volgens mij is dat de versie die het niet geworden is...quote:Op zondag 7 februari 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
De versie van Marlous.
(of is dit nou weer die versie van die manager?)
Zit er nou een soort van Arabische sound bijquote:
Ja!quote:Op zondag 7 februari 2010 11:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit er nou een soort van Arabische sound bij?
Het klinkt wel hetzelfde he?quote:Op zondag 7 februari 2010 11:27 schreef cptmarco het volgende:
[..]
volgens mij is dat de versie die het niet geworden is...
Ja ik zit ook een beetjequote:Op zondag 7 februari 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
De Loekz versie valt me eerlijk gezegd nogal tegen. Had er meer van verwacht, meer meerstemmig enzo.
Die coupletten zijn echt té simpel...
het is toch dezelfde als deze:???quote:Op zondag 7 februari 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
Het klinkt wel hetzelfde he?
Dit filmpje werd gelinkt in de Telegraaf als de versie van Marlous en was gister pas op Youtube geplaatst, maar het lijkt verdacht veel op die eerste versie
quote:Tonight: Who will the Netherlands send to Oslo?
Amsterdam, the Netherlands - Tonight, a professional jury and the studio audience will decide who will represent the Netherlands in Oslo with the song Ik Ben Verliefd (Sha-la-lie). The five contestants, all coached by famous Dutch singers, will each sing their own version of the song, written by Pierre Kartner. The Nationaal Songfestival 2010, which starts at 21:10 CET, and the press conference afterwards, will be streamed live.
The five hopefuls are:
Sieneke (coached by Marianne Weber)
Vinzzent (coached by Grad Damen)
Marlous (coached by Corry Konings)
Peggy Mays (coached by Albert West)
Loekz, consisting of Jezebel, Elske, Merel, Dessa(lee), Esra and Martine (coached by Frans Bauer)
Without having heard all versions of Ik Ben Verliefd (Sha-la-lie), fans consider the group Loekz to be the main favourite to win the Dutch ticket to the Norwegian capital.
This year, broadcaster TROS takes over the Dutch Eurovision Song Contest duties from broadcaster NOS. The transition of power did not pass unnoticed, and certainly not without buzz. Fans and press criticised the broadcaster for the choices made, and especially questioned the potential of the - internally - selected song. Listen to the demo right here:
Radio DJ Daniël Dekker, singer and actress Tatjana Simic, singer George Baker, and 'Mr Eurovision' Johnny Logan will each have a 20 percent stake in the decision. The studio audience will also have a 20 percent stake. The show will be hosted by Yolanthe Cabau van Kasbergen.
Last year, The Toppers with their song Shine didn't get further than a 17th place in the second Semi-Final of the Eurovision Song Contest.
Dirkh!quote:Op zondag 7 februari 2010 11:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zojuist een zondebok gevonden voor wanneer we verliezen.
Arabische klanken!? Oh nee, dat ging twee jaar terug ook al niet goed. En dan zijn ze nu ook nog eens heel slecht... Franske, dit had ik niet verwacht...quote:
Ik druk wel op zijn knopje vanavond als hij niet kijktquote:Op zondag 7 februari 2010 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, die wil natuurlijk het NSF/ESF saboteren! De hater
! Zitten we straks met die poederdoos opgescheept
.
Het is ook allemaal weer zo computerachtig...quote:Op zondag 7 februari 2010 11:45 schreef WickedSunset het volgende:
[..]
Arabische klanken!? Oh nee, dat ging twee jaar terug ook al niet goed. En dan zijn ze nu ook nog eens heel slecht... Franske, dit had ik niet verwacht...
Moeilijk kiezen hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 11:39 schreef Greys het volgende:
Ja dat wist ik inderdaad al, dat het publiek in de zaal mee stemt!
The prrrrressureeeee
quote:Op zondag 7 februari 2010 11:45 schreef WickedSunset het volgende:
[..]
Arabische klanken!? Oh nee, dat ging twee jaar terug ook al niet goed. En dan zijn ze nu ook nog eens heel slecht... Franske, dit had ik niet verwacht...
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof iemand nu nog denkt dat bij jou alle draadjes nog vast zitten...
Ik ook van jou!quote:Op zondag 7 februari 2010 12:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Alsof iemand nu nog denkt dat bij jou alle draadjes nog vast zitten...
Het zal toch niet... dat die poederdoos....quote:Op zondag 7 februari 2010 12:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bah wat een versie, die Arabische meuk erinIk vind Marlous nog beter te pruimen, dat is tenminste een herkenbaar Tros-klankje
![]()
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:48 schreef Greys het volgende:
Het zal toch niet... dat die poederdoos....
Ik wacht nog even tot ik de live versie van Loekz heb gehoord voordat ik ze afschrijf.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het liedje is veel pakkender, makkelijker en zal volgens mij de Frans Bauer-Tros stemmers ook meer aanspreken.Inclusief haar heupwiegjes.
En die poederdoos ja
![]()
Ik weet nog niet wat mijn keuze wordt, iig niet Loekz.
Qua looks zou ik voor Peggy gaanquote:Op zondag 7 februari 2010 12:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het liedje is veel pakkender, makkelijker en zal volgens mij de Frans Bauer-Tros stemmers ook meer aanspreken.Inclusief haar heupwiegjes.
En die poederdoos ja
![]()
Ik weet nog niet wat mijn keuze wordt, iig niet Loekz.
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wacht nog even tot ik de live versie van Loekz heb gehoord voordat ik ze afschrijf.
Wishful thinking waarschijnlijk, maar toch
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Qua looks zou ik voor Peggy gaanIk ben benieuwd naar haar versie.
Die versie van Vinzzent is ook niet verkeerd, maar ik denk dat dit liedje pakkender is wanneer een vrouw het zingt.
Marlous en vier anderenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:15 schreef Rauzer het volgende:
Maar Marlous en vijf anderen zingen dat nummer dus en dan beslist een jury wie er naar het ESF mag?
Jury heeft de hoofdstem, en publiek in de zaal heeft ook een klein aandeel. En bij gelijke stand mag de Godfather himself de uiteindelijke keuze bepalen.quote:Op zondag 7 februari 2010 13:15 schreef Rauzer het volgende:
Maar Marlous en vijf anderen zingen dat nummer dus en dan beslist een jury wie er naar het ESF mag?
Die gaan zingenquote:Op zondag 7 februari 2010 13:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Johnny Logan, Tatjana, George Baker en nog iemand
Al die hippe namen, VinZzzzzent en LoekZzzzquote:Op zondag 7 februari 2010 13:30 schreef Greys het volgende:
Die vier die Urquhart nu noemt is de jury, miscommuniceeeeesjun
Vanavond zingen Marlous, Vinzzent, Sieneke, Loekz en eh... eh....
Nou ja, wie kent ze niet!
Ik moet ineens aan Frizzle Sizzle denken....quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 15:40 schreef Greys het volgende:![]()
Je moet het maar proberen te zien als pure comedy!
Dat is ook echt de enige manier waarop ik die anderhalf uur ga redden - voldoende drank en proberen toch de humor ervan in te zien.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:41 schreef cptmarco het volgende:
drank op tafel en je hebt een geweldige avond...
Het beetje hoop wat ik had is nu al de grond ingeslagen... die Arabische riedeltjes.... waarom denken sommige malloten toch altijd dat je met dat minarettengetetter automatisch scoortquote:
punten verzamelen bij alle turken in heel Europa???quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het beetje hoop wat ik had is nu al de grond ingeslagen... die Arabische riedeltjes.... waarom denken sommige malloten toch altijd dat je met dat minarettengetetter automatisch scoort
In deze poule zitten we trouwens. Deze landen moeten we overtuigen in de halve finale:quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het beetje hoop wat ik had is nu al de grond ingeslagen... die Arabische riedeltjes.... waarom denken sommige malloten toch altijd dat je met dat minarettengetetter automatisch scoort
quote:Op zondag 7 februari 2010 18:59 schreef lezzer het volgende:
Mijn vrouw heeft geen zin om het programma te kijken
"ik vind het zo'n schijtnummer"....
Remember Hind?quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef cptmarco het volgende:
[..]
punten verzamelen bij alle turken in heel Europa???
quote:Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef TheVulture het volgende:
waarom denken sommige malloten toch altijd dat je met dat minarettengetetter automatisch scoort
Heeft ie toestemming van Opa Abraham om die tekst zo aan te passen?quote:
Wat dacht je van de afkomst van de damesquote:Op zondag 7 februari 2010 19:48 schreef Urquhart het volgende:
Als Loekz trouwens wint vanavond, verwacht ik binnen een week PVV-Kamervragen waarom wij een lied met Arabische klanken sturen
nou, vertel...quote:Op zondag 7 februari 2010 19:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat dacht je van de afkomst van de dames
Die hebben zowat allemaal gedeeltelijk buitenlandse rootsquote:
Hoe hard heb je moeten duwen?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Bezoek is de deur uit, ik ben er bij.
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Minder hard dan verwacht, een hardnekkige peettante bleef langer, maar ik dacht dat het om half 9 al begon, en ze was al een hele tijd "op het punt van vetrekken". Dus in mijn hoofd zat al al "GA NOU EENS!!!", maar toen had ik nog drie kwartier.
http://twitter.com/FOKweblog: ze staan ergens op de fotoquote:Op zondag 7 februari 2010 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet of ik ze kan herkennen. Ik weet helemaal niet hoe greys en DirkH eruit zien
.
Ik kijk alleen om even te kijken hoe Yolanthe eruit ziet.quote:Op zondag 7 februari 2010 20:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel trouwens wel ruim 1,5 miljoen kijkers... het is zo slecht dat iedereen het wil zien denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |