Nee joh, niet alles gaat fout, maar een paar dingen...quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
Ymme gefeliciteerd.
En mijn dag verspringt inderdaad ook op dinsdag, morgen 13 weken.
En ik heb officieel de meest klote-dag van heel 2010. Alles gaat fout.
Wil naar de martinitoren fietsen om mezelf eraf te gooien...
Dank... zal verder gaan studeren (was vanochtend dus heel goed bezig met mn tentamen van aanstaande vrijdag).quote:Op maandag 18 januari 2010 15:37 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nee joh, niet alles gaat fout, maar een paar dingen...
Je studie komt heus wel af, alleen vandaag even een vette domper.
Nou, boek erbij pakken en vast beginnen met wat dingen lezen/leren/samenvatten. NIit geschoten is altijd mis dus hop hop meissie...![]()
En die kop thee mag je ook hier komen doen. Tis alleen een 'beetje' verder weg dan freecell![]()
WElke? Die van a.s. vrijdag of die van volgende week donderdag?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Dank... zal verder gaan studeren (was vanochtend dus heel goed bezig met mn tentamen van aanstaande vrijdag).
edit: dit is de allerlaatste herkansing voor dit vak...
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef pessie het volgende:
[..]
Dank... zal verder gaan studeren (was vanochtend dus heel goed bezig met mn tentamen van aanstaande vrijdag).
och mupke tochquote:Op maandag 18 januari 2010 15:43 schreef pessie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:20 schreef huuphuup het volgende:
Bij mij hield de moeheid aan tot ruim twee maanden na de bevalling![]()
[..]
Bed niet verhoogd, ik laat een bed komen via de thuiszorg.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef octopussy het volgende:
Wie heeft hier al haar bed verhoogd eigenlijk? En is een zeiltje echt nog nodig als je een molton heb?
bed kan hier pas met 37 weken op klossen. eerder kunnen wij de klossen niet ophalen...quote:Op maandag 18 januari 2010 19:29 schreef octopussy het volgende:
Heb sowieso (nog) geen droger Ymme. Komt er wel binnenkort trouwens. Ik erger me rot als ik een halfuur bezig ben om al het babyspul en ondergoed op te hangen.
Ik doe denk ik voor vannacht gewoon wel even 2 moltons en een hoeslaken over het kale matras.
Wie heeft hier al haar bed verhoogd eigenlijk? En is een zeiltje echt nog nodig als je een molton heb?
Dit dus octo. (want ik heb ook een gewone molton van de Hemaquote:Op maandag 18 januari 2010 20:01 schreef ymme het volgende:
Hier een molton-zeil ding van de HEMA, één persoons, op een 2 persoons matras. Hopelijk is het genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |