abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77007555
Xenia, bah, erg vervelend als je kind ziek is.
Beterschap voor je dochtertje en ik hoop dat ze zich snel weer lekker voelt (en jij dan vanzelf ook).
pi_77007647
Xenia wat erg dat je meisje nu weer zo ziek is Heel veel beterschap!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:28:55 #228
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77007909
@Twinkly; ik ben benieuwd of die spray je helpt met de TSR bij het kolven. Maar die schijnt toch ook de productie te verhogen? of heb ik dat verkeerd begrepen?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:35:55 #229
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77008124
Goedemiddag dames,

Ik heb een beetje speedreading gedaan in het topic om te zien of er al over gepost was, maar in de snelheid niets kunnen vinden, dus ik ga het er toch even over hebben. Mocht het al wel ter sprake zijn gekomen, dan mijn oprechte excuses!!

Er was een documentaire op Zembla, getiteld levensgevaarlijke genezers die gaat over de niet in alle gevallen geheel ongevaarlijke methodes van alternatieve geneeswijzen.

Programmasamenvatting: Chronische hoofdpijn, overmatig huilen, bedplassen, ADHD of een leerstoornis? Geen nood, zelfs schizofrenie zou met het kraken van wervels te verhelpen zijn. Maar hoe veilig bent u in de handen van een chiropractor, een osteopaat of craniosacraal therapeut? We onderzochten onder meer de dood van de drie maanden oude baby Marloe, die door de behandeling van een zogenaamde alternatieve therapeut overleed.

Ik wilde hier toch even de aandacht op vestigen. Nogmaals, excuses als ik voor mijn beurt praat of als het niet op prijs gesteld wordt. Ik zelf vind het belangrijk genoeg om even te vermelden. Die kleine Marloe is dus overleden aan de gevolgen van een extreme uitloper van inbakeren, namelijk zogenaamde 'holding'. Daar komt nog bij dat ik het van de zotte vind om een kleine baby, met een nog superflexibel bewegingsapparaat, te gaan manipuleren omdat ze veel huilen.

Xenia, heel veel beterschap voor Xeentje gewenst!! Ik hoop dat ze snel weer opknapt!!

[ Bericht 4% gewijzigd door ElizabethR op 19-01-2010 13:41:20 ]
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:36:12 #230
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77008128
Och jee Xenia, wat naar dat ze alweer zo ziek is, ze heeft amper tijd gehad om er weer een beetje bovenop te krabbelen.
Sterkte joh!
pi_77009150
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Och jee Xenia, wat naar dat ze alweer zo ziek is, ze heeft amper tijd gehad om er weer een beetje bovenop te krabbelen.
Sterkte joh!
Inderdaad, ze was net een weekje beter
De dokter wil haar zien, dus we hebben om 16.45 een afspraak.
Ik vind dit zo erg. Ik was juist zo voorzichtig, niet babyzwemmen en geen babymassage in een groep omdat ik zo bang was dat ze ziek werd. En ik vond het al zo erg dat ik haar naar het kdv moest brengen. En nu heeft ze daar het RS virus opgelopen. Ik hoop zo dat ze zich hier goed doorheen slaat. Ik wil niet dat ze naar het ziekenhuis moet
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:08:21 #232
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_77009215
oh nee xenia, wat lees ik nu... ontzettend rot zeg. heel veel beterschap voor je meisje!
in de haak.
pi_77009242
Ah Xeentje, kleine meid en dan zo ziek... Wel fijn dat de dokter meteen actie onderneemt, beter zo dan andersom. Dikke knuffel voor jullie hoor Xenia. Bah!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:10:53 #234
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77009311
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
Er was een documentaire op Zembla, getiteld levensgevaarlijke genezers die gaat over de niet in alle gevallen geheel ongevaarlijke methodes van alternatieve geneeswijzen.

Programmasamenvatting: Chronische hoofdpijn, overmatig huilen, bedplassen, ADHD of een leerstoornis? Geen nood, zelfs schizofrenie zou met het kraken van wervels te verhelpen zijn. Maar hoe veilig bent u in de handen van een chiropractor, een osteopaat of craniosacraal therapeut? We onderzochten onder meer de dood van de drie maanden oude baby Marloe, die door de behandeling van een zogenaamde alternatieve therapeut overleed.

Ik wilde hier toch even de aandacht op vestigen. Nogmaals, excuses als ik voor mijn beurt praat of als het niet op prijs gesteld wordt. Ik zelf vind het belangrijk genoeg om even te vermelden. Die kleine Marloe is dus overleden aan de gevolgen van een extreme uitloper van inbakeren, namelijk zogenaamde 'holding'. Daar komt nog bij dat ik het van de zotte vind om een kleine baby, met een nog superflexibel bewegingsapparaat, te gaan manipuleren omdat ze veel huilen.

Is hier ook al gemeld.

Xenia , wat naar. Sterkte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_77009846
Xenia: beterschap voor je meisje...

Lijnloos: wat fijn dat er iig al voor 2,5 dag plek is! Was hier ook een enorme stressfactor het kdv gedoe. Hebben uiteindelijk een kdv gevonden waar wel plek was, helaas moest Kyllian dan wel van zn oude kdv weg, aangezien ik niet voor 8 uur naar 2 kdv's ga om ze weg te brengen.
Dyon blijft ingeschreven op een kdv bij ons in de wijk, maar voordat daar plek is zijn we denk ik wel een jaar verder.

Faja: welkom hier met Dijon!
pi_77010582
Och, arm Xeentje toch! Heel veel beterschap voor je meisje, Xenia. En sterkte straks bij de dokter. Ik hoop dat ie met iets concreets komt, dan weet je iig wat er aan de hand is.

Sorbo, wat een gedoe zeg, met die kleine koppige dame van je! En wat een hork van een cb-arts! Onze arts reageerde gelukkig heel anders: ik vroeg haar ook in m’n wanhoop of een kind echt tot uitdrogen toe de fles zou weigeren of dat de overlevingsdrang het toch zou winnen. Daarop keek ze arts mij een beetje verontwaardigd aan en zei ze dat ze als ze écht honger krijgen, ze idd wel zou gaan drinken, maar dat we het maar niet zover moeten laten komen.
Ik hoop echt dat ze de fles vandaag of morgen toch gaat accepteren, dat geeft jou ook veel meer rust.
Heb je trouwens als geprobeerd om de fles te geven op een moment dat ze juist geen honger heeft?
Tussen twee voedingen door dus? Die tip heb ik regelmatig gelezen op Internet. Het schijnt dat ze ‘m dan beter accepteren omdat de druk van nú moeten eten er dan niet is.

Mef, wat moet je zijn geschrokken! Hier gelukkig nog nooit meegemaakt, maar ik moest ook meteen aan dromen denken. Het moet dan wel een nachtmerrie zijn geweest. Arme vent.
Bedankt trouwens nog voor je gedetailleerde tandenantwoord. Hoe weet jij dat zo goed?

Een dikke kus voor alle kindjes met krampjes. Sneu he? Gelukkig duurt het maar max drie maanden, dan zijn ze er echt van de een op de andere dag vanaf. Ik las dat her en der en bij Lente was het precies zo.

Hier alles nog steeds z’n gangetje. Ons meisje is zo’n lachebek! Ze wil de hele dag zitten en doet verwoede pogingen om te rollen. Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat dat ‘r lukt. Huilen doet ze nog steeds nooit eigenlijk (*afklopt), behalve als ze honger heeft. Ik geloof dat ze nu al een week niet heeft gehuild. Morgen weer werken. Dan komt mijn moeder oppassen. Donderdag gaat ze een ochtendje wennen op het kdv en vrijdag ben ik zelf vrij! Het oppassen met N.’s moeder ging erg goed gelukkig! Zal wel komen omdat ik er niet bij was om me te ergeren aan haar zenuwachtige gedoe… En uit de fles drinken gaar ook prima! Vind het wel nog steeds lastig om de hoeveelheid te bepalen, maar ja, dat blijft het sowieso met afgekolfde bv.

Dijon, welkom!
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 14:45:59 #237
5428 crew  miss_sly
pi_77010584
ach xenia wat verdrietig dat je meisje weer zo ziek is en zo snel ook alweer zo heftig.
Beterscha voor je meisje en sterkte voor jou
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:50:49 #238
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77010739
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef Moonah het volgende:

[..]

Is hier ook al gemeld.

Xenia , wat naar. Sterkte.
Oh, sorry hoor.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:52:34 #239
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77010809
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Oh, sorry hoor.
Proef ik hier een gepikeerde toon? Het leek me alleen handig om een evt discussie niet in dít topic te houden.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:00:54 #240
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77011092
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:52 schreef Moonah het volgende:

[..]

Proef ik hier een gepikeerde toon? Het leek me alleen handig om een evt discussie niet in dít topic te houden.
Echt dolkomisch, jij dicht mij altijd emoties toe die ik helemaal niet heb op het moment dat jij ze me toedicht.

Verder zou ik er niet teveel woorden aan vuil maken als ik jou was.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:06:44 #241
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77011274
Ehm altijd
Ik vraag of er iets gepikeerds in je toon zit, dat lijkt me iets anders dan 'toedichten'.
Maar ja, idd dolkomisch.
En nee, als ik zo je reacties lees, maak ik maar geen woorden meer aan je vuil.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:12:53 #242
35189 Troel
scherp en bot
pi_77011493
Xenia, hoe vervelend het ook is: als ze RS heeft, dan ben je blij als ze in het ziekenhuis is! Ik had met Jochem echt niet thuis willen zijn toen hij zo ziek was en was blij dat hij in goede handen was.

Beterschap voor je meisje
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:18:15 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77011680
Jeetje Xenia; ook al RS... heel veel sterkte en beterschap met je kleine meisje..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:40:17 #244
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77012389
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef Moonah het volgende:
Ehm altijd
Ik vraag of er iets gepikeerds in je toon zit, dat lijkt me iets anders dan 'toedichten'.
Maar ja, idd dolkomisch.

Het is verre van de eerste keer dat jij met je psychologie van de kouwe grond meent te kunnen beweren wat ik voor emoties/toonzetting/diepere bedoelingen heb bij bepaalde uitspraken, dat bedoel ik met 'toedichten'. Ook al zet je er een vraagteken achter.
quote:
En nee, als ik zo je reacties lees, maak ik maar geen woorden meer aan je vuil.
Fijn zo, daar hou ik je graag aan!!

[lurkstandmodus]
pi_77012543
Och Xeentje toch... kleine meid knap maar gauw op en een kus voor mama ook
Fake it till you make it...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:50:05 #246
11682 Moonah
Jolie femme
pi_77012748
Nou MissER, het zit je hoog blijkbaar.
Oeps, nu dicht ik je toch weer wat toe.
Maar mijn psychologische analyses hebben blijkbaar een enorme indruk op je gemaakt.
Oeps, doe ik het toch weer. Domme ikke.
En om ook mijzelf even van de kouwe grond te analyseren: ja, ik heb graag het laatste woord.

Sorry voor de topicvervuiling.
/weg is hier
pi_77012813
Jeu Xeentje.. Beterschap!

Ssserpente, gelukkig dat het met je schoonmoeder goed ging! Wat zal dat een opluchting voor je zijn

Rienk heeft geslapen van 11.45 tot 14.40 en ligt er nu weer in sinds 15.40. De kleine man was al weer op schoot in slaap gevallen. Hij heeft amper gedronken en ook veel weer uitgespuugd Hopen dat hij straks wel weer goed wil drinken.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77013398
Jemig Xeentje alweer ziek, beterschap klein meisje, snel weer beter worden hoor

Wat sneu van dat spugen Vlindur,ik ben dan altijd bang dat hij niet genoeg binnen heeft gehad als er zo'n golf uitkomt, maar meestal komt hij dan niet eens eerder v een voeding.

Gelukkig gaat het slapen 's nachts hier nog steeds WELheel erg goed
Wolf is na de 2de fles vanmorgen meegeweest in de wagen toen wij effe wat kleren gingen kopen voor mij, en is heerlijk in slaap gevallen tijdens het rijden in de wagen.
Nu net om 15.00 heeft hij weer fles gehad en ik heb hem nu eens met kinderwagen op zn eigen kamertje gezet, en hij is alzo'n 20/30 min stil!
Misschien heel geleidelijk aan dan eens de wagenbak in ledikantje zetten en dan na een aantal dagen hem gewoon in ledikant leggen ofzo, een opbouwschemaatje

Vanavond na-gym en de babytjes mogen allemaal mee, heb er zin in
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77014498
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:35 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zelf vind het belangrijk genoeg om even te vermelden. Die kleine Marloe is dus overleden aan de gevolgen van een extreme uitloper van inbakeren, namelijk zogenaamde 'holding'.
Ik ben ook erg geschrokken van deze uitzending inderdaad. Alleen ging het niet om inbakeren maar om inbakenen, om misverstanden te voorkomen.
This life was not for you
though I learned from you
that beauty need only be a whisper
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:48:30 #250
35189 Troel
scherp en bot
pi_77015366
Wat is het verschil tussen inbakeren en inbakenen dan?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')