Geen dankquote:
Ik moest meteen denken aan:quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Amoras het volgende:
Aargh, laatst bekeken op youtube, maar helaas vergeten toe te voegen. Hopelijk kent iemand het hier. Het is een rocknummer, ballad denk ik, en de band is iets met flame, of vuur, en tiger? De clip ziet eruit als een sprookje, zoiets als Roodkapje bij een waterput in een sprookjesbos.
Kent iemand het? Bij voorbaat dank
Bedankt voor het meedenken,maar helaas, deze is het niet.Leek me een engels/amerikaanse band toe, een band met stevige nummers waarvan dit een uitzondering was, zoals Queensrÿche met Silent Lucidity. ( Volgens mij doe ik Queensrÿche tekort nu, want dit was een iets mindere band, met alleen dat nummer wat er uitsprong, voor mij dan:)quote:
Heb je een account op YouTube?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Amoras het volgende:
Aargh, laatst bekeken op youtube, maar helaas vergeten toe te voegen. Hopelijk kent iemand het hier. Het is een rocknummer, ballad denk ik, en de band is iets met flame, of vuur, en tiger? De clip ziet eruit als een sprookje, zoiets als Roodkapje bij een waterput in een sprookjesbos.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:51 schreef drummerdude het volgende:
Voor mijn zus![]()
Een nummer waar in de clip 3 jongens in een waterpark zijn.
De tekst lijkt een beetje op:
starts getting right, tonight.
en nog stukje if it's what we..
Kan iemand er wat mee?
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:18 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Welk nummer hoor je in dit filmpje?
Bvd.
Deze heb ik met Shazam gedaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:21 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Jeetje, superbedankt. Hoe doe je dat?
quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:24 schreef Ronalld het volgende:
Ehm. Ik zoek een nummer, beetje chille muziek, soort DnB volgens mij. Clip is in ieder geval helemaal op een festival gemaakt, zie je die gast dus draaien en allemaal mensen dansen, vervolgens zie je em zo'n hoed passen enzo. Weet verder vrij weinig van het nummer...
Geen dank.quote:
Nee, met mijn geheugenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die heb je niet met Shazam gedaan,,
Thanks, dat was hem! (Had ze het gehad over het gitaarmelodietje had ik hem zelf ook gewetenquote:
Ik dacht aan Holy Diver van DIO.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 23:12 schreef Amoras het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken,maar helaas, deze is het niet.Leek me een engels/amerikaanse band toe, een band met stevige nummers waarvan dit een uitzondering was, zoals Queensrÿche met Silent Lucidity. ( Volgens mij doe ik Queensrÿche tekort nu, want dit was een iets mindere band, met alleen dat nummer wat er uitsprong, voor mij dan:)
Graag gedaan,,quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:17 schreef drummerdude het volgende:
[..]
Thanks, dat was hem! (Had ze het gehad over het gitaarmelodietje had ik hem zelf ook geweten)
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:59 schreef Amoras het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |