quote:
Waarom schaamt ze zich ervoor.quote:Op maandag 15 februari 2010 09:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, publiek geheim. Ze ontkent het zelf in alle toonaarden. Zoals in die docu over Sven, waarin ze zijn billen roemt.
er ís natuurlijk nog een kans dat het niet waar isquote:Op maandag 15 februari 2010 20:18 schreef JanJanJan het volgende:
[..]
Waarom schaamt ze zich ervoor.
Ik snap niet dat niet alle vrouwen lesbisch zijn
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:24 schreef JanJanJan het volgende:
Ik denk dat Bart Veldkamp Dione eens lekker aan gaat duwen in Vancouver
overcompensatiequote:Op maandag 15 februari 2010 09:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, publiek geheim. Ze ontkent het zelf in alle toonaarden. Zoals in die docu over Sven, waarin ze zijn billen roemt.
In het wielrennen zijn er (bijna) geen gecombineerde ploegen he. Dames en heren apart. En wedstrijden zijn ook niet vaak tegelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:06 schreef CyclingGirl het volgende:
Wat een roddels allemaal zeg. Ik kom uit het wielerwereldje en daar gebeurt ook nog wel eens wat maar niet zoveel als met het schaatsen zeg!
Annamarie Thomas, duh.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik heb eens een one-night-stand gehad met een landelijk bekende schaatster. Ik zeg niet met wie, maar wel dat ze niet mee doet aan de OS deze keer.
Van Deutekom?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik heb eens een one-night-stand gehad met een landelijk bekende schaatster. Ik zeg niet met wie, maar wel dat ze niet mee doet aan de OS deze keer.
Sandra V?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef Lord_Cardigan het volgende:
dat ze allebei wat gehad hebben met Gerritsen ofzoquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:27 schreef Tommeke het volgende:
Wat was eigenlijk dat 'omkijk incident' tussen Kramer en Tuitert?
Marianne Timmerquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Bij een NK in 2007 of 2006 heeft Kramer net voordat hij finishte omgekeken naar Tuitert. In de trant van: "Lekker puh". Annette was eerst vriendin van de een en toen van de ander, maar hoe precies weet ik niet meer...volgens mij eerst met Sven.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:27 schreef Tommeke het volgende:
Wat was eigenlijk dat 'omkijk incident' tussen Kramer en Tuitert?
Maar zij bleek nu toch ook bij nader inzien lesbisch te zijn toch? (of was dat iemand anders)quote:Op dinsdag 16 februari 2010 07:23 schreef JustLikeMe het volgende:
[..]
Bij een NK in 2007 of 2006 heeft Kramer net voordat hij finishte omgekeken naar Tuitert. In de trant van: "Lekker puh". Annette was eerst vriendin van de een en toen van de ander, maar hoe precies weet ik niet meer...volgens mij eerst met Sven.
Annie Borkink?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Euh ja, eerlijk gezegd was dat precies overcompensatie wat zij daar deed. Elke lesbo herkent dat...quote:
Bij de OS zijn ze wel bij elkaar in het Olympisch dorp. Ook rijd ik veel wedstrijden waarbij de heren voor mij of na mij starten, of trainingsstage. Genoeg dusquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In het wielrennen zijn er (bijna) geen gecombineerde ploegen he. Dames en heren apart. En wedstrijden zijn ook niet vaak tegelijk
Al gebeurt er binnen mijn vereniging wel het nodige...
Ria Visserquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Zeg dan gewoon wie het is, of zeg dan niks.quote:
Ik denk dat het Beorn Nijenhuis wasquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon wie het is, of zeg dan niks.
Yvonne van Gennipquote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Zeg het dan ook niet, als je niet eens wilt zeggen wiequote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:15 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Jorien Voorhuid?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:57 schreef MiLalaa het volgende:
of Jorien Voorhuis![]()
ohnee, het was geen OS'er he
Ik heb wel eens een wedstrijd meegemaakt waar te weinig kleedkamers waren. De vrouwen waren net klaar met hun wedstrijd, terwijl wij nog aan het omkleden waren. Had je opeens een mixed kleedkamer.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:17 schreef Tommeke het volgende:
[..]
In het wielrennen zijn er (bijna) geen gecombineerde ploegen he. Dames en heren apart. En wedstrijden zijn ook niet vaak tegelijk
Al gebeurt er binnen mijn vereniging wel het nodige...
Het klinkt misschien raar, maar bijzonder weinig.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:03 schreef rubje het volgende:
Dat klinkt goed dus ik hoor graag wat meer details van wat er toen gebeurde in de kleedkamer.
Niet elkaar invetten en afboenen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het klinkt misschien raar, maar bijzonder weinig.
Je bent namelijk vooral bezig met de wedstrijd (die moesten wij nog rijden). Je ziet alleen wat naakte wielrensters.
Inderdaad, wat een BABE!!!quote:
Had je geen camera opgehangen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat de dames allemaal onder de douche hebben gedaan, heb ik niet gezien
er zijn in het wielrennen genoeg setjes...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een wedstrijd meegemaakt waar te weinig kleedkamers waren. De vrouwen waren net klaar met hun wedstrijd, terwijl wij nog aan het omkleden waren. Had je opeens een mixed kleedkamer.
Vind Annie g..ler dan Marianne, snap toch niet wat mannen/lesbo's in haar zien zodra ze haar zeurderige stemquote:
Goeie genade, ik moet eerlijk zegggen dat dat de moeite waard is, jawel! hohohohooo het zal nog lang onrustig blijven in de hotelkamer van Dione.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:24 schreef JanJanJan het volgende:
Ik denk dat Bart Veldkamp Dione eens lekker aan gaat duwen in Vancouver
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:41 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Goeie genade, ik moet eerlijk zegggen dat dat de moeite waard is, jawel! hohohohooo het zal nog lang onrustig blijven in de hotelkamer van Dione.
Dat viel mij ook op ja! Ik vind haar super mooi, maar op die foto's komt dat er helemaal niet uit. Terwijl Anni Friesinger (die ik normaal eigenlijk helemaal niet zo yummie vind) opeens wel heel prachtig en sexy is!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:18 schreef Felixa het volgende:
Ik vind die foto's van Marianne er totaal niet ontspannen uitzien.
Niet mooi, je ziet gewoon dat ze zich ongemakkelijk voelt.
Ze praat inderdaad enorm zeurderig bij vlagen, maar ze is wel 'n enorm lekker wijf!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:55 schreef maril het volgende:
[..]
Vind Annie g..ler dan Marianne, snap toch niet wat mannen/lesbo's in haar zien zodra ze haar zeurderige stem
hoor heb ik het al gehad.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:41 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Goeie genade, ik moet eerlijk zegggen dat dat de moeite waard is, jawel! hohohohooo het zal nog lang onrustig blijven in de hotelkamer van Dione.
Nieuwe roddelquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ze praat inderdaad enorm zeurderig bij vlagen, maar ze is wel 'n enorm lekker wijf!
Anni heeft trouwens een keertje een beetje met mij geflirt
Ids liep er naast!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nieuwe roddelLaat Ids het maar niet horen!
Ongelofelijk wat een lichaam heeft ze toch ook. Als je eenmaal wakker bent en je draait je om tegen zo'n lekker lichaam.quote:
2 boiis keken kkhard naar elkaar om en zo van sang ik doe die schaatschick omin harrrrdquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:35 schreef gnilrednoz het volgende:
het achteromkijk incident? kan iemand mij vertellen wat dat is?
Goeie genade, die dekselse Marianne. Tijdens de OS2002 in Nagano bracht ze menig NOS crewlid het hoofd op hol. Het matras van Nagano. Maar ik ken haar nachtkleding, hohohooo..quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef MiLalaa het volgende:
Marianne Timmer nu bij RTL Boulevard in casual outfit. Gisteren (of was het maandag?) zat ze er enorm chic gestyled bij. Ik denk dat ik de casual Marianne leuker vind.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Goeie genade, die dekselse Marianne. Tijdens de OS2002 in Nagano bracht ze menig NOS crewlid het hoofd op hol. Het matras van Nagano. Maar ik ken haar nachtkleding, hohohooo..
Dat is het ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
lol. Mart, Bart en Ria. Dat klinkt als een trio
1998: Naganoquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Goeie genade, die dekselse Marianne. Tijdens de OS2002 in Nagano bracht ze menig NOS crewlid het hoofd op hol. Het matras van Nagano. Maar ik ken haar nachtkleding, hohohooo..
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
er zaten 14 condooms in de pakketten voor de sportersquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:20 schreef maril het volgende:
zulen er nu al reeds een nieuwe vrachtwagen condooms in het Olympisch dorp aan zijn gekomen?
Naar het schijnt lusten die sporters er wel pap van. En gelijk hebben ze.
quote:
De Heldquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef Szura het volgende:
Kuipers batst Nesbitt
Helaas is ie er zelf niet sneller van gaan schaatsenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Jullie zijn me net voor
Simon's zaad kost ons goud
Je kan ook zeggen dat ie haar zo had uitgeput dat ze nu maar 2/100 sneller was ipv een halve secondequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Jullie zijn me net voor
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Jullie zijn me net voor
Die hoer heeft 'm uitgeput... het is een geheim complot van Ingrid Paulquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Cootz het volgende:
[..]
Helaas is ie er zelf niet sneller van gaan schaatsen
Ria Visser neukte met een schaatsverslaggever.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:38 schreef Malahide het volgende:
zijn er ook schaatsers die niet neuken met schaatsers?
Hij heeft zijn koolhydraten aan haar gegevenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Cootz het volgende:
[..]
sven kramer, die doet het met een hockeybitchquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:38 schreef Malahide het volgende:zijn er ook schaatsers die niet neuken met schaatsers?
Simon Kuipers is gewoon een carriere neuker, die zoekt het goud op! Golddigger pur sangquote:
quote:
Zak over de kop, vlag in de hand.......quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:47 schreef Mascleta het volgende:
[..]
![]()
Hij liever dan ik trouwens
[ afbeelding ]
Jaja post dan je eigen wijf, met een beetje make up en ander licht ziet ze er prima uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:47 schreef Mascleta het volgende:
[..]
![]()
Hij liever dan ik trouwens
[ afbeelding ]
Dat was ook het punt wat ik wou makenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Marcoss het volgende:
Heeft Kuipers dan toch verkeerd aangepakt als je ziet dat hij bij van Riessen en Gerritsen in dezelfde ploeg rijdt..
geen licht zou inderdaad een stuk beter zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Jaja post dan je eigen wijf, met een beetje make up en ander licht ziet ze er prima uit
stel je niet aan, ik zou wel eens willen zien waar onze stoere Fok nerds mee aan komenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen licht zou inderdaad een stuk beter zijn
Moet dat niet eiwitten zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:40 schreef Malahide het volgende:
[..]
Hij heeft zijn koolhydraten aan haar gegeven
Ik vind 'm anders behoorlijk cutequote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:01 schreef TheVulture het volgende:
Nou van Simon Kuipers krijg ik nou ik niet bepaald een harde jodukus... ze mogen elkaar hebben
Astu:quote:
.quote:De voedingswaarde van sperma wordt vaak vergeleken met die van rauw eiwit. Beide bestaan voor zo'n negentig procent uit water en tien procent uit hoogwaardige voedingsstoffen, zoals proteïnes, fructose, koolhydraten en mineralen (vooral zink)
jees huilie, is het je zus ofzoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
stel je niet aan, ik zou wel eens willen zien waar onze stoere Fok nerds mee aan komen
Maar Gerritsen is toch ook een potje?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Marcoss het volgende:
Heeft Kuipers dan toch verkeerd aangepakt als je ziet dat hij bij van Riessen en Gerritsen in dezelfde ploeg rijdt..
nee, het is m'n moederquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jees huilie, is het je zus ofzoik kan hier toch wel mijn mening geven over dat....... ik post hier op FOK! over voetbal wil toch niet zeggen dat ik het beter kan. Zoiets heet een mening
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij bent meer van het Maarten van Rossem type?
Die mag ook naast me komen liggenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:19 schreef Malahide het volgende:
[..]
Sven fluit Tuit zo eruit
[ afbeelding ]
Nou daar denken Tuitert en Kramer heel anders over.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:11 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Maar Gerritsen is toch ook een potje?
En met wie gaat zij nu weer dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:36 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nou daar denken Tuitert en Kramer heel anders over.
Zag het in de Telegraaf staan. Simon en Christine Nesbittquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:25 schreef Remzz het volgende:
Nesbitt en Kuipers ja, dat had ik echt niet gedacht
Met wie heeft Jan Bos het gedaan?quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Cootz het volgende:
[..]
Kwartettenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:12 schreef Oidale het volgende:
[..]
MineOf nouja, na dat interview met Erben heb ik liever
Sven
Dus zeg het maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |