Je kan ook zeggen dat ie haar zo had uitgeput dat ze nu maar 2/100 sneller was ipv een halve secondequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Jullie zijn me net voor
Simon's zaad kost ons goud
quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Jullie zijn me net voor
Simon's zaad kost ons goud
Die hoer heeft 'm uitgeput... het is een geheim complot van Ingrid Paulquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Cootz het volgende:
[..]
Helaas is ie er zelf niet sneller van gaan schaatsen
Ria Visser neukte met een schaatsverslaggever.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:38 schreef Malahide het volgende:
zijn er ook schaatsers die niet neuken met schaatsers?
Hij heeft zijn koolhydraten aan haar gegevenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:36 schreef Cootz het volgende:
[..]
Helaas is ie er zelf niet sneller van gaan schaatsen
sven kramer, die doet het met een hockeybitchquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:38 schreef Malahide het volgende:zijn er ook schaatsers die niet neuken met schaatsers?
Simon Kuipers is gewoon een carriere neuker, die zoekt het goud op! Golddigger pur sangquote:
quote:
Zak over de kop, vlag in de hand.......quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:47 schreef Mascleta het volgende:
[..]
![]()
Hij liever dan ik trouwens
[ afbeelding ]
Jaja post dan je eigen wijf, met een beetje make up en ander licht ziet ze er prima uitquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:47 schreef Mascleta het volgende:
[..]
![]()
Hij liever dan ik trouwens
[ afbeelding ]
Dat was ook het punt wat ik wou makenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:52 schreef Marcoss het volgende:
Heeft Kuipers dan toch verkeerd aangepakt als je ziet dat hij bij van Riessen en Gerritsen in dezelfde ploeg rijdt..
geen licht zou inderdaad een stuk beter zijnquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:50 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Jaja post dan je eigen wijf, met een beetje make up en ander licht ziet ze er prima uit
stel je niet aan, ik zou wel eens willen zien waar onze stoere Fok nerds mee aan komenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen licht zou inderdaad een stuk beter zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |