Hullo lieve dames 
 Pfff, Sorbootje, wát een naar advies zeg! Dat kun je moeder én kind toch niet aandoen? Goed van je dat je je eigen pad hierin kiest hoor, gelukkig was de arts iets constructiever.. En ja, als het allemaal uiteindelijk goed moet komen met wat ziektewet erbij dan is dat maar zo, het gaat er uiteindelijk om dat het op z'n pootjes terecht gaat komen. Dikke 

, ik weet zéker dat het jou/jullie gaat lukken! Ow, en over songteksten: haha, héél herkenbaar.. Ik vraag me ook echt wel eens af, hoe gaat dat dan straks? Dan doe je gillend je best om niet te vloeken waar je kind bij is, zet je je favoriete cd aan, brult de zanger "Get down there and suck my buddies cock!" door de kamer ofzo 
 Och Poppejans, vervelend dat het niet zo lekker gaat met Wolf in combinatie met de slaapjes.. Hoop dat de nacht beter zal gaan. Lijkt me erg frustrerend! 

Haha, geweldig, al die koosnaampjes mee mogen lezen 

Stef noem ik vaak poppetje, mooie man of kleine dikkie (die laatste koosnaam gaf ik hem al toen hij in mijn buik zat, mijn katten hebben als bijnaampjes gekke dikke, grote dikkie en dikke dikkie 

). 
BJ, vervelend, maar niet raar dat het kolven zo zwaar is hoor 

Vind het allang knap dat je zo ver bent gekomen joh!
Huup, ehm, ja.. Ikke kom ze ook wel eens tegen in de luier om eerlijk te zijn 

Maar geloof me, bij je katten kun je ze op nog véél genantere plekken aantreffen hoor 

Twinkly, gaat het nog steeds ok met Niels? Ik las dat er weer sprake is van spruw, jémig wat naar zeg, ik had zo gehoopt dat jou verdere ellende gespaard zou blijven lieverd 
 Verders is Stef de laatste dagen nogal onrustig, voornamelijk als ik hem aan het voeden ben. Loopt weer constant met zijn hoofd te gooien en te draaien, huilt tussendoor en ik word af en toe vollédig leip van die armpjes om eerlijk te zijn 

Ik heb zo het gevoel dat hij nu toch een beetje aan het regelen is ofzo, maar dan niet door vaker te willen drinken, maar door langer en meer per voeding te drinken. Ik merk het namelijk aan mijn productie, ik zit nu in twee dagen ineens op bizarre hoeveelheden als ik kolf (vannacht 190 cc op één borst, een paar dagen terug was 130 op één kant al veel) en heb zelfs vaak stuwing als Stef geen voeding overslaat. Hij drinkt nu ook echt véél als we hem een flesje geven, gisteren dronk hij 190 cc ook echt schoon op en vandaag ging er ook weer 170 in. Vind het wel veel eigenlijk, als ik zijn gewicht neem en die formule erop toepas zou hij nu rond de 150 moeten zitten.. Nouja, niet dat ik het erg vind ofzo, het is immers borstvoeding en dan mag het (toch?) maar ik verbaas me er wel over. Overigens is hij de rest van de dag (op zijn krampjes-uurtje na) wel echt een vrolijke frans hoor, de hele dag lachen naar me, zó lief!