2 boiis keken kkhard naar elkaar om en zo van sang ik doe die schaatschick omin harrrrdquote:Op woensdag 17 februari 2010 19:35 schreef gnilrednoz het volgende:
het achteromkijk incident? kan iemand mij vertellen wat dat is?
Goeie genade, die dekselse Marianne. Tijdens de OS2002 in Nagano bracht ze menig NOS crewlid het hoofd op hol. Het matras van Nagano. Maar ik ken haar nachtkleding, hohohooo..quote:Op woensdag 17 februari 2010 18:41 schreef MiLalaa het volgende:
Marianne Timmer nu bij RTL Boulevard in casual outfit. Gisteren (of was het maandag?) zat ze er enorm chic gestyled bij. Ik denk dat ik de casual Marianne leuker vind.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Goeie genade, die dekselse Marianne. Tijdens de OS2002 in Nagano bracht ze menig NOS crewlid het hoofd op hol. Het matras van Nagano. Maar ik ken haar nachtkleding, hohohooo..
Dat is het ook.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:22 schreef ebeaydojraes het volgende:
lol. Mart, Bart en Ria. Dat klinkt als een trio
1998: Naganoquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Goeie genade, die dekselse Marianne. Tijdens de OS2002 in Nagano bracht ze menig NOS crewlid het hoofd op hol. Het matras van Nagano. Maar ik ken haar nachtkleding, hohohooo..
quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:22 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
er zaten 14 condooms in de pakketten voor de sportersquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:20 schreef maril het volgende:
zulen er nu al reeds een nieuwe vrachtwagen condooms in het Olympisch dorp aan zijn gekomen?
Naar het schijnt lusten die sporters er wel pap van. En gelijk hebben ze.
quote:
De Heldquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef Szura het volgende:
Kuipers batst Nesbitt
Helaas is ie er zelf niet sneller van gaan schaatsenquote:Op donderdag 18 februari 2010 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Jullie zijn me net voor
Simon's zaad kost ons goud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |