The Veronicas?quote:Op zondag 7 februari 2010 13:11 schreef miieejj het volgende:
Uhm, ik zag toen straks op mtv brand new.. het liedje heette kill en het waren 2 tweelingzusjes
weet alleen de naam niet meer..
alvast bedankt
quote:Op zondag 7 februari 2010 13:11 schreef miieejj het volgende:
Uhm, ik zag toen straks op mtv brand new.. het liedje heette kill en het waren 2 tweelingzusjes
weet alleen de naam niet meer..
alvast bedankt
Jaquote:
Doet me denken aan:quote:Op zondag 7 februari 2010 16:52 schreef OuiOui het volgende:
Ik ben al een tijd op zoek naar een nummer maar kan het echt niet vinden. Ik heb maar een recorder gepakt in de hoop dat iemand de melodie herkent.
http://www.megaupload.com/?d=XIU9UQ2F
Deze?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:52 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, hier ook maar eens proberen. Ik zoek een dance-achtig nummer dat in de film "komt een vrouw bij de dokter" wordt gedraaid. Iemand enig idee?
Joah, ik had 'm al, maar alsnog bedankt.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 17:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik ben op zoek naar een wat ouder liedje dat begint met 3 of 4 keer het geluid van een kerkklok en dan overgaat in een poplied. Voor mijn gevoel was het van Michael Jackson, maar ik kan dat niet terugvinden. Het is zo irritant, ik heb enkel die intro in mijn hoofd en krijg het liedje er niet achter, maar op 'dong, dong (en dan één toon lager) dong dong' vind je ook niet zo veel
Juistem! Dus toch Michael Jackson, dankjewel! Kan ik in ieder geval rustig slapen vannachtquote:
Er gaat niks boven het origineelquote:Op zondag 7 februari 2010 19:13 schreef NelsonWandelaar het volgende:
zazke, check ook de versie van Fall Out Boy featuring John Mayer..
Nope, schijnt een marokaans kinderliedje te zijn volgens wiki. En wij zongen het op de middelbare school ookquote:Op zondag 7 februari 2010 18:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
vanaf 1.04.
waar is dat van? padvindersclub ofzo?
Mee eens hoor.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:06 schreef VanB het volgende:
Ik zoek een nummer wat ik gisteren in verschillende clubs heb gehoord.
Het is een soort club / house nummer met een rustig vrolijke tune erin, ik denk van een klarinet of een saxofoon.
Volgens mij is het best populair in de clubs nu aangezien ik het supervaak hoor.
Ben benieuwd of jullie hem kennen.
Groet!
No worries.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |