ook leuk...quote:Zondag 31 januari om 20.30 uur op Nederland 1
In deze bijzondere uitzending van de TROS TV SHOW op zondag 31 januari zien we Ivo Niehe thuis in Milaan bij NSF-presentatrice Yolante Cabau van Kasbergen en Wesley Sneyder.
In hun kersverse penthouse heeft Ivo een mooi gesprek met het recent verloofde liefdespaar.
Ook unieke beelden van Yolanthe's reis langs de projecten van haar stichting Stop Kindermisbruik in India.
Daarnaast in deze uitzending een portret van Pierre Kartner.
Ik kan ook serieus niet wachten om de verschillende versies te horen.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Knap als er iemand is die van dit nummer iets kan maken.
Vertaal hem in het Engels en maak er van: It should be me of could it be mequote:Op maandag 18 januari 2010 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kan ook serieus niet wachten om de verschillende versies te horen.
In wat voor arrangement je het ook gooit, die SHALALIE krijg je er niet meer uit
dan word ik spontaan fanquote:Op maandag 18 januari 2010 21:16 schreef nokwanda het volgende:
Knap als er iemand is die van dit nummer iets kan maken.
Ja daar zeg je wat!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vertaal hem in het Engels en maak er van: It should be me of could it be me
Sorryquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:46 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat is de bron van je OP? Want zoals gezegd kloppen die artiesten dus zeker niet.
Volgens Songfestival.nlquote:Aanstaande vrijdag worden de artiesten voor het Nationaal Songfestival 2010 aan de pers bekend gemaakt.
Later op de dag doen wij hiervan uitgebreid verslag op onze site!
Wie, jij?quote:Op zondag 17 januari 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
Tijdens de show zal het publiek twee versies uitkiezen en ik zal dan uiteindelijk de definitieve keuze gaan maken".
Oh als greys mag kiezen dan stuurt ze alsnog Gordon mee met I'll be your voice.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:29 schreef lezzer het volgende:
Als je Frans Bauer zou sturen, zou je dan 12 punten van Duitsland krijgen?
[..]
Wie, jij?![]()
Woopsquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:29 schreef lezzer het volgende:
Als je Frans Bauer zou sturen, zou je dan 12 punten van Duitsland krijgen?
[..]
Wie, jij?![]()
Oh nou, als dát zou kunnen!quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh als greys mag kiezen dan stuurt ze alsnog Gordon mee met I'll be your voice.
Ik hoop op de aankondiging dat het een Bananasplit-grap is... een mens mag illussies hebben hequote:
Ik ook. Dat ze dan ineens met topnummers komen en dat Pierre een lange neus naar ons maakt 'gefopt!'quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop op de aankondiging dat het een Bananasplit-grap is... een mens mag illussies hebben he
quote:Aanstaande vrijdag worden de artiesten voor het Nationaal Songfestival 2010 aan de pers bekend gemaakt.
Later op de dag doen wij hiervan uitgebreid verslag op onze site!
Vrijdag duidelijkheid dusquote:De Nederlandse inzending voor het Eurovisie Songfestival wordt zondagavond 7 februari bekend gemaakt tijdens een rechtstreekse televisie-uitzending bij de TROS. Yolanthe Cabau van Kasbergen presenteert dit spectakel waarin vijf artiesten strijden om die ene plek in de Europese finale. Wil jij deze live-uitzending bijwonen? Vanaf woensdag 20 januari 9.00 uur kun je vrijkaarten bestellen. Wees er snel bij!
Ik had het idd al in de openingspost gezet ook bij de update onderaan!quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:49 schreef ItaloDancer het volgende:
Gisteren gepost op de site van de TROS:
[..]
[..]
Vrijdag duidelijkheid dus
Dat is op Edsilia na allemaal een beetje van hetzelfde laken een pak he?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:18 schreef Fred_B het volgende:
Geenstijl noemde als namen voor de coaches Grad Damen, Edsilia Rombley, Albert West, Frans Bauer en Marianne Weber![]()
Maar we hopen er maar het beste van.
Ja en Edsilia was de afgelopen keer op het ESF ook niet echt een succesquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is op Edsilia na allemaal een beetje van hetzelfde laken een pak he?![]()
Hmz...
De afgelopen keer niet, maar die vierde plaats toen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en Edsilia was de afgelopen keer op het ESF ook niet echt een succes.
Dat was ook een topnummerquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:24 schreef Greys het volgende:
[..]
De afgelopen keer niet, maar die vierde plaats toen...
Daar kunnen we nu alleen nog maar van dromen
Dan geven ze de schuld weer aan het feit dat het niet 100% vakjury is en dus een deel vriendjespolitiek.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop eigenlijk dat we gewoon kansloos laatste worden... dan wordt de TROS hopelijk ook wakker
Het 50/50-systeem is het beste wat je kunt hebben als stemsysteem.... als zowel jury's als publiek je niet pruimen dan heb je gewoon een kutnummer afgeleverd... je zag vorig jaar al dat de jury's een positieve invloed hadden...quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan geven ze de schuld weer aan het feit dat het niet 100% vakjury is en dus een deel vriendjespolitiek.
Ben ik bang
Het is inderdaad frappant dat we eerst jaren lang over de televoting en vriendjespolitiek zeiken, en vervolgens als de jury's weer van invloed zijn achtereenvolgens Shine en Shalalie sturen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het 50/50-systeem is het beste wat je kunt hebben als stemsysteem.... als zowel jury's als publiek je niet pruimen dan heb je gewoon een kutnummer afgeleverd... je zag vorig jaar al dat de jury's een positieve invloed hadden...
De inzendingen van Glennis, Edsilia, Hind en Esther Hart waren een stuk hoger gekomen als de jury's voor 50% mee hadden geteld... en uitgerekend in het jaar dat het stemsysteem mooi in balans is komen wij met het grootste schijtnummer allertijden aan zetten... ik snap het echt niet
Zeiken is zacht uitgedrukt... we hadden zelfs met Willeke "de blije doos" Alberti meer kansquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar we zijn wel Nederlanders he, we moeten wat te zeiken hebben. Niet onze schuld, want de Nee zit al in Neederland.
Klopt, maar normaal gesproken denken we op voorhand altijd wel een kansje te maken... dat is nu niet eens aan de ordequote:Op woensdag 20 januari 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
En laten we eerlijk zijn, het zeiken vooraf én achteraf (nou vooruit, ook nog tijdens...) is ook wel weer een deel van de charme van het ESF
Nou, ik heb het argument "het is zo slecht dat het daarom misschien wel goed is" weer in mijn achterhoofdquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, maar normaal gesproken denken we op voorhand altijd wel een kansje te maken... dat is nu niet eens aan de orde
Die hoop had ik bij Shine vorig jaar ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik heb het argument "het is zo slecht dat het daarom misschien wel goed is" weer in mijn achterhoofd.
Marlousquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:59 schreef creno het volgende:
Poll: Wie moet "shalalie" gaan zingen ?Vinzzent Sieneke Peggy Marlous Loekz
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Neeeeeeeeee, die kan nú de tekst al niet meer onthouden, laat staan straks live voor miljoenen kijkersquote:
Haha, kans lijkt me kleinquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, ik heb het argument "het is zo slecht dat het daarom misschien wel goed is" weer in mijn achterhoofd.
Het is een behoorlijke kneuzenkermis inderdaad.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:36 schreef Adelante het volgende:
Wat een kansloze bedoening gaat het nu wordenTROS
Marlous ? Een geit in een vrouwegedaante... nee dat is niets. Vinzzent valt ook af, die zong maar half, rapte maar half.quote:
Dan wordt er in elk geval niet vals gezongen!quote:Op zondag 24 januari 2010 14:42 schreef Adelante het volgende:
Ik vind dat ze Wesley moeten sturen van Popstars.
quote:Ivo Niehe gaat in Milaan op bezoek bij Yolanthe en Wesley Sneijder en er is een portret te zien van Pierre Kartner. De uitzending begint om 20.30u en is te zien op Nederland 1.
Misschien is er toch een Godquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:51 schreef lezzer het volgende:
Oh, dus geen twee delen van het kneuzengala
Een beetje zoals Doornroosje. Aanvankelijk zou ze sterven dankzij de vloek van de heks, maar de laatste fee liet haar in slaap vallen (kon de vloek alleen nog maar verzachten).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:03 schreef lezzer het volgende:
[..]
![]()
En hij gaf ons: een special van Ivo Niehe over Pierre Kartner
Ik focus gewoon op Yolanthequote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een beetje zoals Doornroosje. Aanvankelijk zou ze sterven dankzij de vloek van de heks, maar de laatste fee liet haar in slaap vallen (kon de vloek alleen nog maar verzachten).
En nu met ons, aanvankelijk zouden we (willen?) sterven (door overdosis kneuzenfeest), maar nu kunnen we gewoon in slaap vallen van een Pierre Kartnerspecial.
quote:
Ik vermoed dat ik toch voorbij kom zappen, omdat er op Zondagavond ook weinig op tv isquote:Op zondag 31 januari 2010 12:39 schreef Greys het volgende:
Ik ga stiekem toch wel kijken denk ik![]()
![]()
Me alvast geestelijk voorbereiden op de vijf versies van Shalalie die ik volgende week om mijn oren ga krijgen
quote:Op zondag 31 januari 2010 17:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben vanavond niet thuis... maar wat voegt een portret van Yolanthe over hoe fijn het is om nu op de stramme kabouter van Wesley Sneijder te kruipen toe aan dit Songfestival
Zij gaat het Songfestival toch presenteren?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deed Yolanthe niet iets voor het Songfestival of zit ik geheel verkeerd?Ik zie de link anders ook niet
quote:Op maandag 1 februari 2010 11:41 schreef TheVulture het volgende:
Ja dat snap ik wel maar waarom een portret uitzenden van haar, als r iemand niet toe doet bij een Songfestival dan is het de presentatrice
Nou he? Ik teken ervoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:55 schreef TheVulture het volgende:
Ze ziet er trouwens nog wel fantastisch uit voor de leeftijd, Tatjana
Van Tatjana (jurylidquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Maarre, geen Marlouske bij het NSF dan?
Toch nog een leuke relquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Van Tatjana (jurylid) hoeft ze eigenlijk niet meer mee te doen 'omdat ze haar tekst niet eens kan onthouden'.
Whoehoehoeeeee
Ik ook ja, al is het weer haar kant van het verhaal, maar ik kan ook niet zeggen dat die Marlous heel makkelijk overkomt, als ik die snuit zo zie verbaasd me dat "moeilijke" gedrag ook totaal nietquote:Op woensdag 3 februari 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
Als ik het zo hoor kan ik het me wel indenken eigenlijk dat ze er geen zin meer in had.
Inderdaad.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
"Managers" bij "bekende" "zangeressen". Ik moet daar altijd een beetje om "lachen".
Hmmm. Leuk geprobeerd om er wat anders van te maken, maar ik vind het niksquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:37 schreef Miasan het volgende:
Van de songfestival weblog: http://player.omroep.nl/?aflID=10614040 een link naar een nachtprogramma van de NCRV waar na 20 minuten Sieneke's liedje te horen is.
Ik vind die versie stiekem wel leukhet geeft wel een songfestival-gevoel, maar dan met foute 'volkse' elementen. Vinzzent's versie vind ik een stuk minder, die kun je ook horen in dat programma.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:46 schreef Kantar het volgende:
En ik ben ook weer terug op FOK!Ik zag toevallig dat er nu al (
![]()
![]()
![]()
![]()
) een subforum geopend was voor het ESF dus daar moest ik dan wel even in posten natuurlijk.
Anyway, over het nationaal songfestival: dat ga ik dus niet kijken.Wat een aanfluiting dat liedje! Ze hebben er natuurlijk wel zelf om gevraagd, ik bedoel wat wil je als je Vader Abraham strikt om een nummer te 'componeren'? Maar goed, dit jaar wordt dus een anti-NL jaar qua songfestival.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar heb je dan geen zin om te kijken juist omdát het zo fout is dit jaar?
Het wordt pure comedy morgen!
En Johnny Logan zit in de jury, die wil jij toch ook zien? Ahwwww? *pruillip trekt*
Greys! Denk aan je hart! Rustig door blijven ademen!quote:
Ik voel een topic aankomen morgen, Spot Greysquote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:54 schreef Kantar het volgende:
Maar ik lees net dat jij morgen ook van de partij bent dus misschien moet ik dan toch even stiekem kijken om je te proberen te spotten!
Hahaha, dat zou het allemaal iig wel een stuk leuker maken! Where's Wally/Waldo Greys?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik voel een topic aankomen morgen, Spot Greys
Ja! *puft wild in zakje*quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Greys! Denk aan je hart! Rustig door blijven ademen!
Dan zijn we het over dat laatste in elk geval eensquote:Op zaterdag 6 februari 2010 20:05 schreef Kantar het volgende:
Sorry!Ik mag hem echt ab-so-luut niet...
Daarentegen vind ik z'n ESF liedjes zelf wel redelijk leuk. Echte Eurovisie klassiekers iig.
quote:Vandaag was het zover; de artiesten van het Nationaal Songfestival 2010 hadden hun eerste repetities in de studio in Baarn.
Naast dat de artiesten voor het eerst op het podium stonden waar het morgen allemaal gaat gebeuren, was het ook de eerste keer dat ze elkaars act konden bekijken.
Vinzzent en zijn vijf backing vocals, de zes meiden van Loekz, Peggy met drie backing vocals en een fluitiste, Marlous met haar drie backing vocals en twee danseressen en Sieneke met haar drie backing vocals mochten meerdere keren hun nummer ten gehore brengen.
Opvallend was dat alle zes de versies van 'Sha-la-la' totaal anders zijn. Het is morgen aan de jury en het publiek welke versie van het lied, geschreven door Pierre Kartner, ons land in Oslo zal gaan vertegenwoordigen.
volgens mij is dat de versie die het niet geworden is...quote:Op zondag 7 februari 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
De versie van Marlous.
(of is dit nou weer die versie van die manager?)
Zit er nou een soort van Arabische sound bijquote:
Ja!quote:Op zondag 7 februari 2010 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit er nou een soort van Arabische sound bij?
Het klinkt wel hetzelfde he?quote:Op zondag 7 februari 2010 11:27 schreef cptmarco het volgende:
[..]
volgens mij is dat de versie die het niet geworden is...
Ja ik zit ook een beetjequote:Op zondag 7 februari 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
De Loekz versie valt me eerlijk gezegd nogal tegen. Had er meer van verwacht, meer meerstemmig enzo.
Die coupletten zijn echt té simpel...
het is toch dezelfde als deze:???quote:Op zondag 7 februari 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
Het klinkt wel hetzelfde he?
Dit filmpje werd gelinkt in de Telegraaf als de versie van Marlous en was gister pas op Youtube geplaatst, maar het lijkt verdacht veel op die eerste versie
quote:Tonight: Who will the Netherlands send to Oslo?
Amsterdam, the Netherlands - Tonight, a professional jury and the studio audience will decide who will represent the Netherlands in Oslo with the song Ik Ben Verliefd (Sha-la-lie). The five contestants, all coached by famous Dutch singers, will each sing their own version of the song, written by Pierre Kartner. The Nationaal Songfestival 2010, which starts at 21:10 CET, and the press conference afterwards, will be streamed live.
The five hopefuls are:
Sieneke (coached by Marianne Weber)
Vinzzent (coached by Grad Damen)
Marlous (coached by Corry Konings)
Peggy Mays (coached by Albert West)
Loekz, consisting of Jezebel, Elske, Merel, Dessa(lee), Esra and Martine (coached by Frans Bauer)
Without having heard all versions of Ik Ben Verliefd (Sha-la-lie), fans consider the group Loekz to be the main favourite to win the Dutch ticket to the Norwegian capital.
This year, broadcaster TROS takes over the Dutch Eurovision Song Contest duties from broadcaster NOS. The transition of power did not pass unnoticed, and certainly not without buzz. Fans and press criticised the broadcaster for the choices made, and especially questioned the potential of the - internally - selected song. Listen to the demo right here:
Radio DJ Daniël Dekker, singer and actress Tatjana Simic, singer George Baker, and 'Mr Eurovision' Johnny Logan will each have a 20 percent stake in the decision. The studio audience will also have a 20 percent stake. The show will be hosted by Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Last year, The Toppers with their song Shine didn't get further than a 17th place in the second Semi-Final of the Eurovision Song Contest.
Dirkh!quote:Op zondag 7 februari 2010 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zojuist een zondebok gevonden voor wanneer we verliezen.
Arabische klanken!? Oh nee, dat ging twee jaar terug ook al niet goed. En dan zijn ze nu ook nog eens heel slecht... Franske, dit had ik niet verwacht...quote:
Ik druk wel op zijn knopje vanavond als hij niet kijktquote:Op zondag 7 februari 2010 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, die wil natuurlijk het NSF/ESF saboteren! De hater
! Zitten we straks met die poederdoos opgescheept
.
Het is ook allemaal weer zo computerachtig...quote:Op zondag 7 februari 2010 11:45 schreef WickedSunset het volgende:
[..]
Arabische klanken!? Oh nee, dat ging twee jaar terug ook al niet goed. En dan zijn ze nu ook nog eens heel slecht... Franske, dit had ik niet verwacht...
Moeilijk kiezen hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
Ja dat wist ik inderdaad al, dat het publiek in de zaal mee stemt!
The prrrrressureeeee
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:45 schreef WickedSunset het volgende:
[..]
Arabische klanken!? Oh nee, dat ging twee jaar terug ook al niet goed. En dan zijn ze nu ook nog eens heel slecht... Franske, dit had ik niet verwacht...
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof iemand nu nog denkt dat bij jou alle draadjes nog vast zitten...
Ik ook van jou!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof iemand nu nog denkt dat bij jou alle draadjes nog vast zitten...
Het zal toch niet... dat die poederdoos....quote:Op zondag 7 februari 2010 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bah wat een versie, die Arabische meuk erinIk vind Marlous nog beter te pruimen, dat is tenminste een herkenbaar Tros-klankje
![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:48 schreef Greys het volgende:
Het zal toch niet... dat die poederdoos....
Ik wacht nog even tot ik de live versie van Loekz heb gehoord voordat ik ze afschrijf.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het liedje is veel pakkender, makkelijker en zal volgens mij de Frans Bauer-Tros stemmers ook meer aanspreken.Inclusief haar heupwiegjes.
En die poederdoos ja
![]()
Ik weet nog niet wat mijn keuze wordt, iig niet Loekz.
Qua looks zou ik voor Peggy gaanquote:Op zondag 7 februari 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het liedje is veel pakkender, makkelijker en zal volgens mij de Frans Bauer-Tros stemmers ook meer aanspreken.Inclusief haar heupwiegjes.
En die poederdoos ja
![]()
Ik weet nog niet wat mijn keuze wordt, iig niet Loekz.
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot ik de live versie van Loekz heb gehoord voordat ik ze afschrijf.
Wishful thinking waarschijnlijk, maar toch
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Qua looks zou ik voor Peggy gaanIk ben benieuwd naar haar versie.
Die versie van Vinzzent is ook niet verkeerd, maar ik denk dat dit liedje pakkender is wanneer een vrouw het zingt.
Marlous en vier anderenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:15 schreef Rauzer het volgende:
Maar Marlous en vijf anderen zingen dat nummer dus en dan beslist een jury wie er naar het ESF mag?
Jury heeft de hoofdstem, en publiek in de zaal heeft ook een klein aandeel. En bij gelijke stand mag de Godfather himself de uiteindelijke keuze bepalen.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:15 schreef Rauzer het volgende:
Maar Marlous en vijf anderen zingen dat nummer dus en dan beslist een jury wie er naar het ESF mag?
Die gaan zingenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Johnny Logan, Tatjana, George Baker en nog iemand
Al die hippe namen, VinZzzzzent en LoekZzzzquote:Op zondag 7 februari 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
Die vier die Urquhart nu noemt is de jury, miscommuniceeeeesjun
Vanavond zingen Marlous, Vinzzent, Sieneke, Loekz en eh... eh....
Nou ja, wie kent ze niet!
Ik moet ineens aan Frizzle Sizzle denken....quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:40 schreef Greys het volgende:![]()
Je moet het maar proberen te zien als pure comedy!
Dat is ook echt de enige manier waarop ik die anderhalf uur ga redden - voldoende drank en proberen toch de humor ervan in te zien.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:41 schreef cptmarco het volgende:
drank op tafel en je hebt een geweldige avond...
Het beetje hoop wat ik had is nu al de grond ingeslagen... die Arabische riedeltjes.... waarom denken sommige malloten toch altijd dat je met dat minarettengetetter automatisch scoortquote:
punten verzamelen bij alle turken in heel Europa???quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het beetje hoop wat ik had is nu al de grond ingeslagen... die Arabische riedeltjes.... waarom denken sommige malloten toch altijd dat je met dat minarettengetetter automatisch scoort
In deze poule zitten we trouwens. Deze landen moeten we overtuigen in de halve finale:quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het beetje hoop wat ik had is nu al de grond ingeslagen... die Arabische riedeltjes.... waarom denken sommige malloten toch altijd dat je met dat minarettengetetter automatisch scoort
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:59 schreef lezzer het volgende:
Mijn vrouw heeft geen zin om het programma te kijken
"ik vind het zo'n schijtnummer"....
Remember Hind?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef cptmarco het volgende:
[..]
punten verzamelen bij alle turken in heel Europa???
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef TheVulture het volgende:
waarom denken sommige malloten toch altijd dat je met dat minarettengetetter automatisch scoort
Heeft ie toestemming van Opa Abraham om die tekst zo aan te passen?quote:
Wat dacht je van de afkomst van de damesquote:Op zondag 7 februari 2010 19:48 schreef Urquhart het volgende:
Als Loekz trouwens wint vanavond, verwacht ik binnen een week PVV-Kamervragen waarom wij een lied met Arabische klanken sturen
nou, vertel...quote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat dacht je van de afkomst van de dames
Die hebben zowat allemaal gedeeltelijk buitenlandse rootsquote:
Hoe hard heb je moeten duwen?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Bezoek is de deur uit, ik ben er bij.
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Minder hard dan verwacht, een hardnekkige peettante bleef langer, maar ik dacht dat het om half 9 al begon, en ze was al een hele tijd "op het punt van vetrekken". Dus in mijn hoofd zat al al "GA NOU EENS!!!", maar toen had ik nog drie kwartier.
http://twitter.com/FOKweblog: ze staan ergens op de fotoquote:Op zondag 7 februari 2010 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet of ik ze kan herkennen. Ik weet helemaal niet hoe greys en DirkH eruit zien
.
Ik kijk alleen om even te kijken hoe Yolanthe eruit ziet.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel trouwens wel ruim 1,5 miljoen kijkers... het is zo slecht dat iedereen het wil zien denk ik
moest jij niet mee???quote:Op zondag 7 februari 2010 21:24 schreef iteejer het volgende:
Dirkh ik dacht dat je veel jonger wasAnders had ik je niet zo ontzien
Doe ze de groeten daar!
Uhuh.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Gaan we dat nummer nu serieus een keer of 10 krijgen?
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Wow, daar komt wat intelligentie het podium op!
Wereldschokkend hè.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:25 schreef Ambrosius het volgende:
Wow, daar komt wat intelligentie het podium op!
Nee joh, je ziet juist haar rondingen perfect, en die zijn nogal goedquote:Op zondag 7 februari 2010 21:25 schreef Nouk het volgende:
Jezus wat een lelijke jurk! Het maakt haar echt dik zeg.
Slechte keus.
Die heeft echt een paar heupen in dat dingquote:Op zondag 7 februari 2010 21:25 schreef Nouk het volgende:
Jezus wat een lelijke jurk! Het maakt haar echt dik zeg.
Slechte keus.
Ik hou best van rondingen maar ik vind ze hier echt niet mooi uitkomen. Echt, kijk nog maar eens goed..quote:Op zondag 7 februari 2010 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee joh, je ziet juist haar rondingen perfect, en die zijn nogal goed.
Dat beaam ikquote:Op zondag 7 februari 2010 21:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee joh, je ziet juist haar rondingen perfect, en die zijn nogal goed.
Dat is de enige reden dat ik kijk, dus dat zal ik zeker doen.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:27 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik hou best van rondingen maar ik vind ze hier echt niet mooi uitkomen. Echt, kijk nog maar eens goed..
Zoiets.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:28 schreef bluejean het volgende:
Dit is zó verschrikkelijk fout, dat ik het wel moet volgen.![]()
Nee, Greys dan!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:29 schreef cptmarco het volgende:
Dirkh een afspiegeling van de nederlandse bevolking...???
Van The Little Green Bag?quote:
quote:
Jordi van Loon!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Een toverbal van verschillende stijlenIk denk het niet. Maar het kan.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef Adelante het volgende:
Wat is Yolanthe een slechte presentatrice zegHet is net Wendy van Dijk meets Tooske Ragas
Het is gelukkig nog niet zo slecht als Nicolette van Damquote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef Adelante het volgende:
Wat is Yolanthe een slechte presentatrice zegHet is net Wendy van Dijk meets Tooske Ragas
Dat mis ik ook.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heeft Greys nou geen FOK spandoek mee
Die ken ik niet als presentatrice, maar als het nog slechter is dan haar acteerwerk geloof ik je op je woord.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is gelukkig nog niet zo slecht als Nicolette van Dam
Idd, echt verschikkelijk. Of Sandra Schuurhof, die is echt tenenkrommend..quote:Op zondag 7 februari 2010 21:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is gelukkig nog niet zo slecht als Nicolette van Dam
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef Helly het volgende:
Peren met appels vergelijken, het is 5 keer hetzelfde nummer.
Echt, dit laat open het dorp verbleken.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:31 schreef cptmarco het volgende:
dit wordt een legendarische televisieavond...
Aandachtig gekeken, maar ik kan echt niks verkeerds ontdekken.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat ik kijk, dus dat zal ik zeker doen.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zaten de fans van Loekz nou gewoon verkeerd?? Er stond Lokez volgens mij!
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zaten de fans van Loekz nou gewoon verkeerd?? Er stond Lokez volgens mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |