abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2010 @ 15:37:18 #251
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76967930
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
Ymme gefeliciteerd.

En mijn dag verspringt inderdaad ook op dinsdag, morgen 13 weken.

En ik heb officieel de meest klote-dag van heel 2010. Alles gaat fout.

Wil naar de martinitoren fietsen om mezelf eraf te gooien...
Nee joh, niet alles gaat fout, maar een paar dingen...
Je studie komt heus wel af, alleen vandaag even een vette domper.
Nou, boek erbij pakken en vast beginnen met wat dingen lezen/leren/samenvatten. NIit geschoten is altijd mis dus hop hop meissie...
En die kop thee mag je ook hier komen doen. Tis alleen een 'beetje' verder weg dan freecell
pi_76968201
Je kan toch opdagen en gaan voor de herkansing? Of heb ik te simpel gedacht over mn studie?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:43:32 #253
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76968217
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Nee joh, niet alles gaat fout, maar een paar dingen...
Je studie komt heus wel af, alleen vandaag even een vette domper.
Nou, boek erbij pakken en vast beginnen met wat dingen lezen/leren/samenvatten. NIit geschoten is altijd mis dus hop hop meissie...
En die kop thee mag je ook hier komen doen. Tis alleen een 'beetje' verder weg dan freecell
Dank... zal verder gaan studeren (was vanochtend dus heel goed bezig met mn tentamen van aanstaande vrijdag).

edit: dit is de allerlaatste herkansing voor dit vak...
  maandag 18 januari 2010 @ 15:45:29 #254
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76968335
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef pessie het volgende:

[..]

Dank... zal verder gaan studeren (was vanochtend dus heel goed bezig met mn tentamen van aanstaande vrijdag).

WElke? Die van a.s. vrijdag of die van volgende week donderdag?
pi_76968492
quote:

[..]

AHHH, dat zuigt!

Keihard gaan huilen? Heb je dat al geprobeerd?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76968710
quote:

[..]

och mupke toch

Wat Ticoo zegt, heel hard huilen al geprobeerd? Even contact opnemen met je examencommissie? Misschien als je de kwestie voorlegt aan ze en erbij zegt dat je door je zwangerschap (veel misselijk, veel moe, beetje overdrijven mag best) het niet redt om het afdoende voor te bereiden tot donderdag ze wel bereid zijn mee te denken? Wie weet is er wat mogelijk en niet geschoten is altijd mis.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 18 januari 2010 @ 15:56:02 #257
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_76968957
Pessie, ik zou idd eens proberen contact op te nemen met de examencommissie, vaak kunnen die wel nog wat voor je betekenen.

Asyniur! wat ga je snel!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_76969197
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef huuphuup het volgende:
Bij mij hield de moeheid aan tot ruim twee maanden na de bevalling
[..]

Zal ik gewoon doen alsof ik dit niet gelezen heb??

Pessie, ook al voelt het als je eigen schuld, misschien inderdaad toch even in gesprek? Alsof je het express hebt gedaan (niet dus!!) kan er niet gekeken worden naar een mogelijkheid (wat dan ook? Ik heb er verder geen verstand van...)

Heb je iets héél erg lekkers waar je niet van gaat overgeven? Direct gaan halen!!! Comfort-food!! en eventueel trek je je deken heel ver over je hoofd, pers je je ogen dicht en hopelijk slaap je dan even... Als je daarna wakker wordt ziet alles er in elk geval weer íetstjes beter uit!!! (athans, dat helpt mij altijd!!)
pi_76969244
Oh en ik vergeet inderdaad ook keihard janken wil ook vaak wel opluchten!!
pi_76969301
Whehe Orea
nah dat was een uitzondering hoor. Mede mogelijk gemaakt door een laag ijzergehalte en ongelukkig gekozen hormonen. Sommige uitzonderingen kotsen heel lang, ik was heel lang moe
Bij jou is het vast snel over
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76969401
Ik heb het woord uitzondering uitgevonden geloof ik (is ook iets van mijn middle-name) dus het zal me niks verbazen als het hier ook zo blijkt te zijn
pi_76971804
Pessie
En je moet je niet dom voelen (zegt degene die zich af en toe de grootste mislukkeling vind/voelt omdat ze 5 jaar een opleiding heeft gedaan en niet heeft afgerond en die regelmatig roept dat ze dom is )
pi_76971934
pessie, toch idd ff proberen bij de examencommissie of nog eens de docent. niet geschoten is altijd mis!

hier bij de gyn geweest, bloeddruk en groei guppies is allemaal ok. niet afgevallen, maar ook niet aangekomen.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76974736
Pessie, als dit het ergste is voor 2010 dan ga je een prima jaar tegemoet
Je gaat het wel halen!

Simmu weer een sticker bij de gyn

* octopussy beetje raar is vandaag.
Bij het verschonen van het bed vond ik het matras niet lief. Ik heb de tijk eraf gewurmt en in het bad gewassen. Het water was lichtbruin toen ik hem afspoelde
Nu hangt ie uit te lekken en te drogen. Is natuurlijk zeiknat als we naar bed gaan vanavond. En waarschijnlijk heel moeilijk weer om het matras te krijgen. En ik heb mijn lijf kapot gemaakt
pi_76975414
Octopussy. Nesteldrang
Heb je geen droger? (al is de kans dat ie daarna niet meer om het matras past natuurlijk ook wel lekker groot).
En een ander bed waar jullie vanavond even in kunnen slapen.

En als je lichaam het niet meer kan allemaal, niet doen
  maandag 18 januari 2010 @ 19:14:32 #266
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76978518
simmu is goedgekeurd!

pessie, ik zou even alles op alles zetten voor die herkansing van woensdag (10ects moet wel lukken toch in 1,5 week voorbereiden?). Dan maar even iets minder voor die van vrijdag...

Yns, ik ga helemaal niet hard! Ik moet nog heel lang, ja?

octo, ik herken het helemaal niet
pi_76979349
Heb sowieso (nog) geen droger Ymme. Komt er wel binnenkort trouwens. Ik erger me rot als ik een halfuur bezig ben om al het babyspul en ondergoed op te hangen.
Ik doe denk ik voor vannacht gewoon wel even 2 moltons en een hoeslaken over het kale matras.

Wie heeft hier al haar bed verhoogd eigenlijk? En is een zeiltje echt nog nodig als je een molton heb?
pi_76979732
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef octopussy het volgende:

Wie heeft hier al haar bed verhoogd eigenlijk? En is een zeiltje echt nog nodig als je een molton heb?
Bed niet verhoogd, ik laat een bed komen via de thuiszorg.
Ben wel van plan om op mijn eigen bed te blijven slapen voorlopig, dus heb vandaag bij de Action een matrasbeschermer gekocht voor 12/13 euro Volgens mij houdt dat ding wel genoeg vocht tegen.
  maandag 18 januari 2010 @ 19:39:20 #269
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76979869
Octo: hier staat het bed al een week of 3 op kratjes Ik weet niet of een zeiltje echt nodig is, maar ik heb het voor de zekerheid toch er al onder gelegd

Ik heb enorm veel last van harde buiken/menstruatiekrampen, gisterenavond kwamen ze om de 10 minuten! Was even bang dat het door zou gaan zetten, maar ze komen nu niet regelmatig meer gelukkig!
Word helemaal hyper als ik bedenk dat ik over 6 dagen al thuis mag gaan bevallen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  maandag 18 januari 2010 @ 19:40:04 #270
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76979905
quote:
Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef octopussy het volgende:
Heb sowieso (nog) geen droger Ymme. Komt er wel binnenkort trouwens. Ik erger me rot als ik een halfuur bezig ben om al het babyspul en ondergoed op te hangen.
Ik doe denk ik voor vannacht gewoon wel even 2 moltons en een hoeslaken over het kale matras.

bed kan hier pas met 37 weken op klossen. eerder kunnen wij de klossen niet ophalen...
Ik heb er een waterdichte molton onder liggen (Hema). Ik denk dat een gewone molton niet voldoende is als je vliezen in bed zouden breken...

m_p, spannend hoor!

[ Bericht 6% gewijzigd door Asyniur op 18-01-2010 19:55:08 ]
pi_76979976
Jeetje M_P, dat begint er echt al op te lijken he? Spannend inderdaad.
Ik voel nog helemaal niks
pi_76980843
Asy, ik heb ook een molton van de Hema maar ik geloof niet dat die echt waterdicht is. De klossen van de thuiszorgwinkel zijn helaas niet geschikt voor ons bed (Ikea Malm) dus lief moet nog wat bierkratten bijkopen

Mama_papa, ook al aan de voorweeën. Ik geloof niet dat het iets hoeft te zeggen over wanneer je bevalling start, maar het levert (bij mij) wel een soort extra alertheid op... zit er regelmaat in, nemen ze toe in sterkte of verlies ik al vruchtwater. En ik sliep al zo slecht
  maandag 18 januari 2010 @ 19:57:50 #273
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_76980865
Bij IKEA heb je matrashoezen met een plastic onderkant, molton eroverheen en dan je hoeslaken nog en je hebt er geen weet van dat je op plastic ligt Zeker de moeite waard om doorlekken te voorkomen..

enne Pessie, ik zou het gewoon proberen en als het niet lukt ga je voor de herkansing. Komt wel goed

Hier vandaag ook vermoeid, heb hele dag cursus gehad, moest al om half zes op en was net om zeven uur thuis. Duik zometeen dan ook met een boek m'n bed in, anders begin je de week meteen al met zo'n achterstand.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_76981056
Hier een molton-zeil ding van de HEMA, één persoons, op een 2 persoons matras. Hopelijk is het genoeg.

Hier overigens ook vaker krampen, en een sinds een uur echt menstruatie-achtig gevoel.
Pffff word er alleen maar onzeker van. Het doet nog niet echt 'pijn'.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:14:16 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76981672
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef ymme het volgende:
Hier een molton-zeil ding van de HEMA, één persoons, op een 2 persoons matras. Hopelijk is het genoeg.
Dit dus octo. (want ik heb ook een gewone molton van de Hema )

ymme maakt het ook al spannend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')