En van appelmoes krijg je kanker zeiden we dan vroeger.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
frisdrank is natuurlijk ook geen pretje voor je tanden, light net zo goed niet.
Zal wel niet veel vraag naar zijn ben ik bang.quote:
Er is wel zo'n topic geweest... Kijk hier eens tussenquote:Op zondag 17 januari 2010 22:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Waarom is er geen fok! aankom draadje?
Sterker nog, er is volgens mij zelfs een reeks voor geweest! En een hele boel losse topics van mensen die dolgraag wilden aankomen.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:43 schreef Sjeen het volgende:
Er is wel zo'n topic geweest... Ik ga eens zoeken
Jeej! Het is toch geen draadje vol brede patjakkers die zoveel mogelijk vlees op de botten te krijgen om hun kleine piemel te compenseren?quote:Op maandag 18 januari 2010 08:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Er is wel zo'n topic geweest... Ik ga eens zoeken
quote:Op maandag 18 januari 2010 08:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sterker nog, er is volgens mij zelfs een reeks voor geweest! En een hele boel losse topics van mensen die dolgraag wilden aankomen.
Hier word ik eigenlijk alleen maar zwaarder, gaat voor wie zou willen aankomen dus de goede kant opalleen wil ik helemaal niet aankomen, maar afvallen
Zou misschien wel slim zijn, maar als ik dan die lijstjes zie dan wil ik al heeeeel erg hard gaan gillen. Wat heb ik een hekel aan lijnen en op mijn eten moeten letten gekregen, want je moet het de rest van je leven doen als je aanleg hebt om dik te worden en ik wil niet meerquote:Op maandag 18 januari 2010 08:53 schreef omearos het volgende:
Isa
je bent er nog
Kom je weer hier posten?
Dat vat wel een beetje samen hoe ik me op dit moment voelquote:Op maandag 18 januari 2010 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou misschien wel slim zijn, maar als ik dan die lijstjes zie dan wil ik al heeeeel erg hard gaan gillen. Wat heb ik een hekel aan lijnen en op mijn eten moeten letten gekregen, want je moet het de rest van je leven doen als je aanleg hebt om dik te worden en ik wil niet meer
Sporten wil ook nog welquote:Op maandag 18 januari 2010 16:44 schreef Sarabi het volgende:
Dat vat wel een beetje samen hoe ik me op dit moment voel
Maar net wel lekker een rondje hardgelopen, dat lukt me tenminste nog wel
Ja precies, sporten vind ik ook nog steeds fijn (en heb ik ook echt nodig om goed te voelen)quote:Op maandag 18 januari 2010 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sporten wil ook nog welMaar ik wil gewoon niet meer lijnen. Niet nu in ieder geval. Het helpt toch niet. Bij mij. Ik hoop wel bij jullie allemaal
als je al heel lang gelijnd hebt dan snap ik dat hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou misschien wel slim zijn, maar als ik dan die lijstjes zie dan wil ik al heeeeel erg hard gaan gillen. Wat heb ik een hekel aan lijnen en op mijn eten moeten letten gekregen, want je moet het de rest van je leven doen als je aanleg hebt om dik te worden en ik wil niet meer
quote:Op maandag 18 januari 2010 16:57 schreef Sarabi het volgende:
Ja precies, sporten vind ik ook nog steeds fijn (en heb ik ook echt nodig om goed te voelen)
Maar waarom zou ik geen lekkere dingen mogen eten zoals alle normale mensen doen![]()
Ooit komt het goed, hou ik mezelf dan maar voor
Verder wel alles goed met je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |