abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77341884
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:03 schreef Svyatagor het volgende:
Het gaat je kennelijk ook helemaal niet om de cultuur maar alleen om het strand en het goedkope leven.
Dan was ik wel naar Bulgarije of Montenegro gegaan
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_77341970
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Eigenwijze drol, je bent gewoon uitgeluld en deze poging om de discussie om te draaien is gewoon triest. Het zijn niet onze wereldvreemde ideeën die ter discussie staan.
Staan mijn ideeën ter discussie dan? Als ik niet naar islamitische landen wil omdat de islam mij niet aanstaat, dan is dat mijn goed recht. (en daar valt weinig aan te veranderen, zeker niet door een discussie op FoK!)
pi_77342313
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 16:54 schreef MoneyTalks het volgende:
Dat jullie je blijkbaar laten afschrikken door de politieke situaties in landen zegt meer over jullie dan over mij
Welnee. Jij zegt er in eerste instantie voor te kiezen om niet naar een zogenaamd 'moslimland' te gaan omdat het daar onveilig zou zijn, je er geen seks zou kunnen hebben, je vreest voor een bomgordel en wat al niet meer.

Dat je dan vervolgens een land uitkiest wat veel instabieler is dan 10 van die zogenaamde 'moslimlanden' bij elkaar maakt het fucking grappig.
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:30:29 #124
104963 ETA
European Travel Author
pi_77342341
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:20 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Staan mijn ideeën ter discussie dan? Als ik niet naar islamitische landen wil omdat de islam mij niet aanstaat, dan is dat mijn goed recht. (en daar valt weinig aan te veranderen, zeker niet door een discussie op FoK!)
helaas staan je ideeën wel ter discussie hier, of je het leuk vindt of niet. Van wat ik heb gezien tot nu toe:

- Jij geeft aan niet naar een Islamitisch land te willen gaan
- Anderen vragen waarom omdat ze denken dat je mooie kansen laat liggen
- Jij geeft enkele argumenten
- De anderen weerleggen je argumenten
- Je blijft toch bij je eerste standpunt zonder naar de argumenten te luisteren.

Dan bespeur ik toch iets van een angst gebaseerd op onderbuikgevoelens zonder rationele argumenten. Kijk, dat je een slecht gevoel hebt bij Islamitische landen neem ik je absoluut niet kwalijk gezien wat er in de wereld speelt en wat je voorgeschoteld krijgt op het nieuws. Maar als je om advies vraagt moet je wel open staan voor nieuwe dingen en de voorgestelde dingen serieus bekijken zonder meteen in de verdediging te schieten.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  woensdag 27 januari 2010 @ 17:34:24 #125
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77342466
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:20 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Het is ons goed recht om jou kleingeestig te vinden.
Resistance is futile.
pi_77343644
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:30 schreef ETA het volgende:

[..]

helaas staan je ideeën wel ter discussie hier, of je het leuk vindt of niet. Van wat ik heb gezien tot nu toe:

- Jij geeft aan niet naar een Islamitisch land te willen gaan
- Anderen vragen waarom omdat ze denken dat je mooie kansen laat liggen
- Jij geeft enkele argumenten
- De anderen weerleggen je argumenten
- Je blijft toch bij je eerste standpunt zonder naar de argumenten te luisteren.

Dan bespeur ik toch iets van een angst gebaseerd op onderbuikgevoelens zonder rationele argumenten. Kijk, dat je een slecht gevoel hebt bij Islamitische landen neem ik je absoluut niet kwalijk gezien wat er in de wereld speelt en wat je voorgeschoteld krijgt op het nieuws. Maar als je om advies vraagt moet je wel open staan voor nieuwe dingen en de voorgestelde dingen serieus bekijken zonder meteen in de verdediging te schieten.
Ik vroeg om advies ja, waarbij ik al meteen aangaf met wat voor landen jullie NIET hoefden te komen.
Maar helaas is dat teveel gevraagd voor sommige Fokkers, want het topic is helaas niet geworden wat het zou moeten zijn vooral door Seven., Blik en Xa1pt. Jammer dat jullie niet normaal en on-topic kunnen posten.

Sommigen hebben wel on-topic meegedacht, en daarvoor dank overigens.

Bij een discussie is het overigens de bedoeling de ander van je standpunt te overtuigen, helaas voor jullie ben ik erg standvastig wat de islam en moslims betreft, dus heeft een discussie weinig nut. Maar daar zijn jullie inmiddels achter
pi_77344267
Hoera hier moet ik bij zijn.

De winst in een discussie is dat je ervan leert, niet dat een ander exact gaat denken zoals jij.
Dat jij niet van moslims houdt, zal iedereen hier een rotzorg zijn (denk ik zo). Dat je zonder enig argument vasthoudt aan je domme vooroordelen over bepaalde specifieke moslimlanden waar andere mensen hun ervaringen over delen, dát is wat mensen irriteert.

Lijkt mij.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 27 januari 2010 @ 19:20:04 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77346442
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:08 schreef MoneyTalks het volgende:

Bij een discussie is het overigens de bedoeling de ander van je standpunt te overtuigen, helaas voor jullie ben ik erg standvastig kleingeestig wat de islam en moslims betreft, dus heeft een discussie weinig nut. Maar daar zijn jullie inmiddels achter
Resistance is futile.
pi_77346685
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:08 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Ik vroeg om advies ja, waarbij ik al meteen aangaf met wat voor landen jullie NIET hoefden te komen.
Maar helaas is dat teveel gevraagd voor sommige Fokkers, want het topic is helaas niet geworden wat het zou moeten zijn vooral door Seven., Blik en Xa1pt. Jammer dat jullie niet normaal en on-topic kunnen posten.
Hè, wat vervelend nou zeg. Je had liever een topic gehad waarin iedereen volmondig instemde met je aversie tegen alles wat ook maar ruikt naar de islam en landen opsomde waar alles gevrijwaard is van religie? Nee, sorry, dude.

Maar ach, boeiend, your loss.
pi_77350486
Maar wat ga je nou eigenlijk doen in Sri Lanka dan?
pi_77352945
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 19:24 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Hè, wat vervelend nou zeg. Je had liever een topic gehad waarin iedereen volmondig instemde met je aversie tegen alles wat ook maar ruikt naar de islam en landen opsomde waar alles gevrijwaard is van religie? Nee, sorry, dude.

Maar ach, boeiend, your loss.
Nee, ik had liever een topic gehad waar iedereen nuttige suggesties gaf die voldoen aan de eisen zoals in de OP aangegeven. Helaas blijkt dat erg moeilijk voor sommige mensen.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef DutchTrain het volgende:
Maar wat ga je nou eigenlijk doen in Sri Lanka dan?
Backpacken natuurlijk
pi_77353101
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 18:26 schreef Vanyel het volgende:
Hoera hier moet ik bij zijn.

De winst in een discussie is dat je ervan leert, niet dat een ander exact gaat denken zoals jij.
Dat jij niet van moslims houdt, zal iedereen hier een rotzorg zijn (denk ik zo). Dat je zonder enig argument vasthoudt aan je domme vooroordelen over bepaalde specifieke moslimlanden waar andere mensen hun ervaringen over delen, dát is wat mensen irriteert.

Lijkt mij.
Dat ik jou of anderen zou irriteren met mijn ideeën doet me eerlijk gezegd vrij weinig. Doet me eigenlijk helemaal niks. Feit is dat ik meermaals duidelijk heb aangegeven dat een moslimland geen optie is. Dan doet het er verder niet toe waarom niet. Snap je dat?
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:19:33 #133
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77353185
Er stond overigens 'zo min mogelijk islam' dus wat nou offtopic?
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Dat ik jou of anderen zou irriteren met mijn ideeën doet me eerlijk gezegd vrij weinig. Doet me eigenlijk helemaal niks. Feit is dat ik meermaals duidelijk heb aangegeven dat een moslimland geen optie is. Dan doet het er verder niet toe waarom niet. Snap je dat?
Als het je eigenlijk helemaal niks doet, waarom ga je dan overal op in?

Het is niet erg om bekrompen te zijn, als je het ook weet van jezelf en toe kunt geven. Snap je dat?
Resistance is futile.
pi_77353520
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:19 schreef Seven. het volgende:
Er stond overigens 'zo min mogelijk islam' dus wat nou offtopic?
Ver, goedkoop, veilig. Waarheen?: "Land waar de islam dominant is, is gewoon geen optie."

Ik zei 'zo min mogelijk, omdat een land zonder islam vrij lastig is, zelfs in Nederland hebben we 4% moslims (wikipedia). Dus een paar procent vind ik prima, zolang islam maar niet dominant is.
quote:
[..]

Als het je eigenlijk helemaal niks doet, waarom ga je dan overal op in?
Omdat dit topic in mijn AT staat, omdat ik het topic heb geopend, omdat ik het leuk vind jullie uit te lullen.
pi_77353551
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:17 schreef MoneyTalks het volgende:
Feit is dat ik meermaals duidelijk heb aangegeven dat een moslimland geen optie is. Dan doet het er verder niet toe waarom niet. Snap je dat?
Nee.
Als jij niet naar een moslimland wil omdat je een grafhekel aan moslims of de islam hebt, snap ik dat. Moet jij weten, tis jouw vakantie.
Als jij met kulargumenten komt die aan alle kanten weerlegd worden door mensen die ervaring hebben met bepaalde landen en steeds die weerlegde argumenten herhaalt om er niet heen te willen, snap ik dat niet.
Je argumentatie slaat gewoon als een tang op een varken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_77353603
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef MoneyTalks het volgende:
Omdat dit topic in mijn AT staat, omdat ik het topic heb geopend, omdat ik het leuk vind jullie uit te lullen.
Jij hebt een bijzonder wereldbeeld!
pi_77354220
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Nee.
Als jij niet naar een moslimland wil omdat je een grafhekel aan moslims of de islam hebt, snap ik dat. Moet jij weten, tis jouw vakantie.
Als jij met kulargumenten komt die aan alle kanten weerlegd worden door mensen die ervaring hebben met bepaalde landen en steeds die weerlegde argumenten herhaalt om er niet heen te willen, snap ik dat niet.
Je argumentatie slaat gewoon als een tang op een varken.
Je zou het topic eens moeten lezen, ik heb voor vandaag werkelijk maar in 3 posts het woord islam of moslim genoemd. Dat zijn de volgende 3x:
quote:
- zo min mogelijk islam (indonesië en maleisië vallen bijv. hierdoor al af)
quote:
Doet het er echt toe? Ik heb het niet zo op islam, aanslagen, vrouwonvriendelijk, enzo. Land waar de islam dominant is, is gewoon geen optie.
quote:
Snap het gezeur niet zo, als ik niet naar een islamitisch land wil, dan wil ik dat toch gewoon niet, heeft weinig zin om daarop door te gaan.
Dus ik weet niet hoe je er bij komt dat ik steeds argumenten zou hebben herhaald o.i.d.

En dit is allemaal gewoon terug te lezen, ik heb zelf de hele tijd on-topic gereageerd en de berichten over islam genegeerd. Pas toen ik al een keuze voor een land had gemaakt ben ik in discussie gegaan met mensen, maar zelfs toen heb ik niets over die moslimlanden zelf gezegd. Ik heb enkel keer op keer aangegeven dat een moslimland geen optie is. En dat de reden er daarom verder niet toe doet, want het gaat om een beslissing van mijn kant om naar een land op vakantie te gaan.

Blijkbaar heb je moeite dit te begrijpen, maar lees al mijn berichten in dit topic maar na, dan zal je zien dat ik na de bovenstaande quotes nergens op in ben gegaan dat niet relevant was voor mijn verzoek, namelijk ideeën voor een vakantieland voor mij.

pi_77354664
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef MoneyTalks het volgende:
Je zou het topic eens moeten lezen, ik heb voor vandaag werkelijk maar in 3 posts het woord islam of moslim genoemd. Dat zijn de volgende 3x:
[..]

[..]

[..]

Dus ik weet niet hoe je er bij komt dat ik steeds argumenten zou hebben herhaald o.i.d.
Je noemt dit als motivatie om níet naar een 'moslimland' te gaan. Jouw argumenten dus, ook al zijn deze zeer beperkt en nogal kortzichtig.
quote:
En dit is allemaal gewoon terug te lezen, ik heb zelf de hele tijd on-topic gereageerd en de berichten over islam genegeerd. Pas toen ik al een keuze voor een land had gemaakt ben ik in discussie gegaan met mensen, maar zelfs toen heb ik niets over die moslimlanden zelf gezegd. Ik heb enkel keer op keer aangegeven dat een moslimland geen optie is. En dat de reden er daarom verder niet toe doet, want het gaat om een beslissing van mijn kant om naar een land op vakantie te gaan.
Als het er niet toe zou doen, zou het je ook niet maken of moslims in grote getalen aanwezig zouden zijn. Dat doet het wel, en wel om de reden dat 'moslimlanden vrouwonvriendelijk zijn, en je bang bent voor eventuele aanslagen'.

Je bekrompen wereldbeeld is nogal stuitend. En zoals eerder gezegd, mij maakt het niet zoveel uit, het is tenslotte your loss. Maar ga dan niet beweren dat het je geen reet uitmaakt. Nu draai je er maar een beetje om heen.

Je zou m.i. juíst eens naar zo'n moslimland moeten gaan, dan zul je zien dat je het daar wellicht nog beter trekt dan landen waar de islam 'niet dominant is'.
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:50:44 #139
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77354863
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Ver, goedkoop, veilig. Waarheen?: "Land waar de islam dominant is, is gewoon geen optie."

Ik zei 'zo min mogelijk, omdat een land zonder islam vrij lastig is, zelfs in Nederland hebben we 4% moslims (wikipedia). Dus een paar procent vind ik prima, zolang islam maar niet dominant is.
[..]
Ik had het over je OP, niet over je tweede post.
quote:
Je faalt.
Resistance is futile.
pi_77354998
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik had het over je OP, niet over je tweede post.
[..]

Je faalt.
Leuk dat je het over mijn OP had, maar ik heb vaker in dit topic gepost.
pi_77355200
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef MoneyTalks het volgende:
KNIP
Mijn welgemeende excuses. Je hebt inderdaad bijna gelijk. Waarschijnlijk was ik na het lezen van deze post
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 13:42 schreef MoneyTalks het volgende:
In moslimlanden ben je als toerist niet veilig, in sommige moslimlanden word je al in de gevangenis gestopt als je seks hebt met je vriendin als je niet bent getrouwd.
zo onder de indruk van je sterke argumentatie dat ik dacht meer herhalingen te lezen dan je daadwerkelijk schreef.
Wel toevallig dat je nou net deze opmerking miste in jouw 3 quotes.

Overigens is het tweede deel van je zin niet onwaar. Wat je daaruit concludeert daarentegen...
  woensdag 27 januari 2010 @ 21:57:12 #142
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77355221
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:53 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Leuk dat je het over mijn OP had, maar ik heb vaker in dit topic gepost.
Ja, klopt maar dat werd allemaal irrelevant door je ondertoontje en je eigenwijze postgedrag. Je komt over als een snotblaag van 19 en, ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar wat zou ik genieten als jouw cameraatje gejat wordt daar in Sri Lanka. .

I know, ik ben een gemeen kreng soms. Maar ik kan dat gelukkig wel toegeven, net als dat ik toe kan geven wanneer ik fout zit. Zou je ook eens moeten proberen.
Resistance is futile.
pi_77355255
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:47 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Je noemt dit als motivatie om níet naar een 'moslimland' te gaan. Jouw argumenten dus, ook al zijn deze zeer beperkt en nogal kortzichtig.
Wat is je punt precies? Het maakt me vrij weinig uit dat de argumenten die ik hier noem beperkt zijn, dat is omdat ik helemaal niet wilde dat de discussie in dit topic over de islam zou gaan. Snap je dat, of moet ik het je op een andere manier uitleggen? Ik heb een topic in TRV gepost, omdat ik op zoek was naar een vakantieland voor deze zomer. Ik wil niet naar een moslimland. Om onnodige reacties te voorkomen heb ik in mijn criteria vermeld dat ik niet naar een moslimland wil. Helaas heeft dat verkeerd uitgepakt. Achteraf gezien had ik dat criterium waarschijnlijk niet genoemd, en had ik reacties met moslimlanden erin gewoon genegeerd.
quote:
Als het er niet toe zou doen, zou het je ook niet maken of moslims in grote getalen aanwezig zouden zijn. Dat doet het wel, en wel om de reden dat 'moslimlanden vrouwonvriendelijk zijn, en je bang bent voor eventuele aanslagen'.

Je bekrompen wereldbeeld is nogal stuitend. En zoals eerder gezegd, mij maakt het niet zoveel uit, het is tenslotte your loss. Maar ga dan niet beweren dat het je geen reet uitmaakt. Nu draai je er maar een beetje om heen.

Je zou m.i. juíst eens naar zo'n moslimland moeten gaan, dan zul je zien dat je het daar wellicht nog beter trekt dan landen waar de islam 'niet dominant is'.
Ik. Wil. Deze. Zomer. Niet. Op. Vakantie. Naar. Een. Land. Waar. De. Islam. Dominant. Is.

Duidelijk?
pi_77355703
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wel toevallig dat je nou net deze opmerking miste in jouw 3 quotes.
Allereerst chapeau dat je je ongelijk toegeeft. Maar nu over het bovenstaande: dat was dus nadat ik al gekozen had voor een vakantieland, en het oorspronkelijke doel van dit topic, een vakantieland vinden, irrelevant was geworden. Toen ben ik wel ingegaan op de off-topic posts hier.
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, klopt maar dat werd allemaal irrelevant door je ondertoontje en je eigenwijze postgedrag. Je komt over als een snotblaag van 19 en, ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar wat zou ik genieten als jouw cameraatje gejat wordt daar in Sri Lanka. .

I know, ik ben een gemeen kreng soms. Maar ik kan dat gelukkig wel toegeven, net als dat ik toe kan geven wanneer ik fout zit. Zou je ook eens moeten proberen.
Naar mijn weten heb ik nergens fout gezeten, dus valt er weinig toe te geven, gemeen kreng
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:14:03 #145
104963 ETA
European Travel Author
pi_77356090
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 21:57 schreef MoneyTalks het volgende:

Ik. Wil. Deze. Zomer. Niet. Op. Vakantie. Naar. Een. Land. Waar. De. Islam. Dominant. Is.

Duidelijk?
Kijk, wat de rest leest is:
Ik. Wil. Deze. Zomer. Niet. Op. Vakantie. Naar. Een. Land. Waar. De. Islam. Dominant. Is. omdat het niet veilig is voor toeristen, dat je zomaar opgeblazen kan worden, etc...

Tegen die onzin gaan mensen in, snap je dat? Dat je xenofoob bent deert mensen niet echt, alleen de argumenten die je gebruikt zijn niet valide en worden met gemak weerlegt.

Je kan om advies vragen als je een nieuwe auto wilt kopen en daarbij aangeven dat je absoluut geen Volvo wil. Dat is niet raar en zal worden gerespecteerd. Maar als je zegt dat je absoluut geen Volvo wil omdat ze alleen in paarse glittertjeslak worden verkocht; ja dan gaan mensen daarover in discussie en laten met gemak zien dat het niet zo is. Je kan wel je oren dichtstoppen en schreeuwen dat je geen Volvo wil, daarmee sla je goed advies in de wind en sta je dan wel voor lul.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:16:17 #146
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_77356205
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 17:18 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Dan was ik wel naar Bulgarije of Montenegro gegaan
Daar wonen ook moslims, dus dat zou ik maar niet doen. Straks bijten ze!
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_77356752
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef Svyatagor het volgende:

[..]

Daar wonen ook moslims, dus dat zou ik maar niet doen. Straks bijten ze!
Islam is er niet dominant. En dat was mijn criterium. Begrijpend lezen heet dat.
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:28:41 #148
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77356841
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:06 schreef MoneyTalks het volgende:
Naar mijn weten heb ik nergens fout gezeten, dus valt er weinig toe te geven, gemeen kreng
Je vooroordelen met betrekking tot veiligheid en een oorzakelijk verband met een dominant islamitisch geloof zijn anders allang ontkracht. Snotblaag .
Resistance is futile.
pi_77357000
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:14 schreef ETA het volgende:

[..]

Kijk, wat de rest leest is:
Ik. Wil. Deze. Zomer. Niet. Op. Vakantie. Naar. Een. Land. Waar. De. Islam. Dominant. Is. omdat het niet veilig is voor toeristen, dat je zomaar opgeblazen kan worden, etc...

Tegen die onzin gaan mensen in, snap je dat? Dat je xenofoob bent deert mensen niet echt, alleen de argumenten die je gebruikt zijn niet valide en worden met gemak weerlegt.

Je kan om advies vragen als je een nieuwe auto wilt kopen en daarbij aangeven dat je absoluut geen Volvo wil. Dat is niet raar en zal worden gerespecteerd. Maar als je zegt dat je absoluut geen Volvo wil omdat ze alleen in paarse glittertjeslak worden verkocht; ja dan gaan mensen daarover in discussie en laten met gemak zien dat het niet zo is. Je kan wel je oren dichtstoppen en schreeuwen dat je geen Volvo wil, daarmee sla je goed advies in de wind en sta je dan wel voor lul.
Als mensen dat lezen, lezen ze verkeerd. Ik heb nergens gezegd dat je 'zomaar opgeblazen kan worden, etc'. Ik heb het woord aanslagen wel genoemd, maar verder zonder enige context eromheen. Dus als mensen dat volgens jou denken, dan hebben ze de context er zelf omheen verzonnen.

En over je Volvo verhaal, waarom zou het zo verkeerd zijn om geen Volvo te willen? De vergelijking met je Volvo en moslimlanden in mijn geval gaat uiteraard niet helemaal 1 op 1 op, aangezien ik nergens zeg dat je per definitie in elk moslimland opgeblazen word of in de gevangenis word gestopt. Maar het is volkomen begrijpelijk als iemand per se geen Volvo wil, maar liever een Mercedes of Audi als die daar ook uit kan kiezen.
pi_77357362
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je vooroordelen met betrekking tot veiligheid en een oorzakelijk verband met een dominant islamitisch geloof zijn anders allang ontkracht. Snotblaag .
Oja?
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:44:36 #151
104963 ETA
European Travel Author
pi_77357692
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Als mensen dat lezen, lezen ze verkeerd. Ik heb nergens gezegd dat je 'zomaar opgeblazen kan worden, etc'. Ik heb het woord aanslagen wel genoemd, maar verder zonder enige context eromheen. Dus als mensen dat volgens jou denken, dan hebben ze de context er zelf omheen verzonnen.

En over je Volvo verhaal, waarom zou het zo verkeerd zijn om geen Volvo te willen? De vergelijking met je Volvo en moslimlanden in mijn geval gaat uiteraard niet helemaal 1 op 1 op, aangezien ik nergens zeg dat je per definitie in elk moslimland opgeblazen word of in de gevangenis word gestopt. Maar het is volkomen begrijpelijk als iemand per se geen Volvo wil, maar liever een Mercedes of Audi als die daar ook uit kan kiezen.
Als 9 van de 10 mensen een verhaal "verkeerd" begrijpen, is het verhaal dan niet misschien verkeerd geschreven?

je snapt het volvo verhaal toch wel hopelijk? Je hebt gelijk, het is niet verkeerd dat je geen Volvo wil, dat zeg ik toch ook? Maar als hij als argument geeft dat alle Volvos alleen in paars worden verkocht (dus een belachelijk argument), dan is het toch niet raar dat je hem wijst op dat er ook andere kleuren zijn? Dat je nu zegt "aangezien ik nergens zeg dat je per definitie in elk moslimland opgeblazen word" is geen argument. Door "Ik heb het niet zo op islam, aanslagen, vrouwonvriendelijk, enzo." te zeggen, impliceert genoeg.
Mijn reisfotos!
pi_77357953
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef ETA het volgende:

[..]

Als 9 van de 10 mensen een verhaal "verkeerd" begrijpen, is het verhaal dan niet misschien verkeerd geschreven?

je snapt het volvo verhaal toch wel hopelijk? Je hebt gelijk, het is niet verkeerd dat je geen Volvo wil, dat zeg ik toch ook? Maar als hij als argument geeft dat alle Volvos alleen in paars worden verkocht (dus een belachelijk argument), dan is het toch niet raar dat je hem wijst op dat er ook andere kleuren zijn? Dat je nu zegt "aangezien ik nergens zeg dat je per definitie in elk moslimland opgeblazen word" is geen argument. Door "Ik heb het niet zo op islam, aanslagen, vrouwonvriendelijk, enzo." te zeggen, impliceert genoeg.
Ik heb al eerder gezegd dat ik achteraf gezien het criterium 'geen islamitisch land' niet zou hebben genoemd.

Want deze discussie voeren in een TRV-topic over een potentiële vakantiebestemming is totaal niet gewenst.
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:55:14 #153
104963 ETA
European Travel Author
pi_77358248
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Ik heb al eerder gezegd dat ik achteraf gezien het criterium 'geen islamitisch land' niet zou hebben genoemd.

Want deze discussie voeren in een TRV-topic over een potentiële vakantiebestemming is totaal niet gewenst.
het is misschien niet gewenst, maar onvermijdelijk in een normale sociale omgeving. Als ik in een gesprek met jou advies vraag over welke film te gaan zien, en daarbij aangeef dat ik geen james cameron film wil zien omdat hij een neger is en in zijn vrije tijd graag smurfen paars verft; kan jij die argumenten negeren en gewoon advies geven?
Mijn reisfotos!
  woensdag 27 januari 2010 @ 22:56:09 #154
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77358297
Resistance is futile.
pi_77362985
quote:
Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef ETA het volgende:

[..]

het is misschien niet gewenst, maar onvermijdelijk in een normale sociale omgeving. Als ik in een gesprek met jou advies vraag over welke film te gaan zien, en daarbij aangeef dat ik geen james cameron film wil zien omdat hij een neger is en in zijn vrije tijd graag smurfen paars verft; kan jij die argumenten negeren en gewoon advies geven?
Weer een rare vergelijking weer, want jij noemt in jouw vergelijking onwaarheden.

Ik heb inderdaad aanslagen, onveiligheid, en vrouwonvriendelijkheid genoemd in relatie tot islamitische landen, en het is gewoon een feit dat dat voorkomt. Ik zeg niet dat er bijvoorbeeld bomaanslagen zullen voorkomen als ik in een land als Indonesië of Maleisië op vakantie zou gaan, maar er is een zekere mogelijkheid gezien het verleden en de aanwezigheid van extremistische groeperingen die het ook op toeristen voorzien. En ik zeg niet dat ik in de problemen kom met de lokale overheid of bevolking door verschillen in normen en waarden, maar ook daar is een mogelijkheid toe.

http://www.rnw.nl/nl/nede(...)-dreiging-deel-sabah
http://en.wikipedia.org/wiki/2002_Bali_bombings
http://en.wikipedia.org/wiki/2005_Bali_bombings
http://www.thesun.co.uk/s(...)for-illegal-sex.html
  donderdag 28 januari 2010 @ 01:23:01 #156
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77363204
Dat zijn allemaal weinig betrouwbare bronnen (media en wiki). Bovendien heb je zelf kunnen lezen wat de reisadviezen zijn voor Sri Lanka, die overigens wel betrouwbaar en objectief zijn. Daar wordt zelfs gesproken over aanrandingen, dat zetten ze er niet bij als ze het niet nodig vinden om dat te vermelden.

Wat betreft het filmpje over Iran. Best schokkend. Toch is het voor mij niet zo vreemd. Zo word ik hier in West-Europa als vrouw ook wel eens behandeld, alleen betreft het dan meestal 1 tot 3 personen en mep ik er dan gelijk op los. Overigens maakt zij een grote inschattingsfout wat betreft cultuur: alleen al door die mannen te erkennen in hun bestaan (vriendelijk glimlachen, misschien oogcontact maken, tegen ze praten), geeft zij de indruk gewillig te zijn. Voor ons lijkt dat zeer krom, ik zou in zo'n maatschappij niet kunnen leven en op vakantie willen. Maar in dit geval is zij degene die onaangepast gedrag vertoont en duidelijk zelf de geldende morele regels overschrijdt.

Er staat overigens ook bij in de info dat het niet om een politieagent gaat. En uiteraard is dit niet representatief voor de moslimlanden.
Resistance is futile.
  donderdag 28 januari 2010 @ 01:25:58 #157
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_77363247
TS, blijf maar gewoon in Nederland
*Hosselcopter*
pi_77363814
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 01:23 schreef Seven. het volgende:
Dat zijn allemaal weinig betrouwbare bronnen (media en wiki). Bovendien heb je zelf kunnen lezen wat de reisadviezen zijn voor Sri Lanka, die overigens wel betrouwbaar en objectief zijn. Daar wordt zelfs gesproken over aanrandingen, dat zetten ze er niet bij als ze het niet nodig vinden om dat te vermelden.
Grappig dat je het over reisadvies hebt, want Maleisië en Indonesië, toch twee van de meest toeristische islamitische landen hebben precies dezelfde status als Sri Lanka.

http://www.minbuza.nl/nl/(...)dvies_Indonesi%C3%AB :
Op 23 november 2009 heeft zich een schietincident voorgedaan in Banda Aceh, Sumatra. Dit is in korte tijd het derde (schiet)incident, waarbij buitenlanders betrokken zijn.

"In Indonesië dient rekening te worden gehouden met de mogelijkheid van nieuwe terroristische activiteiten. U wordt geadviseerd extra waakzaam te zijn, en plaatsen waar veel publiek bij elkaar komt zo veel mogelijk te mijden, met name door buitenlanders veel bezochte openbare plaatsen zoals bepaalde shopping-malls, supermarkten, bioscopen, hotels, bars, disco's, fast-food restaurants etc.

Indonesië werd en wordt geconfronteerd met terroristische aanslagen. Bomaanslagen vonden plaats op Bali (2002 en 2005) in Jakarta op het Marriott Hotel (2003), in Jakarta op de Australische ambassade (2004) en op het Ritz Carlton en Marriott Hotel (17 juli 2009). Verder werd in het verleden een website aangetroffen waarop adviezen worden verstrekt hoe (individuele) buitenlanders in Jakarta het beste kunnen worden aangevallen, onder meer op (snel)wegen en voetgangersviaducten.

De Indonesische veiligheidsautoriteiten zijn actief in het bestrijden van terroristische dreigingen. De door deze diensten, kort geleden, geboekte successen vormen tevens het bewijs dat nog steeds rekening moet worden gehouden met de mogelijkheid van terroristische activiteiten. Aangeraden wordt in geheel Indonesië publieke gelegenheden, waar veel buitenlanders komen, te mijden.

In verband met een drietal recente (schiet)incidenten in Aceh, waarbij buitenlanders waren betrokken, wordt reizigers in Aceh, in het bijzonder in afgelegen gebieden en/of buiten Banda Aceh, geadviseerd waakzaamheid te betrachten, alleen overdag te reizen en alleen gebruik te maken van hoofdwegen."

http://www.minbuza.nl/nl/(...)advies_Maleisi%C3%AB
"Alhoewel de veiligheidssituatie in Maleisië, met uitzondering van delen van de oostkust van Sabah (Borneo), normaal kan worden geacht, wordt reizigers in Maleisië geadviseerd de nodige waakzaamheid te betrachten bij bezoeken aan uitgaansgelegenheden, kerken en andere plaatsen van samenkomst van westerlingen.

In het recente verleden hebben zich gevallen van kidnapping door terroristische organisaties voorgedaan aan de oostkust van Sabah (ten oosten van de lijn Kudat –Tawau) en de eilanden (onder andere Sipadan en Pandanan) gelegen in het grensgebied met de Filipijnen."

Wat dus opvalt is dat er in deze landen dus wel een dreiging is voor (Westerse) toeristen. Voor Sri Lanka word er niet specifiek melding gemaakt van dreiging tegenover toeristen (omdat die er dus niet is, aangezien er enkel een politiek conflict is in het land, wat overigens op die bomaanslagen op de verkiezingsdag na zo goed als in de kiem gesmoord is sinds mei 2009).
quote:
Wat betreft het filmpje over Iran. Best schokkend. Toch is het voor mij niet zo vreemd. Zo word ik hier in West-Europa als vrouw ook wel eens behandeld, alleen betreft het dan meestal 1 tot 3 personen en mep ik er dan gelijk op los. Overigens maakt zij een grote inschattingsfout wat betreft cultuur: alleen al door die mannen te erkennen in hun bestaan (vriendelijk glimlachen, misschien oogcontact maken, tegen ze praten), geeft zij de indruk gewillig te zijn. Voor ons lijkt dat zeer krom, ik zou in zo'n maatschappij niet kunnen leven en op vakantie willen. Maar in dit geval is zij degene die onaangepast gedrag vertoont en duidelijk zelf de geldende morele regels overschrijdt.

Er staat overigens ook bij in de info dat het niet om een politieagent gaat. En uiteraard is dit niet representatief voor de moslimlanden.
Jij word in Nederland zomaar op straat in je kont geknepen en aan je tieten gezeten?
pi_77363921
Het word je eerste keer backpacken?
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 01:06 schreef MoneyTalks het volgende:
Ik heb inderdaad aanslagen, onveiligheid, en vrouwonvriendelijkheid genoemd in relatie tot islamitische landen, en het is gewoon een feit dat dat voorkomt.
Als je gaat backpacken laat je die Westerse idealen thuis. Met feministische principes ga je het vrijwel nergens naar je zin hebben, óók niet in Sri Lanka.

Onveiligheid? Lol, ik heb het reizen in Azië bijvoorbeeld misschien nog wel veiliger ervaren dan hier. En wat die aanslagen betreft: ach, de kans dat je 's avonds op straat een steeg in wordt getrokken en in je kont wordt geneukt is groter.
quote:
Ik zeg niet dat er bijvoorbeeld bomaanslagen zullen voorkomen als ik in een land als Indonesië of Maleisië op vakantie zou gaan, maar er is een zekere mogelijkheid gezien het verleden en de aanwezigheid van extremistische groeperingen die het ook op toeristen voorzien.
Ook hier geldt weer: het is bijna arrogante hoogmoed te noemen om bang te zijn getroffen worden door een terroristische aanslag.
quote:
En ik zeg niet dat ik in de problemen kom met de lokale overheid
Newsflash! De lokale overheid is vooral in de landen die voor backpackers aantrekkelijk zijn corrupt.
quote:
of bevolking door verschillen in normen en waarden, maar ook daar is een mogelijkheid toe.
Als je dáár zelfs rekening mee houdt in je 'risico-analyse' blijf dan gewoon lekker thuis.

Oh, en verwacht niet als een 4-jarige Amerikaanse baby behandeld te worden, men wil je chanteren en op alle mogelijke manieren geld van je zien.

Ik ben érg benieuwd naar je uiteindelijke ervaring met zulke verwachtingen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 02:31:56 #160
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77363939
@ TS: al meerdere malen zelfs. Aantal keer hand to hand combat moeten doen omdat iemand zijn poten niet thuis kon houden. De enige keer dat iemand echt met zijn poten in mijn broekje ging zonder mijn toestemming (ik sliep), was een Nederlander. Mannen kunnen overal ter wereld respectloze sukkels zijn.
Resistance is futile.
  donderdag 28 januari 2010 @ 02:39:39 #161
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77364011
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook wel af trouwens. TS, wat verwacht jij nou precies op vakantie? Wil je avontuur, wil je de lokale bevolking ontmoeten en een authentiek beeld krijgen van een land? Of beperk je je liever tot de toeristische attracties?
Resistance is futile.
pi_77364276
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 02:29 schreef Xa1pt het volgende:
Het word je eerste keer backpacken?
Nee, ben vorig jaar een maand in Vietnam wezen backpacken (stond overigens óók in de OP, maar begrijpend lezen is blijkbaar nog steeds moeilijk voor je!)
pi_77364280
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 02:39 schreef Seven. het volgende:
Ja, dat vraag ik me eigenlijk ook wel af trouwens. TS, wat verwacht jij nou precies op vakantie? Wil je avontuur, wil je de lokale bevolking ontmoeten en een authentiek beeld krijgen van een land? Of beperk je je liever tot de toeristische attracties?
Juist een combinatie van dat alles
  donderdag 28 januari 2010 @ 03:40:20 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77364320
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 03:26 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Juist een combinatie van dat alles
Maar je snapt toch zelf ook wel dat de locals overal ter wereld respectloos kunnen zijn?
Resistance is futile.
  donderdag 28 januari 2010 @ 04:02:26 #165
104963 ETA
European Travel Author
pi_77364368
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 01:06 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Weer een rare vergelijking weer, want jij noemt in jouw vergelijking onwaarheden.

Ik heb inderdaad aanslagen, onveiligheid, en vrouwonvriendelijkheid genoemd in relatie tot islamitische landen, en het is gewoon een feit dat dat voorkomt. Ik zeg niet dat er bijvoorbeeld bomaanslagen zullen voorkomen als ik in een land als Indonesië of Maleisië op vakantie zou gaan, maar er is een zekere mogelijkheid gezien het verleden en de aanwezigheid van extremistische groeperingen die het ook op toeristen voorzien. En ik zeg niet dat ik in de problemen kom met de lokale overheid of bevolking door verschillen in normen en waarden, maar ook daar is een mogelijkheid toe.

http://www.rnw.nl/nl/nede(...)-dreiging-deel-sabah
http://en.wikipedia.org/wiki/2002_Bali_bombings
http://en.wikipedia.org/wiki/2005_Bali_bombings
http://www.thesun.co.uk/s(...)for-illegal-sex.html

Als ik iets een belachelijke reden noem, zit er een grove denkfout/onwaarheid in. Dus dat ik in mijn voorbeeld onwaarheden gebruik, doet niets af aan het voorbeeld. In mijn voorbeeld trek ik het in het extreme zodat jij kan zien hoe je overkomt op mij (en de rest waarschijnlijk). Conclusie is dat de reakties van anderen op jouw post geheel normaal en te verwachten zijn. Je hebt dus zelf een discussie uitgelokt, en die zal dan ook gevoerd worden.

Kijk, nu komen we ergens. "Wij" vinden de genoemde argumenten belachelijk en geven daar tegenargumenten voor. In plaats van zeuren dat je het er niet over wil hebben, probeer je nu je eerste argumenten te onderbouwen. Dan kunnen wij daar weer op reageren

Aanslagen/onveiligheid/vrouwonvriendelijkheid komt/komen voor in Islamitische landen. Maar (verrassing!!) het komt niet voor in alle Islamitische landen Net zoals aanslagen en onveiligheid ook in niet Islamitische landen voorkomt Kijk, dat je niet naar een gevaarlijk land wil snapt iedereen, en hoe je gevaarlijk definieert is voor iedereen anders. Het gaat mij er om (en waarschijnlijk de anderen in dit topic ook) dat je alle Islamitische landen over 1 kam scheert als gevaarlijk.

weet niet waarom als in subschrift is, en krijg het ook niet weg
Mijn reisfotos!
  donderdag 28 januari 2010 @ 04:07:25 #166
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_77364380
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:33 schreef MoneyTalks het volgende:
Nou hebben we een aantal eisen waar het mooi zou zijn als de vakantiebestemming eraan kan voldoen:

- goedkoop leven daar (accommodatie en eten/drinken moet niet te duur zijn, we zijn studenten )
- liefst zon/strand
- zo min mogelijk islam (indonesië en maleisië vallen bijv. hierdoor al af)
- ver weg (liefst buiten Europa, tenzij iemand een hele goede suggestie heeft)
- veilig (we hebben geen zin om beroofd te worden of opgelicht door politie)

Als jullie een tip hebben horen we het graag, we hopen hier een paar mooie suggesties uit te krijgen
Wellicht is een toch onder water met een Russische atoomonderzeeër een idee voor je TS.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_77364384
thailand?
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:41:54 #168
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_77366550
Leuk toch dat mijn sig in zo'n topic weer hartstikke actueel is....

quote:
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.

En "one corner of the earth" is wat mij betreft niet alleen Nederland. Door "one corner of the earth" per definitie uit te sluiten sluit je jezelf ook af van de mogelijkheid om wat te leren en om er misschien wel achter te komen dat sommige beelden die je hebt (in dit geval van de Islam) wellicht niet kloppen. Dat is mij in elk geval wel overkomen.

Dat je met kort-door-de-bocht argumenten komt om niet naar Islamitische landen te gaan, of dat je "gewoon niet wilt", maakt wat mij betreft niet uit. Het is eerst en vooral jammer voor jezelf. Een open mind heeft vele voordelen...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_77373163
Wel grappig dat je opeens niet meer ingaat op de reisadviezen Seven., jij was degene die er mee kwam.
pi_77421967
Kunnen we weer teruggaan naar waar het topic voor bedoelt is want dit gaat nergens meer over..

Heeft iemand voor mij dus een goedkope zonvankantie voor een extreem lage prijs waar het +/-
22 o 30 graden is en allinclusive voor +/- 12 dagen. Onder de ¤600,- met 4 sterren hotel! 1 persoon
voorlopig!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:45:02 #171
62913 Blik
The one and Only!
pi_77422317
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:35 schreef Iwanius het volgende:
Kunnen we weer teruggaan naar waar het topic voor bedoelt is want dit gaat nergens meer over..

Heeft iemand voor mij dus een goedkope zonvankantie voor een extreem lage prijs waar het +/-
22 o 30 graden is en allinclusive voor +/- 12 dagen. Onder de ¤600,- met 4 sterren hotel! 1 persoon
voorlopig!
DIt topic is niet als algemeen topic bedoelt...
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:53:55 #172
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77426176
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:04 schreef MoneyTalks het volgende:
Wel grappig dat je opeens niet meer ingaat op de reisadviezen Seven., jij was degene die er mee kwam.
Ik heb een leven buiten fok, dat scheelt. Welke reisadviezen trouwens?
Resistance is futile.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:54:32 #173
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77426187
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:35 schreef Iwanius het volgende:

voorlopig!
Bulgarije of Kroatië.
Resistance is futile.
pi_77427817
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:53 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb een leven buiten fok, dat scheelt.
Aan je postcount i.c.m. aantal posts per dag is dat niet af te lezen.
quote:
Welke reisadviezen trouwens?
Ver, goedkoop, veilig. Waarheen?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:02:23 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77428205
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 19:49 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Aan je postcount i.c.m. aantal posts per dag is dat niet af te lezen.
[..]

Ver, goedkoop, veilig. Waarheen?
50 posts per dag krijg je best voor elkaar in 1,5 uur, zeker in de slowchats. En ik beweer dan ook nergens dat je naar Indonesië of Maleisië moet gaan.
Resistance is futile.
pi_77429123
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:02 schreef Seven. het volgende:

[..]

50 posts per dag krijg je best voor elkaar in 1,5 uur, zeker in de slowchats. En ik beweer dan ook nergens dat je naar Indonesië of Maleisië moet gaan.
Aan je posthistorie te zien zit je zeker niet alleen maar in slowchats, dus dat argument houdt geen stand.

En je hebt inderdaad niet gezegd dat ik naar Indonesië of Maleisië moet gaan, maar je beweerd wel dat islamitische landen niet onveilig zijn. En als tegenargument laat ik de reisadviezen van dé twee islamitische backpacklanden bij uitstek zien. Daar ga jij niet op in, omdat je jezelf al gediskwalificeerd hebt door zelf ook reisadviezen als bron te gebruiken in het geval van Sri Lanka. Hier noemen we dat: uitgeluld.
pi_77429349
Niet per definitie onveiliger dan niet-moslimlanden is iets anders dan veilig.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:51:42 #178
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_77429691
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:43 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Noord-Korea kan je met door de overheid georganiseerde rondreizen wel naartoe hoor, staat sowieso op mijn verlanglijstje. En dat is juist extreem veilig. Alleen heb je niet de vrijheid om zelf te gaan waar je wil.
Vrouwonvriendelijke landen wil je niet heen, maar landen waar de gehele bevolking tot wanhoop, honger en armoede wordt gedreven door een dictator zijn dan wel weer okee
batman!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:55:08 #179
272427 thingamajig
tananananananananana
pi_77429817
Westkust VS
batman!
  zaterdag 30 januari 2010 @ 01:11:43 #180
277627 Seven.
We are Borg.
pi_77438980
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:34 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Aan je posthistorie te zien zit je zeker niet alleen maar in slowchats, dus dat argument houdt geen stand.

En je hebt inderdaad niet gezegd dat ik naar Indonesië of Maleisië moet gaan, maar je beweerd wel dat islamitische landen niet onveilig zijn. En als tegenargument laat ik de reisadviezen van dé twee islamitische backpacklanden bij uitstek zien. Daar ga jij niet op in, omdat je jezelf al gediskwalificeerd hebt door zelf ook reisadviezen als bron te gebruiken in het geval van Sri Lanka. Hier noemen we dat: uitgeluld.
Voor de twee landen die jij als onveilig aanmerkt, kan ik er ook twee posten, dus niks uitgeluld.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')