OHhhh dat ja, echt samengeklonterde haren. Stomme haaruitvalquote:Op maandag 18 januari 2010 22:09 schreef miss_sly het volgende:
huup, hier kwam ik een tijd lang ook overal mijn haren tegen, ook in de luier, en zelfs in de schone was, meegewassen![]()
Ja, van die samengeklonterde klitten. Vreselijkquote:Op maandag 18 januari 2010 22:43 schreef innepin het volgende:
[..]
OHhhh dat ja, echt samengeklonterde haren. Stomme haaruitval
(m.a.w. Huup, ja, ik kom ook overal mijn haar tegen)
Martine, wat fijn! Heerlijk hoor, zo'n voorbeeldig kind
Ooww, hè, dikkequote:Op maandag 18 januari 2010 23:03 schreef Sidn3y het volgende:
dag lieve dames (of zijn er ook heren?)
Niets bijgelezen, gaat ook ff niet gebeuren, het gaat hier niet zo goed
Vrijdag contact opgenomen omdat ik het idee had dat het niet goed ging met m'n borsten (nouja, na de vorige borstontsteking ging het ook niet goed, maar ik had het idee dat het verslechterde). Na overleg vond ze het niet nodig dat ik langskwam... je raadt het vast al... dag later zat ik op de huisartsenpost, doodziek, borstontsteking. Aan de andere kant dan de vorige keer, productie gekelderd, Claire zwaar hongerig en oververmoeid. Het weekend doorgeworsteld met zondag zelfs proberen bij te voeden maar dat werd geweigerd, het weinige wat ik er met kolf uit kreeg ging er niet in met een cupje maar met flesje wel. Vandaag bij lactatiekundige geweest, dubbele kolf gehuurd, uitleg gekregen op mijn verzoek hoe ik kan bijvoeden met borstvoedingshulpset en begin van de avond een wonderlijke grote voeding erin gekregenNu m'n productie weer op gang krijgen met de kolf en zelf proberen veel te rusten (de oma's draaien hier overuren deze week
). En zorgen dat Claire voldoende binnen krijgt natuurlijk!
Claire slaapt nu al een tijdje op schoot bij papa op de bank, papa is ook in slaap gevallen. En eigenlijk moet ik ook al een tijdje slapen maar ik ben zo blij even rust aan m'n kop te hebben. Even thee drinken en wat voor mezelf doen (en dat na een nacht met maar een paar uurtjes slaap).
Jullie kunnen je vast wel voorstellen hoe verdrietig ik ben aan de ene kant en hoe vermoeid we zijn hier in huis. Zelfs m'n lieve peutertje zit er helemaal doorheen door de slechte/weinige aandacht die we aan haar kunnen besteden.
Het lijkt meer een post voor het borstvoedingstopic, maar dat lees ik normaal niet. Ik hoop dat ik snel kan posten dat het helemaal super gaat!
zo schattig hoe ze samen liggen te ronken op de bank![]()
ooowh, dat zal het verschil wel zijn jaquote:Op maandag 18 januari 2010 23:12 schreef Incantrix het volgende:
In Stef's geval dus 150 x 6 (ik neem de kilo's ruim, hij is echt zwaar geworden de afgelopen 1,5 week) / 6 voedingen = 150 cc. Het scheelt een voeding wat Wolf en Stef betreft, denk dat dat het verschil maakt
Vergeet ik hier nog bijna op te reagerenquote:Op maandag 18 januari 2010 23:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ooowh, dat zal het verschil wel zijn ja![]()
Woooh alweer bijna 6 kilo misschien!![]()
Gaat echt hard, en ben erg nieuwsgierig om je mannetje in het echt te zien, fototoestel gaat mee hoor, wil nog wel wat leuke foto's van ze samen maken voor in zn fotoalbum
jeetje Lijnloos; das wel lang zo zeg.... ik had gehoopt dat jij inmiddels wel zou slapen!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 04:19 schreef Lijnloos het volgende:
BJ ik hoop dat jij zo/nu nog ff kunt slapen... Zou wel lekker zijn joh, beetje bijtanken.
Hier nog steeds drama, Minke valt alleen in slaap als ze nu bij me in mijn schoot ligt. Zodra ik haar in de bak leg is het weer mis, huilen en doen... Denk dat we nu misschien een kwartiertje hebben geslapen tussendoor, als dat al zo is. Mijn lief slaapt er dwars doorheen, maar die moet straks ook gewoon werken en zo. Bah! Ik wil ook slapen, ben moe!
Jeetje! Arme Minke. Hopelijk kunnen jullie zometeen lekker bijslapenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:32 schreef Lijnloos het volgende:
Ik ben echt helemaal op, maar wakker... heb tot kwart voor 6 ongeveer wakker gelegen met Minke, ze bleef maar huilen en vooral niet slapen. Of dan was ze net stil en rustig, begon mijn man te snurken en als ik hem dan een por gaf draaide hij zich met zoveel gebaar om dat het bed kraakt en Minke weer wakker werd. Daarna eindelijk in slaap en zelfs het nachtflesje gemist. Nu dus maar lekker drinken en dan slapen... Minke is ook moe (goddank)!
Jah, dat is ook wel weer zo, maar het voelt zo naar, alsof je hem straf geeft ofzo, terwijl het nog maar een klein baby'tje is.. Heb hem trouwens éindelijk zo op zijn zij dat hij niet meer zelf terug kan rollen dus nu kómen me er toch verongelijkte huiltjes en pruttels uit de box!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:05 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Twinkly, hypere borsten is niet handig dan... zeker als Niels daar weer zijn oude "pijntjes" van terug krijgt.voor jullie allebei, want dat kun je best gebruiken denk ik.
Trix, fijn dat Stef zo'n vrolijk mannetje is, maar naar dat het met voeden niet wil vlotten. Maar als ie nu lekker in de box ligt, dan zal het wel... niet schuldig om voelen hoor. Hij laat het vanzelf wel merken als ie weer honger heeft.voor jou en jouw tepels
En bedankt meiden voor de-jes en adviezen. Buikje masseren en fietsen doe ik zoveel het wil, en dat lijkt ook wel te helpen en vannacht wilde ze ook wel in slaap vallen als ze in mijn schoot lag (kleermakerszit dus dan beetje in een haak liggen zeg maar), maar zodra ze dan weer in de bak lag, dus gestrekt, was het weer mis. Cinebaby heb ik ook inderdaad, en dat werkt meestal wel, maar mijn lief was bang dat ik haar teveel gaf (niet waar, want ik probeer echtde norm van 3 keer per dag te handhaven, en ga echt niet over de 6 keer) dus daar was ik wat terughoudender in, maar ergens rond 4 uur toch maar de druppels gepakt en gegeven.
Doek ga ik naar kijken want als dat werkt, werkt het!
Flesje ging net schoon op en ze viel ook direct in slaap na de boer. Dus na even op mijn borst te hebben gehangen, ligt ze nu heerlijk te slapen in de box. Als dat bij de volgende fles ook zo makkelijk gaat, ga ik ook meteen even een uiltje knappen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |