abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:21:40 #201
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77001085
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:11 schreef Sorbootje het volgende:
Asy, bedankt voor de tip! Zal ik doen!

Incantrix, rape me...tsja... beter van niet inderdaad. Weezer doet het hier ook goed! En dat onrustig zijn bij voeding. Irritant kan dat zijn hè?! De strakste actie vind ik altijd deze: tepel in mond van baby, even goed aanhappen, en vervolgens keihard hoofd naar achteren trekken
Haha, stiekum toch een beetje parental advisory dus En oh mán, dat zijn de acties inderdaad.. Da's echt feest mensen!

Claudia, heb je misschien een fijne stoel om op te voeden in zijn kamertje? Misschien maakt dat het wat makkelijker? Soms begin ik er ook aan te denken Stef te verhuizen hoor, ik mis mijn katjes om mee te knuffelen voor ik ga slapen.. Maar de gedachte aan Stef zo ver weg doet me telkens nog tegen besluiten.
3!
pi_77001158
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Krampen zijn zo naar. Hier helpt het goed om hem tegen me aan te drukken terwijl hij een speen in z'n mond heeft en dan heen en weer te wiegen. Vreemd genoeg heeft hij in zijn slaap niet zo last van krampen. Als hij een beetje wakker wordt is het weer hommeles.

Ik zit te overwegen om Ivan naar zijn eigen kamer te verhuizen. Ik raak zoveel tijd kwijt met wakker liggen door zijn gekreun. Ik twijfel nog omdat ik bang ben dat de nachtvoedingen zwaarder gaan worden.
Claudia, het is natuurlijk niet gezegd dat het bij Ivan ook zo werkt, maar voor mij werden de nachtvoedingen absoluut niet zwaarder toen ik Isabeau naar haar eigen kamer verhuisde. Het enige verschil is dat ik nu even mijn bed uit moet om haar te pakken en terug te leggen. Voordeel is dat we allebei nog sneller opnieuw in slaap vallen na de voeding. We houden elkaar niet meer wakker met geluiden. Het is het proberen waard. Vanaf het moment dat Isabeau op haar eigen kamer sliep zijn we allebei véél beter en langer gaan slapen.
pi_77001281
Dank voor het meedenken! Het enige wat ik voor mezelf ook al bedacht had was dromen en dat is ook wat het cb aangeeft. En dan wakker worden en letterlijk de weg kwijt zijn. Wat ook nog kan is dat ie tandjes begint te krijgen. Niet dat ik iets gezien heb, maar dat blijkt al eerder te gaan duwen en dat voelen ze 's nachts. Hm. Zelf denk ik eerder dromen, maar goed. En niet troosten met een fles omdat dat oplevert dat ie straks telkens gaat huilen om een fles. We moesten em maar een speen geven. Had ik al geprobeerd, maar Driekus wil nooit een speen en dus nu ook niet. Hopelijk is het een faaaseee en is het vanavond weer over.

ik ga vanavond even bijlezen, ik wil eigenlijk niet reageren van het werk enzo
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77001311
BE, dankje voor de tip. Ik ga het zeker proberen!

Thomas slaapt al vanaf toen we thuiskwamen uit het ziekenhuis in zijn eigen ledikantje op zijn eigen kamer. Wel zo rustig. Ik word namelijk normaal van elke kreun wakker... Het is ook wel fijn, want hij heeft ook geen problemen om in te slapen in zijn eigen bedje, zonder iemand erbij.

De persdrang lijkt hier iets minder te worden, hoewel vanmorgen hij het af en toe uitgilde, maar hij sliep daarna gewoon weer verder. Ik heb het maar afgeleerd om hem elke keer meteen uit bed te plukken, omdat hij vaak toch meteen weer slaapt.
pi_77001424
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:19 schreef Incantrix het volgende:
Twinkly, echt he? Gisteravond was ik op een bepaald moment in staat de haren uit mijn kop te trekken, ik was echt superblij dat lief de laatste voeding over kon nemen met een flesje gekolfde melk.. En neenee, niet aan jezelf twijfelen, het is meer dat ik aan mezelf twijfel Vannacht had ik nl. iets dat nogal embarassing was.. Stef goode zijn kop weer eens naar achteren, net zo lang tot de rek eruit was dus toen schoot mijn tepel los en uhm, nouja.. De melk spoot eruit en dat hield ook echt niet meer op, maar eh, de tepel stond.. Op Stef's gezicht gericht Het was zo erg dat ik Stef nogal bruut weer met zijn nog half geopende mond tegen mijn borst geduwd heb omdat dat de enige manier was die ik me kon bedenken om het te stoppen
Ja, dat Ik heb ook een aantal keren gehad dat ik in huilen uitbarstte omdat hij steeds weer losliet en op mijn borsten zat te hameren, ik was zo moe.
En dat spuiten is normaal toch? Ik heb het iig steeds Moeten we een keer een foto van maken

Claudia ik heb oordopjes in omdat ik anders niet kan slapen door het gesnurk van mijn Lief en het gekreun van Niels Het zijn wel oordopjes die veel geluid doorlaten, van de HEMA. Ik hoor zijn hongersignalen bijvoorbeeld wel heel goed, dan gaat hij al luid kruenend met zijn hoofd heen en weer.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77001696
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:28 schreef Aoraki het volgende:
BE, dankje voor de tip. Ik ga het zeker proberen!

Thomas slaapt al vanaf toen we thuiskwamen uit het ziekenhuis in zijn eigen ledikantje op zijn eigen kamer. Wel zo rustig. Ik word namelijk normaal van elke kreun wakker... Het is ook wel fijn, want hij heeft ook geen problemen om in te slapen in zijn eigen bedje, zonder iemand erbij.

De persdrang lijkt hier iets minder te worden, hoewel vanmorgen hij het af en toe uitgilde, maar hij sliep daarna gewoon weer verder. Ik heb het maar afgeleerd om hem elke keer meteen uit bed te plukken, omdat hij vaak toch meteen weer slaapt.
Dat hier ook
Amélie heeft de eerste euh 2 of 3 dagen in de wandelwagenbak op onze kamer geslapen, daarna is ze naar haar eigen kamertje gegaan.
Ik kan heel slecht tegen geluid, blijkbaar slaap ik ontzettend licht, zelfs met oordopjes in, dus dit was voor ons de beste oplossing.

Wat vervelend zeg Aoraki van die persdrang

Wij hadden gister een poepluier in de bumbo echt haha, ze keek me ineens heel moeilijk aan en toen kwam er een lúcht mijn kant uit drijven Ik ben nu al fan van t stoeltje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77001897
Haha, bumbo is poep-opwekkend

Aoraki, wat vervelend dat ie steeds zo moet persen voor zijn poepjes... klinkt heel zielig
pi_77001995
welkom Faja

Sorbootje, wat fijn dat je het zonniger ziet allemaal. Het komt inderdaad wel goed

Echt heel vervelend zeg, die krampjes. Zielig wel...
Leah heeft er niet heel veel last van, wel wat hoor, maar hier werkt die infacol echt goed.

Het gaat hier gewoon echt super
Ze huilt haast nooit. Is erg lief en voelt zich goed.

Ze slaapt naast mijn bed in een ledikantje en ook dat gaat heerlijk. Ze krijgt 1 nachtvoeding en verder slaapt ze als een blok (oh jee, de fokwet). Wij slapen op de 2de verdieping en de kinderen op de 1ste dus op haar eigen kamertje is hier nog geen optie maar is dus ook totaal niet nodig gelukkig.
Ik til haar zo aan haar slaapzakje eruit en leg haar na het drinken weer terug zonder uit mijn bed te stappen en we slapen beiden weer verder.

Het enige gedoetje is wel eens de ochtend waarin ik van 6.30 tot 8.45 bezig ben met de jongens en hun schoolritueel/wegbrengen en als er dan net een voeding invalt is dat erg lastig maar ook dat loopt allemaal wel.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:20:29 #209
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77003305
mornings

@Claudia: je hebt dus ook een luidruchtig mannetje? ik had hier vanmorgen ook gepost idd; Evie ligt ook veel te kreunen en steunen snachts.. ben ook benieuwd hoe zij het doet in haar eigen bedje. maar ik vind die stap nog best moeilijk om te nemen...maar misschien werkt het wel heel goed....
dan ligt ze daar zo alleen in zo'n groot ledikant...

@mefke; ik kan me voorstellen dat je schrikt als je je kleintje tijdens zo'n enorme huilbui niet kunt bereiken. Klinkt best eng eigenlijk. Ik hoop dat het niets ernstigs is en gewoon iets van dromen; zoals hierboven al genoemd werd.

@trix; wat vervelend van Stef en je niet stoppende afvurende borst...En dat niet doordrinken kan ook erg vervelend zijn; voorals als je tepels dan mishandelt worden..Sterkte ermee

@Faja, Welkom hier; samen met je zoontje Dijon!

@lily wat fijn dat het bij jullie zo voorspoedig gaat!!! heeeeeeerlijk! geniet er maar lekker van

@Sorboo; wat fijn dat er een soort van oplossing is gevonden en je smorgens gewoon lekker de tijd hebt om Isabeau te voeden voor ze naar het KDV gaat. En dat je eerder weg kunt scheelt dan ook wel weer. Heel goed dat je toch een tussenoplossing hebt gevonden en je meisje dus niet cold turkey op de fles over hoeft.

@Twinkly; overproductie; dat is dan ook weer niet handig. Ik hoor overal om me heen mensen die te weinig melk produceren en over moeten op FV, maar teveel lijkt me ook geen pretje..
heb je ook vaak last van stuwing enzo daardoor? en al vaak borstontsteking gehad?
Wat lastig dat je kleintje daardoor zich ook verslikt enzo. Blijft het continu zo snel 'lopen' tijdens de voeding?

@Lijnloos: gelukkig slaapt Minke nu wel.. ik hoop dat jij ook nog aan een klein beetje slaap toekomt in de loop van de dag. En die tip van de Infancol van trix sluit ik me bij aan. Of het is toeval; maar sinds ik dat aan Evie geef heeft ze veel minder last van darmkrampjes, in elk geval niet meer tot huilens aan toe. Nu is het alleen nog persen en kreunen tijdens de voedingen en vlak erna.

Ik ga zo maar eens even ons meisje in de tummy doen. Hoop dat ze er een beetje zin in heeft. Onze wassessies zijn niet altijd even gezellig; want ons meisje heeft nogal weinig geduld. Gelukkig gaat ook dat de laatste dagen wel beter.
en dat weinig geduld heeft ze niet alleen bij het wassen... maar ook als ze de fles niet snel genoeg krijgt... het is echt een meisje met pit en temperament...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77003534
BJ, met temperamentvolle Evie... nou ja, ik vind het altijd wel grappig, Minke kan soms ook erg druk doen als ze neit snel genoeg haar zin krijgt. Ik moet daar altijd heel erg om lachen

Lily, wat klink je ontzettend blij en fleift op je meissie! Fijn dat het zo goed gaat...

Hier even een kleine jompel, mijn dag is echt helemaal goedgemaakt... We hebben eindelijk kinderopvang geregeld gekregen! Wel voor maar 2,5 dag ipv 3 die we willen, maar het is een beginnetje! Die halve dag kunnen we nog wel regelen. En al per 1 maart, dus ook perfect! Is echt een pak van mijn hart dat we het rond hebben en niet het uitzicht om dan maar te moeten stoppen met werken of zo. Ouders/Oma's en Opa's is hier geen optie (voor vast) aangezien die allemaal meer dan een uur weg wonen.
pi_77003727
Ff heel lomp niet eens bijgelezen hoor, maar Rienk besloot te gaan clusteren van 19.00 tot 7.15
Ik heb dus heeeeeel slecht geslapen

Dat moest ik even kwijt

Nu ff bijlezen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77005679
Bedankt voor de reacties. Ik vond het ineens zo'n goed idee om Ivan naar zijn eigen kamer te verhuizen dat ik van de co-sleeper weer een volwaardig ledikant heb gemaakt en de wieg opgeborgen heb. Ik moest wel voortmaken, want Ivan trekt het een half uur alleen in de box maar ook niet veel langer dan dat! Hij ligt nu op zijn eigen kamer te slapen, voor het eerst. Hij was binnen een paar minuten in dromenland, dus het lijkt hem wel te bevallen.

Sorbootje, ik hoop dat het ook zo werkt, dat ik even heel wakker ben maar dat ik daarna beter in slaap kan vallen omdat we elkaar niet wakker houden. Ik ben liever even heel wakker dan de hele nacht een beetje wakker. Oordopjes heb ik trouwens geprobeerd, maar dan ga ik onbewust nog geconcentreerder luisteren of zo.

Pfff, ik zat er echt doorheen vanochtend. Gelukkig heb ik op tijd m'n posting gewijzigd en ben ik maar iets constructiefs gaan doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77005799
oeg, Vlindur.. Succes met clusteren... Niet fijn, zeker niet 's nachts.

BJ, onze wassessies in de tummy zijn wel een succes. In het begin begon hij echt te krijsen tijdens het inzepen op het aankleedkussen, maar zo snel hij in het water zat was ie stil. Nu is hij ook tijdens het inzepen stil, misschien weet hij wat er komen gaat. Hij probeert nu ook te staan in de tummy, heel schattig!

Lijnloos, wat fijn van de kdv! Wij hebben net vandaag ook het contract gekregen. Omdat wij gaan verhuizen naar een andere plaats, was het best spannend of we uberhaupt de twee dagen geregeld gingen krijgen. We hebben de voorkeursdagen (dinsdag en donderdag) en de voorkeurslocatie gekregen per 1 mei (precies wat we nodig hadden) . Dus nu hoef ik ook maar 2 maanden op donderdag vrij te nemen en vanaf 1 mei heb ik vrijdags vrij! Joehoe.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:26:57 #214
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77005803
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:25 schreef Lijnloos het volgende:
BJ, met temperamentvolle Evie... nou ja, ik vind het altijd wel grappig, Minke kan soms ook erg druk doen als ze neit snel genoeg haar zin krijgt. Ik moet daar altijd heel erg om lachen

Lily, wat klink je ontzettend blij en fleift op je meissie! Fijn dat het zo goed gaat...

Hier even een kleine jompel, mijn dag is echt helemaal goedgemaakt... We hebben eindelijk kinderopvang geregeld gekregen! Wel voor maar 2,5 dag ipv 3 die we willen, maar het is een beginnetje! Die halve dag kunnen we nog wel regelen. En al per 1 maart, dus ook perfect! Is echt een pak van mijn hart dat we het rond hebben en niet het uitzicht om dan maar te moeten stoppen met werken of zo. Ouders/Oma's en Opa's is hier geen optie (voor vast) aangezien die allemaal meer dan een uur weg wonen.

jeuj!!
dat is goed nieuws!!! wat een opluchting is dat he?
ff een tip: direct even kinderopvangtoeslag regelen op belastingsdienst.nl.
Heb ik zondagavond ook gedaan; ons meisje heeft ook vanaf 1 maart een plekje.
(en wij hadden ook verder geen opties...)

en o ja wij hebben flexibele opvang; dus kan tussen 7 en 19 uur. En minimaal 5 uur per week.
(en we hebben een contract voor 80 uur per maand)
pi_77005912
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:31 schreef Twinkly het volgende:
Ja, dat Ik heb ook een aantal keren gehad dat ik in huilen uitbarstte omdat hij steeds weer losliet en op mijn borsten zat te hameren, ik was zo moe.
En dat spuiten is normaal toch? Ik heb het iig steeds Moeten we een keer een foto van maken
Ik heb dat nog nooit gehad! Jullie hebben waarschijnljik een heel heftige toeschietreflex. Met kolven is dat vast fijn, maar met de gewone voedingen zo te horen niet. Zo is er ook altijd iets.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:33:43 #216
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77006039
Lijnloos, Aviva is een redelijk “standaard” naam in Israel. Betekent “lente”. Naja, lente in het Hebreeuws is “aviv”, dus vandaar.
En wat goed dat de opvang is geregeld!

Amaranta, baby’s mogen hun lichaamsgewicht in ponden zonder voeding. Dus Aviva is 4 kilo, dat is 8 pond, dus ze mag 8 uur doorslapen ’s nachts.

Sidn3y, is dit al je 2e bo met Claire? omg wat vreselijk ellendig, zeg! heel veel sterkte!

Trixie, doorgestuurd naar de uroloog? Bij jou houdt het ook niet echt op, dus!
En je spuitincident! wel irritant dat stef zo onrustig drinkt! Hopen dat het bij een sprongetje hoort, dan is het gauw weer voorbij!

Sorbo, wat fijn dat je het weer positiever inziet!

Mefke, ik herken het zelf niet, maar er was iemand die dat ook had toen Eli een baby was. Volgens mij maakten zij het kind helemaal wakker, door in zijn gezichtje te blazen of zo. Kweet niet meer precies… Het lijkt me iig erg eng!

zometeen intake van het cb. gezellig!
ik ken haar al van eli, en ze is heel aardig, dus dat is leuk!

ben ik trouwens ontaard als ik die krampjes niet zo heel erg vind? als we eenmaal doorhebben dat het krampen zijn, wat nu dus best heel snel gaat, gooien we een cosi-bag erop, speen of pink erin, vasthouden en ze is weer stil! werkte ook prima bij eli
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77006166
Xeentje is erg ziek. Ze heeft 38,3 koorts, hoest, wil niet eten en de diarree blijft maar komen. Ik heb het kdv gebeld om te vragen of daar iets heerst. Er heerst RS virus en waterpokken. Er liggen al twee kindjes van daar in het ziekenhuis momenteel. Ik heb de dokter weer gebeld, die belt me zo terug.
pi_77006232
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:37 schreef Xenia het volgende:
Xeentje is erg ziek. Ze heeft 38,3 koorts, hoest, wil niet eten en de diarree blijft maar komen. Ik heb het kdv gebeld om te vragen of daar iets heerst. Er heerst RS virus en waterpokken. Er liggen al twee kindjes van daar in het ziekenhuis momenteel. Ik heb de dokter weer gebeld, die belt me zo terug.

Alweer? De dokter zou je gister toch ook terugbellen? Of heb ik gemist wat hij toen heeft gezegd?
pi_77006249
Hè Xenia, wat naar! Sterkte! En een kusje voor Xeentje!
pi_77006371
Claudia, ik ben benieuwd hoe jullie het vannacht zal vergaan. Ik vond het een openbaring!

Net het KDV even gebeld. Isabeau is erg gezellig en vrolijk....totdat ze gaan voeden. Dan wordt Isabeau ineens Isabeaus. Maar goed, dat had ik ook niet anders verwacht. Morgen is een heel rustige dag op het KDV, dan gaan ze er meer tijd aan spenderen.
Ben gewoon al heel blij dat het vérder heel goed gaat.
pi_77006414
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
Alweer? De dokter zou je gister toch ook terugbellen? Of heb ik gemist wat hij toen heeft gezegd?
Die had gisteren ook terug gebeld, maar toen had ze nog geen koorts en hoesten, alleen diarree en niet willen eten. Gister was het advies pappen en nat houden.
pi_77006459
Ff snel vanaf het werk

Sorbo wat fijn dat je het weer zonnig in ziet
Xeentje al weer ziek... jeetje het blijft jullie niet bespaard.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:56:06 #223
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77006786
quote:

he Xenia; wat naar dat je zo aan het kwakkelen bent met de gezondheid van je kleine Xeentje.. heel veel sterkte ermee en ik hoop echt voor je meisje dat het meevalt..
pi_77007041
quote:
och jee..
beterschap voor je meisje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77007504
Oh Faja ik was het helemaal vergeten: Welkom!!

Owhhh Xeentje toch bah zeg! Snel weer beter worden hoor, je groeide net weer zo goed!

Sorbootje wat doen ze nu wanneer Isabeau niet wil drinken? En is ze na het eten wel weer vrolijk ondanks dat ze zo weinig gedronken heeft?

BJ gelukkig is een borstontsteking me tot nu toe bespaard gebleven! Wel een paar keer bijna, met hele harde bulten in mijn borsten, maar die heb ik er onder de douche gelukkig uit kunnen masseren (en dat deed al pijn, laat staan een ontsteking ). De voeding blijft niet de hele tijd hard stromen, er komt steeds weer een nieuwe TSR en op het einde drinkt hij gelukkig rustig
Jammergenoeg heb ik wanneer ik wil kolven niet een TSR op commando, dus ik heb de oxytocine spray maar in huis gehaald ,ga ik zo testen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77007555
Xenia, bah, erg vervelend als je kind ziek is.
Beterschap voor je dochtertje en ik hoop dat ze zich snel weer lekker voelt (en jij dan vanzelf ook).
pi_77007647
Xenia wat erg dat je meisje nu weer zo ziek is Heel veel beterschap!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:28:55 #228
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77007909
@Twinkly; ik ben benieuwd of die spray je helpt met de TSR bij het kolven. Maar die schijnt toch ook de productie te verhogen? of heb ik dat verkeerd begrepen?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:35:55 #229
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77008124
Goedemiddag dames,

Ik heb een beetje speedreading gedaan in het topic om te zien of er al over gepost was, maar in de snelheid niets kunnen vinden, dus ik ga het er toch even over hebben. Mocht het al wel ter sprake zijn gekomen, dan mijn oprechte excuses!!

Er was een documentaire op Zembla, getiteld levensgevaarlijke genezers die gaat over de niet in alle gevallen geheel ongevaarlijke methodes van alternatieve geneeswijzen.

Programmasamenvatting: Chronische hoofdpijn, overmatig huilen, bedplassen, ADHD of een leerstoornis? Geen nood, zelfs schizofrenie zou met het kraken van wervels te verhelpen zijn. Maar hoe veilig bent u in de handen van een chiropractor, een osteopaat of craniosacraal therapeut? We onderzochten onder meer de dood van de drie maanden oude baby Marloe, die door de behandeling van een zogenaamde alternatieve therapeut overleed.

Ik wilde hier toch even de aandacht op vestigen. Nogmaals, excuses als ik voor mijn beurt praat of als het niet op prijs gesteld wordt. Ik zelf vind het belangrijk genoeg om even te vermelden. Die kleine Marloe is dus overleden aan de gevolgen van een extreme uitloper van inbakeren, namelijk zogenaamde 'holding'. Daar komt nog bij dat ik het van de zotte vind om een kleine baby, met een nog superflexibel bewegingsapparaat, te gaan manipuleren omdat ze veel huilen.

Xenia, heel veel beterschap voor Xeentje gewenst!! Ik hoop dat ze snel weer opknapt!!

[ Bericht 4% gewijzigd door ElizabethR op 19-01-2010 13:41:20 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:36:12 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77008128
Och jee Xenia, wat naar dat ze alweer zo ziek is, ze heeft amper tijd gehad om er weer een beetje bovenop te krabbelen.
Sterkte joh!
pi_77009150
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Och jee Xenia, wat naar dat ze alweer zo ziek is, ze heeft amper tijd gehad om er weer een beetje bovenop te krabbelen.
Sterkte joh!
Inderdaad, ze was net een weekje beter
De dokter wil haar zien, dus we hebben om 16.45 een afspraak.
Ik vind dit zo erg. Ik was juist zo voorzichtig, niet babyzwemmen en geen babymassage in een groep omdat ik zo bang was dat ze ziek werd. En ik vond het al zo erg dat ik haar naar het kdv moest brengen. En nu heeft ze daar het RS virus opgelopen. Ik hoop zo dat ze zich hier goed doorheen slaat. Ik wil niet dat ze naar het ziekenhuis moet
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:08:21 #232
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77009215
oh nee xenia, wat lees ik nu... ontzettend rot zeg. heel veel beterschap voor je meisje!
in de haak.
pi_77009242
Ah Xeentje, kleine meid en dan zo ziek... Wel fijn dat de dokter meteen actie onderneemt, beter zo dan andersom. Dikke knuffel voor jullie hoor Xenia. Bah!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:10:53 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77009311
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
Er was een documentaire op Zembla, getiteld levensgevaarlijke genezers die gaat over de niet in alle gevallen geheel ongevaarlijke methodes van alternatieve geneeswijzen.

Programmasamenvatting: Chronische hoofdpijn, overmatig huilen, bedplassen, ADHD of een leerstoornis? Geen nood, zelfs schizofrenie zou met het kraken van wervels te verhelpen zijn. Maar hoe veilig bent u in de handen van een chiropractor, een osteopaat of craniosacraal therapeut? We onderzochten onder meer de dood van de drie maanden oude baby Marloe, die door de behandeling van een zogenaamde alternatieve therapeut overleed.

Ik wilde hier toch even de aandacht op vestigen. Nogmaals, excuses als ik voor mijn beurt praat of als het niet op prijs gesteld wordt. Ik zelf vind het belangrijk genoeg om even te vermelden. Die kleine Marloe is dus overleden aan de gevolgen van een extreme uitloper van inbakeren, namelijk zogenaamde 'holding'. Daar komt nog bij dat ik het van de zotte vind om een kleine baby, met een nog superflexibel bewegingsapparaat, te gaan manipuleren omdat ze veel huilen.

Is hier ook al gemeld.

Xenia , wat naar. Sterkte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_77009846
Xenia: beterschap voor je meisje...

Lijnloos: wat fijn dat er iig al voor 2,5 dag plek is! Was hier ook een enorme stressfactor het kdv gedoe. Hebben uiteindelijk een kdv gevonden waar wel plek was, helaas moest Kyllian dan wel van zn oude kdv weg, aangezien ik niet voor 8 uur naar 2 kdv's ga om ze weg te brengen.
Dyon blijft ingeschreven op een kdv bij ons in de wijk, maar voordat daar plek is zijn we denk ik wel een jaar verder.

Faja: welkom hier met Dijon!
pi_77010582
Och, arm Xeentje toch! Heel veel beterschap voor je meisje, Xenia. En sterkte straks bij de dokter. Ik hoop dat ie met iets concreets komt, dan weet je iig wat er aan de hand is.

Sorbo, wat een gedoe zeg, met die kleine koppige dame van je! En wat een hork van een cb-arts! Onze arts reageerde gelukkig heel anders: ik vroeg haar ook in m’n wanhoop of een kind echt tot uitdrogen toe de fles zou weigeren of dat de overlevingsdrang het toch zou winnen. Daarop keek ze arts mij een beetje verontwaardigd aan en zei ze dat ze als ze écht honger krijgen, ze idd wel zou gaan drinken, maar dat we het maar niet zover moeten laten komen.
Ik hoop echt dat ze de fles vandaag of morgen toch gaat accepteren, dat geeft jou ook veel meer rust.
Heb je trouwens als geprobeerd om de fles te geven op een moment dat ze juist geen honger heeft?
Tussen twee voedingen door dus? Die tip heb ik regelmatig gelezen op Internet. Het schijnt dat ze ‘m dan beter accepteren omdat de druk van nú moeten eten er dan niet is.

Mef, wat moet je zijn geschrokken! Hier gelukkig nog nooit meegemaakt, maar ik moest ook meteen aan dromen denken. Het moet dan wel een nachtmerrie zijn geweest. Arme vent.
Bedankt trouwens nog voor je gedetailleerde tandenantwoord. Hoe weet jij dat zo goed?

Een dikke kus voor alle kindjes met krampjes. Sneu he? Gelukkig duurt het maar max drie maanden, dan zijn ze er echt van de een op de andere dag vanaf. Ik las dat her en der en bij Lente was het precies zo.

Hier alles nog steeds z’n gangetje. Ons meisje is zo’n lachebek! Ze wil de hele dag zitten en doet verwoede pogingen om te rollen. Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat dat ‘r lukt. Huilen doet ze nog steeds nooit eigenlijk (*afklopt), behalve als ze honger heeft. Ik geloof dat ze nu al een week niet heeft gehuild. Morgen weer werken. Dan komt mijn moeder oppassen. Donderdag gaat ze een ochtendje wennen op het kdv en vrijdag ben ik zelf vrij! Het oppassen met N.’s moeder ging erg goed gelukkig! Zal wel komen omdat ik er niet bij was om me te ergeren aan haar zenuwachtige gedoe… En uit de fles drinken gaar ook prima! Vind het wel nog steeds lastig om de hoeveelheid te bepalen, maar ja, dat blijft het sowieso met afgekolfde bv.

Dijon, welkom!
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 14:45:59 #237
5428 crew  miss_sly
pi_77010584
ach xenia wat verdrietig dat je meisje weer zo ziek is en zo snel ook alweer zo heftig.
Beterscha voor je meisje en sterkte voor jou
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:50:49 #238
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77010739
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef Moonah het volgende:

[..]

Is hier ook al gemeld.

Xenia , wat naar. Sterkte.
Oh, sorry hoor.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:52:34 #239
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77010809
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Oh, sorry hoor.
Proef ik hier een gepikeerde toon? Het leek me alleen handig om een evt discussie niet in dít topic te houden.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:00:54 #240
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77011092
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:52 schreef Moonah het volgende:

[..]

Proef ik hier een gepikeerde toon? Het leek me alleen handig om een evt discussie niet in dít topic te houden.
Echt dolkomisch, jij dicht mij altijd emoties toe die ik helemaal niet heb op het moment dat jij ze me toedicht.

Verder zou ik er niet teveel woorden aan vuil maken als ik jou was.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:06:44 #241
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77011274
Ehm altijd
Ik vraag of er iets gepikeerds in je toon zit, dat lijkt me iets anders dan 'toedichten'.
Maar ja, idd dolkomisch.
En nee, als ik zo je reacties lees, maak ik maar geen woorden meer aan je vuil.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:12:53 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_77011493
Xenia, hoe vervelend het ook is: als ze RS heeft, dan ben je blij als ze in het ziekenhuis is! Ik had met Jochem echt niet thuis willen zijn toen hij zo ziek was en was blij dat hij in goede handen was.

Beterschap voor je meisje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:18:15 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77011680
Jeetje Xenia; ook al RS... heel veel sterkte en beterschap met je kleine meisje..
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:40:17 #244
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77012389
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Moonah het volgende:
Ehm altijd
Ik vraag of er iets gepikeerds in je toon zit, dat lijkt me iets anders dan 'toedichten'.
Maar ja, idd dolkomisch.

Het is verre van de eerste keer dat jij met je psychologie van de kouwe grond meent te kunnen beweren wat ik voor emoties/toonzetting/diepere bedoelingen heb bij bepaalde uitspraken, dat bedoel ik met 'toedichten'. Ook al zet je er een vraagteken achter.
quote:
En nee, als ik zo je reacties lees, maak ik maar geen woorden meer aan je vuil.
Fijn zo, daar hou ik je graag aan!!

[lurkstandmodus]
pi_77012543
Och Xeentje toch... kleine meid knap maar gauw op en een kus voor mama ook
Fake it till you make it...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:50:05 #246
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77012748
Nou MissER, het zit je hoog blijkbaar.
Oeps, nu dicht ik je toch weer wat toe.
Maar mijn psychologische analyses hebben blijkbaar een enorme indruk op je gemaakt.
Oeps, doe ik het toch weer. Domme ikke.
En om ook mijzelf even van de kouwe grond te analyseren: ja, ik heb graag het laatste woord.

Sorry voor de topicvervuiling.
/weg is hier
pi_77012813
Jeu Xeentje.. Beterschap!

Ssserpente, gelukkig dat het met je schoonmoeder goed ging! Wat zal dat een opluchting voor je zijn

Rienk heeft geslapen van 11.45 tot 14.40 en ligt er nu weer in sinds 15.40. De kleine man was al weer op schoot in slaap gevallen. Hij heeft amper gedronken en ook veel weer uitgespuugd Hopen dat hij straks wel weer goed wil drinken.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77013398
Jemig Xeentje alweer ziek, beterschap klein meisje, snel weer beter worden hoor

Wat sneu van dat spugen Vlindur,ik ben dan altijd bang dat hij niet genoeg binnen heeft gehad als er zo'n golf uitkomt, maar meestal komt hij dan niet eens eerder v een voeding.

Gelukkig gaat het slapen 's nachts hier nog steeds WELheel erg goed
Wolf is na de 2de fles vanmorgen meegeweest in de wagen toen wij effe wat kleren gingen kopen voor mij, en is heerlijk in slaap gevallen tijdens het rijden in de wagen.
Nu net om 15.00 heeft hij weer fles gehad en ik heb hem nu eens met kinderwagen op zn eigen kamertje gezet, en hij is alzo'n 20/30 min stil!
Misschien heel geleidelijk aan dan eens de wagenbak in ledikantje zetten en dan na een aantal dagen hem gewoon in ledikant leggen ofzo, een opbouwschemaatje

Vanavond na-gym en de babytjes mogen allemaal mee, heb er zin in
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77014498
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zelf vind het belangrijk genoeg om even te vermelden. Die kleine Marloe is dus overleden aan de gevolgen van een extreme uitloper van inbakeren, namelijk zogenaamde 'holding'.
Ik ben ook erg geschrokken van deze uitzending inderdaad. Alleen ging het niet om inbakeren maar om inbakenen, om misverstanden te voorkomen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:48:30 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_77015366
Wat is het verschil tussen inbakeren en inbakenen dan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')