quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je kunt hem toch nooit meer weghalen uit mijn gedachten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:12 schreef IHVK het volgende:
Zo ik heb iets verzonnen. Is het leuk? anders haal ik het wel weg.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Je kunt hem toch nooit meer weghalen uit mijn gedachten.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:11 schreef Rookert het volgende:
Ensaf knijpt nu kraaiend in zijn knuistjes
Jij ook!quote:
Ben jij ook Turks Ensaf?quote:
Nee, Ensaf is feyk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef Choad het volgende:
[..]
Ben jij ook Turks Ensaf?![]()
Wat was de TT eerst?
Neen, niet Turks.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:27 schreef Choad het volgende:
[..]
Ben jij ook Turks Ensaf?![]()
Wat was de TT eerst?
Hehe oke vond Ensaf wel turks klinkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:29 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Neen, niet Turks.
![]()
Originele TT is de moeite van het vermelden niet waard.
Just kiddin'.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:31 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Nep? Ik heb nooit beweerd dat ik echt ben.
Ik weet niet, hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee, Ensaf is feyk.
De TT was iets in de trant van: Heb ik eindelijk de TT, kan ik er geen bedenken. Met treursmiley.
quote:
PM is verstuurd.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 03:31 schreef Choad het volgende:
[..]
Hehe oke vond Ensaf wel turks klinken
Maar ben nu wel heel benieuwd naar de TT anders mag je me wel een PM sturen voor het slapen gaan![]()
Dat wel ja. Dacht er nog even over om nog terug naar bed te gaan maar ik moet zo naar de Ikea.quote:
Wat een mooie kast!!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:51 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat wel ja. Dacht er nog even over om nog terug naar bed te gaan maar ik moet zo naar de Ikea.Op zaterdag ja.
Ja eigenlijk wel. Maar volgens Mama moeten we 'toch maar 3 dingen hebben dus we zijn zo weer weg'.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:53 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat gaat nog wat worden. Dat soort tenten moet je per definitie gewoon ontwijken tijdens het weekend.
Ja pfff. Nee wij moeten alleen maar babyspulletjes hebben gelukkig. Geen kasten/bedden etc. Zodra je die in elkaar zet is het beter om ze nooit meer uit elkaar te halen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat een mooie kast!!!!
Wat een mooie schuifdeuren, wauw!!
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja pfff. Nee wij moeten alleen maar babyspulletjes hebben gelukkig. Geen kasten/bedden etc. Zodra je die in elkaar zet is het beter om ze nooit meer uit elkaar te halen.
Haha niet hier, gelukkig.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:56 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Babyspulletjes? Komt er een baby aan?
Tof.
*schuift schuifdeur open, valt meteen uit elkaar*quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat een mooie kast!!!!
Wat een mooie schuifdeuren, wauw!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |