abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2010 @ 15:37:18 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76967930
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
Ymme gefeliciteerd.

En mijn dag verspringt inderdaad ook op dinsdag, morgen 13 weken.

En ik heb officieel de meest klote-dag van heel 2010. Alles gaat fout.

Wil naar de martinitoren fietsen om mezelf eraf te gooien...
Nee joh, niet alles gaat fout, maar een paar dingen...
Je studie komt heus wel af, alleen vandaag even een vette domper.
Nou, boek erbij pakken en vast beginnen met wat dingen lezen/leren/samenvatten. NIit geschoten is altijd mis dus hop hop meissie...
En die kop thee mag je ook hier komen doen. Tis alleen een 'beetje' verder weg dan freecell
pi_76968201
Je kan toch opdagen en gaan voor de herkansing? Of heb ik te simpel gedacht over mn studie?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:43:32 #253
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76968217
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee joh, niet alles gaat fout, maar een paar dingen...
Je studie komt heus wel af, alleen vandaag even een vette domper.
Nou, boek erbij pakken en vast beginnen met wat dingen lezen/leren/samenvatten. NIit geschoten is altijd mis dus hop hop meissie...
En die kop thee mag je ook hier komen doen. Tis alleen een 'beetje' verder weg dan freecell
Dank... zal verder gaan studeren (was vanochtend dus heel goed bezig met mn tentamen van aanstaande vrijdag).

edit: dit is de allerlaatste herkansing voor dit vak...
  maandag 18 januari 2010 @ 15:45:29 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76968335
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef pessie het volgende:

[..]

Dank... zal verder gaan studeren (was vanochtend dus heel goed bezig met mn tentamen van aanstaande vrijdag).

WElke? Die van a.s. vrijdag of die van volgende week donderdag?
pi_76968492
quote:

[..]

AHHH, dat zuigt!

Keihard gaan huilen? Heb je dat al geprobeerd?
pi_76968710
quote:

[..]

och mupke toch

Wat Ticoo zegt, heel hard huilen al geprobeerd? Even contact opnemen met je examencommissie? Misschien als je de kwestie voorlegt aan ze en erbij zegt dat je door je zwangerschap (veel misselijk, veel moe, beetje overdrijven mag best) het niet redt om het afdoende voor te bereiden tot donderdag ze wel bereid zijn mee te denken? Wie weet is er wat mogelijk en niet geschoten is altijd mis.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 januari 2010 @ 15:56:02 #257
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76968957
Pessie, ik zou idd eens proberen contact op te nemen met de examencommissie, vaak kunnen die wel nog wat voor je betekenen.

Asyniur! wat ga je snel!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_76969197
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef huuphuup het volgende:
Bij mij hield de moeheid aan tot ruim twee maanden na de bevalling
[..]

Zal ik gewoon doen alsof ik dit niet gelezen heb??

Pessie, ook al voelt het als je eigen schuld, misschien inderdaad toch even in gesprek? Alsof je het express hebt gedaan (niet dus!!) kan er niet gekeken worden naar een mogelijkheid (wat dan ook? Ik heb er verder geen verstand van...)

Heb je iets héél erg lekkers waar je niet van gaat overgeven? Direct gaan halen!!! Comfort-food!! en eventueel trek je je deken heel ver over je hoofd, pers je je ogen dicht en hopelijk slaap je dan even... Als je daarna wakker wordt ziet alles er in elk geval weer íetstjes beter uit!!! (athans, dat helpt mij altijd!!)
pi_76969244
Oh en ik vergeet inderdaad ook keihard janken wil ook vaak wel opluchten!!
pi_76969301
Whehe Orea
nah dat was een uitzondering hoor. Mede mogelijk gemaakt door een laag ijzergehalte en ongelukkig gekozen hormonen. Sommige uitzonderingen kotsen heel lang, ik was heel lang moe
Bij jou is het vast snel over
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76969401
Ik heb het woord uitzondering uitgevonden geloof ik (is ook iets van mijn middle-name) dus het zal me niks verbazen als het hier ook zo blijkt te zijn
pi_76971804
Pessie
En je moet je niet dom voelen (zegt degene die zich af en toe de grootste mislukkeling vind/voelt omdat ze 5 jaar een opleiding heeft gedaan en niet heeft afgerond en die regelmatig roept dat ze dom is )
pi_76971934
pessie, toch idd ff proberen bij de examencommissie of nog eens de docent. niet geschoten is altijd mis!

hier bij de gyn geweest, bloeddruk en groei guppies is allemaal ok. niet afgevallen, maar ook niet aangekomen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76974736
Pessie, als dit het ergste is voor 2010 dan ga je een prima jaar tegemoet
Je gaat het wel halen!

Simmu weer een sticker bij de gyn

* octopussy beetje raar is vandaag.
Bij het verschonen van het bed vond ik het matras niet lief. Ik heb de tijk eraf gewurmt en in het bad gewassen. Het water was lichtbruin toen ik hem afspoelde
Nu hangt ie uit te lekken en te drogen. Is natuurlijk zeiknat als we naar bed gaan vanavond. En waarschijnlijk heel moeilijk weer om het matras te krijgen. En ik heb mijn lijf kapot gemaakt
pi_76975414
Octopussy. Nesteldrang
Heb je geen droger? (al is de kans dat ie daarna niet meer om het matras past natuurlijk ook wel lekker groot).
En een ander bed waar jullie vanavond even in kunnen slapen.

En als je lichaam het niet meer kan allemaal, niet doen
  maandag 18 januari 2010 @ 19:14:32 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76978518
simmu is goedgekeurd!

pessie, ik zou even alles op alles zetten voor die herkansing van woensdag (10ects moet wel lukken toch in 1,5 week voorbereiden?). Dan maar even iets minder voor die van vrijdag...

Yns, ik ga helemaal niet hard! Ik moet nog heel lang, ja?

octo, ik herken het helemaal niet
pi_76979349
Heb sowieso (nog) geen droger Ymme. Komt er wel binnenkort trouwens. Ik erger me rot als ik een halfuur bezig ben om al het babyspul en ondergoed op te hangen.
Ik doe denk ik voor vannacht gewoon wel even 2 moltons en een hoeslaken over het kale matras.

Wie heeft hier al haar bed verhoogd eigenlijk? En is een zeiltje echt nog nodig als je een molton heb?
pi_76979732
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef octopussy het volgende:

Wie heeft hier al haar bed verhoogd eigenlijk? En is een zeiltje echt nog nodig als je een molton heb?
Bed niet verhoogd, ik laat een bed komen via de thuiszorg.
Ben wel van plan om op mijn eigen bed te blijven slapen voorlopig, dus heb vandaag bij de Action een matrasbeschermer gekocht voor 12/13 euro Volgens mij houdt dat ding wel genoeg vocht tegen.
  maandag 18 januari 2010 @ 19:39:20 #269
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76979869
Octo: hier staat het bed al een week of 3 op kratjes Ik weet niet of een zeiltje echt nodig is, maar ik heb het voor de zekerheid toch er al onder gelegd

Ik heb enorm veel last van harde buiken/menstruatiekrampen, gisterenavond kwamen ze om de 10 minuten! Was even bang dat het door zou gaan zetten, maar ze komen nu niet regelmatig meer gelukkig!
Word helemaal hyper als ik bedenk dat ik over 6 dagen al thuis mag gaan bevallen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  maandag 18 januari 2010 @ 19:40:04 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76979905
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef octopussy het volgende:
Heb sowieso (nog) geen droger Ymme. Komt er wel binnenkort trouwens. Ik erger me rot als ik een halfuur bezig ben om al het babyspul en ondergoed op te hangen.
Ik doe denk ik voor vannacht gewoon wel even 2 moltons en een hoeslaken over het kale matras.

bed kan hier pas met 37 weken op klossen. eerder kunnen wij de klossen niet ophalen...
Ik heb er een waterdichte molton onder liggen (Hema). Ik denk dat een gewone molton niet voldoende is als je vliezen in bed zouden breken...

m_p, spannend hoor!

[ Bericht 6% gewijzigd door Asyniur op 18-01-2010 19:55:08 ]
pi_76979976
Jeetje M_P, dat begint er echt al op te lijken he? Spannend inderdaad.
Ik voel nog helemaal niks
pi_76980843
Asy, ik heb ook een molton van de Hema maar ik geloof niet dat die echt waterdicht is. De klossen van de thuiszorgwinkel zijn helaas niet geschikt voor ons bed (Ikea Malm) dus lief moet nog wat bierkratten bijkopen

Mama_papa, ook al aan de voorweeën. Ik geloof niet dat het iets hoeft te zeggen over wanneer je bevalling start, maar het levert (bij mij) wel een soort extra alertheid op... zit er regelmaat in, nemen ze toe in sterkte of verlies ik al vruchtwater. En ik sliep al zo slecht
  maandag 18 januari 2010 @ 19:57:50 #273
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76980865
Bij IKEA heb je matrashoezen met een plastic onderkant, molton eroverheen en dan je hoeslaken nog en je hebt er geen weet van dat je op plastic ligt Zeker de moeite waard om doorlekken te voorkomen..

enne Pessie, ik zou het gewoon proberen en als het niet lukt ga je voor de herkansing. Komt wel goed

Hier vandaag ook vermoeid, heb hele dag cursus gehad, moest al om half zes op en was net om zeven uur thuis. Duik zometeen dan ook met een boek m'n bed in, anders begin je de week meteen al met zo'n achterstand.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76981056
Hier een molton-zeil ding van de HEMA, één persoons, op een 2 persoons matras. Hopelijk is het genoeg.

Hier overigens ook vaker krampen, en een sinds een uur echt menstruatie-achtig gevoel.
Pffff word er alleen maar onzeker van. Het doet nog niet echt 'pijn'.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:14:16 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76981672
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef ymme het volgende:
Hier een molton-zeil ding van de HEMA, één persoons, op een 2 persoons matras. Hopelijk is het genoeg.
Dit dus octo. (want ik heb ook een gewone molton van de Hema )

ymme maakt het ook al spannend!
  maandag 18 januari 2010 @ 20:14:44 #276
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_76981701
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:57 schreef octopussy het volgende:
Asy, ik heb ook een molton van de Hema maar ik geloof niet dat die echt waterdicht is. De klossen van de thuiszorgwinkel zijn helaas niet geschikt voor ons bed (Ikea Malm) dus lief moet nog wat bierkratten bijkopen
Octo, wij hebben ook waterdichte molton van de HEMA, die zijn dus aan de onderkant van zeil en dus waterdicht.

Ook hier een Malm, maar dan met zwevende nachtkastjes, dus uiteindelijk besloten die niet teverhogen, want dat was zo lastig. Zet nu een 1 persoons logeerbed op klossen waar ik op ga liggen als de kraam komt. Bevalling wordt toch in het ziekenhuis, dus daarom is de verhoging niet nodig.

Hier mogen we ook de klossen pas met 37 weken ophalen, dus ook dan pas ophogen, maar ook hier is het niet zo erg ivm ziekenhuisbevalling.

M-p, spannend joh. Toch hopen dat het nog even duurt, kan je kleintje nog een beetje aansterken. Hier niet meer dan af en toe harde buiken, maar dat zal ook wel komen doordat ik nog werk. Hopenlijk is het dus vrijdag minder als ik regelmatig lekker kan rusten overdag.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:16:47 #277
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76981817
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef marky het volgende:

[..]

Octo, wij hebben ook waterdichte molton van de HEMA, die zijn dus aan de onderkant van zeil en dus waterdicht.

Ook hier een Malm, maar dan met zwevende nachtkastjes, dus uiteindelijk besloten die niet teverhogen, want dat was zo lastig. Zet nu een 1 persoons logeerbed op klossen waar ik op ga liggen als de kraam komt. Bevalling wordt toch in het ziekenhuis, dus daarom is de verhoging niet nodig.

Hier mogen we ook de klossen pas met 37 weken ophalen, dus ook dan pas ophogen, maar ook hier is het niet zo erg ivm ziekenhuisbevalling.

M-p, spannend joh. Toch hopen dat het nog even duurt, kan je kleintje nog een beetje aansterken. Hier niet meer dan af en toe harde buiken, maar dat zal ook wel komen doordat ik nog werk. Hopenlijk is het dus vrijdag minder als ik regelmatig lekker kan rusten overdag.
Ik heb nu ook vaker harde buiken en ik werk al heel langniet meer. Zal ook wel een beetje bij de termijn horen...
Fijn dat je bijna verlof hebt!
  maandag 18 januari 2010 @ 20:26:33 #278
186094 Floria
Ghost of shark
pi_76982380
Ik deed gevaarlijk de vorige x en geen zeiltje oid. Uiteindelijk ook niet nodig gehad. Vliezen breken vaak als er druk op komt dus juist als je opstaat náást je bed.
Maar goed zal je net zien dat ze bij jou in bed breken haha.

Ik heb morgenvroeg een (termijn)echo, yay! Ik gok op 6wk en hoop op een hartje maar who knows?
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_76982689
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef Floria het volgende:
Ik deed gevaarlijk de vorige x en geen zeiltje oid. Uiteindelijk ook niet nodig gehad. Vliezen breken vaak als er druk op komt dus juist als je opstaat náást je bed.
Maar goed zal je net zien dat ze bij jou in bed breken haha.

Ik heb morgenvroeg een (termijn)echo, yay! Ik gok op 6wk en hoop op een hartje maar who knows?
Bij mij braken ze in bed... Toen ik bijna sliep, zo *PANG*.. En was er met 33+4 niet op voorbereid, mn matras heeft het gelukkig wel overleefd
  maandag 18 januari 2010 @ 20:50:53 #280
186094 Floria
Ghost of shark
pi_76983732
Oeh ja Raissa dat verhaal van jou zwangerschap weet ik nog héél goed!
Kwaliteitsmatras denk ik!
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_76983861
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:50 schreef Floria het volgende:
Oeh ja Raissa dat verhaal van jou zwangerschap weet ik nog héél goed!
Kwaliteitsmatras denk ik!
Toeval wil dat ik gisteren de fabrikant heb gemaild dat ze compleet gescheurd zijn, na 3 jaar. We krijgen nieuwe. Het zijn matrassen van een heel duur merk dus was wel even flink pissig
Maar het matras van mn vriend is ook gescheurd dus het lag niet aan het vruchtwater, haha
  maandag 18 januari 2010 @ 21:07:34 #282
186094 Floria
Ghost of shark
pi_76984580
hmmmmz brekende vliezen kunne heul hard spetteren hoor haha!
pi_76985426
Oh Floria, ik zie nu pas in het update-topic dat je zwanger bent! Gefeliciteerd
pi_76986606
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef Raissa het volgende:

[..]

Bij mij braken ze in bed... Toen ik bijna sliep, zo *PANG*.. En was er met 33+4 niet op voorbereid, mn matras heeft het gelukkig wel overleefd
Bij mij braken ze ook in bed maar ik had nog de tijd om een beschuitje met pindakaas te smeren voor het begon te druppen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76987119
Hey dat wil ik allemaal niet weten
Das echt nog te ver weg hoor, bevallen enzo...
pi_76987258
Bij mij braken ze op de bank, een uurtje voor lancering
2e keer zijn ze gebroken door de vk bij 7cm en 3e keer zijn ze gebroken toen het hoofd al geboren was
Het duurde steeds labger bij mij
On zeh laptop
  maandag 18 januari 2010 @ 22:05:01 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76987941
Bij mij ook in bed, ik voelde knak, gaf wat druk en voelde nattigheid , heb toen de beentjes bij elkaar gehouden totdat F. me een badlaken gaf, dat ertussen gestopt en toen uit bed gekropen, niks nat mijn matras!

Oh, en het bed staat nu, 5 maanden na Oscar's geboorte nog steeds op 4 bierkratjes. Keurig ingepakt in zwart papier, dus ziet er prima uit. Het is zo lekker makkelijk instappen.
pi_76990446
Ik zou je matras wel goed beschermen hoor! De tip van een waterdichte molton is echt heel goed!
Bij mijn eerste bevalling braken m'n vliezen op het toilet, dus geen probleem. Wat ik toen nog niet wist is dat ik anderhalf uur later in kabbelend vocht op bed zou liggen! (ik was van plan in het ziekenhuis te bevallen...)
Gelukkig had ik ook een waterdichte molton
Deze keer gelukkig niet nodig gehad.
pi_76992009
* octopussy zeiltje halen gaat

En de nieuwe bank is geïmpregneerd, dus als dat niet goed gaat heeft de fabrikant een leuk klusje
pi_76992146
Hier het bed ook al opgehoogd, met een matras, daar moet nog een plank tussen. Ligt prima en werkt beter dan kratten bij ons.
Daar komt waterdichte molton nog over van Action....

Vandaag ook de ondersteek gehaald, hoe genant....
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:10:10 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76998578
hier ook brekende vliezen op het toilet...
en daarna begon het pas echt te 'lopen'.
Maar ons bed was nog niet opgehoogd etc etc.
(uh ja dat zouden we wel dat weekend doen; aangezien ik richting 37 weken ging)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:16:12 #292
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76998632
Goedemorgen allemaal! Hier heerlijk lang geslapen. Om 22.00 uur oogjes dicht en om 7.15 uur wakker (wel nog 2 keer naar het toilet maar dat doe ik praktisch slaapwandelend).

Heerlijk een uurtje langer kunnen slapen ivm VK controlebezoekje zo direct. Moeten er over een half uurtje zijn, dus aan de slag!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:44:34 #293
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76998922
Oe lekker HappyMe zo'n lange nacht! Ik heb het zelfs nog iets beter gedaan dan jij, ben om 21.00 uur richting bed vertrokken en net om 08.30 opgestaan. Zo'n dag cursus kost dus best wel wat energie

Succes bij de VK zo... Stickertje halen roeleert...

Vage droom; compleet kindje van zo'n tien cm zo tegen m'n buikwand aangedrukt dat je gewoon de contouren kon voelen Overigens wel briljant, want dat is gewoon een onmogelijkheid met mijn vetlaag... Enfin; ik vond het best stoer om m'n kleintje zo te voelen en kan niet wachten tot het echt zo ver is dat je met het kindje in je buik kunt gaan spelen
pi_76998957
Hallo dames. Ik kom even van mijn roze wolk neer gedaald om even afscheid van jullie te nemen en een topic door te schuiven. Ik heb afgelopen dagen niet de kans gehad om bij te lezen maar zodra hier alles een beetje op rolletjes loopt (moeten nog even een soort van ritme/routine ontwikkelen) zal ik zeker bij komen lezen hoe het met jullie gaat hoor.

Dijon is een lekker ventje, drinkt super goed en is op dag 3 gewogen en was slechts 80 gram lichter dan zijn geboorte gewicht. Gisteren had hij een regeldagje wat inhield dat ik hem ieder uur moest voeden maar vannacht is hiij slechts 2 keer voor een voeding gekomen en hebben we eindelijk even een paar uurtjes goed kunnen slapen.

Ik ga een topic opschuiven en als het me lukt zal ik later op de dag wel even een foto spammen in het des betreffende topic.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:08:33 #295
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76999300
Faja, geniet van je kleine manneke! Tot over een paar weken...

happy, fijn dat je goed geslapen hebt. Veel succes straks bij de VK! En over 3 daagjes lekker verlof!

flugel heeft ook al goed geslapen

ben benieuwd hoe het ervoor staat met de rommelende dames...
pi_76999415
Hier vanochtend slijmprop verloren op toilet. Strax komt vk even langs voor de zekerheid om te kijken of niet stiekum mijn vliezen al zijn gebroken. Ik ben het al helemaal weer kwijt hoe het ook al allemaal weer zat. Wat verdring je dat snel zeg
Nou ja spannend hier dus.

Oh ja, ik had afgesproken om freecell te sms-en met updates maar die heeft dus geen i-net tot einde van de week begreep ik.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:19:50 #297
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76999520
Faja, tot ziens in een van de andere topics, geniet van je roze wolk meid

flowerbox, spannend

Ken je hier niemand anders? Anders zijn er vast dames, onder wie ikzelf, die met graagte hun GSM-nummer ter beschikking stellen
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:20:49 #298
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_76999544
Spannend Flowerbox!
Je hebt een pm.

Faya ik ga straks spieken naar foto's van je jongste telg, hoe gaat het met jouzelf?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:21:16 #299
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76999564
Flowerbox als je freecell smst kan zij mij eventueel wel sms-en...

Wat betreft het tentamen van volgende week donderdag. Ergens in oktober heb ik bij de voorzitter van de examencommissie aan tafel gezeten. Ik heb toen gevraagd wat er zou gebeuren als ik een volgende kans niet zou halen. Hij zei toen dat de kans die ik in september had gehad nog telde voor het collegejaar 2008-2009 (Ben toen vanaf juni bezig geweest die extra kans te krijgen, maar de docent schoot niet op, dus hebben ze het zo opgelost), en dat iedere student 2 kansen per jaar krijgt. Ik denk dat als ik het volgende week niet haal ik gewoon weer even langs de voorzitter van de examencommissie loop... Die kent me onderhand beter dan ik leuk vind.

En verder ga ik gewoon mn best doen voor volgende week donderdag, het is dan al de 6de keer dat ik dat tentamen doe, er zal toch wel iets zijn blijven hangen van de afgelopen 5 keer.
pi_76999628
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:21 schreef pessie het volgende:
Flowerbox als je freecell smst kan zij mij eventueel wel sms-en...

Wat betreft het tentamen van volgende week donderdag. Ergens in oktober heb ik bij de voorzitter van de examencommissie aan tafel gezeten. Ik heb toen gevraagd wat er zou gebeuren als ik een volgende kans niet zou halen. Hij zei toen dat de kans die ik in september had gehad nog telde voor het collegejaar 2008-2009 (Ben toen vanaf juni bezig geweest die extra kans te krijgen, maar de docent schoot niet op, dus hebben ze het zo opgelost), en dat iedere student 2 kansen per jaar krijgt. Ik denk dat als ik het volgende week niet haal ik gewoon weer even langs de voorzitter van de examencommissie loop... Die kent me onderhand beter dan ik leuk vind.

En verder ga ik gewoon mn best doen voor volgende week donderdag, het is dan al de 6de keer dat ik dat tentamen doe, er zal toch wel iets zijn blijven hangen van de afgelopen 5 keer.
Als je m voor de 6e keer gaat doen dan heb je zo ongeveer alle versies van het tentamen al wel gezien...

(Ok niet leuk..)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')