abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2010 @ 13:13:45 #201
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_76962004
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat werken niet loont
Waarom loont werken niet?
quote:
en rechts er een potje van heeft gemaakt.
Alles behalve de SP is rechts volgens jou
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:15:16 #202
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_76962074
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:12 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat werken niet loont en rechts er een potje van heeft gemaakt.
Het hele artikel wat je aanhaalt heeft het eerder over bijzondere situaties. Vrouwen met kinderen die daardoor te weinig tijd hebben om geld te verdienen of carriere maken. Iemand die deeltijd werkt krijgt nu eenmaal geen dikke promotie, want die persoon is er niet altijd waardoor ze minder waardevol voor het bedrijf is. Al helemaal in een hogere functie.

Verder staat er nergens dat werken niet loont. Er staat al helemaal niet dat rechts er een potje van heeft gemaakt.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  maandag 18 januari 2010 @ 13:16:55 #203
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76962152
Op die moeders die niet werken wordt hier altijd het meest afgegeven.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 18 januari 2010 @ 13:17:16 #204
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76962167
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom loont werken niet?
[..]

Alles behalve de SP is rechts volgens jou
Ga je weer met zuigen en etteren. Daaaaggg
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 18 januari 2010 @ 13:18:00 #205
45206 Pietverdriet
pi_76962198
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:17 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Ga je weer met zuigen en etteren. Daaaaggg
Heb je geen antwoord, geen argument?
Waarom loont werken niet??
  maandag 18 januari 2010 @ 13:23:38 #206
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76962412
Deuger, Woke & Gutmensch
  maandag 18 januari 2010 @ 13:24:14 #207
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_76962438
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:16 schreef Klopkoek het volgende:
Op die moeders die niet werken wordt hier altijd het meest afgegeven.
Ze kiezen er anders ook zelf voor om een kind te nemen.
Oorzaak -> Gevolg
  maandag 18 januari 2010 @ 13:24:25 #208
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_76962449
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:58 schreef Klopkoek het volgende:

Werken is niet langer de oplossing voor armoede
Er is geen armoede in Nederland. Die uitkeringen die hier voorbijkomen zijn GVD 7x minimum hier (Tsjechie).
Ik ken tig 30+ers die met meerderen in een huis wonen en 50% gaat op aan huur. De supermarkt prijzen hier liggen praktisch gelijk. Kleding en witgoed idem. De huren zullen iets lager liggen. Al scheelt dat weinig aangezien huursubsidie en toeslagen hier niet bestaan.

Maar ja in Nederland is een PC + Internet en plasmascherm en wasmachine een 1e levensbehoefte tegenwoordig
quote:
Deze vrouwen waren als het ware tot levenslange armoede veroordeeld. Werk is vaak de enige mogelijkheid om te ontsnappen.”
No shit Meestal zo he? Als je "rijk" wilt worden. Wie schrijft nu zulke rotzooi ???!??
quote:
Maar ook hij ziet de worsteling, zoals met kinderopvang.
Kinderopvang zou gratis moeten zijn. Maar ook een limiet van 2 kinderen daarop. Wil je meer kinderen ? Geen bijslagen en andere hulp.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:27:12 #209
45206 Pietverdriet
pi_76962556
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:24 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Kinderopvang zou gratis moeten zijn. Maar ook een limiet van 2 kinderen daarop. Wil je meer kinderen ? Geen bijslagen en andere hulp.
waarom moeten mensen betalen voor de kinderen van anderen? Er is geen gratis.
pi_76962612
@ Klopkoek

Is domme communist een pleonasme of tautologie?
  maandag 18 januari 2010 @ 13:28:49 #211
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_76962622
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Eens, het nemen van kinderen is een compleet bewuste beslissing. Voorbehoedsmiddelen genoeg en die worden ook betaald door de meeste zorgverzekeringen als ik het goed heb.
pi_76962787
quote:

[..]

Je moet het in een breder perspectief bekijken.
Als een moeder haar kinderen naar de dagopvang brengt (waar meestal VMBO-mensen en lager zitten), kan zij aan haar carriere werken. Als je op je 30e pas begint met werken is het moeilijker om carriere te maken.
En mensen met een betere carriere verdienden over het algemeen meer, dus moeten ook meer inkomensbelasting afstaan.
Dus uiteindelijk wordt iedereen er beter van. Op het punt na dat die kinderen dan niet worden opgevoed door hun ouders.
I wish I was your derivative so I could lie tangent to your curves.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:32:57 #213
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_76962803
Met dit land gaat het niet meer goed komen. Het is de weg naar de afgrond. Waar figuren als pietverdriet op uit zijn is dit soort mensen willen opsluiten in de armoede.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_76962920
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:32 schreef Klopkoek het volgende:
Met dit land gaat het niet meer goed komen. Het is de weg naar de afgrond. Waar figuren als pietverdriet op uit zijn is dit soort mensen willen opsluiten in de armoede.
Kom nou zeg. Je creeert je eige succes. Voor de meeste mensen die nu minder dan modaal verdienen is het hun eigen schuld, hadden ze maar wat meer tijd aan school/studeren moeten besteden. Ik zit ook liever de hele dag achter m'n PC maar ik weet dat als ik nu tijd investeer in m'n studie dat ik er later beter van word.
En ja, ik weet dat er mensen zijn, zoals gehandicapten, die weinig inkomsten hebben maar die worden nu echt wel goed ondersteund.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:35:59 #215
45206 Pietverdriet
pi_76962921
Ik wil werken aan mijn eigen geluk, wat maken van mijn eigen leven en het geld wat ik verdien niet wordt omverdeeld.
Nee, socies en de relies willen dat je dan schuldig bent, je bent een egoist, je moet werken aan het geluk van anderen. De welvaard moet naar de mensen die het nodig hebben. De mensen die het verdienen hebben het niet nodig, die kunnen het best missen. Nee het moet naar de mensen die arm en ziehielug zijn zeggen ze dan. Maar wat ze bedoelen is dat je afhankelijk moet zijn van de relies en de socies.
Ze creeren een mandaat door een schuldgevoel aan te praten.
Zij hebben nooit een kans gehad.
Zij hebben een sloot kinderen en die moeten toch in een dagverblijf
Zij hebben schulden en zijn zielug, ze kunnen geeneens een merkcola drinken...
pi_76962934
Dhr. Pietverdriet snap het tenminste!
pi_76963001
quote:
Jij bent wel van het nauwelijks tot niet onderbouwen he naiefje?
  maandag 18 januari 2010 @ 13:38:27 #218
45206 Pietverdriet
pi_76963004
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:32 schreef Mafkoos het volgende:

[..]

Je moet het in een breder perspectief bekijken.
Als een moeder haar kinderen naar de dagopvang brengt (waar meestal VMBO-mensen en lager zitten), kan zij aan haar carriere werken. Als je op je 30e pas begint met werken is het moeilijker om carriere te maken.
En mensen met een betere carriere verdienden over het algemeen meer, dus moeten ook meer inkomensbelasting afstaan.
Waarom is dat mijn probleem? Ze had ook geen kinderen kunnen nemen, heb ik ook niet gedaan
quote:
Dus uiteindelijk wordt iedereen er beter van. Op het punt na dat die kinderen dan niet worden opgevoed door hun ouders.
Nee, ik wordt er slechter van want ik moet voor haar betalen, omdat zij " het nodig heeft"
Net als het kindergeld zeker, of de gratis schoolboeken.
pi_76963034
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik wil werken aan mijn eigen geluk, wat maken van mijn eigen leven en het geld wat ik verdien niet wordt omverdeeld.
Nee, socies en de relies willen dat je dan schuldig bent, je bent een egoist, je moet werken aan het geluk van anderen. De welvaard moet naar de mensen die het nodig hebben. De mensen die het verdienen hebben het niet nodig, die kunnen het best missen. Nee het moet naar de mensen die arm en ziehielug zijn zeggen ze dan. Maar wat ze bedoelen is dat je afhankelijk moet zijn van de relies en de socies.
Ze creeren een mandaat door een schuldgevoel aan te praten.
Zij hebben nooit een kans gehad.
Zij hebben een sloot kinderen en die moeten toch in een dagverblijf
Zij hebben schulden en zijn zielug, ze kunnen geeneens een merkcola drinken...

Kan die linkse stumperd niet bij jou in de leer?
  maandag 18 januari 2010 @ 13:40:47 #220
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_76963087
quote:

[..]

Omdat die kinderen later weer zullen betalen voor voorzieningen van de oudere generatie.
Door de vergrijzing moeten we gewoon investeren in dit soort zaken. Gewoon simpele economie

Wil niet zeggen dat dit altijd nodig zou zijn, maar momenteel is de keuze tussen kinderen of carriere vaak noodzakelijk en mis ik daardoor geregeld goed personeel. We hebben dus ook kinderopvang geregeld voor een aantal mensen. En dat werkt prima.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:42:52 #221
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_76963178
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 18:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Waarom zou je geld willen geven aan luie uitvreters?
Geef je die uitvreters liever meer in de vorm van justitie, hulpverlening, schades door vandalisme en andere vormen van criminaliteit?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  maandag 18 januari 2010 @ 13:44:16 #222
45206 Pietverdriet
pi_76963243
quote:
Nee, ik wil die mensen een basisinkomen geven en de mogelijkheid er zoveel bij te werken als ze willen, en daar weinig lasten over betalen.
Ik wil dat mensen aan hun eigen ontwikkeling en geluk kunnen werken, zonder een overheid die alles herverdeeld. In mijn opzet ga je werken en alles wat je verdient is voor jouw (na aftrek van de vlaktax boven de belastingvrije voet.)
Waar er een enorme besparing zit, is het sluiten van de hele overhead.
Jij realiseert je niet dat je uitgespeelt wordt door de priesterkaste van deze tijd. De Millioen ambtenaren die we in NL kennen.
Jij denkt begaan te zijn met de ziehieluge mensen, maar de waarheid is dat je het waterhoofd van een overheid in stand houd.
pi_76963288
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:38 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Waarom is dat mijn probleem? Ze had ook geen kinderen kunnen nemen, heb ik ook niet gedaan
[..]

Nee, ik wordt er slechter van want ik moet voor haar betalen, omdat zij " het nodig heeft"
Net als het kindergeld zeker, of de gratis schoolboeken.
Jij wordt er helemaal niet slechter van. Als mensen geen kinderen hebben, wie gaat jouw pensioen betalen?
Of wil je weer geld gaan drukken en denken dat er geen inflatie optreedt.

En als mensen gratis schoolboeken krijgen worden ze juist gestimuleerd om naar school te gaan en misschien zelfs beter hun best te doen.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:45:48 #224
45206 Pietverdriet
pi_76963314
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:40 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Omdat die kinderen later weer zullen betalen voor voorzieningen van de oudere generatie.
Door de vergrijzing moeten we gewoon investeren in dit soort zaken. Gewoon simpele economie

Wil niet zeggen dat dit altijd nodig zou zijn, maar momenteel is de keuze tussen kinderen of carriere vaak noodzakelijk en mis ik daardoor geregeld goed personeel. We hebben dus ook kinderopvang geregeld voor een aantal mensen. En dat werkt prima.
Als ik niet de helft van mijn inkomen moest afstaan zou ik daar prima zelf voor kunnen zorgen.
Liever dat dan een overheid die haar beloftes toch niet waarmaakt omdat ze de volgende verkiezing weer wil winnen.
  maandag 18 januari 2010 @ 13:47:30 #225
45206 Pietverdriet
pi_76963394
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:45 schreef Mafkoos het volgende:

[..]

Jij wordt er helemaal niet slechter van.
jawel, want ik mag betalen
quote:
Als mensen geen kinderen hebben, wie gaat jouw pensioen betalen?
Of wil je weer geld gaan drukken en denken dat er geen inflatie optreedt.
Ik zelf, ik spaar en investeer daar namelijk voor.
quote:
En als mensen gratis schoolboeken krijgen worden ze juist gestimuleerd om naar school te gaan en misschien zelfs beter hun best te doen.
Waarom is dat mijn probleem als mensen niet willen leren? Lijkt me vooral hun probleem, en dat moet vooral zo blijven. Eigen verantwoording
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')