Goodmornings! Rise and shine for a new day!

Faja, nogmaals gefeliciteerd en heel erg welkom hier

Leuk dat je mee komt posten, ook leuk om de ontwikkelingen van je zoon te gaan volgen

Sorbootje, dáár wordt een mens blij van, zo'n post als deze van jou. Ben blij voor je!

En haha, ja, die tekst is er ook zo eentje, ghi

Nouja, ik vind dat hele parental advisory-gebeuren ook stom (grappig feitje: Bill Gore en zijn vrouw zijn daar mede-oprichters van

) dus het is niet anders (maar wellicht dat ik rape me van Nirvana nog even ga mijden

)
Twinkly, die overproductie lijkt me echt heel vervelend, zeker omdat het vantevoren afkolven alleen maar een groter probleem veroorzaakt schat ik zo. Hoe weet je eigenlijk of je te veel melk hebt? Stef verslikt zich ook met regelmaat, maar ik dacht eigenlijk dat dat meer zijn eigen gulzigheid is en ik heb ook wel eens gehoord dat baby's bij bv niet hoeven te boeren, maar Stef hééft me af en toe donderslagen.. Nouja, het zal wel : Wel fijn dat hij geen last lijkt te hebben van de koemelk, lijkt me lastig om te moeten mijden.
Mefke, yikes, dat klinkt écht heel erg naar.. Ik vind het al naar als Stef even apathisch voor zich uit staart en niet reageer (doet hij wel eens), laat staan als dat gebeurt nadat je kind de hele boel bij elkaar heeft gegild. Dikke

, want ik kan je niet echt op weg helpen..
En och Lijnloos, wat vervelend, slaapgebrek doet écht fysiek pijn gewoon, op zulke momenten.. En dan ook nog toe moeten zien op je kindje dat pijn heeft

Dikke

meis, hoop dat je misschien vandaag wat bij kunt slapen. Mijn zwaarste geschut bij krampjes: dubbele dosis infacol bij de volgende voeding, strak in een dekentje wikkelen, Stef op zijn zij op mijn arm (dan rust het hoofdje zeg maar in de kom van mijn elleboog en leunt hij met zijn buik op mijn hand, zodat er druk op zijn buikje gegeven wordt terwijl ik hem steun), middenin de kamer staan, meewiegend en meezingend op muziek (meestal Weezer dus

) terwijl ik ons grote licht aan heb (we hebben een lamp met heel veel kleine bolletjes licht en die vind hij echt máchtig mooi om naar te kijken) en daar recht voor sta, zodat hij het licht kan volgen met zijn ogen terwijl ik hem wieg.. En dan nog gilt hij soms de boel bij elkaar, maar op die manier is het redelijk vaak in een kwartiertje tot een half uurtje gebeurd en ligt hij te slapen
Hiero gaat het verders ok, Stef is nog steeds een lekker lachebekje

Alleen van het voeden word ik even héél moe: Stef heeft er echt géén zin in de laatste dagen. Constant maaien met zijn armen, zijn hoofd wegtrekken of draaien, en hij laat zo maar een keer of 5 tot 8 los tijdens één voeding. Héél irritant, mijn tepels doen weer zeer en waar een voeding normaal max. een half uurtje duurt ben ik nu gemiddeld een minuut of 50 tot een uur onderweg

Daarnet was ik het zo zat dat ik hem na een half uur gewoon maar in zijn box heb gelegd.. En nu lijkt hij niet eens honger te hebben, hij ligt gewoon om zich heen te kijken een een beetje te pruttelen naar zijn Nijntje-mobile die niet eens aanstaat

Ik vind het even best hoor (zie nu alleen wel dat hij van zijn zij afgedraaid is en hij moet gewoon even op zijn niet-voorkeurskant blijven liggen)..