Bij welke verzekeraar kan ik mijn condooms declareren?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eens, het nemen van kinderen is een compleet bewuste beslissing. Voorbehoedsmiddelen genoeg en die worden ook betaald door de meeste zorgverzekeringen als ik het goed heb.
Waarom betaal je ze zelf niet en betaal minder premie. Wat denk je dat een verzekering is?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bij welke verzekeraar kan ik mijn condooms declareren?
Ik zelf natuurlijk!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:45 schreef Mafkoos het volgende:
[..]
Jij wordt er helemaal niet slechter van. Als mensen geen kinderen hebben, wie gaat jouw pensioen betalen?
De verkrachting in het systeem zit hem er in dat ik pensioen spaar voor iemand anders (en waarschijnlijk meer dan 1 persoon) ipv voor mezelf.quote:Of wil je weer geld gaan drukken en denken dat er geen inflatie optreedt.
Nee, zo werkt dat niet. Als mensen gemotiveerd zijn, kopen ze schoolboeken.quote:En als mensen gratis schoolboeken krijgen worden ze juist gestimuleerd om naar school te gaan en misschien zelfs beter hun best te doen.
Onze maatschappij is geen meritocratie. Sterker nog: de economische en sociale mobiliteit neemt in dit land af.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:35 schreef Mafkoos het volgende:
[..]
Kom nou zeg. Je creeert je eige succes. Voor de meeste mensen die nu minder dan modaal verdienen is het hun eigen schuld, hadden ze maar wat meer tijd aan school/studeren moeten besteden. Ik zit ook liever de hele dag achter m'n PC maar ik weet dat als ik nu tijd investeer in m'n studie dat ik er later beter van word.
En ja, ik weet dat er mensen zijn, zoals gehandicapten, die weinig inkomsten hebben maar die worden nu echt wel goed ondersteund.
Klopt, je wordt bestraft voor succes, dat is toch precies wat jij wilt?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Onze maatschappij is geen meritocratie.
Bron?quote:Sterker nog: de economische en sociale mobiliteit neemt in dit land af.
Een verzekering is een garantie op.....quote:Op maandag 18 januari 2010 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom betaal je ze zelf niet en betaal minder premie. Wat denk je dat een verzekering is?
Laat je steriliserenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een verzekering is een garantie op.....
Ik wil best een garantie op geen kinderen.
Nee! Ik wil gratis comdooms!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee! Ik wil gratis comdooms!Gratis condooms, gratis schoolboeken, gratis geld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
En jij wil met je prutsbaan gratis miljonair worden. Same diffirence.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gratis condooms, gratis schoolboeken, gratis geld...
http://www.google.nl/search?q=ziektekostenverzekering+voorbehoudsmiddelen&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-aquote:Op maandag 18 januari 2010 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bij welke verzekeraar kan ik mijn condooms declareren?
nee, daar werk ik voor.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En jij wil met je prutsbaan gratis miljonair worden. Same diffirence.
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:Gratis tip: niet neukenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It all makes sense after the 'shrooms and the purple haze.
Je betaald voor mijn condooms of mijn kinderen, kies maar.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
tja, Papierversnipperaar heeft wel geld voor drugs maar condooms moeten anderen betalen
Want? Geen onderbouwing ----> dag klopkoek.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:51 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Onze maatschappij is geen meritocratie. Sterker nog: de economische en sociale mobiliteit neemt in dit land af.
JUllie verdienen niet eens een onderbouwing. Jullie verdienen een verwijzing naar google.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Want? Geen onderbouwing ----> dag klopkoek.
Je loopt alleen maar te schelden. Verder gooi je er af en toe eens uit dat Nederland naar de tyfus gaat, maar je onderbouwt het nergens. Begin eens met onderbouwen, misschien dat je dan wel serieus genomen wordt.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
JUllie verdienen niet eens een onderbouwing. Jullie verdienen een verwijzing naar google.
waar dan?quote:
Verdien waarschijnlijk meer als jouquote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
JUllie verdienen niet eens een onderbouwing. Jullie verdienen een verwijzing naar google.
Tja heeft indymedia en de antiglobalisten vereniging nog geen zoekmachine ontwikkeld?quote:Op maandag 18 januari 2010 14:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Verdien waarschijnlijk meer als jouGoogle is trouwens ook bedacht door mensen met ambitie.
Jij verwijst er naar ipv een antwoord te geven...quote:Op maandag 18 januari 2010 14:49 schreef Klopkoek het volgende:
Google is een bewijs van de censuur van de markt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |