Game onquote:
receptje?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:09 schreef Erosjuhhh het volgende:
Broodje met rundvleesreepjes, krieltjes en knoflooksaus
Of gemarineerde kipfilet met zeer zoete pindasaus met rijst
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:09 schreef Erosjuhhh het volgende:
Broodje met rundvleesreepjes, krieltjes en knoflooksaus
Of gemarineerde kipfilet met zeer zoete pindasaus met rijst
quote:
Hey bedankt ik ga het binnekort uit proberenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
pita broodjes bij de turk halen, hierbij neem je runderreepjes voorgesneden of een beetje makkelijk bewerkbare stukken rundvlees, deze snijd je in fijne reepjes en marineer je (wat je maar lekker vind
Ik doe (voor zowel runderreepjes als kip ong: : Olie, Knoflook, Ui, Ketjap, pepers/sambal en nog wat evt. toevoegingen, sesamzaad oid.)
Voor de pindasaus heb ik t vandaag simpel gedaan :$
Neem een javaanse pindasaus mix
[ afbeelding ] bijv. hier moet je x ml water toevoegen,
Doe in plaats van water kokosmelk
dus
Normaal meer moeite maar t is zaterdag.
Mogen we dan allemaal komen mee-eten?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:34 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Hey bedankt ik ga het binnekort uit proberen
Wat is dat???quote:
Zie mijn topic hieroverquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wat is dat???
Wij aten een salade met gegrilde kip, advocado en geroosterde tomaat. Daarbij naanbrood met yoghurt.
Ik had het topic gezien inmiddels. Nou smakelijk dan maar!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:58 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
Zie mijn topic hierover![]()
Tjolo Tjolo ?
Thanksquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik had het topic gezien inmiddels. Nou smakelijk dan maar!
hmm, de salade was erg lekkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:51 schreef Mirjam het volgende:
net een kip ingesmeerd met olie en peper en zout (shit, tijm vergeten)
en een citroen in z'n hol gestopt, zo in de oven geschoven
zometeen een salade maken met jonge bladsla, rucola, avocado, tomaat, wat parmaham en een klein beetje oude kaas en pijnboompitjes
Oh man, die curry was echt om je vingers bij af te likken! Ik ga 'm morgen meteen weer maken, als mijn lief er is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:00 schreef renzell het volgende:
Vanavond een goddelijke curry met o.a. zoete aardappel, ui, gember, knoflook, pepers, lemongras, kokos en een hele zooi kruiden.![]()
Ga je zo laat pas eten?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hmm, de salade was erg lekker
de kip staat nog in de oven te pruttelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |