Ja. En?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet je hoe koud, glad en nat het is buiten joh hé
Walk in the park man, walk in the park.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou het voor mij ook geen probleem moeten zijn, bedoel je?
Daar is het toch veel te koud voor johquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Walk in the park man, walk in the park.
Dan worden mn voeten natquote:
Ja doe maar, anders nemen (hihi) ze me straks nog serieusquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef Piles het volgende:
Bart, moet ik even zo'n "Sarcasme"-plaatje posten?![]()
[..]
Kijk, zo moeilijk is het niet
... schat, ik heb onderkoelingsverschijnselenquote:
Er zijn hier helemaal geen leuke parken.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Walk in the park man, walk in the park.
Moet je wat warmte van mij lenen?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
... schat, ik heb onderkoelingsverschijnselen
Ik las dat je onderkoeld veel langer overleeft onder een lawine, dan als je niet onderkoeld bentquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef PieterBas het volgende:
[..]
... schat, ik heb onderkoelingsverschijnselen
Sarcasm is a biatchquote:
Gaat je lichaam in ruststand, dus verbruik je minder zuurstof zeker?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las dat je onderkoeld veel langer overleeft onder een lawine, dan als je niet onderkoeld bent
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik las dat je onderkoeld veel langer overleeft onder een lawine, dan als je niet onderkoeld bent
Zoietsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat je lichaam in ruststand, dus verbruik je minder zuurstof zeker?
Is dat nog doorgegaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZoietsHebben ze getest door varkens in te graven onder sneeuw en te kijken hoe lang ze het uithielden onder verschillende condities
Vrijdag is creativiteitsdagquote:
Mwa, je kan er ook tegen vechten door te blijven bewegenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgens mij is de kans best groot dat je onderkoeld raakt bij een lawine.
Foksters meten is gewoon té tofquote:
Maar ik zal het onthouden, volgende winter op wintersport als het goed isquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, je kan er ook tegen vechten door te blijven bewegen
Zover ik weet welquote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat nog doorgegaan?Ik zag pas nieuwsbericht daarover
Vrij normale reactie, denk ik van een mens.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, je kan er ook tegen vechten door te blijven bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |