abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76944706
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:47 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Wat is de reden waarom ze een vliegdekschip sturen en geen 'normale' vrachtschepen?
Dat zeg ik net, die kunnen niet als uitvalsbasis dienen voor luchtvervoer.

Maar je beantwoordt een vraag met een vraag, dus ik probeer het nogmaals; Wat sinisters denk je dat ze van plan zijn met dat schip?
  zondag 17 januari 2010 @ 22:49:54 #102
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_76944759
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Maar je beantwoordt een vraag met een vraag, dus ik probeer het nogmaals; Wat sinisters denk je dat ze van plan zijn met dat schip?
basis voor cuba natuurlijk.
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_76944791
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:49 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

basis voor cuba natuurlijk.
Want een basis op Cuba hebben ze nog niet nee... Oh wacht
  zondag 17 januari 2010 @ 22:52:27 #104
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_76944886
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:50 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Want een basis op Cuba hebben ze nog niet nee... Oh wacht
alsof het nog allemaal koek en ei is daar
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_76944946
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:

[..]

alsof het nog allemaal koek en ei is daar
Waar heb je het over? Volgens mij was je gewoon te stom om te weten dat ze daar al meer dan een eeuw een enorme basis hebben.
pi_76945328
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:48 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Het zou mogelijk zijn dat ze het puur uit militair oogpunt is. Wellicht handig om druk op de ketel te zetten bij Venezuela ofzo?
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  zondag 17 januari 2010 @ 23:02:08 #107
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_76945437
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:53 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Volgens mij was je gewoon te stom om te weten dat ze daar al meer dan een eeuw een enorme basis hebben.
nee dus.
pi_76945547
quote:
Op zondag 17 januari 2010 23:00 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Het zou mogelijk zijn dat ze het puur uit militair oogpunt is. Wellicht handig om druk op de ketel te zetten bij Venezuela ofzo?
Dat is nog steeds meer dan 1000 km verderop. Hoewel ik zeker niet zou beweren dat ze nooit zoiets zouden misbruiken zie ik nu echt niet in dat er iets anders achter zou moeten steken. Het is ook Obama die nu Commander-in-Chief is, en dit past precies bij zijn verkiezingsbeloftes.
pi_76951341
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Islamitische landen:

* Marokko: 1 miljoen dollar + 2 vrachtvliegtuigen hulpgoederen
* Libanon: Tenten + Medicijnen
* UAE: Airbridge + 1 vrachtvliegtuig + Medische teams
* Turkije: 1 miljoen dollar + 50 ton aan hulpgoederen
* Indonesie: 30 ton aan hulpgoederen + leger + medische teams

En dan hebben we het over landen die 10 tot 20 x armer zijn.
Indonesie is geen Islamitisch land, slechts een land met veel Islamieten, zo ook Turkijke dat seculier is.
  maandag 18 januari 2010 @ 02:35:12 #110
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_76952039
quote:
Op zondag 17 januari 2010 11:34 schreef Klopkoek het volgende:

Zelfs als in eigen land een orkaantje over waait bijvoorbeeld.
Waar dan nota bene door Chávez ontwikkelingshulp werd aangeboden
quote:
Venezuela offers fuel, food to hurricane-hit US
Mon Aug 29, 7:56 PM ET
Venezuelan President Hugo Chavez offered to send food and fuel to the United States after the powerful Hurricane Katrina pummeled the US south, ravaging US crude production.

The leftist leader, a frequent critic of the United States and a target himself of US disapproval, said Venezuela could send aid workers with drinking water, food and fuel to US communities hit by the hurricane.

"We place at the disposition of the people of the United States in the event of shortages -- we have drinking water, food, we can provide fuel," Chavez told reporters.

Chavez said fuel could be sent to the United States via a Citgo refinery that has not been affected by the hurricane. Citgo is owned by Venezuela's state-owned oil company, Petroleos de Venezuela (PDVSA).

In the Gulf of Mexico, which accounts for a quarter of total US oil output, 92 percent of crude and 83 percent of natural gas production were shut down due to Hurricane Katrina, which slammed Louisiana and Mississippi, according to US government data.

Venezuela is the fourth-largest provider of oil to the United States, supplying some 1.5 million barrels a day.

Last week, Chavez offered discount gasoline to poor Americans suffering from high oil prices and on Sunday offered free eye surgery for Americans without access to health care.

Copyright © 2005 Agence France Presse. All rights reserved. The information contained in the AFP News report may not be published, broadcast, rewritten or redistributed without the prior written authority of Agence France Presse.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_76953426
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:47 schreef Reuzelbek het volgende:

[..]

Wat is de reden waarom ze een vliegdekschip sturen en geen 'normale' vrachtschepen?
Een vliegdekschip is een drijvende stad met vaak meer dan 5000 getrainde bemanningsleden waar ook nog eens zeer geavanceerde medische apparatuur, operatiekamers en dito artsen en verpleging aanwezig zijn.
pi_76954687
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:24 schreef Confetti het volgende:
Amerika is natuurlijk niet het perfecte land maar ik walg wel van al die Amerika haters die overal opduiken.

Bij dit soort rampen kun je zien dat Amerika een superieure cultuur en waarden heeft als je het vergelijkt met China, Zuid-Amerika etc.

Amerika en het Westen

De rest :
Ik las net dat Venezuela ook een vrachtvliegtuig die kant op stuurt. Dat is ook niet gratis. En bepaald geen welvarend land, dus een uitgave die voor hen moeilijker te doen is dan voor de VS. Beetje lame om dan te zeggen dat Zuid Amerika niets doet. En China gaf volgens mij ook flink wat geld.
La derecha oprime, la izquierda libera
  maandag 18 januari 2010 @ 11:13:20 #113
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76957690
Het schijnt dat de VS erg arrogant te werk gaat in Haiti. Dat ze gewoon lukraak checkpoints instellen enzo.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_76957729
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
Het schijnt dat de VS erg arrogant te werk gaat in Haiti. Dat ze gewoon lukraak checkpoints instellen enzo.
Prima toch? Of heb je liever dat het nog een paar dagen langer duurt voor de infrastructuur op gang komt terwijl de VN overlegt?
  maandag 18 januari 2010 @ 11:25:57 #115
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76958156
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:14 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Prima toch? Of heb je liever dat het nog een paar dagen langer duurt voor de infrastructuur op gang komt terwijl de VN overlegt?
Nee, niet prima dus. De VS verstoort een snelle en adequate hulpverlening.

En je opmerking over de VN verraadt andermaal dat je een gitzwarte neocon bent, de VN kan blijkbaar niets goeds doen in jou ogen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_76958428
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:25 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Nee, niet prima dus. De VS verstoort een snelle en adequate hulpverlening.
Die is er niet
quote:
En je opmerking over de VN verraadt andermaal dat je een gitzwarte neocon bent, de VN kan blijkbaar niets goeds doen in jou ogen.
Heil Cheney!
  maandag 18 januari 2010 @ 11:36:06 #117
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76958488
Meen je nou echt dat je Cheney tof vind?
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 18 januari 2010 @ 11:36:22 #118
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76958498
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:34 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Die is er niet
Mede dankzij de VS
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_76958522
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:36 schreef Klopkoek het volgende:
Meen je nou echt dat je Cheney tof vind?
Ben jij contactgestoord of iets dergelijks?
  maandag 18 januari 2010 @ 11:38:46 #120
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76958575
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:13 schreef Klopkoek het volgende:
ROTFLMAO
Nee, dat moet je aan de VN over laten, we hebben in de Soedan wel gezien hoe snel en effectief die een humanitaire ramp aanpakt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_76959161
quote:
Op zondag 17 januari 2010 12:37 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Wie geven er in de kroeg altijd gul rondjes, zonder direct een wederdienst te verwachten? De rechtsen. De linksen daarentegen zijn tot achter de komma aan het berekenen wat ieder moet bijdragen, waarbij ze het liefst zelf een beetje minder betalen.
Bij jou gaat het als volgt als je jezelf voortsteld of niet soms?
Aangenaam kennis te maken, ik ben sachertorte en ik ben rechts, wat is jouw naam en jouw kant?

Ben je werkelijk zoveel bezig met dat rechts en links bij ek mens, tjezus, wat lijkt me dat vermoeiend...

Oh ja, ontopic nog, tja, nederland geeft op papier ook veel uit aan hulp, maar ik kan niet zeggen dat daarom nederland zo goed is, zo geweldig is, dat doet namelijk niets af aan de fouten die gemaakt worden en de nare dingen.
Zo werkt het ook voor amerika, het is echt niet het grote kwaad dat alleen maar duivelse dingen doet, het is een mix van vele dingen, van hele goede dingen en hele slechte dingen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_76959257
De ingreep van de VS kan ik me wel voorstellen. Straks ontstaan er ziektes en verspreiden die zich. Naar de VS bijvoorbeeld.
  maandag 18 januari 2010 @ 11:59:55 #123
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76959339
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
De ingreep van de VS kan ik me wel voorstellen. Straks ontstaan er ziektes en verspreiden die zich. Naar de VS bijvoorbeeld.
Laat dat a.u.b. gebeuren. Dat zou prachtig zijn en evenredige boetedoening voor wat zij in 20 jaar in haiti hebben aangericht. Hoewel de rijkelui in de VS vast altijd weer een vaccin zullen vinden.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_76959467
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Laat dat a.u.b. gebeuren. Dat zou prachtig zijn en evenredige boetedoening voor wat zij in 20 jaar in haiti hebben aangericht. Hoewel de rijkelui in de VS vast altijd weer een vaccin zullen vinden.
Maar KlopKoek wat zeg je me daar nou toch? In de VS barst het ook van de uitkeringstrekkers, kanslozen en profiteurs. Precies het volk waarvan jij vindt dat ze hulp nodig hebben Je zou toch zeker niet willen dat deze mensen ook ziek worden?
  maandag 18 januari 2010 @ 12:03:36 #125
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_76959489
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:59 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

kom nou, klopkoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')