Nee joh, niet alles gaat fout, maar een paar dingen...quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
Ymme gefeliciteerd.
En mijn dag verspringt inderdaad ook op dinsdag, morgen 13 weken.
En ik heb officieel de meest klote-dag van heel 2010. Alles gaat fout.
Wil naar de martinitoren fietsen om mezelf eraf te gooien...
Dank... zal verder gaan studeren (was vanochtend dus heel goed bezig met mn tentamen van aanstaande vrijdag).quote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee joh, niet alles gaat fout, maar een paar dingen...
Je studie komt heus wel af, alleen vandaag even een vette domper.
Nou, boek erbij pakken en vast beginnen met wat dingen lezen/leren/samenvatten. NIit geschoten is altijd mis dus hop hop meissie...![]()
En die kop thee mag je ook hier komen doen. Tis alleen een 'beetje' verder weg dan freecell![]()
WElke? Die van a.s. vrijdag of die van volgende week donderdag?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Dank... zal verder gaan studeren (was vanochtend dus heel goed bezig met mn tentamen van aanstaande vrijdag).
edit: dit is de allerlaatste herkansing voor dit vak...
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Dank... zal verder gaan studeren (was vanochtend dus heel goed bezig met mn tentamen van aanstaande vrijdag).
och mupke tochquote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef pessie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef huuphuup het volgende:
Bij mij hield de moeheid aan tot ruim twee maanden na de bevalling![]()
[..]
Bed niet verhoogd, ik laat een bed komen via de thuiszorg.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef octopussy het volgende:
Wie heeft hier al haar bed verhoogd eigenlijk? En is een zeiltje echt nog nodig als je een molton heb?
bed kan hier pas met 37 weken op klossen. eerder kunnen wij de klossen niet ophalen...quote:Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef octopussy het volgende:
Heb sowieso (nog) geen droger Ymme. Komt er wel binnenkort trouwens. Ik erger me rot als ik een halfuur bezig ben om al het babyspul en ondergoed op te hangen.
Ik doe denk ik voor vannacht gewoon wel even 2 moltons en een hoeslaken over het kale matras.
Wie heeft hier al haar bed verhoogd eigenlijk? En is een zeiltje echt nog nodig als je een molton heb?
Dit dus octo. (want ik heb ook een gewone molton van de Hemaquote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef ymme het volgende:
Hier een molton-zeil ding van de HEMA, één persoons, op een 2 persoons matras. Hopelijk is het genoeg.
Octo, wij hebben ook waterdichte molton van de HEMA, die zijn dus aan de onderkant van zeil en dus waterdicht.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:57 schreef octopussy het volgende:
Asy, ik heb ook een molton van de Hema maar ik geloof niet dat die echt waterdicht is. De klossen van de thuiszorgwinkel zijn helaas niet geschikt voor ons bed (Ikea Malm) dus lief moet nog wat bierkratten bijkopen![]()
Ik heb nu ook vaker harde buiken en ik werk al heel langniet meer. Zal ook wel een beetje bij de termijn horen...quote:Op maandag 18 januari 2010 20:14 schreef marky het volgende:
[..]
Octo, wij hebben ook waterdichte molton van de HEMA, die zijn dus aan de onderkant van zeil en dus waterdicht.
Ook hier een Malm, maar dan met zwevende nachtkastjes, dus uiteindelijk besloten die niet teverhogen, want dat was zo lastig. Zet nu een 1 persoons logeerbed op klossen waar ik op ga liggen als de kraam komt. Bevalling wordt toch in het ziekenhuis, dus daarom is de verhoging niet nodig.
Hier mogen we ook de klossen pas met 37 weken ophalen, dus ook dan pas ophogen, maar ook hier is het niet zo erg ivm ziekenhuisbevalling.
M-p, spannend joh. Toch hopen dat het nog even duurt, kan je kleintje nog een beetje aansterken. Hier niet meer dan af en toe harde buiken, maar dat zal ook wel komen doordat ik nog werk. Hopenlijk is het dus vrijdag minder als ik regelmatig lekker kan rusten overdag.
Bij mij braken ze in bed... Toen ik bijna sliep, zo *PANG*.. En was er met 33+4 niet op voorbereid, mn matras heeft het gelukkig wel overleefdquote:Op maandag 18 januari 2010 20:26 schreef Floria het volgende:
Ik deed gevaarlijk de vorige x en geen zeiltje oid. Uiteindelijk ook niet nodig gehad. Vliezen breken vaak als er druk op komt dus juist als je opstaat náást je bed.
Maar goed zal je net zien dat ze bij jou in bed breken haha.
Ik heb morgenvroeg een (termijn)echo, yay! Ik gok op 6wk en hoop op een hartje maar who knows?
Toeval wil dat ik gisteren de fabrikant heb gemaild dat ze compleet gescheurd zijn, na 3 jaar. We krijgen nieuwe. Het zijn matrassen van een heel duur merk dus was wel even flink pissigquote:Op maandag 18 januari 2010 20:50 schreef Floria het volgende:
Oeh ja Raissa dat verhaal van jou zwangerschap weet ik nog héél goed!
Kwaliteitsmatras denk ik!
Bij mij braken ze ook in bedquote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef Raissa het volgende:
[..]
Bij mij braken ze in bed... Toen ik bijna sliep, zo *PANG*.. En was er met 33+4 niet op voorbereid, mn matras heeft het gelukkig wel overleefd
Als je m voor de 6e keer gaat doen dan heb je zo ongeveer alle versies van het tentamen al wel gezien...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:21 schreef pessie het volgende:
Flowerbox als je freecell smst kan zij mij eventueel wel sms-en...
Wat betreft het tentamen van volgende week donderdag. Ergens in oktober heb ik bij de voorzitter van de examencommissie aan tafel gezeten. Ik heb toen gevraagd wat er zou gebeuren als ik een volgende kans niet zou halen. Hij zei toen dat de kans die ik in september had gehad nog telde voor het collegejaar 2008-2009 (Ben toen vanaf juni bezig geweest die extra kans te krijgen, maar de docent schoot niet op, dus hebben ze het zo opgelost), en dat iedere student 2 kansen per jaar krijgt. Ik denk dat als ik het volgende week niet haal ik gewoon weer even langs de voorzitter van de examencommissie loop... Die kent me onderhand beter dan ik leuk vind.
En verder ga ik gewoon mn best doen voor volgende week donderdag, het is dan al de 6de keer dat ik dat tentamen doe, er zal toch wel iets zijn blijven hangen van de afgelopen 5 keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |