quote:Op maandag 18 januari 2010 11:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Voor jou nog minder dan een maand!
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:50 schreef flowerbox het volgende:Daar was ik ook weer eens. Rotnacht achter de rug; maagzuur, krampen en rechtop geslapen. En dan bedenken dat de ziekenhuistas nog niet helemaal ingepakt is...
Dus dat vannacht om 4 uur gedaaan, pfffff
Nou ja, op wat krampen na is het hier nu weer rustig....
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat mijn man stress heeft omdat ik mijn ziekenhuistas nog niet heb ingepakt!
Alles ligt wel al bij elkaar in de maxicosi, maar omdat er geen tas omheen zit, heeft hij stress![]()
'hoe weet ik nou dan wat strakjes mee moet?' 'schatje, gewoon alles wat in de maxicosi ligt' 'ja maar, waarom doe je het dan niet in een tas?' 'dat doe ik nog wel, maar niet nú'
Hij is werkelijk bang dat zodra de eerste wee zich aandient, ik totaal ontoerekeningsvatbaar word en geen zinnig woord meer kan uitbrengen, laat staan enige actie ondernemen...
leuk... feestje!!quote:Op zondag 17 januari 2010 22:10 schreef lily het volgende:
Ik heb nog niet eerder gebruik gemaakt van ouderschapsverlofkorting dus ik ben benieuwd...
[..]
ja, ook mijn jongste
ymme, je bent al 36 weken zie ik![]()
Dat dachten wij ook, meisjesnaam hadden we al lang, jongensnaam niet tot het eind bijna getwijfeld , maar het was/is toch echt een jongetje.quote:Op maandag 18 januari 2010 07:36 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nog een reden om te denken dat jullie een meisje krijgen. Dat hadden wij met de jongensnaam. Die stond zo vast en meisjesnaam vonden wij erg moeilijk kiezen en niets was echt DÉ naam
Enschede-Noord.... maakt voor mij niets uit, Lennon heeft al een plekje en zit er alweer 9 maanden.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:10 schreef pessie het volgende:
[..]
Wow! Wat voor buurt woon je dan? En misschien niet te hard roepen dan stroomt ie zo vol![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:39 schreef Orea het volgende:
Ik had ook bedacht van alles te gaan doen, maar vergeet het maar! Ik ben zó vreselijk lui... hoop echt dat dat met een paar weken veranderd en dat het moe zijn gewoon wat wegtrekt.. Mag nog niet klagen want het is mijn enige echte kwaal, nog steeds geen seconde misselijk geweest.. Maar alles wat ik doe kost zoveel energie (en door de moeheid word ik dan ook weer zo lekker chaggo)
Dinsdag is idd vruchtbare dag; ik ben morgen precies 39 weken!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:50 schreef Orea het volgende:
Ja zag dat er veel op dinsdag verspringen, Pessie ook geloof ik!! Vruchtbare dag, die dinsdag
was ist los?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
Ymme gefeliciteerd.
En mijn dag verspringt inderdaad ook op dinsdag, morgen 13 weken.
En ik heb officieel de meest klote-dag van heel 2010. Alles gaat fout.
Wil naar de martinitoren fietsen om mezelf eraf te gooien...
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
Ymme gefeliciteerd.
Oh maar das niet raar. Vanmorgen op het nieuws hoorde ik dat vandaag de meest deprimerende dag van het jaar is. Veel mensen vinden dit een kutdag.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
Ymme gefeliciteerd.
quote:Op maandag 18 januari 2010 15:08 schreef pessie het volgende:
Ymme gefeliciteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |