abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76958212
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:09 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Voor jou nog minder dan een maand!

ben ondertussen wel benieuwd geworden naar ons hummeltje. Vooral of het nu een jongen of een meisje is....
pi_76958996
Daar was ik ook weer eens. Rotnacht achter de rug; maagzuur, krampen en rechtop geslapen. En dan bedenken dat de ziekenhuistas nog niet helemaal ingepakt is... Dus dat vannacht om 4 uur gedaaan, pfffff
Nou ja, op wat krampen na is het hier nu weer rustig....
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 18 januari 2010 @ 11:57:02 #228
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76959231
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:50 schreef flowerbox het volgende:
Daar was ik ook weer eens. Rotnacht achter de rug; maagzuur, krampen en rechtop geslapen. En dan bedenken dat de ziekenhuistas nog niet helemaal ingepakt is... Dus dat vannacht om 4 uur gedaaan, pfffff
Nou ja, op wat krampen na is het hier nu weer rustig....

En dan te bedenken dat mijn man stress heeft omdat ik mijn ziekenhuistas nog niet heb ingepakt!
Alles ligt wel al bij elkaar in de maxicosi, maar omdat er geen tas omheen zit, heeft hij stress
'hoe weet ik nou dan wat strakjes mee moet?' 'schatje, gewoon alles wat in de maxicosi ligt' 'ja maar, waarom doe je het dan niet in een tas?' 'dat doe ik nog wel, maar niet nú'
Hij is werkelijk bang dat zodra de eerste wee zich aandient, ik totaal ontoerekeningsvatbaar word en geen zinnig woord meer kan uitbrengen, laat staan enige actie ondernemen...
pi_76959285
Het wordt straks een drukke tijd hier met allemaal F5 topics volgens mij

Ach de dagen gaan wel voorbij hoor, heb net bedacht dat de indeling van de keukenkastjes niet logisch is, dus die ga ik straks maar eens over de kop halen
Was doen vind ik zo'n beetje het leukste van het hele huishouden, dus dat is hier altijd wel op orde
En morgen komt schoonmoeder schoonmaken, die kan het veel beter dan ik

Dat vooruit koken is inderdaad wel een goed idee Octo, ik ben niet de aller creatiefste keuken prinses, maar een voorraadje aanleggen heb ik nu wel alle tijd voor natuurlijk. Thanks
pi_76959391
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:57 schreef Asyniur het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat mijn man stress heeft omdat ik mijn ziekenhuistas nog niet heb ingepakt!
Alles ligt wel al bij elkaar in de maxicosi, maar omdat er geen tas omheen zit, heeft hij stress
'hoe weet ik nou dan wat strakjes mee moet?' 'schatje, gewoon alles wat in de maxicosi ligt' 'ja maar, waarom doe je het dan niet in een tas?' 'dat doe ik nog wel, maar niet nú'
Hij is werkelijk bang dat zodra de eerste wee zich aandient, ik totaal ontoerekeningsvatbaar word en geen zinnig woord meer kan uitbrengen, laat staan enige actie ondernemen...
schattig he die overbezorgde mannen
Die van mij wordt nu ook wel een beetje nerveus geloof ik, terwijl ik er eerlijk gezegd wel naar uit kijk. Ben gewoon heel nieuwsgierig naar hoe die hele ervaring zal zijn.

*mental note* ziekenhuistas.... is wel handig om nu al te doen he?
  maandag 18 januari 2010 @ 12:01:28 #231
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76959401
quote:
Op zondag 17 januari 2010 22:10 schreef lily het volgende:
Ik heb nog niet eerder gebruik gemaakt van ouderschapsverlofkorting dus ik ben benieuwd...
[..]

ja, ook mijn jongste

ymme, je bent al 36 weken zie ik
leuk... feestje!!
quote:
Op maandag 18 januari 2010 07:36 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nog een reden om te denken dat jullie een meisje krijgen. Dat hadden wij met de jongensnaam. Die stond zo vast en meisjesnaam vonden wij erg moeilijk kiezen en niets was echt DÉ naam
Dat dachten wij ook, meisjesnaam hadden we al lang, jongensnaam niet tot het eind bijna getwijfeld , maar het was/is toch echt een jongetje.

voor alle slechtslapenden hier.

Hier in de buurt was gelukkig (nog) geen wachtlijst bij kdv
Make love, not war ☮
  maandag 18 januari 2010 @ 12:10:13 #232
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_76959723
quote:
Hier in de buurt was gelukkig (nog) geen wachtlijst bij kdv
Wow! Wat voor buurt woon je dan? En misschien niet te hard roepen dan stroomt ie zo vol
pi_76959966
Dan ben ik benieuwd, meisjesnaam staat hier ook al even vast (en voor de komende 10 meisjes zelfs al ) maar die jongensnaam...... DRAMA! (en we denken echt heel sterk dat het een jongetje wordt dat wordt nog wat nog 6 weken geduld dan weten we het!!)
pi_76960568
Ja erg he jongensnamen Nja ik heb zelf wel steeds meer het gevoel dat het een meisje wordt, dus ben benieuwd of mijn gevoel klopt. Volgens mijn zus dr schoonzus ben ik wel echt een meisjesmoeder, en dat klopt ook wel denk ik
Nja ik weet het lekker al over 2 weken :p Dan weet ik zelfs al 2 dagen *lol*

Ik heb bedacht dat ik vandaag dingen ga doen, gister heb ik zowat nix uitgevoerd, en toen kon ik niet slapen vannacht. Lag zeg maar tot half 4 ofzo wakker. Nja heb uiteindelijk van mijn banken een bedje gemaakt (das wel t nadeel, hadden op zolder een bed, maar dat hebben we uitelkaar gehaald ivm de dakkapel die volgende week komt dus om kwart over 2 ben ik maar naar beneden verhuisd)

Hier hoef ik gelukkig niet op zoek naar kdv's. Volgens mij zijn dr wel wachtlijsten hier, maar das ook niet zo gek. Dorp is nogal aan het uitbreiden en al die nieuwbouwwijken zitten vol met jonge gezinnen.
Ik heb straks mijn moeder en schoonmoeder die op gaan passen en mijn zus ook trouwens (als ik op vrijdag moet werken)
  maandag 18 januari 2010 @ 12:39:08 #235
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_76960632
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:10 schreef pessie het volgende:

[..]

Wow! Wat voor buurt woon je dan? En misschien niet te hard roepen dan stroomt ie zo vol
Enschede-Noord.... maakt voor mij niets uit, Lennon heeft al een plekje en zit er alweer 9 maanden.
Make love, not war ☮
pi_76960646
Ik had ook bedacht van alles te gaan doen, maar vergeet het maar! Ik ben zó vreselijk lui... hoop echt dat dat met een paar weken veranderd en dat het moe zijn gewoon wat wegtrekt.. Mag nog niet klagen want het is mijn enige echte kwaal, nog steeds geen seconde misselijk geweest.. Maar alles wat ik doe kost zoveel energie (en door de moeheid word ik dan ook weer zo lekker chaggo )
pi_76960756
Das irritant Orea.
Ik ben nooit zo actief in het huishouden, maar de laatste tijd is t helemaal erg!
Nja gelukkig is de keuken op dit moment opgeruimd. Ik ga vandaag de was doen.
En ben woensdag t/m vrijdag vrij, dus dan ga ik de badkamer en slaapkamer opruimen enzo denk ik.
Maar ben dus ook echt superlui de laatste tijd. Geen idee of het met zwangerschap te maken heeft, of omdat ik zoveel vrij ben. Maar slaap dus iedere keer uit tot 10 uur, dan hang ik voor de tv tot 12 uur ofzo. En dan ga ik me eens douchen (Zit nu nog in pyama).
Mja dat komt vandaag dus ook doordat ik slecht geslapen heb.

Mja heb verder ook geen zwangerschapskwaaltjes (meer). Ben wel een beetje misselijk geweest, maar das nu wel weer weg.
Zat vannacht nog te bedenken dat ik me eigenlijk helemaal niet zwanger voel. Tis dat ik het weet, maar anders... Op zich wel fijn natuurlijk, maar had t me ergens ook wel anders voorgesteld ofzo...
pi_76961702
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:39 schreef Orea het volgende:
Ik had ook bedacht van alles te gaan doen, maar vergeet het maar! Ik ben zó vreselijk lui... hoop echt dat dat met een paar weken veranderd en dat het moe zijn gewoon wat wegtrekt.. Mag nog niet klagen want het is mijn enige echte kwaal, nog steeds geen seconde misselijk geweest.. Maar alles wat ik doe kost zoveel energie (en door de moeheid word ik dan ook weer zo lekker chaggo )

Die moeheid gaat wel weer weg hoor. Ik vecht er nu ook tegen. Vooral in het weekend als ik eraan mag toegeven ben ik even niets waard.
Misselijk ben ik ook. Al een tijdje, maar ik dacht dat het van de verkoudheid was. Ik ben al misselijk vanaf dat we naar parijs zijn geweest. Maar vandaag gaat het wel beter als gister en eergister. Ligt er ook aan of ik duf op mn bed blijf liggen of gewoon opsta en wat ga eten. Ik merk dat een lege maag voor misselijkheid zorgt, dus ik eet de hele dag kleine beetjes. "s ochtends neem ik drinkontbijt, dat is alweer iets beter dan mijn vorige zwangerschap waar ik de eerste weken op de fristi leefde.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76962507
Ik heb nog nooit zoveel (wel gezond hoor, alhoewel ik af en toe ook flink zondig, zolang ik nog niet aankom, blijf ik dat nog wel even doen zodra de teller omhoog gaat stop ik met het gesnaai) gegeten als sinds ik zwanger ben normaal eet ik echt te weinig, maar nu zit mijn vent telkens te kijken en te lachen, want ik eet gewoon meer als hij

En al prop ik me helemaal vol, 2 uur later sterf ik het alweer af van de honger rare gewaarwording!

Morgen alweer 11 weken
pi_76963079
Hey, dan schelen we precies 5 weken Orea
Ik ben morgen 16 weken alweer...
En lekker eten, zolang het er niet bijkomt, valt t mee toch
Ik eet nu juist weinig Sommige dingen vind ik gewoon niet meer lekker ook, das ook wel apart voor mij haha.

blegh moet ik vrijdag ook werken. Heb ik eigenlijk niet zo zin in, mja vond t ook weer zo lullig om nee te zeggen hehe.
pi_76963505
Ja zag dat er veel op dinsdag verspringen, Pessie ook geloof ik!! Vruchtbare dag, die dinsdag

Oh maar jij kán eventueel nee zeggen? Ik moet in principe 'gewoon' 40 uur per week werken, maar door die schimmel kan ik echt amper zitten en heb ik het vannacht ieder uur weer zien verschuiven, dus ik ben vandaag maar thuis gebleven....
pi_76963625
Ik werk 24 uur
Althans heb een contract met dat aantal uren.
In het begin werkte ik meer (gemiddeld gewoon fulltime eigenlijk), maar nu hebben we wat meer personeel dus heb ik gewoon mijn 24 uur.
Waardoor ik dus zoveel vrij ben. Moet namelijk dit weekend, dus plus1 dag doordeweeks.
Mja vind t dan ook weer lullig om nee te zeggen, terwijl ik eigenlijk niets te doen heb.
Maar dit is dus extra, omdat mijn baas naar een ander filiaal moet.

Overigens was voor mij de dinsdag helemaal niet de vruchtbare dag bij mij Had zelf eigenlijk de zondag in mijn hoofd Mja de echo wees de 6e uit ipv de 4e. En aangezien mijn cyclus onregelmatig was, wilde de vk niet uitgaan van mijn datum, maar van 30 juni, dus tja toen kwam ik op de dinsdag
pi_76966341
Vandaag 36 weken.

Vanaf volgende week meldplicht hier.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:08:11 #244
259886 pessie
pi_76966550
Ymme gefeliciteerd.

En mijn dag verspringt inderdaad ook op dinsdag, morgen 13 weken.

En ik heb officieel de meest klote-dag van heel 2010. Alles gaat fout.

Wil naar de martinitoren fietsen om mezelf eraf te gooien...
pi_76966628
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:50 schreef Orea het volgende:
Ja zag dat er veel op dinsdag verspringen, Pessie ook geloof ik!! Vruchtbare dag, die dinsdag

Dinsdag is idd vruchtbare dag; ik ben morgen precies 39 weken!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_76966954
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
Ymme gefeliciteerd.

was ist los?
pi_76966999
quote:
Ymme gefeliciteerd.

(en jezelf van de martinitoren gooien heeft geen zin)
pi_76967097
quote:
Ymme gefeliciteerd.

Oh maar das niet raar. Vanmorgen op het nieuws hoorde ik dat vandaag de meest deprimerende dag van het jaar is. Veel mensen vinden dit een kutdag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76967126
Bij mij hield de moeheid aan tot ruim twee maanden na de bevalling
quote:
Ymme gefeliciteerd.

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 18 januari 2010 @ 15:33:31 #250
259886 pessie
pi_76967760
Vanmorgen was ik vrolijk, kreeg alleen aan het einde van de ochtend een mail binnen dat ik volgende week donderdag een 10 ECTs tentamen heb. Ik heb met haar gemaild en de conclusie was dat de mail waarin ze het tentamen had aangekondigd eind november in een ander postvak terecht was gekomen die ik al een tijd niet gebruik vanwege problemen met de RuGmailserver (dit wist zij, vandaar dat de mail die ze vandaag stuurde in een ander postvak terechtkwam). En ik heb sinds eind november die mailbox niet meer gecheckt omdat ik zo ziek was geworden, en 5 weken lang ziek ben geweest. En daarna vergeten. Kortom, het is allemaal mijn schuld. En mijn studie komt nooit af. En ik kan er helemaal niets aan veranderen. En ik voel me zo'n domme gans.

En ik weet dat van de martinitoren springen geen zin heeft. Heb behoefte aan een kopje thee bij freecell op de bank, maar die is ook niet echt stabiel en van thee ga ik overgeven.

Zwangerschapshormonen maken het allemaal niet makkelijker...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')