Neuh, het moet er natuurlijk wel smaak aan geven, niet alleen kleurquote:Op zondag 17 januari 2010 18:02 schreef Erosjuhhh het volgende:
is 10 draadjes niet erg veel voor 4 liter water piet?
Verder kan ik je mijn adres pm-en kun je het gevacumeerd toesturen, want het lijkt heerlijk.
* Pietverdriet niet, eten al anderhalf uur op en nog steeds met een veel te volle pens op de bankquote:
Very good! Mijne staat inmiddels in de tupperwarebak in de koelkast.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:09 schreef SeaOfLove het volgende:
heerlijk hoor ienepien en mirjam! ik ga vd week ook paprikasoep maken.
Goed he? Prak er ook eens een uitje, fijngesneden tomaat, zout en peper en wat citroensap doorheen voor verse guacamole.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:22 schreef evo87 het volgende:
mijn eerste avocado ooit. Mijn god, das lekker
Ik snap niet hoe mensen dat lekker kunnen vinden, ik vond avocado echt heeel erg vies! Beetje nootachtig haast.. miss dat het..quote:Op maandag 18 januari 2010 15:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Goed he? Prak er ook eens een uitje, fijngesneden tomaat en wat citroensap doorheen voor verse guacamole.
Het is misschien ook maar net wat je verwacht.. Als je rekent op een frisse bite en een lichte smaak zoals de meeste groenten dat hebben, of iets zoets als fruit, dan is het inderdaad maar een raar ding.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen dat lekker kunnen vinden, ik vond avocado echt heeel erg vies! Beetje nootachtig haast.. miss dat het..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |