volgens mij keek ik net niet naar tv danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:15 schreef Karina het volgende:
Dewi heeft zich niet goed geschoren onder haar armen
nee dat is op de KROquote:
Daar dacht ik ook aan jah hahaquote:
quote:
Toppers hebben goede en slechte nummers medleys gemaaktquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Ik vind de Toppers eigenlijk wel leukMaar zonder JvdB en dit liedje niet (ken ik ook niet).
ik hoopte eigenlijk dat geciteerd zou worden:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef Adelante het volgende:
Leef om te leven met stralende lach het is al zo kort
dus geniet maar van elke dag
En het geluk komt toch altijd
Zet alle daagse zorgen opzij
Het leven is mooi, mooi voor jou maar ook voor mij
En maak je dromen werkelijkheid
ik heb trouwens stiekum ook elke concert op cdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Ik vind de Toppers eigenlijk wel leukMaar zonder JvdB en dit liedje niet (ken ik ook niet).
Ik vind de discomedleys altijd leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Toppers hebben goede en slechte nummers medleys gemaakt
jah inderdaad.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind de discomedleys altijd leuk!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
hij moet iets zeurenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:21 schreef Karina het volgende:
Wat zeurt HJ nou? De Toppers is toch precies goed voor 3 mannen?
Compensatiequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Logisch de meiden kunnen solo zingen, de jongens alleen samen zodat je de valsheid niet hoort
ah gemist danmquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Die blik van Wesley toen Patries zei dat HJ het kutnummers vindt... als blikken kunnen doden
Nee, ze kijkt echt helemaal zielig en verslagen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
Ik vond de heren leuker en beter
Charlotte heeft er écht geen zin meer in he?
ze beweegt niet in bed tja jammer hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef LudoSanders het volgende:
Die Charlotte lijkt me inderdaad vrij saai in bed.
Het jurk ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef Anonymousz het volgende:
patries vindt het jurk van charlotte ook vreselijk
klopt jah.quote:
Ken je het verschil tussen Patricia Paaij en de van Brienenoord brug ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ze beweegt niet in bed tja jammer he
o sorry de jurkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het jurk ?
Het is wel zo dat de meid in de rooie jurk krijsend zong.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je het verschil tussen Patricia Paaij en de van Brienenoord brug ?
De van Brienenoordbrug beweegt als je er overheen gaat.
Vorige week nog iemand vanaf geredenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij was leuker geweest met Charlotte er in Tongquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
het wordt uiteindelijk een groepjequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
Finale Wesley en Kristel lijkt me eigenlijk wel verfrissend
Oh ja fak, dat vergeet ik steedsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
het wordt uiteindelijk een groepjedus er zullen weer mensjes in de finale staan
Op Paaij heeft er van de week ook vast nog wel iemand gereden.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vorige week nog iemand vanaf gereden
Die brug dan
nee en zeker nu klinkt het niet als een groepquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja fak, dat vergeet ik steeds
Maar móet het een groepje worden dan?
Kunnen ze niet heel verrassend besluiten dat het een solo artiest wordt die wint deze keer?
Ik zie hier echt geen groepje in, in geen enkele combinatie, to be honest
ehm, 1 nummerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:31 schreef Karina het volgende:
Een duo is toch ook een soort groepje? Maar ja, 1 cd'tje en je hoort er toch nooit meer wat van.
welk nummer hadden ze ook alweer ?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
half nummer... ik heb dat nummer van RED alleen maar gehoord in de live show
Stereo ...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Stereo heb ik nog wel vaak op de radio gehoord, best een goed nummer hadden die (al kan ik er nu even niet meer op komen).
de begeleiding bij de shows van sbs is volgens mij na de liveshows heel minimaalquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:33 schreef Karina het volgende:
Stereo heb ik nog wel vaak op de radio gehoord, best een goed nummer hadden die (al kan ik er nu even niet meer op komen).
zal wel het beste zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:33 schreef Greys het volgende:
Er is toch best een mogelijkheid dat ze besluiten dat het er gewoon eentje wordt?
Ik hoop het maar, want ik zie echt geen combi met potentie. Ook geen duo eigenlijk.
Dewi en Kristel kloppen niet samen qua repertoire en plaatje.
Charlotte en Kim moeten sowieso niet in een groepje.
Wesley (beste man) en Kristel/Dewi (beste vrouw) klopt weer niet qua repertoire dat ze willen zingen.
Ik zie het echt niet.
dat zeg ikquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welk nummer hadden ze ook alweer ?
Stereo was van Rock Nation.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Stereo ...
nooit van gehoord
ok, ken ik niet / niet gevolgd denkquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
He, jammer, ik heb al genoeg sbs-fanshirts.quote:
Was best wel leuk, niet alleen zingen, maar ook echt een band vormen, met een drummer, bassist, etc.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, ken ik niet / niet gevolgd denk
is wel leuyk, keer totaal iets andersquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Was best wel leuk, niet alleen zingen, maar ook echt een band vormen, met een drummer, bassist, etc.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
Stereo ...
nooit van gehoord
ja logisch ze wordt afgekraakt door de juriesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
Charlotte vindt er echt geen bal meer aan
O DAT nummer.quote:
Gevaren zonequote:
inderdaad hahaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Karina het volgende:
Het leek echt alsof Charlotte een zucht van verlichting slaakte.
zekerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
O DAT nummer.
Damn, is wel gaaf nummer, heb het vaak gehoord. Echt een super nummer
neem nu de beoordeling net na de aparte groepenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef iBenny het volgende:
sommige dingen in deze show zijn zo slecht, zielig en amateuristisch![]()
jah echt gaafquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
zeker
i dont wanna sing this song to make you feel better
..onder anderequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
neem nu de beoordeling net na de aparte groepen
Nou he?quote:
hey, dat mag je niet zeggen hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Natuurlijk, er moest ook een neger blijven voor de halve finale
dat kloptquote:
wannabe mariah careyquote:
nu heb ik dat nummer in mn kopquote:
Dat mengt niet. Die krabben elkaar binnen de kortste keren zowat de ogen uit.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 09:56 schreef ranja het volgende:
Dan kun je er beter een dames groepje van maken met Kim, Kristel en Dewi.
Misschien. Maar ik zie echt weinig kans op een groep die wel kan samenwerken, met name qua muziekstijl.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:02 schreef female81 het volgende:
Dat mengt niet. Die krabben elkaar binnen de kortste keren zowat de ogen uit.
Ik vind Kim uberhaupt niet in welk groepje dan ook passen eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:45 schreef Pisces29 het volgende:
Kim en Kristel zouden prima bij elkaar in een groepje passen...Ik ben benieuwd wat de uiteindelijke bedoeling gaat worden
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Kim uberhaupt niet in welk groepje dan ook passen eerlijk gezegd
Ze is een heel goede zangeres, maar zó oninteressant qua uitstraling
beidequote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:50 schreef Daniane het volgende:
Ik vind Dewi nu slechter vergeleken met Idols.
Of zou ze zich aan het niveau van SBS hebben aangepast?
Toevallig is het idd vanaf het begin al zo dat het om en om is. Het was hiervoor immers Robin, Mandy, Xander?, Emmily?, Davy? of was Xander al eerder dan Emmily? ach ja het was iig redelijk voorspelbaar dat het tussen Bart en Charlotte zou gaan. De volgende ronde word het Bart of Joshua.quote:
Op de site staat dat er 4 finaleplekken zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:12 schreef ranja het volgende:
Dus nu nog 6. Volgende week er 1 uit en dan met 5 naar de finale. Dan 1 er uit en dus 4 winnaars? Of is dat nog steeds onzeker?
Ik vind haar een saai suf standaard uiterlijk hebbenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een bepaald lichtblauw soort ogen die gewoon wat kil overkomen, ik vind haar leuk, ze is m'n favoriet.Verder zingt ze geweldig, maakt een goeie performance, ik hoop dat ze nog ver komt
![]()
Kristel is m'n 2e favoriet, alleen word ik die stem met dat rauwe randje week-na-week beu, is niet het type geluid waar ik elke dag naar wil luisteren. Als ik een cd van Kim luister zou ik dat lekker af kunnen luisteren. Van die kroegtijger-sound van Kristel heb ik snel genoeg. (Klinkt veel te ouwelijk voor een popstar-sound als je het mij vraagt). En het uiterlijk, tja... Ze is vooruit gegaan maar dat is het dan ook. Daarom vind ik Kim het leukste ook, plaatje klopt.
De rest is gewoon 3 keer niks, Dewi kan goed zingen maar viel gister erg tegen.
En de mannen mogen van mij allemaal thuis blijven.
Eerst nu maar eens Joshua en Bart naar huis sturen, want zingen kunnen ze niet.![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:05 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Ik vind haar een saai suf standaard uiterlijk hebben
Daar kan ik me in vinden. Het draait inderdaad net zoveel om het plaatje als om de stem. Allebei belangrijk.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat mag. Altijd beter dan het she-male uiterlijk van Dewi![]()
En als ik een plaat op de radio hoor maakt het me geen zak uit hoe iemand eruit ziet, ik koop geen enkele cd op uiterlijk. Lisa van X-factor vind ik niks om te zien, maar zodra d'r mond opengaat zit ik ademloos te luisteren
Maar goed, de doelgroep is meisjes van 15 aanspreken, dus dan moet je hippppppperdanhip zijn en draait het net zoveel om de looks als de zang.
quote:Op maandag 18 januari 2010 19:14 schreef FlyingLikeAnAngel het volgende:
[..]
Daar kan ik me in vinden. Het draait inderdaad net zoveel om het plaatje als om de stem. Allebei belangrijk.
ik hoop met je meequote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
We zijn er weer vanavondGaan er 2 uit? Ik hoop het
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Als ik zo naar de overgebleven kandidaten kijk, zou het denk ik uiteindelijk het beste zijn - met pijn in mijn hart- als Wesley als solo winnaar uit de bus kwam.
Dat zei ik puur vanuit de programmamakers gezien, commercieel gezien dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar is dat dan puur uit commercieel oogpunt of vind je Wesley sowieso beter dan je favo (dacht ik) Kristel?
Wesley verkoopt wel maar ik wil een popster, geen 2e Jeroen van de Boom![]()
zing voor mequote:
geeft niksquote:
wat je vorig week zingquote:
die krullenbol hij heet toch basquote:
bartquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
die krullenbol hij heet toch bas
Heb ik vorige week gezongen? Was ik weer dronkenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:34 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wat je vorig week zing
ik ben de titel kwijt
Ja je had gezongenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:36 schreef Paul het volgende:
[..]
Heb ik vorige week gezongen? Was ik weer dronken
Ze probeerden de Oprah flash mob na te doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
Wat erg dat gezwaai bij zo'n nummer, alsof dat nou past
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze probeerden de Oprah flash mob na te doen
En ze heeft zo een oud hoofd nu, ook door de make-up denk ik (ik weet niet hoe oud ze is).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Wat heeft Dewi voor een nepwimpers, het she-male gehalte is nu nog hoger
quote:
Ik wou meedoenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook weer 12 weken voorrondes?
nope... 3 of 4 wekenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook weer 12 weken voorrondes?
Als uiteindelijk groepje?quote:
quote:
jaquote:
helaas welquote:
Kheb gehoord dat jij ook wel een chick bentquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Nou dan mag Dewi wel zachtjes gaan zingen anders blaast ze Joshuuaaaaaaa omver
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:51 schreef Paul het volgende:
[..]
Kheb gehoord dat jij ook wel een chick bent
iddquote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:53 schreef CP69 het volgende:
Die Dewi is zzzzo FOK!ING neukbaar ...
http://forum.mokkels.nl/g(...)s/5023-dewi-pechler/
quote:
huhquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Oei oei oeiDie blik van Joshua toen HJ zei dat hij mazzel had
paul kappen nuquote:
quote:
Doe ze alletwee maar ...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
http://forum.mokkels.nl/gallery/5-nederlandse-mokkels/5023-dewi-pechler/1307570.html?&page=1&s=d193406dd5d7bd11c2e46e2459dd1c7a&
Eet smakelijkKelly is nog vrouwelijker
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:00 schreef Janetje het volgende:
Bart, stil jongen.
Beetje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:02 schreef Karina het volgende:
Kristel ziet er wel een beetje hoerig uit.
jazekerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Mag Bart nou eindelijk naar huis vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |