Inderdaad, wat een BABE!!!quote:
Had je geen camera opgehangen?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat de dames allemaal onder de douche hebben gedaan, heb ik niet gezien
er zijn in het wielrennen genoeg setjes...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een wedstrijd meegemaakt waar te weinig kleedkamers waren. De vrouwen waren net klaar met hun wedstrijd, terwijl wij nog aan het omkleden waren. Had je opeens een mixed kleedkamer.
Vind Annie g..ler dan Marianne, snap toch niet wat mannen/lesbo's in haar zien zodra ze haar zeurderige stemquote:
Goeie genade, ik moet eerlijk zegggen dat dat de moeite waard is, jawel! hohohohooo het zal nog lang onrustig blijven in de hotelkamer van Dione.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:24 schreef JanJanJan het volgende:
Ik denk dat Bart Veldkamp Dione eens lekker aan gaat duwen in Vancouver
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:41 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Goeie genade, ik moet eerlijk zegggen dat dat de moeite waard is, jawel! hohohohooo het zal nog lang onrustig blijven in de hotelkamer van Dione.
Dat viel mij ook op ja! Ik vind haar super mooi, maar op die foto's komt dat er helemaal niet uit. Terwijl Anni Friesinger (die ik normaal eigenlijk helemaal niet zo yummie vind) opeens wel heel prachtig en sexy is!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:18 schreef Felixa het volgende:
Ik vind die foto's van Marianne er totaal niet ontspannen uitzien.
Niet mooi, je ziet gewoon dat ze zich ongemakkelijk voelt.
Ze praat inderdaad enorm zeurderig bij vlagen, maar ze is wel 'n enorm lekker wijf!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 21:55 schreef maril het volgende:
[..]
Vind Annie g..ler dan Marianne, snap toch niet wat mannen/lesbo's in haar zien zodra ze haar zeurderige stem
hoor heb ik het al gehad.
quote:Op woensdag 17 februari 2010 08:41 schreef Evert_ten_Napel het volgende:
[..]
Goeie genade, ik moet eerlijk zegggen dat dat de moeite waard is, jawel! hohohohooo het zal nog lang onrustig blijven in de hotelkamer van Dione.
Nieuwe roddelquote:Op woensdag 17 februari 2010 10:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ze praat inderdaad enorm zeurderig bij vlagen, maar ze is wel 'n enorm lekker wijf!
Anni heeft trouwens een keertje een beetje met mij geflirt
Ids liep er naast!quote:Op woensdag 17 februari 2010 10:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nieuwe roddelLaat Ids het maar niet horen!
Ongelofelijk wat een lichaam heeft ze toch ook. Als je eenmaal wakker bent en je draait je om tegen zo'n lekker lichaam.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |