Een jaar valt dan wel weer meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:40 schreef Bravebart het volgende:
Dat is ook wel weer zo, die inschrijftermijnen zijn vreselijk
Je kan het nog steedsquote:
nou het is een beetje ingewikkeldquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, maar wonen jullie ook in hetzelfde huis of zijn jullie alleen 's nachts en 's avonds bij elkaar
[..]
Dat is ook wel weer zo, die inschrijftermijnen zijn vreselijk
Nou ik heb genoeg wachttijd opgebouwd om zelf aan iets te komen nu... maar met z'n 2-en moet je gewoon een jaar ingeschreven staan als selectiequote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Een jaar valt dan wel weer meeHier werken ze tegenwoordig ook met loting, dus kun je mazzel hebben
[..]
Je kan het nog steeds![]()
das waarquote:
Dat valt weer meequote:
Ahquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Californium het volgende:
Nou ik heb genoeg wachttijd opgebouwd om zelf aan iets te komen nu... maar met z'n 2-en moet je gewoon een jaar ingeschreven staan als selectie
Ik probeer het ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:51 schreef Californium het volgende:
das waar![]()
maar ik ga ophouden met soggen en maar eens leren![]()
quote:
kan je dan geen huisje nemen en dan zeggen dat hij bij je komt wonen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Nou ik heb genoeg wachttijd opgebouwd om zelf aan iets te komen nu... maar met z'n 2-en moet je gewoon een jaar ingeschreven staan als selectie
Ongesteld?quote:
Is een studentenwoonhuis stichting. Je hebt appartementen voor 1 persoon en voor 2 personen. Die voor 2 personen moet je dus samen inschrijven, voor 1 persoon mag je niet officieel met z'n 2-en wonen....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kan je dan geen huisje nemen en dan zeggen dat hij bij je komt wonen?
Stop er een tampon in..quote:
Maar, ging die PM richting MoBlo nou over mij..?quote:
Hopelijk niet met als titel "competentie verslag"?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
Klaar! mijn competentie verslag is opgestuurd!
Jij moet je eerst met 75 vrouwen als man bewijzen...!quote:
Zit wat in...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Jij moet je eerst met 75 vrouwen als man bewijzen...!
Jeuj, nu bier?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:06 schreef rhubarbje het volgende:
Klaar! mijn competentie verslag is opgestuurd!
he bah bierquote:
Keiharde sex natuurlijk!!quote:
dan snap ik hetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Is een studentenwoonhuis stichting. Je hebt appartementen voor 1 persoon en voor 2 personen. Die voor 2 personen moet je dus samen inschrijven, voor 1 persoon mag je niet officieel met z'n 2-en wonen....
Jahik weet het.. En bij een gewone woonhuisstichting moet je minimaal 7 jaar hebben.. already halfway....
'Wat kan ik wel en wat kan ik niet?'quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hopelijk niet met als titel "competentie verslag"?
Liever bier dan seks met jouquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Keiharde sex natuurlijk!!
Bier
sex
Haha als je geluk heb hequote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
he bah bier
een blueberry fanta misschien vanavond
Pff. Tja, your loss.. Ik weet wel mensen die de andere optie zouden kiezen hoor..quote:
Bierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pff. Tja, your loss.. Ik weet wel mensen die de andere optie zouden kiezen hoor..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai, bijna zou je me van mening laten veranderen.. Maar helaasquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Pff. Tja, your loss.. Ik weet wel mensen die de andere optie zouden kiezen hoor..
ik snap hem niet?quote:
Tja. okquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ai, bijna zou je me van mening laten veranderen.. Maar helaas
quote:
Aboengquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:38 schreef Bootje84 het volgende:
Zo ff douchen en dan naar mijn dushi gudu
Delluft!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:38 schreef Bootje84 het volgende:
Zo ff douchen en dan naar mijn dushi gudu
quote:
En een combi? In willekeurige volgorde?quote:
quote:
Wat dan?quote:
Komt wel goed schatjequote:
Jij neemt niet de moeite mij terug te smsen dus neem ik niet de moeite om het jou te vertellen.quote:
Ik heb er nog één, ruilen voor die telefoon?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:00 schreef Bootje84 het volgende:
Godver, horlogebandje kapot.. Grmbl x2
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jij neemt niet de moeite mij terug te smsen dus neem ik niet de moeite om het jou te vertellen.
nOUHOUquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb er nog één, ruilen voor die telefoon?
Met jou of bootje?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En een combi? In willekeurige volgorde?
misscihien ook een combi?quote:
Ik eerst!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:49 schreef Bravebart het volgende:
En een combi? In willekeurige volgorde?
Goeie zaak.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Bootje84 het volgende:
Maatschappelijke stage in 2011 verplicht
Ik heb wel terug gesmstquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:02 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Jij neemt niet de moeite mij terug te smsen dus neem ik niet de moeite om het jou te vertellen.
Idd, vind alleen dit opvallendquote:
quote:Vmbo'ers moeten minimaal 48 uur stage lopen, havo-scholieren zestig uur en vwo'ers 72 uur. Deze uren mogen over verschillende schooljaren worden verspreid.
Dat vind ik een goed idee!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Bootje84 het volgende:
Allemaal naar 72.quote:
Dat je het überhaupt vraagtquote:
Ja, is gewoon 12 uur per jaarquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:19 schreef jna het volgende:
Waarschijnlijk omdat VMBO'ers minder schooljaren hebben om het over te verspreiden
quote:
Bij ons is het bij havo verplicht. Mja, alleen bij havo.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Bootje84 het volgende:
Kijk, dit is dus precies waarom je nog geen vriendin hebt Ceesquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Alles beter dan 'lief', wat een jeukwoord is dat
ja Cees, je hoort wat onze SC hosselaar zegtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus precies waarom je nog geen vriendin hebt Cees
Wat postte Bootje dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:48 schreef jna het volgende:
[..]
ja Cees, je hoort wat onze SC hosselaar zegt
Ja, die zag ik al aankomenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kijk, dit is dus precies waarom je nog geen vriendin hebt Cees
Dohquote:
Zit je in het centrum van Delft?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DohJe deed het er om hè
offtopic: weer een geval huisgenoot-drinkt-bier-duurt-lang-eten-hongerrrrrIk ga maar een nieuwe huisgenoot zoeken denk ik
Nee, in de TU wijk, hoezo?quote:
Sorry liefquote:
Nou zegquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij zit te klagen over z'n huisgenoot die altijd te laat is, en jij biedt je aan?![]()
Ja ik wilde er snel bij zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
DohJe deed het er om hè
offtopic: weer een geval huisgenoot-drinkt-bier-duurt-lang-eten-hongerrrrrIk ga maar een nieuwe huisgenoot zoeken denk ik
Hij is niet te laat, maar als hij aan het zuipen is, is hij gelijk zn sense of time kwijtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij zit te klagen over z'n huisgenoot die altijd te laat is, en jij biedt je aan?![]()
Bye.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:00 schreef jna het volgende:
Maar nu ga ik douchen. zo terug, misschien, wellicht, inshallah
JOHOOOOOOOquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:00 schreef jna het volgende:
Maar nu ga ik douchen. zo terug, misschien, wellicht, inshallah
ik ga zo uit eten,quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:07 schreef Bravebart het volgende:
Fuck het ook maar, ik ga wel zelf koken
En en en?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga zo uit eten,
denk ik
als het nog door gaat
dan
okquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga zo uit eten,
denk ik
als het nog door gaat
dan
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok
bedankt
dat je het laat weten
dan
quote:
+17392!quote:
122648quote:
En de 100k is wel een magische grens natuurlijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
122648Damn, jij bent gewoon oldbier dan ik
Oooooh, daarvoor had je natuurlijk alleen je account om in KPD te kunnenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
En de 100k is wel een magische grens natuurlijk![]()
Maar jij bent oldbier hoor, ik ben pas een paar jaar echt actief
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
En volgens mij ben ik één van de twee op Fok zonder kloon
Nee, dat is de dateplek van Fok!quote:
Daar hebben ze ook knoflooksausquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, dat is de dateplek van Fok!
Niet hopen gastquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb ik dit topic toch voor![]()
En volgens mij ben ik de enige op Fok zonder kloon
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook knoflooksaus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Te weinig negers op fok! man.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
* AMDB denkt aan een KFC subforum voor negers
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Alleen in de lente hoorquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb ik dit topic toch voor![]()
En volgens mij ben ik de enige op Fok zonder kloon
Oh ja, daar hebben wij ook nog eens gedatequote:
Het was ook lichtelijk overdrevenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:03 schreef Bravebart het volgende:
Niet hopen gastIk kan zo nog wel iemand bedenken zonder kloon
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Nou, gedate, gedate, we zaten er alleen met een vrouw en een allochtoonquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh ja, daar hebben wij ook nog eens gedate![]()
2 keer zelfs
[..]
Het was ook lichtelijk overdreven
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef Bravebart het volgende:
Nou, gedate, gedate, we zaten er alleen met een vrouw en een allochtoon
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
En dat is "quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Krijg dit jaar in ieder geval geen post op Valentijdsdag.
Ik kan je wel eentje posten hoor als je wilt.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Kan mijn moeder ook geen vragen gaan stellen.quote:
de postbode komt hier niet op zondag hoor.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik kan je wel eentje posten hoor als je wilt.
Weg met je smoesjes.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
de postbode komt hier niet op zondag hoor.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan mijn moeder ook geen vragen gaan stellen.
Kijk even in je agenda.quote:
Oh god, dat komt er ook weer aanquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Dus?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kijk even in je agenda.Valentijsdag valt dit jaar op zondag.
Dat wel, maar dan is het nog niet erg om wat te krijgen op die dag tochquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh god, dat komt er ook weer aanCommerciële crap
Idd, zo is iedere feestdag wel commercieel. Lekker boeiend, zolang het gezellig is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan is het nog niet erg om wat te krijgen op die dag toch
Toen ik dinsdag met iemand meereed. En thuis werd afgezet, kwam mijn moeder ook met allemaal vragen, waar je niet op zit te wachten.quote:
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik dinsdag met iemand meereed. En thuis werd afgezet, kwam mijn moeder ook met allemaal vragen, waar je niet op zit te wachten.
Dan is het geen Valentijnskaart.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus?![]()
Krijg je m een dag van te voren, big deal.
Net alsof mensen een kerstkaart sturen op de dag wanneer het kerstmis is.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het geen Valentijnskaart.
Oh nee, dat niet, maar tochquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan is het nog niet erg om wat te krijgen op die dag toch
Ik altijd wel, vandaar dat ze nooit aankomenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Net alsof mensen een kerstkaart sturen op de dag wanneer het kerstmis is.
Zodra ik heb besloten waar ik mijn leven heb. In Middelburg waar ik nu woon, mijn sport is, mijn vrienden kennissen (in de buurt) wonen. Of ga ik aan de Overkant wonen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
En wanneer ga je op jezelf wonen?Je werkt toch fulltime?
Maar een kerstkaart stuur je naar al je familieleden en kennissen en vrienden endergelijke. Valentijskarten stuur je maar één persoon (of hoogstens een paar). Dat is niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef L.no het volgende:
[..]
Net alsof mensen een kerstkaart sturen op de dag wanneer het kerstmis is.
Ik miste je kaart al vorig jaar.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik altijd wel, vandaar dat ze nooit aankomen
Ik stuur maar naar een handvol mensen bij kerstmis. Bij valentijn ook bij de mensen wie mij veel betekenen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar een kerstkaart stuur je naar al je familieleden en kennissen en vrienden endergelijke. Valentijskarten stuur je maar één persoon (of hoogstens een paar). Dat is niet te vergelijken.
Of je geeft 'em persoonlijk aan de desbetreffende persoon.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef Piles het volgende:
Als je er echt wat voor over hebt gooi je die kaart hoogstpersoonlijk zelf in bus natuurlijk
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:24 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik stuur maar naar een handvol mensen bij kerstmis. Bij valentijn ook bij de mensen wie mij veel betekenen.
Dat is zeker te vergelijken.
quote:
Ja lekker, dan is het idee gelijk wegquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Of je geeft 'em persoonlijk aan de desbetreffende persoon.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Fuck it, jij doet veel te moeilijk voor een kaart.helemaal niks
Ik heb nog nooit een Valentijnskaart gehad.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:25 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Fuck it, jij doet veel te moeilijk voor een kaart.
Wees er maar trots op.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Valentijnskaart gehad.![]()
Maar dat komt gewoon omdat ik mijn adres goed geheim houd.
Kan je wel gelijk een date ervan maken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja lekker, dan is het idee gelijk weg
Oja!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je wel gelijk een date ervan maken.
Of de coffeeshop! Of het café!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eigenlijk zou ik weer eens de kroeg in moeten. Maar geen zin om alleen te gaan.
coffeeshop hoeft va mij niet.quote:
Ik kom er te weinig om die te weten.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:45 schreef Bravebart het volgende:
Jaaaaa, in feite wel, maar er zijn wat kleine details die anders zijn
Ik lul ook maar wat hoor gastquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom er te weinig om die te weten.
Zeeland-topic is zooo doodquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik lul ook maar wat hoor gast
Maar ga dan gastGa naar het betreffende STA topic, hossel wat mensen bij elkaar en ga lekker wat bier zuipen daar
Oh okquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeland-topic is zooo doodNet als de provincie zeg maar
Is Djennz-dinges niet vrij Luc?
Inderdaad. Alvorens je daar met iemand afgesproken hebt, ben je alweer een maand of wat verder.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeland-topic is zooo doodNet als de provincie zeg maar
Dzjenn bedoel je? Ze is niet op msn, dus kan het niet vragen.quote:Is Djennz-dinges niet vrij Luc?
Zulke dingen weet bart dan weer wel.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:50 schreef Bravebart het volgende:
Nee, die zit nu al in het caféOf de kroeg of coffeeshop, dat ben ik alweer vergeten
Is dat ooit al eens geprobeerd dan, buiten de mensen die elkaar al kendenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Inderdaad. Alvorens je daar met iemand afgesproken hebt, ben je alweer een maand of wat verder.![]()
Heb je d'r nummer nog niet geregeld?quote:Dzjenn bedoel je? Ze is niet op msn, dus kan het niet vragen.
Wat een teringlijer is het ookquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zulke dingen weet bart dan weer wel.
Ja joh, die hele dagen op z'n studentenkamertje te msn-en, fokken en sms-en met mensenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zulke dingen weet bart dan weer wel.
Ik ga niet happenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja joh, die hele dagen op z'n studentenkamertje te msn-en, fokken en sms-en met mensen
niet door mij in ieder geval.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat ooit al eens geprobeerd dan, buiten de mensen die elkaar al kenden
nee.quote:Heb je d'r nummer nog niet geregeld?
Hoe weet je het dan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet door mij in ieder geval.![]()
quote:nee.
Afgaand op de post-snelheid van het topic.quote:
Gebruik die danquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb wel van mijn buschickie haar nummer.![]()
mijn msn is ook dood.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja joh, die hele dagen op z'n studentenkamertje te msn-en, fokken en sms-en met mensen
Nicequote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb wel van mijn buschickie haar nummer.![]()
Zij is vandaag jarig en heeft nu feest met familie en morgenavond heeft ze ladies night, en daar mag ik dus niet bij zijn.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Gebruik die danHet nummer hè, niet zij
Ze is zo terug joh, zeurkousquote:
Grapje johquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat moet jij met haar nummer?
Wat heb je voor d'r verjaardag geregeld?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zij is vandaag jarig en heeft nu feest met familie en morgenavond heeft ze ladies night, en daar mag ik dus niet bij zijn.
Ik heb momenteel maar één iemand die echt online is op msn.quote:
Tijd om de banden weer wat te versterken dus?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb momenteel maar één iemand die echt online is op msn.En die persoon spreek ik al jaren niet meer, zou niet eens meer weten waar ik haar van ken.
Ik heb haar gisteren in de bus een kaartje gegeven en ze zei dat de dat echt heel leuk vond.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heb je voor d'r verjaardag geregeld?
Waarschijnlijk heeft ze me alleen uit haar lijst verwijderd.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tijd om de banden weer wat te versterken dus?
Check dat dan eerst ffquote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze me alleen uit haar lijst verwijderd.
quote:
Dat is iig positief.quote:Ze heeft je iig niet geblokkeerd
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Extra -> Opties -> Privacy -> Wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon? Bekijken
Nou, heb jij wat te doen nu, ga ik ff golfenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die optie er was.
![]()
Maar ik sta ook nog in haar lijst.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, heb jij wat te doen nu, ga ik ff golfen
Lucquote:
'supquote:
Ze zitten allemaal te F5-en op je online-statusquote:
Luctor zag je op msn denk ik en zwaaide, daardoor zwaaide Dean ookquote:
kloptquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Luctor zag je op msn denk ik en zwaaide,
quote:daardoor zwaaide Dean ookEn ik dacht ik dat ik blind werd
luctor wel heb ik gelezen, dus daar gokte ik opquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad ook heel FOK! op msn.
je buschickiequote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
luctor wel heb ik gelezen, dus daar gokte ik op
Wachten op morgenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
vrij weinig eigenlijk, daar?
neequote:
Dat weer wel.quote:Handig voor het WK
Waarom mij dan nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef Dzjenn. het volgende:
Nee, niet buschickiequote:
Jeweetquote:
Oh, als het zo moetquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:16 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
Ja. Snap er niks vanquote:
Je noemde mijn naam, dus daar reageerde ik op.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja, dat had ik al gezien, maar ik reageerde op dzjen
Is heel makkelijk, maar vraag anders eens op msn, dan richten we het gewoon ff inquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja. Snap er niks van
Maar komt wel goed, even dieper induiken
dat is enigszins begrijpelijkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je noemde mijn naam, dus daar reageerde ik op.
IK HEB JE NIET OP MSNquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Is heel makkelijk, maar vraag anders eens op msn, dan richten we het gewoon ff in
Volgens mij heeft Piles helemaal geen mensen van FOK! op msn.quote:
Ja, nieuwequote:
Maar Fok!kers zijn zo leukquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Piles helemaal geen mensen van FOK! op msn.
Daar ook, aldus mijn lijstjequote:
Aantal nog, niemand van hier iddquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar ook, aldus mijn lijstje![]()
[..]
Aantal nog, niemand van hier idd
Ja! En Fok!sters ook!quote:
Ik zeg.. schat, ik kom van 11 juni tot 11 juli naar Zuid Afrika..quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
needie van msn.
[..]
Dat weer wel.
Nog veel leukerquote:
ja mijquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog leukerquote:
ze is single moeder van een tweeling.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zeg.. schat, ik kom van 11 juni tot 11 juli naar Zuid Afrika..
Niemand wil meer.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog leuker
Zou je eens moeten doen man!
Mooi. Niet meer klagen, en gaan!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze is single moeder van een tweeling.
Omdat jij toch ook nooit wil!!quote:
ik heb jij anders nog wel in mijn lijst staanquote:
met die gladheid en kutweer niet nee. Maar dat weer is nu voorbij.quote:
Hoe je ook niet meer te klagen.. over aan kinderen beginnenquote:
Komt daar niet in te staan wie je ooit heeft toegevoegdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:32 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ik heb jij anders nog wel in mijn lijst staan
Ik help het je hopen man, echtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met die gladheid en kutweer niet nee. Maar dat weer is nu voorbij.
Stop nou eens met die smoesjes manquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
met die gladheid en kutweer niet nee. Maar dat weer is nu voorbij.
Hawaii shirt, bermuda, slippers. Gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef Bravebart het volgende:
Ik had eigenlijk morgen een date maar er zit een gat in mn sok, dus ik heb afgebeld
Weet je hoe koud, glad en nat het is buiten joh héquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hawaii shirt, bermuda, slippers. Gaan.
Met dit weerquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hawaii shirt, bermuda, slippers. Gaan.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:35 schreef Bravebart het volgende:
Ik had eigenlijk morgen een date maar er zit een gat in mn sok, dus ik heb afgebeld
Juist met dit weer.quote:
Dan zou het voor mij ook geen probleem moeten zijn, bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |