En met deze ware reactie is het een mooi einde van deze discussie...quote:Op maandag 18 januari 2010 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Als de mensen die zich zo opwinden over wat anderen verdienen eens de helft van de tijd die ze met naijver besteden eens zouden besteden aan hoe ze zelf meer konden verdienen hadden ze het stukken beter.
Geld wat in je bedrijf zit telt toch niet mee voor de inkomstenbelasting?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou er een maximum moeten zijn?
Als iemand in staat is een bedrijf op te bouwen en dat zo succesvol is dat dit er in zit waarom zou dan de overheid dat moeten begrenzen?
En waarom zou je winst niet uitbetalen?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:37 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Geld wat in je bedrijf zit telt toch niet mee voor de inkomstenbelasting?
Werkelijk smakeloosquote:Op maandag 18 januari 2010 11:09 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Krijg aids homo met je schandelijke insinuaties dit topic.
Ook al eerder met je 'mensen zoals jij zijn de reden waarom je bijstand moet afschaffen'.
- Venootschapsbelasting;quote:Op maandag 18 januari 2010 17:37 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Geld wat in je bedrijf zit telt toch niet mee voor de inkomstenbelasting?
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:22 schreef beeer het volgende:
[..]
Daarom zien types die met dit soort voorstellen komen vaak ook het liefst één grote wereldoverheid zodat ontsnappen onmogelijk is.
Jij bent iig het bewijs dat je met een hele dag fokken alsnog veel kunt verdienen. Je moet gewoon je mond houden over 'hard werken' want dat doe je zelf ook nietquote:Op maandag 18 januari 2010 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Als de mensen die zich zo opwinden over wat anderen verdienen eens de helft van de tijd die ze met naijver besteden eens zouden besteden aan hoe ze zelf meer konden verdienen hadden ze het stukken beter.
En wat lost dat op?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:40 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
![]()
Liberalen hebben de grenzen afgebroken. Dan is de enige oplossing een wereldoverheid.
Ik heb vakantie, wat is jouw excuus?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij bent iig het bewijs dat je met een hele dag fokken alsnog veel kunt verdienen. Je moet gewoon je mond houden over 'hard werken' want dat doe je zelf ook niet
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom zou je geld willen geven aan luie uitvreters?
Prima manier om weer een uurtje stil te krijgenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:44 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Je vraagt een onderbouwing van klopkoek ??
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik hebneem vakantie, wat is jouw excuus?
Klopkoek ziet zijn uitkering in gevaar komen...quote:
Kan hij niet. Te moeilijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:44 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Je vraagt een onderbouwing van klopkoek ??
Misschien is in jouw oogpunt 'hard werken' zoiets als lang werken/kwantitatief werken.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Jij bent iig het bewijs dat je met een hele dag fokken alsnog veel kunt verdienen. Je moet gewoon je mond houden over 'hard werken' want dat doe je zelf ook niet
Ik ben gewoon ziedend om hoe jij en alle anderen hier mensen de armoede in wilt duwen en houden. Vooral dat laatste is ergerlijk. En tegelijkertijd gaan jullie conservatieve rechtsen ook zelfmoord tegen want o wee als het werkvolk er geen zin meer in heeft.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Prima manier om weer een uurtje stil te krijgen
mijn stoppen slaan door ja..... daar ligt het aan en terecht want VVD'er zijn de vijand en voor mij levendsbedreigend.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ziedend om hoe jij en alle anderen hier mensen de armoede in wilt duwen en houden. Vooral dat laatste is ergerlijk. En tegelijkertijd gaan jullie conservatieve rechtsen ook zelfmoord tegen want o wee als het werkvolk er geen zin meer in heeft.
Jullie willen dwang uitoefenen op een manier dat het geen dwang lijkt. AAAARRRRRGGGGGGGGG
Misschien eens over na denken om een baan te zoeken?quote:Op maandag 18 januari 2010 17:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
mijn stoppen slaan door ja..... daar ligt het aan en terecht want VVD'er zijn de vijand en voor mij levendsbedreigend.
Moet je gaan werken, dan heb je ook geen "last" meer van de VVDquote:Op maandag 18 januari 2010 17:49 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
mijn stoppen slaan door ja..... daar ligt het aan en terecht want VVD'er zijn de vijand en voor mij levendsbedreigend.
Heb je al 2 keer uitgelegd waarom dat onzin is, en je hebt er geen enkel argument tegen in gebrachtquote:Op maandag 18 januari 2010 17:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ben gewoon ziedend om hoe jij en alle anderen hier mensen de armoede in wilt duwen en houden.
Nee, jouw domme getrol is ergerlijkquote:Vooral dat laatste is ergerlijk.
Haal er nog maar meer onzin bijquote:En tegelijkertijd gaan jullie conservatieve rechtsen ook zelfmoord tegen want o wee als het werkvolk er geen zin meer in heeft.
En wat wil jij dan? Jij wilt succes bestraffen en loopt te huilen dat er geen sociale dynamiek is.quote:Jullie willen dwang uitoefenen op een manier dat het geen dwang lijkt. AAAARRRRRGGGGGGGGG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |