abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76973716
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ja, op het dikker worden na gaat het prima Ik zit eigenlijk best lekker in mijn vel en mijn vriend vindt mijn dikke kont eerder mooi dan te dik, dus dat is ook al geen motivator. De enige reden voor mij om weer hier te gaan posten zouden de mensen hier zijn, want die zijn (bijna) allemaal leuk
Goed om te horen!
pi_76973968
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:30 schreef DarkElf het volgende:
die niet zo subtiele bijna

en hartstikke fijn dat je tevreden met jezelf bent! en dat je je goed voelt en ook dat hij dol op je is, gewoon zoals je bent. heerlijk toch!
Nou ja, ik herinner me enkele *kuch* conflictsituaties in het verleden (de dieetdramaqueens) waardoor ik toch niet kan zeggen dat ik iedereen die hier kwam posten nou zo leuk vond
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76974046
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, ik herinner me enkele *kuch* conflictsituaties in het verleden (de dieetdramaqueens) waardoor ik toch niet kan zeggen dat ik iedereen die hier kwam posten nou zo leuk vond
snap ik hoor zodra dat weer aan de gang gaat ben ik ook weg, dat gedoe is zo zinloos
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76974567
Isa, je hoeft natuurlijk niet gelijk te gaan lijnen, maar je zou ook al kunnen proberen te stabiliseren toch? Dat is soms ook al een grote winst..
pi_76975708
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ja, op het dikker worden na gaat het prima Ik zit eigenlijk best lekker in mijn vel en mijn vriend vindt mijn dikke kont eerder mooi dan te dik, dus dat is ook al geen motivator. De enige reden voor mij om weer hier te gaan posten zouden de mensen hier zijn, want die zijn (bijna) allemaal leuk
Een vriend?
Mijn vriend is ook geen motivator, hij vindt me nog steeds mooi (zijn exen zijn ook allemaal stevig ) Maar voor mijn eigen gezondheid wil ik wel afvallen.

Kom gewoon posten, wij zijn heel lief
pi_76975888
quote:

[..]

Ik was mijn handen in onschuld

Ik kan me wel voorstellen dat je motivatie om te 'lijnen' laag is; als je gelukkig bent, heb je misschien je culinaire plezier ook wat meer teruggevonden? Maar wat let je om wel te sporten, maar verder niet te lijnen? Natuurlijk is de combi gezond eten en sporten optimaal (maar dat soort dingen weet je ook allemaal allang), maar met sporten kun je misschien serieus overgewicht voorkomen, en toch gewoon lekker eten?
pi_76975934
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:17 schreef omearos het volgende:
Een vriend?
Mijn vriend is ook geen motivator, hij vindt me nog steeds mooi (zijn exen zijn ook allemaal stevig ) Maar voor mijn eigen gezondheid wil ik wel afvallen.

Kom gewoon posten, wij zijn heel lief
Nou, jij sowieso natuurlijk En ja, een vriend, alweer een tijdje, begin er al aan te wennen.
Dit zijn wij in het openlucht museum haha:
(let niet op dikke versie van isabeau )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76976102
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:21 schreef ColdFeet het volgende:
Ik was mijn handen in onschuld

Ik kan me wel voorstellen dat je motivatie om te 'lijnen' laag is; als je gelukkig bent, heb je misschien je culinaire plezier ook wat meer teruggevonden? Maar wat let je om wel te sporten, maar verder niet te lijnen? Natuurlijk is de combi gezond eten en sporten optimaal (maar dat soort dingen weet je ook allemaal allang), maar met sporten kun je misschien serieus overgewicht voorkomen, en toch gewoon lekker eten?
Natuurlijk heb je 100% gelijk. Kijk daarom zou ik hier ook moeten posten, zodat mensen zoals jij me even in kunnen wrijven wat ik al lang weet, maar niet doe. En misschien ga ik het dan wel doen als het hier wordt gezegd. Is in ieder geval motiverender dan 'nee lieverd, je hoeft voor mij echt niet af te vallen, ik vind je prachtig' Wel heel lief, niet nuttig
pi_76976365
Hehe Nou ja, beter gelukkig en 10 kilo te zwaar hoor. Echt wel
pi_76976471
is idd niet stimuleren een man die zegt dat hij je perfect vindt zoals je bent... zo lief! maar echt stimulerend is het niet nee

net als een man die zegt, hartstikke goed dat je11 kilo kwijt bent, ik ben hartstikke trots op je!!! maar als ik dan vraag: vind je me nu leuker? zegt ie nee, ik vond en vind je altijd al leuk dat heeft daar niets mee te maken... Oooh! hij is zo lief *zucht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76976601
DE, altijd een misselijke opmerking in dat verband: zou je me aantrekkelijker vinden als ik 10 kilo afval? Mijn meneer had daar geen antwoord op
Hoewel ik niet moet klagen; hij vond me ook nog aantrekkelijk toen ik nog echt te zwaar was. En nu geeft 'ie me heel veel complimentjes
pi_76976670
mijn mr overstelpt mij ook mij complimentjes .. en ik zie ook aan hem dat hij beretrots is op me als ik weer eens in de kou of in de regen mijn sportschoenen onderbind en ga rennen bijv.. of als ik stralend een kleinere maat aankan enzo maar dat heeft denk ik meer te maken met hoe blij ik ermee ben dan dat hij mij ineens veel leuker vindt

maar goed, vrouwen zijn gewoon gemeen met zulke vragen want ze kunnen toch nooit t goed doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76976675
Mooie man Isabeau!
pi_76976696
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, jij sowieso natuurlijk En ja, een vriend, alweer een tijdje, begin er al aan te wennen.
Dit zijn wij in het openlucht museum haha:
[ afbeelding ] (let niet op dikke versie van isabeau )
mooie foto en leuke vriend
pi_76976996
Toffe foto ook

Mijn vrouw motiveert me vooral door me er aan te herinneren dat ik me veel lekkerder voel als ik wat slanker ben. En dat is ook zo. Ik ben veel moe omdat ik gewoon te veel mee sjouw.
Daar word ik weer sjacherijnig van. Gelukkig klaagt mijn vrouw nooit over mijn figuur

Vandaag lekker zuurkool(stamp) gegeten.
Ik eet nu zo'n twee weken suikerloos.
Op dat stuk vlaai van gisteren na dan
Ja, ik heb een schoonfamilie bestaande uit bakkers. Dat is wat lastig af en toe

Ik merk het al goed, en volgens mij ben ik een kilo of twee kwijt.
-ik ben pas net bezig -
Ik heb me vanmorgen pas durven wegen, ik durfde er gewoon niet meer op
Maar, ik begin wat aan mijn gezicht te zien, en mijn ook. Tenminste, dat zegt ze.
  maandag 18 januari 2010 @ 18:55:17 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_76977574
Oh Isabeau, mooi stel en wat een toffe foto, lijkt op de oude kiekjes van mn oma! En nouja, das vast ook de bedoeling, maar het is goed gelukt bedoel ik
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_76978448
quote:
Op maandag 18 januari 2010 18:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh Isabeau, mooi stel en wat een toffe foto, lijkt op de oude kiekjes van mn oma! En nouja, das vast ook de bedoeling, maar het is goed gelukt bedoel ik
er is ook een lachende versie, maar dat lijkt helemaal niet met die stijl

Ik kan natuurlijk ook een lijstje posten

O: ontbijt op bed om 16:00 van toast met boter en jam en een grote kop Engelse thee met melk
T: 3 handjes pinda's
D: pasta carbonara
pi_76978761
Lijstje:

O: All-Bran met magere melk
T: 2 beschuit met kaas en halvarine (bij plasmadonatie), roosvicee ferro
L: 3 boterhammen, 1x jam, 1x pindakaas, 1x kaas
T: 1 mandarijntje
D: chicken tonight met extra ananas, rijst
pi_76998994
goeiemorgen, gisteren niet hardgelopen maar vandaag ga ik zeker. (heb mijn sportkleding al aan zelfs, als het nog ietsjes lichter wordt dan ga ik zo)

O fruitontbijt en een banaantje
T kom yoghurt met havervlokken en honing
L maaltijdreep met bouillon
T druifjes 3 yoghurtrijstwafels
T beker verse jus
D club sandwich met gegrilde kipfilet, gegrilde tomaat, avocadomayo (maak ik zelf met avocado dus en een eidooier met wat olie oa), een plakje bacon en wat sla tussen 3 geroosterde zaden/pitten-boterhammen
T gekookt eitje of wat rauwkost ofzo. 3 yoghurt rijstwafels

[ Bericht 12% gewijzigd door DarkElf op 19-01-2010 21:03:16 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 januari 2010 @ 09:07:20 #70
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76999274
Isa

Ik heb gisteren pasta met zalm, scampi's en citroenroomsaus gehad met gekookte worteltjes. dat was efficiënt gebruik maken van de diepvries

Vandaag werken tot half twee, met de nodige lichaamsbeweging want de bestellingen moeten de deur uit Nog geen idee wat we vanavond gaan eten...

Op de planning:
O - twee sneetjes bruin met kaas, mok koffie
T - banaan, mok thee
L - vier sneetjes bruin met rookvlees, mok thee
T - appel, mok thee
T - iets met dochter, koekje ofzo
D - nog geen idee
T - toetje of thee
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_76999306
tis nu nog mistiger dan gisteren trouwens maar ik moet echt van mezelf gaan zo
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 januari 2010 @ 09:11:31 #72
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_76999368
Go DE in de mist lopen heeft ook z'n charme
pi_76999380
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:07 schreef Sjeen het volgende:
Isa

Ik heb gisteren pasta met zalm, scampi's en citroenroomsaus gehad met gekookte worteltjes. dat was efficiënt gebruik maken van de diepvries

Vandaag werken tot half twee, met de nodige lichaamsbeweging want de bestellingen moeten de deur uit Nog geen idee wat we vanavond gaan eten...

Op de planning:
O - twee sneetjes bruin met kaas, mok koffie
T - banaan, mok thee
L - vier sneetjes bruin met rookvlees, mok thee
T - appel, mok thee
T - iets met dochter, koekje ofzo
D - nog geen idee
T - toetje of thee
ik heb mij ook al aangeleerd om thee te drinken ipv een toetje te pakken. Ondertussen is dat al een gewoonte geworden en eet ik zelden nog een toetje.
Sowieso drink ik de laatste tijd heel veel thee, allerlei smaakjes
pi_76999397
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:08 schreef DarkElf het volgende:
tis nu nog mistiger dan gisteren trouwens maar ik moet echt van mezelf gaan zo
komop!

Ik ga vandaag ook lopen. Les 7, ben benieuwd.
pi_76999889
quote:

[..]

Met mij erbij is het nu al stukken leuker
Maar mijn vriend is ook geen geweldige stimulator, ik ben enorm gelukkig en ik zit heerlijk in mijn vel, maar zelf vind ik dat het minder mag, gewoon omdat het gezonder is.
Mooie foto trouwens

Ik heb gister niet gefietst of op de wii gestaan, ik moest van mezelf die enorme berg was wegstrijken.
Ik ga zo eens verzinnen wat mijn lijstje wordt vandaag dus die houden jullie te goed.

Waar halen jullie die evy lessen vandaan? En is dat moeilijk voor iemand die nog nooit heeft hard gelopen?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 09:37:45 ]
pi_77000058
Evy is goed te doen als je zelf op je grenzen let. Dus gewoon echt niet als een gek gaan racen maar op een tempo lopen dat je nog kan praten.
Ik heb astma, en doe nu voor de tweede keer Evy1. Vorig jaar rende ik buiten en ging het om het uitlopen van de lessen en daarna om 5km te lopen bij wedstrijden. Ik liep gemiddeld 6,7km/u. Deze keer loop ik op een loopband om de lessen uit te lopen op 8km/u (en straks weer 5km-wedstrijden uit te lopen op die snelheid)

Volgens mij heeft MoBlo nog wel een link, moet je haar even pm-en
pi_77001420
zo hehe lopen met mist is echt mijn ding niet 5 ging ok, 6 ging ok, 7 ging ok maar wel steeds zwaarder ademen... en toen 8 en daar ging het mis. heb denk ik 5 minuten gelopen en merkte dat mijn ademen steeds minder goed ging, maar hoe meer ik het probeerde te corrigeren des te zwaarder leek het te gaan dus ben na 5 minuten gaan wandelen. volgende keer beter hoor

tuurlijk baal ik er wel van maar ik heb het al eens gelopen (voor de kerst) en weet dus dat ik het wel kan, dus volgende keer weer met frisse moed ertegen aan.

ik en mist gaan echt slecht samen blijkbaar
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Licht Ontvlambaar dinsdag 19 januari 2010 @ 10:43:01 #78
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_77001843
Hoge luchtvochtigheid heeft effect op je Toch goed dat je gegaan bent!
pi_77001871
Ik heb het zelf ook niet zo op mist DE, en dan loop ik alleen even naar school. Maar ik merk wel dat ik gevoelig ben voor die vochtige lucht.
pi_77001941
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef Sjeen het volgende:
Hoge luchtvochtigheid heeft effect op je Toch goed dat je gegaan bent!
is ook zo ( al baal ik wel wat natuurlijk maar goed ) .. geef mij maar (als ik iets anders moet noemen dan de ideale 22 graden en een zonnetje) regen of vorst om te lopen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:00:35 #81
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77002534
Lijstje:

O: 4 boterhammen met twee gekookt eitjes
T: Mandarijn
M: 4 boterhammen met filet americain
T: Mandarijn
D: De nasi van gisteren
T Twee appels

[ Bericht 9% gewijzigd door Blinker op 19-01-2010 14:16:31 ]
pi_77002662
Mijn lijstje wordt vandaag:
O Maaltijd + en 100ml Fruitontbijt
T eierkoek en een glas optimel
L 2 crackers met kaas en 2 gekookte eitjes
T een kiwi/appel/grapefruit (even kijken wat rijp is)
D Broccoli met een light kaassausje en een vegetarische javaanse schijf
T bakje probiotische yoghurt

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 19-01-2010 12:43:33 ]
pi_77002754
wat is het verschil tussen yoghurt en probiotische yoghurt?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 19 januari 2010 @ 11:20:07 #84
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77003291
Van internet geplukt:
quote:
TopVit Probiotische Yoghurt

TopVit Probiotische Yoghurt bevat probiotica en vezels voor een betere stoelgang en een ondersteuning van je weerstand. De probiotica bestaat uit de gezonde bacterie Bifidobacterium BB12. Daarnaast is extra vezel toegevoegd. Een perfecte combinatie om je darmen in optimale conditie te houden. Met 1 bekertje TopVit Probiotische Yoghurt krijg je voldoende probiotica binnen voor de hele dag.
pi_77003346
oh van die activia toestanden enzo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77004154
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 11:21 schreef DarkElf het volgende:
oh van die activia toestanden enzo?
Ja, alleen die activa betaal je 4 euro per bakje ofzo en vind ik persoonlijk niet te pruimen
En die van topvit vind ik de muesli en de aardbei erg lekker.
Het makkelijke van zo'n bakje is dat het compact is. En als ik yoghurt in een schaaltje moet gaan doen is het alweer snel te veel. Ik ga niet wegen, het moet wel leuk blijven
Al weet ik wel dat een klein glas hier rond de 100ml is en een groot glas rond de 200
pi_77008048
Vannacht raar gelegen en nu doet mijn nek heel erg veel pijn

Ik heb Evy ook nog steeds op mijn laptop staan, maar elke keer dat ik begin met hardlopen raak ik geblesseerd (heup vooral). Ik wil wel graag, maar durf niet zo goed. Vandaag menu voor de hele week maken en ik zal rekening houden met de wat slankere dingen des levens
pi_77008079
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:33 schreef Isabeau het volgende:
Vannacht raar gelegen en nu doet mijn nek heel erg veel pijn

Ik heb Evy ook nog steeds op mijn laptop staan, maar elke keer dat ik begin met hardlopen raak ik geblesseerd (heup vooral). Ik wil wel graag, maar durf niet zo goed. Vandaag menu voor de hele week maken en ik zal rekening houden met de wat slankere dingen des levens
Kan je niet beter met wandelen beginnen dan? En dan langzaam het tempo opvoeren?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_77008135
misschien is evy gewoon niet goed voor je isa, misschien kan je iets anders gaan doen?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77008143
Ik wandel met gemak naar mijn ouders (10 km) en meer vind ik te saai worden
pi_77008173
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:36 schreef DarkElf het volgende:
misschien is evy gewoon niet goed voor je isa, misschien kan je iets anders gaan doen?
Ik ben ook lid van de sportschool Dus er is genoeg om te doen. Alleen hardlopen is zo ideaal!
* snel!
* direct vanuit je huis te doen
* conditie gaat belachelijk snel vooruit
* het is leuk
pi_77008895
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik wandel met gemak naar mijn ouders (10 km) en meer vind ik te saai worden
Tempo van het wandelen opvoeren.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_77008931
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben ook lid van de sportschool Dus er is genoeg om te doen. Alleen hardlopen is zo ideaal!
* snel!
* direct vanuit je huis te doen
* conditie gaat belachelijk snel vooruit
* het is leuk
yep klopt daarom vind ik het ook zo fijn..

al die andere dingen zijn voor mij ook met een hoge drempel hoor..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77011188
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:58 schreef marcb1974 het volgende:

Tempo van het wandelen opvoeren.
Heus, dan loop ik hard Ik wandel rond de 6 km/h, iedereen klaagt altijd steen en been dat ze me niet bij kunnen houden als we de stad in gaan oid.
pi_77011292
op je wandeltempo gaan joggen.
Dat is het trucje wat gebruikt werd voor mij om te leren hardlopen met astma. Het gaat niet snel maar is wel intensiever dan wandelen. En als dat goedgaad langzaam tempo verhogen.
pi_77011449
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:07 schreef omearos het volgende:
op je wandeltempo gaan joggen.
Dat is het trucje wat gebruikt werd voor mij om te leren hardlopen met astma. Het gaat niet snel maar is wel intensiever dan wandelen. En als dat goedgaad langzaam tempo verhogen.
Dat is misschien nog wel een idee, ik wil altijd te snel omdat ik het idee heb dat ik anders een beetje voor aap (olifant) loop of zo en mensen denken dat ik wel heeeel traag aan het joggen ben.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:22:05 #97
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77011810
Hoe weet ik ongeveer hoeveel calorieën/vet ik binnen moet krijgen?
pi_77012038
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:22 schreef Blinker het volgende:
Hoe weet ik ongeveer hoeveel calorieën/vet ik binnen moet krijgen?
Als je wat googlet, dan vind je wel van die rekenmodules die dat op je lengte/gewicht/geslacht/bezigheden kunnen zeggen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:44:59 #99
279894 winka
There is no place like home..
pi_77012571
Zo, het nieuwe topic gevonden
Afgelopen dagen druk bezigt geweest met een conflict met mijn werkgever. De verleiding was zó groot om eens lekker te gaan snacken en te snoepen. Maar dat gunde ik ze niet

Gister had ik me weer gewogen. Ik woog gewoon ruim anderhalve kilo meer Denk dat ik wel weet hoe het komt. Vorige week heb ik door het bezoekjes aan de kaakchirurg en tandarts last van mijn mond gehad en veel te weinig gegeten. Ik heb nu het aantal calorieën opgevoerd en voel me nu ook een stuk beter

En ik ben nu eindelijk weer begonnen met hardlopen, geen viezige sneeuw/ijzel meer
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:56:46 #100
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_77013015
Ik heb deze gevonden: http://www.caloriecalculator.nl/bmi-caloriebehoefte/

Vraag me alleen af wat de definitie is van redelijk lichaamsbeweging of weinig?
Ik sport niet, maar fiets wel een uurtje per dag.

Is dit trouwens niet erg veel:

BMR: 2260 calorieen Base Metabolic Rate: De hoeveelheid calorieen die je verbrandt als je absoluut niets doet.
TDEE: 2712 calorieen De hoeveelheid calorieeen die je verbrandt gebaseerd op je levensstijl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')