?
Mijn dank,
groet,
Thomas
Had ook al even zitten zoeken naar een fatsoenlijk filmpje waarin de melodie goed duidelijk is, maar dat kon ik niet echt vinden. Als je ' Wiegeliedje' van de 3J's er bij neemt; dit is een beetje de manier waarop de melodie gebruikt wordt in dat dance nummer. De melodie van ' Al die willen...' en ' Wiegeliedje lijken ook wel een beetje op elkaar. In dat dance nummer wordt de melodie ook zo staccato gebruikt als in ' Wiegeliedje'.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:15 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Bedoel je het deuntje van dit nummer ?
Komt mezelf wel een klein beetje bekend voor maar zou het niet kunnen linken aan een dance nummer. Maar wie weet kan iemand anders aand e hand van dit filmpje het wel herkennen, mocht het 't juiste filmpje zijn.
Al gevondenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:24 schreef stefan1187 het volgende:
Ik zoek het nummer wat je onder dit filmpje hoort.
http://www.tvl.nl/nl/programmas/limburg-vandaag/
(Klik bij 'Thema van de Week' op Bokkenrijderstochten.)
Alvast bedankt
quote:Op donderdag 4 februari 2010 00:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
In welk dance/techno nummer zit de tekst: i want ya...i need...(give it to me???) aaaah en die aaaaah is zo'n erotische aaaah
lukt dit zo?
http://www.cdwow.nl/search?q=ween&t=allquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:13 schreef Skv het volgende:
Ik ben op zoek naar meer van deze groep:
Iemand enig idee waar ik dat kan vinden? Ben er al achter gekomen dat ze ook optreden onder de naam 'mad dodo', maar daar kan ik ook niks van vinden.
Deze?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:49 schreef rudedeltadude het volgende:
Mensen!
Ik zoek een nummer dat de laatste tijd veel gedraaid wordt op 3fm... het lijkt erop of er een gitaarsample van Golden Cage (Whitest boy alive) in zit. Waarschijnlijk staat het nummer gewoon in de hitlijsten want hij komt echt vaak voorbij... maar echt geen idee hoe hij heet en in de "gedraaid"-lijst op 3fm heb ik na veel snorkelen dat nummer nog niet gevonden....
Nee, helaas, dat is hem niet...quote:
Alstuquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:00 schreef RikkertBiemans het volgende:
ik zoek zo'n nummer van the party animals, t is opgenomen in een zwembad, meer weet ik er zo niet van..
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:05 schreef Mekkalomp het volgende:
ik had net per ongeluk een topic over dit geopend wist niet dat er zon topic bestond
http://www.sbs6.nl/web/sh(...)/media=135263/page=1
@ 7:25 hoor je een Italiaans liedje, weet iemand hoe dit liedje heet?
Ik zoek nog een liedje waarvan ik de titel kwijt ben geraakt. Het draaide laatste tijd veel op radio 538 tussen 1 en 4 snachts. De titel is iets met ''you ......'' het liedje is bewerkt met autotune en het refrein wordt door een meisje gezongen
quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder donroyco
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:53 schreef _The_General_ het volgende:
De Carnaval versie van I've got a feeling, pas op 3fm geweest!
De meeste kan je gewoon vinden door de lyrics in te voeren in googlequote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:12 schreef cookie18 het volgende:
Heey weet iemand wie er allemaal in de Mega Apresski Carnavals Party 2007 zitten???
dank je wel
Weet je zeker dat het van de Party Animals is?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:09 schreef RikkertBiemans het volgende:
Nee, dat is m niet.. Je ziet ze echt heel blij op een luchtbedje liggen enzo.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Hallo !
Ik zoek een heel stom liedje. Het was een kleine hit ergens in de periode 1998 - 2002. Wat ik me nog kan herinneren, is dat het twee raar geklede mannen met raar gekleurd haar waren, die een liedje zongen in de trant van 'toettoet boingboing', maar dan Engels.
Ik weet dat ik niet erg duidelijk ben, maar misschien kan iemand me er aan helpen ? Ik kom er maar niet op..
Geen dankquote:
Ik moest meteen denken aan:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Amoras het volgende:
Aargh, laatst bekeken op youtube, maar helaas vergeten toe te voegen. Hopelijk kent iemand het hier. Het is een rocknummer, ballad denk ik, en de band is iets met flame, of vuur, en tiger? De clip ziet eruit als een sprookje, zoiets als Roodkapje bij een waterput in een sprookjesbos.
Kent iemand het? Bij voorbaat dank
Bedankt voor het meedenken,maar helaas, deze is het niet.Leek me een engels/amerikaanse band toe, een band met stevige nummers waarvan dit een uitzondering was, zoals Queensrÿche met Silent Lucidity. ( Volgens mij doe ik Queensrÿche tekort nu, want dit was een iets mindere band, met alleen dat nummer wat er uitsprong, voor mij dan:)quote:
Heb je een account op YouTube?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Amoras het volgende:
Aargh, laatst bekeken op youtube, maar helaas vergeten toe te voegen. Hopelijk kent iemand het hier. Het is een rocknummer, ballad denk ik, en de band is iets met flame, of vuur, en tiger? De clip ziet eruit als een sprookje, zoiets als Roodkapje bij een waterput in een sprookjesbos.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:51 schreef drummerdude het volgende:
Voor mijn zus![]()
Een nummer waar in de clip 3 jongens in een waterpark zijn.
De tekst lijkt een beetje op:
starts getting right, tonight.
en nog stukje if it's what we..
Kan iemand er wat mee?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Welk nummer hoor je in dit filmpje?
Bvd.
Deze heb ik met Shazam gedaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:21 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Jeetje, superbedankt. Hoe doe je dat?
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:24 schreef Ronalld het volgende:
Ehm. Ik zoek een nummer, beetje chille muziek, soort DnB volgens mij. Clip is in ieder geval helemaal op een festival gemaakt, zie je die gast dus draaien en allemaal mensen dansen, vervolgens zie je em zo'n hoed passen enzo. Weet verder vrij weinig van het nummer...
Geen dank.quote:
Nee, met mijn geheugenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die heb je niet met Shazam gedaan,,
Thanks, dat was hem! (Had ze het gehad over het gitaarmelodietje had ik hem zelf ook gewetenquote:
Ik dacht aan Holy Diver van DIO.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Amoras het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken,maar helaas, deze is het niet.Leek me een engels/amerikaanse band toe, een band met stevige nummers waarvan dit een uitzondering was, zoals Queensrÿche met Silent Lucidity. ( Volgens mij doe ik Queensrÿche tekort nu, want dit was een iets mindere band, met alleen dat nummer wat er uitsprong, voor mij dan:)
Graag gedaan,,quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:17 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Thanks, dat was hem! (Had ze het gehad over het gitaarmelodietje had ik hem zelf ook geweten)
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Amoras het volgende:
The Veronicas?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:11 schreef miieejj het volgende:
Uhm, ik zag toen straks op mtv brand new.. het liedje heette kill en het waren 2 tweelingzusjes
weet alleen de naam niet meer..
alvast bedankt
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:11 schreef miieejj het volgende:
Uhm, ik zag toen straks op mtv brand new.. het liedje heette kill en het waren 2 tweelingzusjes
weet alleen de naam niet meer..
alvast bedankt
Jaquote:
Doet me denken aan:quote:Op zondag 7 februari 2010 16:52 schreef OuiOui het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een nummer maar kan het echt niet vinden. Ik heb maar een recorder gepakt in de hoop dat iemand de melodie herkent.
http://www.megaupload.com/?d=XIU9UQ2F
Deze?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:52 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, hier ook maar eens proberen. Ik zoek een dance-achtig nummer dat in de film "komt een vrouw bij de dokter" wordt gedraaid. Iemand enig idee?
Joah, ik had 'm al, maar alsnog bedankt.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben op zoek naar een wat ouder liedje dat begint met 3 of 4 keer het geluid van een kerkklok en dan overgaat in een poplied. Voor mijn gevoel was het van Michael Jackson, maar ik kan dat niet terugvinden. Het is zo irritant, ik heb enkel die intro in mijn hoofd en krijg het liedje er niet achter, maar op 'dong, dong (en dan één toon lager) dong dong' vind je ook niet zo veel
Juistem! Dus toch Michael Jackson, dankjewel! Kan ik in ieder geval rustig slapen vannachtquote:
Er gaat niks boven het origineelquote:Op zondag 7 februari 2010 19:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
zazke, check ook de versie van Fall Out Boy featuring John Mayer..
Nope, schijnt een marokaans kinderliedje te zijn volgens wiki. En wij zongen het op de middelbare school ookquote:Op zondag 7 februari 2010 18:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
vanaf 1.04.
waar is dat van? padvindersclub ofzo?
Mee eens hoor.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:06 schreef VanB het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik gisteren in verschillende clubs heb gehoord.
Het is een soort club / house nummer met een rustig vrolijke tune erin, ik denk van een klarinet of een saxofoon.
Volgens mij is het best populair in de clubs nu aangezien ik het supervaak hoor.
Ben benieuwd of jullie hem kennen.
Groet!
No worries.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |