Nee, Greys dan!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:29 schreef cptmarco het volgende:
Dirkh een afspiegeling van de nederlandse bevolking...???
Van The Little Green Bag?quote:
quote:
Jordi van Loon!quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Een toverbal van verschillende stijlenIk denk het niet. Maar het kan.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef Adelante het volgende:
Wat is Yolanthe een slechte presentatrice zegHet is net Wendy van Dijk meets Tooske Ragas
Het is gelukkig nog niet zo slecht als Nicolette van Damquote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef Adelante het volgende:
Wat is Yolanthe een slechte presentatrice zegHet is net Wendy van Dijk meets Tooske Ragas
Dat mis ik ook.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Waarom heeft Greys nou geen FOK spandoek mee
Die ken ik niet als presentatrice, maar als het nog slechter is dan haar acteerwerk geloof ik je op je woord.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is gelukkig nog niet zo slecht als Nicolette van Dam
Idd, echt verschikkelijk. Of Sandra Schuurhof, die is echt tenenkrommend..quote:Op zondag 7 februari 2010 21:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het is gelukkig nog niet zo slecht als Nicolette van Dam
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:30 schreef Helly het volgende:
Peren met appels vergelijken, het is 5 keer hetzelfde nummer.
Echt, dit laat open het dorp verbleken.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:31 schreef cptmarco het volgende:
dit wordt een legendarische televisieavond...
Aandachtig gekeken, maar ik kan echt niks verkeerds ontdekken.quote:Op zondag 7 februari 2010 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is de enige reden dat ik kijk, dus dat zal ik zeker doen.
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zaten de fans van Loekz nou gewoon verkeerd?? Er stond Lokez volgens mij!
quote:Op zondag 7 februari 2010 21:33 schreef Knutknuttsson het volgende:
Zaten de fans van Loekz nou gewoon verkeerd?? Er stond Lokez volgens mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |