abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 18 januari 2010 @ 14:54:18 #251
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_76965983
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef Klopkoek het volgende:
Google is een bewijs van de censuur van de markt
Je bedoelt de dwang vanuit de Chineze overheid om te censureren?
Carpe Libertatem
  maandag 18 januari 2010 @ 14:57:00 #252
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_76966076
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef Klopkoek het volgende:
Google is een bewijs van de censuur van de markt
Wie veegt jouw kont af na het poepen ?
  maandag 18 januari 2010 @ 14:57:08 #253
165633 eriksd
The grand facade...
pi_76966081
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:38 schreef Klopkoek het volgende:
Ik onderbouw mooi wel
Waar?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_76966695
Laten we het weer over het basisinkomen hebben, te beginnen met weer een crosspost:

Ik heb dezelfde berekening als hierboven losgelaten op werkenden met een modaal salaris (31.659):
quote:
Dit ontvangt een alleenstaande:
Netto salaris: ¤1657,88
Toeslagen belastingdienst: ¤21,00
Totaal: ¤1678,88
Verschil met een bijstandsuitkering: ¤497,36

Dit ontvangt een alleenstaande ouder met twee kinderen:
Netto salaris: ¤1657,88
Toeslagen belastingdienst: ¤211,00 (excl. kinderopvang)
Kinderbijslag: ¤157,85
Totaal: ¤2026,73
Verschil met een bijstandsuitkering: ¤303,63

Maar om dit mogelijk te maken heeft deze persoon kinderopvang nodig wat netto ¤306,85 kost.
Deze persoon gaat er ¤3,22 op achteruit!

En dit ontvangt een gezin met twee kinderen:
Netto salaris: ¤16547,88
Toeslagen belastingdienst: ¤279,00
Kinderbijslag: ¤157,85
Totaal: ¤2094,73
Verschil met een bijstandsuitkering: ¤176,29
Bovenstaande mensen zullen zelf voor hun wasmachine, tv of computer moeten sparen want ze komen niet voor bijzondere bijstand in aanmerking.
Ik vind het verschil tussen werken en niet werken te laag voor gezinnen met kinderen, het verschil voor een alleenstaande is nog redelijk acceptabel.

En toch zijn er nog steeds meer mensen aan het werk voor een salaris tot modaal. Dat zal bij de invoering van een basisinkomen ook zo blijven. Werk geeft namelijk zin aan het leven voor de meesten.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:20:03 #255
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76967088
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef Prutzenberg het volgende:
Laten we het weer over het basisinkomen hebben, te beginnen met weer een crosspost:

Ik heb dezelfde berekening als hierboven losgelaten op werkenden met een modaal salaris (31.659):
[..]

Bovenstaande mensen zullen zelf voor hun wasmachine, tv of computer moeten sparen want ze komen niet voor bijzondere bijstand in aanmerking.
Ik vind het verschil tussen werken en niet werken te laag voor gezinnen met kinderen, het verschil voor een alleenstaande is nog redelijk acceptabel.

En toch zijn er nog steeds meer mensen aan het werk voor een salaris tot modaal. Dat zal bij de invoering van een basisinkomen ook zo blijven. Werk geeft namelijk zin aan het leven voor de meesten.
In een woord: Ziek
Het is werkelijk te schandalig voor woorden dat je als modaal verdienende werkende ouder minder overhoud dan iemand die kiest niet te werken, en dat is omdat je als werkende mag betalen voor een niet werkende, en de Ambtenaren die aan het omverdelen zijn.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_76967305
Daarom vind ik het idee van een basisinkomen i.c.m. vlaktax geen slecht idee.
Subsidies moeten dan ook afgeschaft worden zodat we een kleine overheid hebben die haar basistaken goed uitvoert.

Ik begin steeds libertarischer te worden geloof ik.
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:27:44 #257
165633 eriksd
The grand facade...
pi_76967468
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:24 schreef Prutzenberg het volgende:
Daarom vind ik het idee van een basisinkomen i.c.m. vlaktax geen slecht idee.
Subsidies moeten dan ook afgeschaft worden zodat we een kleine overheid hebben die haar basistaken goed uitvoert.

Ik begin steeds libertarischer te worden geloof ik.
Ik kan er ook niets rationeels meer tegen inbrengen eigenlijk. Het woud aan subsidies verdwijnt, minder regels, werken loont, allemaal voordelen. Bovendien een kleinere overheid en mensen die meer verdienen worden evenredig meer belast, ipv de huidige situatie met steeds hogere schijven.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_76968169
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:27 schreef eriksd het volgende:

[..]

Ik kan er ook niets rationeels meer tegen inbrengen eigenlijk. Het woud aan subsidies verdwijnt, minder regels, werken loont, allemaal voordelen. Bovendien een kleinere overheid en mensen die meer verdienen worden evenredig meer belast, ipv de huidige situatie met steeds hogere schijven.
Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik in het vlaktax systeem geen tegenstander ben van een extra schijf voor de superverdieners. Als de vlaktax bijvoorbeeld 40% is dan zou de tweede schijf bijvoorbeeld 50% kunnen zijn vanaf het inkomen boven 200.000 euro.
Of nog gewaagder: een maximuminkomen van 5.000.000 euro. Zo'n bedrag is ruim voldoende voor iedereen en demotiveert het harde werken niet. Kunnen we de staatsschuld aflossen.
Om het maximuminkomen leuk te maken mag je zelf bepalen aan welk doel van algemeen nut je je inkomensoverschot wilt uitgeven.

[ Bericht 2% gewijzigd door Prutzenberg op 18-01-2010 15:48:10 ]
  maandag 18 januari 2010 @ 15:51:25 #259
45206 Pietverdriet
pi_76968658
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Nu moet ik wel eerlijk bekennen dat ik in het vlaktax systeem geen tegenstander ben van een extra schijf voor de superverdieners. Als de vlaktax bijvoorbeeld 40% is dan zou de tweede schijf bijvoorbeeld 50% kunnen zijn vanaf het inkomen boven 200.000 euro. Of nog gewaagder: een maximuminkomen van 5.000.000 euro. Zo'n bedrag is ruim voldoende voor iedereen en demotiveert het harde werken niet. Kunnen we de staatsschuld aflossen.
Een vlaktax houd in dat iedereen X % betaald. Er zijn slecht weinig mensen die meer dan 5.000.000 verdienen en eigenlijk levert het niet zoveel op, anders dan dat mensen hun inkomen zullen gaan verplaatsen en helemaal niets meer betalen in NL.
een vlaktax schaft juist alle schijven af en zorgt voor een eenvoudig belastingmodel. Juist het hebben van dat eenvoudig model is het hele punt. Nauwelijks overhead. Een simpele regel dus geen gaten in het net, en makkelijk te handhaven.
Topinkomens hoger belasting is geen rationeel besluit, want deze mensen zorgen voor veel welvaard. Het is een emotioneel besluit, het niet gunnen, het willen bestraffen van mensen die veel verdienen.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:54:27 #260
165633 eriksd
The grand facade...
pi_76968852
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Een vlaktax houd in dat iedereen X % betaald. Er zijn slecht weinig mensen die meer dan 5.000.000 verdienen en eigenlijk levert het niet zoveel op, anders dan dat mensen hun inkomen zullen gaan verplaatsen en helemaal niets meer betalen in NL.
een vlaktax schaft juist alle schijven af en zorgt voor een eenvoudig belastingmodel. Juist het hebben van dat eenvoudig model is het hele punt. Nauwelijks overhead. Een simpele regel dus geen gaten in het net, en makkelijk te handhaven.
Topinkomens hoger belasting is geen rationeel besluit, want deze mensen zorgen voor veel welvaard. Het is een emotioneel besluit, het niet gunnen, het willen bestraffen van mensen die veel verdienen.
Geen gaten in het net. Die zijn er nu ook nauwelijks voor particulieren. Belastingen worden pas interessant bij rechtspersonen.
Bis bis bis
pi_76968985
Als ik meer dan 200.000 zou verdienen dan maakt mij die 10% extra belasting niet zoveel meer uit.
Maar goed, andersom maakt dat ook weinig uit.
Dat maximum inkomen komt een beetje uit een gezonde rancune richting figuren die miljoenen ontvangen als dank voor het naar de klote helpen van een bedrijf (Rijkman Groenink?).
  maandag 18 januari 2010 @ 15:59:31 #262
45206 Pietverdriet
pi_76969160
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef Prutzenberg het volgende:
Als ik meer dan 200.000 zou verdienen dan maakt mij die 10% extra belasting niet zoveel meer uit.
Maar goed, andersom maakt dat ook weinig uit.
Dat maximum inkomen komt een beetje uit een gezonde rancune richting figuren die miljoenen ontvangen als dank voor het naar de klote helpen van een bedrijf (Rijkman Groenink?).
Des te meer reden om de machtspositie van de aandeelhouder te vergroten zoals in de VS. En natuurlijk kiezen voorstanders van het pakken van topverdieners dit soort voorbeelden. Maar hij is een individueel geval, je kan daaruit niet extrapoleren.
Kijk, ik vind het schandalig dat mensen als Wina Brink vrij rondlopen, in de VS had die achter slot en grendel gezeten.
pi_76969242
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:59 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Des te meer reden om de machtspositie van de aandeelhouder te vergroten zoals in de VS.
Daar zijn onze instellingen die onze pensioenen beheren te groot voor.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:02:21 #264
45206 Pietverdriet
pi_76969321
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:01 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Daar zijn onze instellingen die onze pensioenen beheren te groot voor.
Hoe bedoel je?
pi_76969479
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
De bedrijven in NL waar zulke bedragen worden uitgedeeld behoren grotendeels tot de financiële sector.
De aandeelhouder van het ene bedrijf is bestuurder van het andere. Het zogenaamde 'Old boys network'.
De kleine aandeelhouder komt daar niet tussen.
  maandag 18 januari 2010 @ 16:07:45 #266
45206 Pietverdriet
pi_76969596
quote:
Op maandag 18 januari 2010 16:05 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

De bedrijven in NL waar zulke bedragen worden uitgedeeld behoren grotendeels tot de financiële sector.
De aandeelhouder van het ene bedrijf is bestuurder van het andere. Het zogenaamde 'Old boys network'.
De kleine aandeelhouder komt daar niet tussen.
En dat is precies het punt wat ik maak. In de VS is ook de kleine aandeelhouder machtig.
  maandag 18 januari 2010 @ 17:05:42 #267
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_76972636
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:42 schreef Prutzenberg het volgende:
Of nog gewaagder: een maximuminkomen van 5.000.000 euro. Zo'n bedrag is ruim voldoende voor iedereen
Waarom zou jij moeten uitmaken voor mij wat voldoende is ?

Als ik de keuze hem om een tak van ons bedrijf te verplaatsen met +3500 banen dan kies ik voor NL door de belasting voordelen. Dit is ook de enige reden dat er zoveel HQ's in NL zitten. Toen de US Nederland als een belasting paradijs classificeerde was het ook erg gevaarlijk voor de NL economie.

Dus waarom zou ik dan nog naar Nederland komen als ik geen salaris kan ontvangen die m'n colleage wel krijgen in andere landen ?
  maandag 18 januari 2010 @ 17:11:59 #268
45206 Pietverdriet
pi_76972921
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:05 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Waarom zou jij moeten uitmaken voor mij wat voldoende is ?
Het is zo lekker moralistisch, en het geeft de Relies en socies een mandaat.
quote:
Als ik de keuze hem om een tak van ons bedrijf te verplaatsen met +3500 banen dan kies ik voor NL door de belasting voordelen. Dit is ook de enige reden dat er zoveel HQ's in NL zitten. Toen de US Nederland als een belasting paradijs classificeerde was het ook erg gevaarlijk voor de NL economie.

Dus waarom zou ik dan nog naar Nederland komen als ik geen salaris kan ontvangen die m'n colleage wel krijgen in andere landen ?
Als een overheid dat invoert trekt iemand met een meer dan maximaal salaris gewoon zijn bedrijf weg uit Nederland.
pi_76973393
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Als een overheid dat invoert trekt iemand met een meer dan maximaal salaris gewoon zijn bedrijf weg uit Nederland.
Daarom zien types die met dit soort voorstellen komen vaak ook het liefst één grote wereldoverheid zodat ontsnappen onmogelijk is.
pi_76973409
Als 5 miljoen niet voldoende is om van rond te komen mag het van mij ook 10 miljoen zijn hoor. Per jaar, zonder vermogensbelastingen.
Het gaat mij om het concept en de vraag welk bedrag voor iemand voldoende is.
  maandag 18 januari 2010 @ 17:25:40 #271
45206 Pietverdriet
pi_76973531
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef Prutzenberg het volgende:
Als 5 miljoen niet voldoende is om van rond te komen mag het van mij ook 10 miljoen zijn hoor. Per jaar, zonder vermogensbelastingen.
Waarom zou er een maximum moeten zijn?
Als iemand in staat is een bedrijf op te bouwen en dat zo succesvol is dat dit er in zit waarom zou dan de overheid dat moeten begrenzen?
  maandag 18 januari 2010 @ 17:26:15 #272
45206 Pietverdriet
pi_76973546
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:22 schreef beeer het volgende:

[..]

Daarom zien types die met dit soort voorstellen komen vaak ook het liefst één grote wereldoverheid zodat ontsnappen onmogelijk is.
En dan huilen dat de boel failliet gaat.
pi_76973744
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:23 schreef Prutzenberg het volgende:
Maar een maximumbedrag dat je mag verdienen?? Dat lijkt me wel heel ver gaan.
En het gaat er denk ik niet om of het al dan niet voldoende is om ermee rond te komen, maar het is jouw geld en het is jouw keuze om langer/harder/beter te werken.
I wish I was your derivative so I could lie tangent to your curves.
pi_76973775
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als iemand in staat is een bedrijf op te bouwen en dat zo succesvol is dat dit er in zit waarom zou dan de overheid dat moeten begrenzen?
Zoals Koot en Bie, de Tegenpartij het zo leuk vertelde: Je word hier in Nederland gestraft als je je handen uit je mouwen steekt....

Daar dacht ik ineens aan nadat ik deze discussie gelezen had...
  maandag 18 januari 2010 @ 17:31:46 #275
45206 Pietverdriet
pi_76973793
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Zit hier over na te denken, de omverdelers vinden het schandalig als je je geld voor je laat werken. Dus doen ze er alles aan om je geld voor je werkeloos te laten zijn.
  maandag 18 januari 2010 @ 17:33:55 #276
45206 Pietverdriet
pi_76973900
Als de mensen die zich zo opwinden over wat anderen verdienen eens de helft van de tijd die ze met naijver besteden eens zouden besteden aan hoe ze zelf meer konden verdienen hadden ze het stukken beter.
pi_76974029
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Als de mensen die zich zo opwinden over wat anderen verdienen eens de helft van de tijd die ze met naijver besteden eens zouden besteden aan hoe ze zelf meer konden verdienen hadden ze het stukken beter.
En met deze ware reactie is het een mooi einde van deze discussie...
pi_76974061
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Geld wat in je bedrijf zit telt toch niet mee voor de inkomstenbelasting?
  maandag 18 januari 2010 @ 17:39:11 #279
45206 Pietverdriet
pi_76974153
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:37 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

En waarom zou je winst niet uitbetalen?
Het is bovendien geen antwoord op de vraag, waarom zou je een maximuminkomen willen bepalen?
pi_76974196
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:09 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Krijg aids homo met je schandelijke insinuaties dit topic.

Ook al eerder met je 'mensen zoals jij zijn de reden waarom je bijstand moet afschaffen'.
Werkelijk smakeloos
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_76974205
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:37 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

- Venootschapsbelasting;
- Als je gaat sparen -> belasting
- Als je aandelen gaat kopen -> belasting over dividend

Uiteindelijk zal dus veel geld naar het schatkistje gaan.
  maandag 18 januari 2010 @ 17:40:49 #282
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76974218
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:22 schreef beeer het volgende:

[..]

Liberalen hebben de grenzen afgebroken. Dan is de enige oplossing een wereldoverheid.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 18 januari 2010 @ 17:42:07 #283
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76974273
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Jij bent iig het bewijs dat je met een hele dag fokken alsnog veel kunt verdienen. Je moet gewoon je mond houden over 'hard werken' want dat doe je zelf ook niet
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 18 januari 2010 @ 17:43:32 #284
45206 Pietverdriet
pi_76974332
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:40 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Liberalen hebben de grenzen afgebroken. Dan is de enige oplossing een wereldoverheid.
En wat lost dat op?
  maandag 18 januari 2010 @ 17:44:10 #285
45206 Pietverdriet
pi_76974352
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:42 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Jij bent iig het bewijs dat je met een hele dag fokken alsnog veel kunt verdienen. Je moet gewoon je mond houden over 'hard werken' want dat doe je zelf ook niet
Ik heb vakantie, wat is jouw excuus?
pi_76974367
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:43 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

En wat lost dat op?
Je vraagt een onderbouwing van klopkoek ??
pi_76974385
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom zou je geld willen geven aan luie uitvreters?
  maandag 18 januari 2010 @ 17:45:51 #288
45206 Pietverdriet
pi_76974410
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:44 schreef Barwurz het volgende:

[..]

Prima manier om weer een uurtje stil te krijgen
  maandag 18 januari 2010 @ 17:46:30 #289
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76974439
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ik hebneem vakantie, wat is jouw excuus?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_76974459
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:45 schreef 16meter het volgende:

[..]
Klopkoek ziet zijn uitkering in gevaar komen...
Dus daarom volop aanwezig in dit topic.
Schitterend aanwezig zelfs, zonder onderbouwingen maar mét doodverwensingen.
  maandag 18 januari 2010 @ 17:47:07 #291
165633 eriksd
The grand facade...
pi_76974468
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:44 schreef Barwurz het volgende:

[..]

Kan hij niet. Te moeilijk.
Bis bis bis
pi_76974478
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:46 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Verplicht of vrijwillig?
pi_76974510
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:42 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Misschien is in jouw oogpunt 'hard werken' zoiets als lang werken/kwantitatief werken.
Er bestaat ook zoiets als efficient/kwalitatief werken, waardoor je tijd vrij hebt.
En er bestaat natuurlijk ook zoiets als thuiswerken.
  maandag 18 januari 2010 @ 17:48:11 #294
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76974512
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Prima manier om weer een uurtje stil te krijgen
Ik ben gewoon ziedend om hoe jij en alle anderen hier mensen de armoede in wilt duwen en houden. Vooral dat laatste is ergerlijk. En tegelijkertijd gaan jullie conservatieve rechtsen ook zelfmoord tegen want o wee als het werkvolk er geen zin meer in heeft.

Jullie willen dwang uitoefenen op een manier dat het geen dwang lijkt. AAAARRRRRGGGGGGGGG
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 18 januari 2010 @ 17:49:26 #295
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76974560
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:47 schreef eriksd het volgende:

[..]

Kan hij niet. Te moeilijk.
mijn stoppen slaan door ja..... daar ligt het aan en terecht want VVD'er zijn de vijand en voor mij levendsbedreigend.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_76974566
Als het werkvolk geen werk meer heeft, kan jij ook uit vuilnisbakken eten.
pi_76974584
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik ben gewoon ziedend om hoe jij en alle anderen hier mensen de armoede in wilt duwen en houden. Vooral dat laatste is ergerlijk. En tegelijkertijd gaan jullie conservatieve rechtsen ook zelfmoord tegen want o wee als het werkvolk er geen zin meer in heeft.

Jullie willen dwang uitoefenen op een manier dat het geen dwang lijkt. AAAARRRRRGGGGGGGGG
pi_76974600
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:49 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

mijn stoppen slaan door ja..... daar ligt het aan en terecht want VVD'er zijn de vijand en voor mij levendsbedreigend.
Misschien eens over na denken om een baan te zoeken?
Of is dat teveel gevraagd van je?
pi_76974631
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:49 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Moet je gaan werken, dan heb je ook geen "last" meer van de VVD
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  maandag 18 januari 2010 @ 17:51:17 #300
45206 Pietverdriet
pi_76974650
quote:
Op maandag 18 januari 2010 17:48 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ik ben gewoon ziedend om hoe jij en alle anderen hier mensen de armoede in wilt duwen en houden.
Heb je al 2 keer uitgelegd waarom dat onzin is, en je hebt er geen enkel argument tegen in gebracht
quote:
Vooral dat laatste is ergerlijk.
Nee, jouw domme getrol is ergerlijk
quote:
En tegelijkertijd gaan jullie conservatieve rechtsen ook zelfmoord tegen want o wee als het werkvolk er geen zin meer in heeft.
Haal er nog maar meer onzin bij
quote:
En wat wil jij dan? Jij wilt succes bestraffen en loopt te huilen dat er geen sociale dynamiek is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')