quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je kunt hem toch nooit meer weghalen uit mijn gedachten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:12 schreef IHVK het volgende:
Zo ik heb iets verzonnen. Is het leuk? anders haal ik het wel weg.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Je kunt hem toch nooit meer weghalen uit mijn gedachten.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:11 schreef Rookert het volgende:
Ensaf knijpt nu kraaiend in zijn knuistjes
Jij ook!quote:
Ben jij ook Turks Ensaf?quote:
Nee, Ensaf is feyk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef Choad het volgende:
[..]
Ben jij ook Turks Ensaf?![]()
Wat was de TT eerst?
Neen, niet Turks.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef Choad het volgende:
[..]
Ben jij ook Turks Ensaf?![]()
Wat was de TT eerst?
Hehe oke vond Ensaf wel turks klinkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:29 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Neen, niet Turks.
![]()
Originele TT is de moeite van het vermelden niet waard.
Just kiddin'.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:31 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nep? Ik heb nooit beweerd dat ik echt ben.
Ik weet niet, hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, Ensaf is feyk.
De TT was iets in de trant van: Heb ik eindelijk de TT, kan ik er geen bedenken. Met treursmiley.
quote:
PM is verstuurd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:31 schreef Choad het volgende:
[..]
Hehe oke vond Ensaf wel turks klinken
Maar ben nu wel heel benieuwd naar de TT anders mag je me wel een PM sturen voor het slapen gaan![]()
Dat wel ja. Dacht er nog even over om nog terug naar bed te gaan maar ik moet zo naar de Ikea.quote:
Wat een mooie kast!!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat wel ja. Dacht er nog even over om nog terug naar bed te gaan maar ik moet zo naar de Ikea.Op zaterdag ja.
Ja eigenlijk wel. Maar volgens Mama moeten we 'toch maar 3 dingen hebben dus we zijn zo weer weg'.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat gaat nog wat worden. Dat soort tenten moet je per definitie gewoon ontwijken tijdens het weekend.
Ja pfff. Nee wij moeten alleen maar babyspulletjes hebben gelukkig. Geen kasten/bedden etc. Zodra je die in elkaar zet is het beter om ze nooit meer uit elkaar te halen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat een mooie kast!!!!
Wat een mooie schuifdeuren, wauw!!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja pfff. Nee wij moeten alleen maar babyspulletjes hebben gelukkig. Geen kasten/bedden etc. Zodra je die in elkaar zet is het beter om ze nooit meer uit elkaar te halen.
Haha niet hier, gelukkig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Babyspulletjes? Komt er een baby aan?
Tof.
*schuift schuifdeur open, valt meteen uit elkaar*quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat een mooie kast!!!!
Wat een mooie schuifdeuren, wauw!!
Ahh ok. Dan is t goedquote:
Ben jij er wel eens tijdens het weekend geweest?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik begrijp die heisa omtrent Ikea nooit zo goed. Ze hebben best leuke dingen vaak en die kwaliteit is echt niet zo slecht. Zeker niet als je zelf geen prutser bent...
Het is leuk om er grapjes over te maken, omdat iedereen er heen gaat, en een deel van de familie (meestal de mannen) er niks aan vinden. En vaak is het er erg druk ook.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik begrijp die heisa omtrent Ikea nooit zo goed. Ze hebben best leuke dingen vaak en die kwaliteit is echt niet zo slecht. Zeker niet als je zelf geen prutser bent...
Is de kwaliteit van de producten minder op zaterdag?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij er wel eens tijdens het weekend geweest?
Nee, dan begrjip ik hetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Het is leuk om er grapjes over te maken, omdat iedereen er heen gaat, en een deel van de familie (meestal de mannen) er niks aan vinden. En vaak is het er erg druk ook.
Verder valt het allemaal wel mee. Leuke betaalbare dingen inderdaad.
Nee, de kwaliteit van de lucht wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van de producten minder op zaterdag?
Die blijft constant, maar die gigantische toestroom aan tokkies en geirriteerde mannen die door hun vrouwen/familie mee worden gesleurd is nou niet echt fijn om deel van uit te makenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is de kwaliteit van de producten minder op zaterdag?
Ja maar daar hoef je niet voor te betalenquote:
Blijft leuk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:10 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)en_t_you_heard_.html
Hehe, leuk filmpje.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Billy.
http://www.metropolistv.nl/?p=351
Europada bok var, dat weet je toch. Iedereen wil dat eten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hehe, leuk filmpje.
Maar die man wil gewoon naar Europa komen.![]()
Turkse vrouwen in Turkije zijn fucking lui hoor. Waarom denk je dat ze allemaal zo dik zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:27 schreef wikwakka2 het volgende:
' Turkse vrouwen zouden dit doorgaans niet doen, ze zouden een timmerman bellen'![]()
. Voor een IKEA kast
?
Omdat dat daar als welvarend wordt gezien?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse vrouwen in Turkije zijn fucking lui hoor. Waarom denk je dat ze allemaal zo dik zijn.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat dat daar als welvarend wordt gezien?
Inderdaad, de brutaliteitquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hehe, leuk filmpje.
Maar die man wil gewoon naar Europa komen.![]()
Wat een sadist.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:39 schreef Ayca het volgende:
Mijn moeder had mij om 9 uur wakker gemaakt![]()
![]()
Ja!quote:
Moeders.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja!Het is weekend dan wil ik meer dan 6 uur slaap
Maar een timmerman kost ook verder niks in Turkije.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:27 schreef wikwakka2 het volgende:
' Turkse vrouwen zouden dit doorgaans niet doen, ze zouden een timmerman bellen'![]()
. Voor een IKEA kast
?
Ga dan ook niet om 3 uur 's ochtends naar bedquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja!Het is weekend dan wil ik meer dan 6 uur slaap
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Europada bok var, dat weet je toch. Iedereen wil dat eten.
Het gaat om het ideequote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar een timmerman kost ook verder niks in Turkije.
Pff als ik zou weten dat we zonodig samen zo vroeg moesten ontbijten was ik wel eerder gegaan ja!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga dan ook niet om 3 uur 's ochtends naar bed.
Als ik hier lees hoe vaak de fokkers van het vrouwelijke geslacht in dit topic hun kamer moeten dweilen, stofzuigen en afstoffen en weet ik veel wat nog meer, kan ik me bijna niet voorstellen dat ze lui zijnquote:
Gewoon stennis schoppen en met een chagrijnige kop aan tafel gaan zitten, dat zal je familie leren!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pff als ik zou weten dat we zonodig samen zo vroeg moesten ontbijten was ik wel eerder gegaan ja!
Aaaaaahhquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:49 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn moeder heeft mij opgezadeld met het huishouden en is zelf gaan winkelen.
Uhu.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Aaaaaahhik kreeg echt medelijden met je
Bilmiyorem gistermiddag:quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ik hier lees hoe vaak de fokkers van het vrouwelijke geslacht in dit topic hun kamer moeten dweilen, stofzuigen en afstoffen en weet ik veel wat nog meer, kan ik me bijna niet voorstellen dat ze lui zijn![]()
.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet.Voel mezelf dan ook vies en durf niet normaal te lopen. Ramen lappen is geweldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |